Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 148  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:49 

Hardtraxx Elite

Ik heb bij Nightmare best prima dopjes gekregen van een jongen die wel eens op feesten werkt. Het waren kleine dopjes die uit een ijzer doosje kwamen, met zon watttenstofje als buitekant en aan de binnekant was het in te kneden voor je oor. Zal vast geen proffesionele kwaliteit zijn maar vond het wel chill een keer. Vind op een of andere manier het geluid ook een stuk mooier!
Bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:19 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Ik heb bij Nightmare best prima dopjes gekregen van een jongen die wel eens op feesten werkt. Het waren kleine dopjes die uit een ijzer doosje kwamen, met zon watttenstofje als buitekant en aan de binnekant was het in te kneden voor je oor. Zal vast geen proffesionele kwaliteit zijn maar vond het wel chill een keer. Vind op een of andere manier het geluid ook een stuk mooier!

Maatje van me heeft ook dat spul, van dat roze spul? Met dat vervelende pluizenstof eromheen, binnen is het net kauwgom xd Dempt erg veel, maar hij vind het wel fijn.
Bericht Geplaatst op 16 mei 2011 20:16 

Hardtraxx Elite

modernization schreef:
jRn schreef:

Maatje van me heeft ook dat spul, van dat roze spul? Met dat vervelende pluizenstof eromheen, binnen is het net kauwgom xd Dempt erg veel, maar hij vind het wel fijn.

Juist, die had ik =) Vond na een tijdje beetje vies om het uit me oor te halen maar het werkte wel lekker!
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:45 

Hardtraxx Elite

Ik heb soms dat wanneer ik gaap, of als ik druk op mijn oor. Dat ik ineens alles 2x zo goed hoor. Net of het dan een stuk harder gaat :P. Hopelijk geen gevolg van harde muziek?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:51 

Hardtraxx Elite

D-Ruz schreef:
Ik heb soms dat wanneer ik gaap, of als ik druk op mijn oor. Dat ik ineens alles 2x zo goed hoor. Net of het dan een stuk harder gaat :P. Hopelijk geen gevolg van harde muziek?

Volgens mij komt dat gewoon omdat je mond in verbinding staat met de buis van Eustachius en dit zorgt ervoor dat je gehoorgangen gewoon heel even open ploppen.
Bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:

Is idd normaal. Heb ik ook af en toe :) komt niet door gehoorschade :P
Bericht Geplaatst op 19 mei 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:

Dat heb ik ook zovaak, vooral als je door de bergen rijdt in een ander land ofzo :P
Bericht Geplaatst op 19 mei 2011 18:26 

Donateur

Markos schreef:
D-Ruz schreef:

Volgens mij komt dat gewoon omdat je mond in verbinding staat met de buis van Eustachius en dit zorgt ervoor dat je gehoorgangen gewoon heel even open ploppen.

True, nummer 5;

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 11:39 

Hardtraxxer

Ik heb juist soms dat als ik gaap dat ik dan ineens minder hoor en het lijkt alsof er water in mijn oor zit :/ :surrender:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 22:55 

Hardtraxx Elite

Stephan_NL schreef:
Ik heb juist soms dat als ik gaap dat ik dan ineens minder hoor en het lijkt alsof er water in mijn oor zit :/ :surrender:

dat is ook normaal. heb ik ook.
Bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:36 

mooi dit:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/akkoord- ... edens.html
Bericht Geplaatst op 23 mei 2011 09:54 

Artiest

Oren uit laten spuiten geeft volgens mij ook het gevoel van een koning.
Ik heb soms echt het gevoel dat ik minder hoor doordat de weg geblokkeerd wordt, maar dat kan ook aan mij liggen >.<
Bericht Geplaatst op 23 mei 2011 10:01 

Jolle schreef:
D-Ruz schreef:

Dat heb ik ook zovaak, vooral als je door de bergen rijdt in een ander land ofzo :P

is normaal. hoogteverschil. op 50 m merk je al iets maar op 100 meter ploppen je oren.

Een portofoon met zo`n beveiligingsoortje in is ook ideale gehoorbescherming.! :)

alleen het andere oor is (bij mij links) onbeschermd.
OORDOPJES WERKEN NIET BIJ MIJ!!! :(
mar ik ren tijdens events veel heen en weer. dan heb ik niet zoveel last van harde dreunen en geluiden :)
Bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:29 

Hardtraxxer

Ik had laatst op een festival dat ik midden in een tent stond lekker te genieten van de muziek, mijn oren in een keer plopte, is dit ook schadelijk geweest of wat houd dat dan in?
Bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:20 

Hardtraxxer

Juggernaut schreef:
Ik had laatst op een festival dat ik midden in een tent stond lekker te genieten van de muziek, mijn oren in een keer plopte, is dit ook schadelijk geweest of wat houd dat dan in?

Misschien zaten je oren dicht en plopte ze open, kan eigenlijk geen andere reden bedenken en is niet schadelijk.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:38 

Hardtraxxer

Zit zelf nu ook wel eens te denken om oordoppen in te doen. Stond laatst in de kroeg op het Leidse plein Ajax te kijken met de kampioenswedstrijd, stonden die boxen van de tv zo kneiter hard dat ik maandag de hele dag nog een lichte suis in mijn oren had. Kortom, niet erg best! Na feesten heb ik zondags ook wel eens lichte suis in mijn oren en dan denk ik wel eens: oordoppen meenemen/gebruiken is nog niet eens zo gek ;)
Bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ik heb soms echt het gevoel dat ik minder hoor doordat de weg geblokkeerd wordt, maar dat kan ook aan mij liggen >.<

Ik heb vaak genoeg mijn oren uit laten spuiten + verschillende dinges er af laten halen wat gevolg was van een ooroperatie. Doodgaan van de pijn jonguh! :oh:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Juggernaut schreef:

Misschien zaten je oren dicht en plopte ze open, kan eigenlijk geen andere reden bedenken en is niet schadelijk.

Dat doen je oren vanzelf omdat ze merken dat ze overbelast worden. Beetje ter bescherming. Als dat gebeurt kan je beter wel een halfuurtje uit het geluid gaan staan om schade te voorkomen.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:52 

Artiest

nielstil schreef:

Ik heb vaak genoeg mijn oren uit laten spuiten + verschillende dinges er af laten halen wat gevolg was van een ooroperatie. Doodgaan van de pijn jonguh! :oh:

ja het spuiten schijnt geen hemelpoort gevoel te zijn, maar het lijkt me daarna wel een openbaring, volgens mij hoor je dingen weer lekker helder ^^
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

ja het spuiten schijnt geen hemelpoort gevoel te zijn, maar het lijkt me daarna wel een openbaring, volgens mij hoor je dingen weer lekker helder ^^

Lekker spuiten, jwt!
Bericht Geplaatst op 26 mei 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Oren uit laten spuiten is wel een lekker gevoel. Kriebelt zo lekker ^^
Bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:24 

Hardtraxx Addict

Gehoorbescherming is gevaarlijk! Dadelijk zit het nog vast in je oor :whistle:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:08 

Hardtraxx Newbie

iSenSe` schreef:
Heb al aardig wat feesten gehad, en wat de meesten idd zeggen hier; ik heb nog geen klachten.
Alhoewel ik doe helpdeskwerk (met headset dus) en mijn collega's klagen wel eens dat dat ding te hard staat... Merk ik zelf uiteraard niks van :P, maar dat zijn wel tekenen dat mn gehoor wat achteruit gaat gok ik..

Begin er toch steeds meer over na te denken nu zelfs de maandagen na feesten mn oren nog steeds piepen/open kraken etc..

Alleen ik denk dan van; ... 90 euro.. kunnen weer 2 feestjes van gepakt worden.. :P
+ het lijkt me iritant tijdens het stampen die dingen in je oren... mja dat zal ook wel gaan wennen..
Misschien dit weekend even bij Hans Anders oid aan.

Al geweest? Je moet die lui iig 3x vertellen wat je wilt! Ik had duidelijk opgegeven: 21 dB demping, voor muziek (dus vlakke demping, zijn oranje/rood bij hen) en zonder ogen voor draagkoord.
Wat krijg ik? 24 dB demping, lichtblauw/blauwe dempers, met ogen voor draagkoord...
Bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Whahaha, dat was echt het WTF momentje van de dag. En de mensen die we op de EHBO tegenkwamen, whahaha. Dacht ik ik soms erg kon zijn op feesten, maar dit was de hoogst mogelijk overtreffende trap haha.

Heb ze trouwens geeneens gebruikt op Emporium. In de middag een beetje, maar sinds we van de hardcore afkwamen heb ik ze uitgedaan en uit gehouden. Wat een bagger geluid daar.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2011 00:20 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:

Whahaha, dat was echt het WTF momentje van de dag. En de mensen die we op de EHBO tegenkwamen, whahaha. Dacht ik ik soms erg kon zijn op feesten, maar dit was de hoogst mogelijk overtreffende trap haha.

Heb ze trouwens geeneens gebruikt op Emporium. In de middag een beetje, maar sinds we van de hardcore afkwamen heb ik ze uitgedaan en uit gehouden. Wat een bagger geluid daar.

Heb je speciale of gewoon van die simpele dingetjes die je overal kan kopen?
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen