Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:46 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Gehoorbescherming is gevaarlijk! Dadelijk zit het nog vast in je oor :whistle:

Whahaha, dat was echt het WTF momentje van de dag. En de mensen die we op de EHBO tegenkwamen, whahaha. Dacht ik ik soms erg kon zijn op feesten, maar dit was de hoogst mogelijk overtreffende trap haha.

Heb ze trouwens geeneens gebruikt op Emporium. In de middag een beetje, maar sinds we van de hardcore afkwamen heb ik ze uitgedaan en uit gehouden. Wat een bagger geluid daar.

Heb je speciale of gewoon van die simpele dingetjes die je overal kan kopen?

Zie de startpost van dit topic voor meer info
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:30 

Hardtraxx Elite

Denk dat ik voor de gein zaterdag eens oorpluggen ga meenemen, kijken of het werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 17:45 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Denk dat ik voor de gein zaterdag eens oorpluggen ga meenemen, kijken of het werkt.

Precies, ik begon ook met de standaard oorpluggen, en toen ik wat geld over had heb ik maar op maat gemaakte gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 10:54 

Hardtraxxer

zodra k me geld binnen heb gaat ik maar is gehoorbescherming op maat laten maken ben nu 15 en heb ze liever te vroeg dan te laat:P neem aan dat je gwn bij bijvoorbeeld hans anders ze op maat kan laten maken??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:44 

Hardtraxx Addict

the_sequence schreef:
zodra k me geld binnen heb gaat ik maar is gehoorbescherming op maat laten maken ben nu 15 en heb ze liever te vroeg dan te laat:P neem aan dat je gwn bij bijvoorbeeld hans anders ze op maat kan laten maken??

Is dat niet jammer vh geld ivm de groei? ;) Ik ben niet zo'n expert op het gebied van groeien, weet dat je zelf groter wordt :D maar misschien dat je gehoorgang dan ook nog iets wijzigt.. ik zal daar wel even naar gaan vragen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:48 

Hardtraxxer

Je gehoorgang veranderd je hele leven dus na een jaar of 4 zijn ze sowieso niet meer bruikbaar. Maar misschien gaat dat proces rond je 15e nog wat sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:54 

Martijn schreef:
Je gehoorgang veranderd je hele leven dus na een jaar of 4 zijn ze sowieso niet meer bruikbaar. Maar misschien gaat dat proces rond je 15e nog wat sneller.

Inderdaad, mijn broer heeft ze laatst ook weer opnieuw laten aanmeten, maarja, beter elke 4 jaar nieuwe, als ze nooit meer nodig te hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:18 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
the_sequence schreef:

Is dat niet jammer vh geld ivm de groei? ;) Ik ben niet zo'n expert op het gebied van groeien, weet dat je zelf groter wordt :D maar misschien dat je gehoorgang dan ook nog iets wijzigt.. ik zal daar wel even naar gaan vragen!

tja ik heb daar vrij weinig verstand van maar overal word het mij toch wel aangeraden omdat ik voor mijn leeftijd wel erg veel in te hoge geluids niveaus bevind:P en dat ik na 4 jaar nieuwe moet kopen vind ik opzich niet zo erg vind mijn gehoor belangrijker:) wil graag nog lang me gehoor behouden aangezien bij mij mijn gehoor nu al achteruit begint te gaan heb ik het idee zowieso ben ik al aardig uitgegroeid groei laatste jaar al bijna niet meer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:38 

the_sequence schreef:
dat ik na 4 jaar nieuwe moet kopen vind ik opzich niet zo erg vind mijn gehoor belangrijker:)

zo mag ik et horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:58 

Donateur

the_sequence schreef:

naar hans anders zou ik niet gaan voor gehoorbescherming als ik jou was :P, dan kom je thuis met een bril haha.

ik zit er ook over te denken en heb ze ook wel echt nodig als feestganger & DJ, maar ik kan het geld gewoon niet missen op dit moment. Wat zou de beste optie zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
the_sequence schreef:

naar hans anders zou ik niet gaan voor gehoorbescherming als ik jou was :P, dan kom je thuis met een bril haha.

ik zit er ook over te denken en heb ze ook wel echt nodig als feestganger & DJ, maar ik kan het geld gewoon niet missen op dit moment. Wat zou de beste optie zijn?

Universele van 20 euro (Alpine Musicsafe Classic) zijn wel aan te raden. Maar zeker niet perfect, steken een stuk uit wat kut is met headphone. Ouders vragen? En misschien vergoedt je verzekering iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Binnekort ook maar eens kijken voor fatsoenlijke doppen. Heb nu universele maar dat is toch niet helemaal relaxt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:03 

Hardtraxxer

Sunrise8 schreef:
the_sequence schreef:

haha jajoh zei ok maar wat XD

heb nu even voor tijdelijk bij Beterhoren die universele pluggerz music gekocht (2o euro) en ga binnekort op maat laten maken bij beter horen:)

ookal moet ik dan misschien over 4jaar nieuwe laten maken boeit me niet mijn gehoor is belangrijker dat geld is tog paar ochtendjes werke en heb het weer :P

ga bij die opmaatgemaakte ook probere of zorgverzekering klein beetje vergoed(A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:20 

Artiest

Je zorgverzekeraar vergoed dr helemaal niets van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:50 

Hardtraxx Elite

dat ligt eraan hoe je verzekerd bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:56 

Hardtraxxer

Nego schreef:
Je zorgverzekeraar vergoed dr helemaal niets van :)

oke nouja mij maakt niet uit of ze wel of niet verzekeren,,, die 130 heb k er tog wel voor over denk zowieso dat als ze verzekeren het heel weinig is dus ga der eigelijk niet eens moeite voor doen die 1 a 2 ochtendtjes die k er misschein meer voor moet werken maakt me niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:48 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:

Klopt deels, maar denk dat gehoorbescherming als deze onder geen een pakket vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:34 

Artiest

Markos schreef:
RobertV schreef:

Klopt deels, maar denk dat gehoorbescherming als deze onder geen een pakket vallen.

Inderdaad. Het wordt verzekerd mits je kunt aantonen je reeds aandoeningen of iets aan je gehoor hebt. Opzicht is het ook best wel vreemd aangezien preventie niet verzekerd wordt maar bijv een gehoorapparaat wel.

Van de ene kant ook wel logisch want het is natuurlijk nooit exact te controleren en men bepaald zelf om in deze luidruchtige omgevingen te gaan staan. Tevens werkt een "el cheapo schuim plug" perfect als het gaat om demping. Enige nadeel is dat je dan niets meer hoort echter is dit niet het probleem van je verzekeraar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Haha die gele schuimpluggen van de Kruidvat van 99 cent bedoel je?

Was laatst op een feestje in een discotheek, de geluidsman daar had voorgenoemde gele doppen van 99 cent in. Kun je nagaan hoe het geluid klonk :cry:

Heb Zatox trouwens ook eens zien draaien met van die dingen in :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

Twitter Crypsis

Gehoortest gedaan: linkeroor: -30dB bij 4k (Hz) Rechteroor: -20dB bij 4k (Hz) Hmmmm....

Wat wil dat zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Dat z'n linkeroor erger beschadigd is dan z'n rechter Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:07 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Haha die gele schuimpluggen van de Kruidvat van 99 cent bedoel je?

Was laatst op een feestje in een discotheek, de geluidsman daar had voorgenoemde gele doppen van 99 cent in. Kun je nagaan hoe het geluid klonk :cry:

Heb Zatox trouwens ook eens zien draaien met van die dingen in :')

Misschien dat ie zijn eigen oordoppen dat moment kwijt was of niet bij zich had, en dit enigste oplossing was :)
Toch beter dan geen oordopen..
Vind ik in ieder geval wel, ik kan niet meer zonder :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 21:37 

[NL]Sjefke schreef:
Toch beter dan geen oordopen..
Vind ik in ieder geval wel, ik kan niet meer zonder :loving:

Zeker!
Elk beetje helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Defqon wordt feest nr 25, en nog nooit oordoppen in gehad! Heb eerlijk gezegd nergens last van atm.. Kan alles nog luid en helder horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:01 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Defqon wordt feest nr 25, en nog nooit oordoppen in gehad! Heb eerlijk gezegd nergens last van atm.. Kan alles nog luid en helder horen!

Dat is juist het gevaar ... ene moment hoor je nog prima en heb je nog nergens last van ... andere moment heb je ineens een piep en raken je oren snel vermoeid bij harde volumes ...

Als je van jezelf weet dat je nog wel een tijdje naar feesten gaat of dat je wel regelmatig een discotheek bezoekt dan zou ik echt oordoppen aanraden ... het is een behoud voor je oren ..

Kijkend naar mezelf was ik ook te laat met het halen voor gehoorbescherming... ik heb nu een constante piep in mijn oren die niet meer weg gaat... Ook kan ik niet langer dan 2 uren muziek luisteren op mijn MP3 speler want dan zijn mijn oren vermoeid en gaat het geluid irriteren..
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen