Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:25 

Artiest

Zijn die dingen duur dan?! Moet je zeker op maat dingen laten maken ofzo, klinkt allemaal duur :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:43 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Zijn die dingen duur dan?! Moet je zeker op maat dingen laten maken ofzo, klinkt allemaal duur :$

€180 inclusief verzekering voor diefstal en verlies :x Moet wel zeggen dat ik er echt tevreden mee ben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:50 

Artiest

Ok, ben opzich wel iemand die graag z'n gehoor goed houd.
Alleen weet niet wanneer ik het nou echt wil kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Gelijk gaan doen, want als je eenmaal last begint te krijgen dan is het te laat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:54 

KSwoosh schreef:
Goed gezien, als ze binnen 2 jaar een medicijn weten te vinden vind ik dat heel knap :P en snel!

Zeker! We houden het in de gaten..

Schaf alsjeblieft die oordoppen aan! Je hoeft het maar één keer te doen en krijgt er absoluut geen spijt van (de meeste mensen krijgen er te laat spijt van, zoals ik). Bovendien klinkt het geluid vaak beter met je op maat gemaakte oordoppen, omdat de schelle hoge tonen worden gecorrigeerd. Ik heb ze trouwens bij Hans Anders laten maken (-21dB) en dat heeft me ongeveer 90 euro gekost inclusief verzekering. Top dingen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:58 

Artiest

Maximum schreef:

Gelijk gaan doen, want als je eenmaal last begint te krijgen dan is het te laat! :thumbup:

Nou ik heb nergens last van, ik bezoek dan ook maar 2 keer in t jaar een feest.
Alleen zul ik ze toch een keer willen gebruiken, als ik vaker naar feesten ga of ergens ga draaien.
Moet t nog maar ff bekijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:23 

Hardtraxxer

Maximum schreef:

Nou ik heb nergens last van, ik bezoek dan ook maar 2 keer in t jaar een feest.
Alleen zul ik ze toch een keer willen gebruiken, als ik vaker naar feesten ga of ergens ga draaien.
Moet t nog maar ff bekijken :thumbup:

Cafés en discotheken zijn net zo erg. En als je ergens gaat draaien staan de monitors vaak zo hard dat je gelijk forse schade hebt.

Gewoon doen :) Zelfs als je het nog niet merkt, dat komt nog wel en dan baal je. Jij bent nu iig gewaarschuwd, maar een aantal jaar terug was dat veel minder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:33 

Artiest

Ja ik ga vrijwel nooit uit maar idd, lokaal hier staat de muziek ziekelijk hard voor kleine oppervlaktes.
Ik loop dan ook gewoon vaak weg op dat moment, fock dat. Zeker met die schrelle house geluidjes.
En dan ook nog eens "DJ's" die zwaar te hard draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:36 

Martijn schreef:
Cafés en discotheken zijn net zo erg.

Precies. De ruimtes zijn vele malen kleiner maar het geluid staat even hard, soms zelfs harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:40 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Martijn schreef:
Cafés en discotheken zijn net zo erg.

Precies. De ruimtes zijn vele malen kleiner maar het geluid staat even hard, soms zelfs harder.

Kwaliteit is ook vaak slechter wat dus nog slechter is voor je oren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Toch ben ik een beetje bang voor de effecten van zo'n medicijn. Het is namelijk wat achteraf toe te passen is. Hopelijk leid het niet tot laksheid bij mensen van: oh, met een pilletje ben je er van af. Het blijft toch een schadelijk iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 20:30 

Hardtraxxer

Klopt, de schade aan je gehoor zelf zal het niet oplossen. Alleen de tinnitus die er bij ontstaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 16:45 

Bierkoning

ik heb aardig last van me oren vandaag, nou heb ik dat wel vaker na een feest, alleen nu lijkt het net alsof alles extra hard is wat ik hoor, me zus speelt nu piano beneden en het doet gewoon zeer aan me oren (nee niet omdat het zo slecht is :P ). En ook als iemand tegen me praat klinkt het heel hard lijkt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ik heb aardig last van me oren vandaag, nou heb ik dat wel vaker na een feest, alleen nu lijkt het net alsof alles extra hard is wat ik hoor, me zus speelt nu piano beneden en het doet gewoon zeer aan me oren (nee niet omdat het zo slecht is :P ). En ook als iemand tegen me praat klinkt het heel hard lijkt het

Geef je oren rust. Gewoon te veel geluid te verduren gehad! Dus gewoon weinig tot geen muziek, dat soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 09:11 

Donateur

Ik denk dat ik deze maand toch maar even gauw ervoor zorg dat ik beschermers op maat laat maken. Vanaf juni heb ik binnen 5 weken 4 feesten. Ik wil mezelf straks niet verwijten dat ik daardoor permanente schade heb opgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 09:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik denk dat ik deze maand toch maar even gauw ervoor zorg dat ik beschermers op maat laat maken. Vanaf juni heb ik binnen 5 weken 4 feesten. Ik wil mezelf straks niet verwijten dat ik daardoor permanente schade heb opgelopen.

Ik dacht dat jij ze allang had. Gewoon doen, ik heb er echt profijt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 09:49 

Artiest

dawasiknie schreef:

Je gaat zo nooit op stap dan? In een discotheek/kroeg is het namelijk vaak net zo erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:36 

Donateur

heb ze nu ook opmaat maar vooral voor me hobby ^^ daar wordt meer geluid geproduceerd dan de meeste feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:44 

Hardtraxx Elite

vrienden zegen nog steeds waarom ik het heb ik zeg zo wil niet super vroeg doof zijn zegen ze altijd boeit mij dat leef ma 1x
ben super tevreden met clearsound van exinore
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:03 

Donateur

Nego schreef:
dawasiknie schreef:

Je gaat zo nooit op stap dan? In een discotheek/kroeg is het namelijk vaak net zo erg

Niet zo heel vaak nee. In sommige kroegen is het geluid inderdaad vreselijk onzuiver, maar daar ben ik ook nooit langer dan 3 tot 5 uur in totaal. Op een beetje feest sta je minstens 2 keer zo lang, dat is nogal een verschil voor je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
vrienden zegen nog steeds waarom ik het heb ik zeg zo wil niet super vroeg doof zijn zegen ze altijd boeit mij dat leef ma 1x
ben super tevreden met clearsound van exinore

Lekker snuggere vrienden heb jij. Als je maar 1x leeft, zou je toch JUIST zuinig moeten zijn op je oren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 10:25 

Hardtraxx Addict

Heb al aardig wat feesten gehad, en wat de meesten idd zeggen hier; ik heb nog geen klachten.
Alhoewel ik doe helpdeskwerk (met headset dus) en mijn collega's klagen wel eens dat dat ding te hard staat... Merk ik zelf uiteraard niks van :P, maar dat zijn wel tekenen dat mn gehoor wat achteruit gaat gok ik..

Begin er toch steeds meer over na te denken nu zelfs de maandagen na feesten mn oren nog steeds piepen/open kraken etc..

Alleen ik denk dan van; ... 90 euro.. kunnen weer 2 feestjes van gepakt worden.. :P
+ het lijkt me iritant tijdens het stampen die dingen in je oren... mja dat zal ook wel gaan wennen..
Misschien dit weekend even bij Hans Anders oid aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 10:58 

Hardtraxx Addict

iSenSe` schreef:
+ het lijkt me iritant tijdens het stampen die dingen in je oren... mja dat zal ook wel gaan wennen..

Dat is gewoon heel even wennen. Zie het als een pet, in het begin voel je dat ie er zit maar na n tijdje heb je het niet meer door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:26 

marsiascout schreef:
iSenSe` schreef:

Dat is gewoon heel even wennen. Zie het als een pet, in het begin voel je dat ie er zit maar na n tijdje heb je het niet meer door.

idd, ik voel mijne (op maat gemaakt) al na 2 min niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

Wat ik bij de alpine earplugs merkte bij euphoria was dat bij het praten ze telkens een beetje m'n oor uit schoven best vervelend eigenlijk :/
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen