Zie de startpost van dit topic voor meer infojRn wrote:Heb je speciale of gewoon van die simpele dingetjes die je overal kan kopen?Chukkels wrote:Whahaha, dat was echt het WTF momentje van de dag. En de mensen die we op de EHBO tegenkwamen, whahaha. Dacht ik ik soms erg kon zijn op feesten, maar dit was de hoogst mogelijk overtreffende trap haha.Squirrie wrote:Gehoorbescherming is gevaarlijk! Dadelijk zit het nog vast in je oor
Heb ze trouwens geeneens gebruikt op Emporium. In de middag een beetje, maar sinds we van de hardcore afkwamen heb ik ze uitgedaan en uit gehouden. Wat een bagger geluid daar.
Related topics
- View the latest post: DJ's Corner, een overzicht: Waar kan ik mijn ei kwijt?
- View the latest post: Label topics: Een overzicht
- View the latest post: Overzicht Hardstyle Releases 1999-2012
- View the latest post: Overzicht 'interessante' Hardcore Releases 2016
- View the latest post: Overzicht Hardcore Releases 2015
Active topics in Algemeen
Moderators
Denk dat ik voor de gein zaterdag eens oorpluggen ga meenemen, kijken of het werkt.
Precies, ik begon ook met de standaard oorpluggen, en toen ik wat geld over had heb ik maar op maat gemaakte gekochtjRn wrote:Denk dat ik voor de gein zaterdag eens oorpluggen ga meenemen, kijken of het werkt.
zodra k me geld binnen heb gaat ik maar is gehoorbescherming op maat laten maken ben nu 15 en heb ze liever te vroeg dan te laat:P neem aan dat je gwn bij bijvoorbeeld hans anders ze op maat kan laten maken??
Is dat niet jammer vh geld ivm de groei?the_sequence wrote:zodra k me geld binnen heb gaat ik maar is gehoorbescherming op maat laten maken ben nu 15 en heb ze liever te vroeg dan te laat:P neem aan dat je gwn bij bijvoorbeeld hans anders ze op maat kan laten maken??
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Je gehoorgang veranderd je hele leven dus na een jaar of 4 zijn ze sowieso niet meer bruikbaar. Maar misschien gaat dat proces rond je 15e nog wat sneller.
-
G
Inderdaad, mijn broer heeft ze laatst ook weer opnieuw laten aanmeten, maarja, beter elke 4 jaar nieuwe, als ze nooit meer nodig te hebbenMartijn wrote:Je gehoorgang veranderd je hele leven dus na een jaar of 4 zijn ze sowieso niet meer bruikbaar. Maar misschien gaat dat proces rond je 15e nog wat sneller.
Squirrie wrote:Is dat niet jammer vh geld ivm de groei?the_sequence wrote:zodra k me geld binnen heb gaat ik maar is gehoorbescherming op maat laten maken ben nu 15 en heb ze liever te vroeg dan te laat:P neem aan dat je gwn bij bijvoorbeeld hans anders ze op maat kan laten maken??Ik ben niet zo'n expert op het gebied van groeien, weet dat je zelf groter wordt
maar misschien dat je gehoorgang dan ook nog iets wijzigt.. ik zal daar wel even naar gaan vragen!
tja ik heb daar vrij weinig verstand van maar overal word het mij toch wel aangeraden omdat ik voor mijn leeftijd wel erg veel in te hoge geluids niveaus bevind:P en dat ik na 4 jaar nieuwe moet kopen vind ik opzich niet zo erg vind mijn gehoor belangrijker:) wil graag nog lang me gehoor behouden aangezien bij mij mijn gehoor nu al achteruit begint te gaan heb ik het idee zowieso ben ik al aardig uitgegroeid groei laatste jaar al bijna niet meer
-
G
zo mag ik et horen!the_sequence wrote:dat ik na 4 jaar nieuwe moet kopen vind ik opzich niet zo erg vind mijn gehoor belangrijker:)
naar hans anders zou ik niet gaan voor gehoorbescherming als ik jou wasthe_sequence wrote:zodra k me geld binnen heb gaat ik maar is gehoorbescherming op maat laten maken ben nu 15 en heb ze liever te vroeg dan te laat:P neem aan dat je gwn bij bijvoorbeeld hans anders ze op maat kan laten maken??
ik zit er ook over te denken en heb ze ook wel echt nodig als feestganger & DJ, maar ik kan het geld gewoon niet missen op dit moment. Wat zou de beste optie zijn?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Universele van 20 euro (Alpine Musicsafe Classic) zijn wel aan te raden. Maar zeker niet perfect, steken een stuk uit wat kut is met headphone. Ouders vragen? En misschien vergoedt je verzekering iets.Sunrise8 wrote:naar hans anders zou ik niet gaan voor gehoorbescherming als ik jou wasthe_sequence wrote:zodra k me geld binnen heb gaat ik maar is gehoorbescherming op maat laten maken ben nu 15 en heb ze liever te vroeg dan te laat:P neem aan dat je gwn bij bijvoorbeeld hans anders ze op maat kan laten maken??, dan kom je thuis met een bril haha.
ik zit er ook over te denken en heb ze ook wel echt nodig als feestganger & DJ, maar ik kan het geld gewoon niet missen op dit moment. Wat zou de beste optie zijn?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Binnekort ook maar eens kijken voor fatsoenlijke doppen. Heb nu universele maar dat is toch niet helemaal relaxt. 
haha jajoh zei ok maar wat XDSunrise8 wrote:naar hans anders zou ik niet gaan voor gehoorbescherming als ik jou wasthe_sequence wrote:zodra k me geld binnen heb gaat ik maar is gehoorbescherming op maat laten maken ben nu 15 en heb ze liever te vroeg dan te laat:P neem aan dat je gwn bij bijvoorbeeld hans anders ze op maat kan laten maken??, dan kom je thuis met een bril haha.
heb nu even voor tijdelijk bij Beterhoren die universele pluggerz music gekocht (2o euro) en ga binnekort op maat laten maken bij beter horen:)
ookal moet ik dan misschien over 4jaar nieuwe laten maken boeit me niet mijn gehoor is belangrijker dat geld is tog paar ochtendjes werke en heb het weer
ga bij die opmaatgemaakte ook probere of zorgverzekering klein beetje vergoed(A)
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 12 hours ago
Je zorgverzekeraar vergoed dr helemaal niets van 
dat ligt eraan hoe je verzekerd bent.
oke nouja mij maakt niet uit of ze wel of niet verzekeren,,, die 130 heb k er tog wel voor over denk zowieso dat als ze verzekeren het heel weinig is dus ga der eigelijk niet eens moeite voor doen die 1 a 2 ochtendtjes die k er misschein meer voor moet werken maakt me niet uitNego wrote:Je zorgverzekeraar vergoed dr helemaal niets van
Klopt deels, maar denk dat gehoorbescherming als deze onder geen een pakket vallen.RobertV wrote:dat ligt eraan hoe je verzekerd bent.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 12 hours ago
Inderdaad. Het wordt verzekerd mits je kunt aantonen je reeds aandoeningen of iets aan je gehoor hebt. Opzicht is het ook best wel vreemd aangezien preventie niet verzekerd wordt maar bijv een gehoorapparaat wel.Markos wrote:Klopt deels, maar denk dat gehoorbescherming als deze onder geen een pakket vallen.RobertV wrote:dat ligt eraan hoe je verzekerd bent.
Van de ene kant ook wel logisch want het is natuurlijk nooit exact te controleren en men bepaald zelf om in deze luidruchtige omgevingen te gaan staan. Tevens werkt een "el cheapo schuim plug" perfect als het gaat om demping. Enige nadeel is dat je dan niets meer hoort echter is dit niet het probleem van je verzekeraar.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Haha die gele schuimpluggen van de Kruidvat van 99 cent bedoel je?
Was laatst op een feestje in een discotheek, de geluidsman daar had voorgenoemde gele doppen van 99 cent in. Kun je nagaan hoe het geluid klonk
Heb Zatox trouwens ook eens zien draaien met van die dingen in :')
Was laatst op een feestje in een discotheek, de geluidsman daar had voorgenoemde gele doppen van 99 cent in. Kun je nagaan hoe het geluid klonk
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Twitter Crypsis
Gehoortest gedaan: linkeroor: -30dB bij 4k (Hz) Rechteroor: -20dB bij 4k (Hz) Hmmmm....
Wat wil dat zeggen?
Gehoortest gedaan: linkeroor: -30dB bij 4k (Hz) Rechteroor: -20dB bij 4k (Hz) Hmmmm....
Wat wil dat zeggen?
Dat z'n linkeroor erger beschadigd is dan z'n rechter 

Misschien dat ie zijn eigen oordoppen dat moment kwijt was of niet bij zich had, en dit enigste oplossing wasPierrePruuk wrote:Haha die gele schuimpluggen van de Kruidvat van 99 cent bedoel je?
Was laatst op een feestje in een discotheek, de geluidsman daar had voorgenoemde gele doppen van 99 cent in. Kun je nagaan hoe het geluid klonk![]()
Toch beter dan geen oordopen..
Vind ik in ieder geval wel, ik kan niet meer zonder
-
G
Zeker![NL]Sjefke wrote:Toch beter dan geen oordopen..
Vind ik in ieder geval wel, ik kan niet meer zonder
Elk beetje helpt.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Defqon wordt feest nr 25, en nog nooit oordoppen in gehad! Heb eerlijk gezegd nergens last van atm.. Kan alles nog luid en helder horen!
Dat is juist het gevaar ... ene moment hoor je nog prima en heb je nog nergens last van ... andere moment heb je ineens een piep en raken je oren snel vermoeid bij harde volumes ...Jurheinen wrote:Defqon wordt feest nr 25, en nog nooit oordoppen in gehad! Heb eerlijk gezegd nergens last van atm.. Kan alles nog luid en helder horen!
Als je van jezelf weet dat je nog wel een tijdje naar feesten gaat of dat je wel regelmatig een discotheek bezoekt dan zou ik echt oordoppen aanraden ... het is een behoud voor je oren ..
Kijkend naar mezelf was ik ook te laat met het halen voor gehoorbescherming... ik heb nu een constante piep in mijn oren die niet meer weg gaat... Ook kan ik niet langer dan 2 uren muziek luisteren op mijn MP3 speler want dan zijn mijn oren vermoeid en gaat het geluid irriteren..