Active topics in Algemeen

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
roberttt wrote:
Khadber wrote:
DarkNoize wrote:Maar je moet ze toch wel zo ver mogelijk erin duwen lijkt me? :huh:
Niet helemaal. Je moet ze diep genoeg erin drukken, niet helemaal tot tegen je trommelvlies aan. Het gaat erom dat ze je gehoorgang afsluiten, niet dat ze je trommelvlies kapotdrukken.
Dat laatste is mij helaas overkomen, me oren zitten vacuüm ofzo.. hoor nog steeds alsof ik 50m onderwater zit.
Je zei dat het gebeurde bij het eruit halen. Heb je hem er gewoon uitgetrokken of netjes met een zachte draaiende beweging?
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Khadber wrote:
DarkNoize wrote:Maar je moet ze toch wel zo ver mogelijk erin duwen lijkt me? :huh:
Niet helemaal. Je moet ze diep genoeg erin drukken, niet helemaal tot tegen je trommelvlies aan. Het gaat erom dat ze je gehoorgang afsluiten, niet dat ze je trommelvlies kapotdrukken.
Dat is denk ik kwestie van paar keer proberen? Want ik heb ze wel eens thuis al even paar keer ingehad.. Maar had vaak de neiging ze toch nog iets aan te drukken.. Maar overdaad schaad zoals ik het hier zo lees :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Edwinn wrote:Vrijdag voor het eerst Exinore in naar Heartbeat, het werkte prima alleen gingen ze soms wel los als je aan het stampen was, ik weet niet of jullie dat ook hebben of dat mijne niet helemaal goed zitten oid.. ?
Morgen @ Indicator dan maar testen of ze dan wel goed zitten..
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
En ze kriebelde/irriteerde een beetje, het was gewoon geen succes...
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
DarkNoize wrote:Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
die irritante echo krijg je als ze niet diep genoeg in je oren zitten.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Net Alpine Musicsafe Classic besteld :)
G
DarkNoize wrote:Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
Dat je niemand verstaat is gewoon wennen, en je moet ze ook binnen aan doen, zonder muziek is het redelijk logisch dat je niemand verstaat :P
en irritatie, wss omdat je ze voor de 1e keer in had
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 8 days ago
KSwoosh wrote:
Dat je niemand verstaat is gewoon wennen, en je moet ze ook binnen aan doen, zonder muziek is het redelijk logisch dat je niemand verstaat :P
Ligt ook maar net aan welke doppen je hebt hè, met die gele troep in hoor je alles een stuk minder maar met bijvoobeeld mijn vorige optoplastics kon ik iedereen super goed verstaan binnen 1 meter afstand zelfs tijdens muziek.
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
KSwoosh wrote:
Heb ze na het fouilleren meteen ingedaan, had toen dus nog geen muziek gehoord. Maar verstond op de main helemaal niemand en werd na 10 minuten lang ''Hè!?'' al gek, en de mensen die wat probeerde te zeggen ook :')
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
DarkNoize wrote:
KSwoosh wrote:
Heb ze na het fouilleren meteen ingedaan, had toen dus nog geen muziek gehoord. Maar verstond op de main helemaal niemand en werd na 10 minuten lang ''Hè!?'' al gek, en de mensen die wat probeerde te zeggen ook :')
Daarom, op maat gemaakte doppen :loving:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
DarkNoize wrote:
KSwoosh wrote:
Dan weet ik niet wat er met jou aan de hand is maar ik hoor juist beter met die doppen in (Exinores universeel) tenminste als er harde muziek op staat.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Heb jij je doppen al binnen Maarten?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Kepro wrote:Heb jij je doppen al binnen Maarten?
NEIN!
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ik heb ze zelfs afgelopen vrijdag en zaterdag weer gebruikt op een niet Hardstyle gerelateerd evenement. Werdt echt bijna doof van die muziek van Jeroen van de Boom etc.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Exinore ER zaten prima tijdens Indicator! :)
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Ik heb ze binnen :yay: 9 dagen na bestelling. Ze klikken een stuk beter dan mijn oude en zitten meteen goed. Dit weekend meteen maar testen bij Knockout :)

De jongedame achter de balie vroeg nog wat ik zelf dan draaide en waar ik meestal uitging. Hardstyle en hardcore zeg ik en zoveel mogelijk feestjes. "o leuk! Ik hou ook van hardcore, ben een paar jaar geleden nog naar een feestje geweest. Charlie noisie draaide daar toen." Lownoise bedoel je? "Ja die ja! Maar ik vond dat maar niks hoor, iedereen strak en drugs enzo, ik hou daar niet zo van, dat strak staan"

Ja ja, euh zullen we afrekenen?
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ahaaa. maar beter dat je ze hebt voor morgen.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
maarten1410 wrote: "Ja die ja! Maar ik vond dat maar niks hoor, iedereen strak en drugs enzo, ik hou daar niet zo van, dat strak staan"

Ja ja, euh zullen we afrekenen?
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Had er echt geen zinnig woord meer op te zeggen dus snel weg daar haha.
G
maarten1410 wrote:Had er echt geen zinnig woord meer op te zeggen dus snel weg daar haha.
We snappen het maar al te goed :lol:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Charlie Noisie :worship: Volgende keer dat ze naar een feest gaat moet ze die doppen uit haar oren halen :P
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Gisteren mijn oordoppen thuis vergeten, kan ik me lekker weer beklagen in lange tijd niet meer zo een harde piep gehad als nu :(
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Heb een vraagje die niet over gehoorbescherming gaat, maar wel over gehoor (mag wel toch? :innocent: )

Ik zit nu in m'n tentamen periode en ik luister dan eigenlijk de hele dag muziek tijdens 't studeren, ( via m'n ipod met oordopjes) Nu heb ik sinds een dag of 2, een beetje een dof geluid aan m'n rechter oor, en merk dat zegmaar bij 't begin van m'n gehoorgang ( zeg maar ter hoogte van m'n oorlel) ik pijn heb... Heb m'n ipod op ongeveer 1/3 van 't vermogen van t volume staan.

Kan dit iets van gehoorschade zijn? of is m'n oor gewoon geïrriteerd omdat ik die dopjes zoveel in heb? (Heb ze denk ik 10 uur per dag in nu)
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 7 days ago
W0uT3R wrote:Heb een vraagje die niet over gehoorbescherming gaat, maar wel over gehoor (mag wel toch? :innocent: )

Ik zit nu in m'n tentamen periode en ik luister dan eigenlijk de hele dag muziek tijdens 't studeren, ( via m'n ipod met oordopjes) Nu heb ik sinds een dag of 2, een beetje een dof geluid aan m'n rechter oor, en merk dat zegmaar bij 't begin van m'n gehoorgang ( zeg maar ter hoogte van m'n oorlel) ik pijn heb... Heb m'n ipod op ongeveer 1/3 van 't vermogen van t volume staan.

Kan dit iets van gehoorschade zijn? of is m'n oor gewoon geïrriteerd omdat ik die dopjes zoveel in heb? (Heb ze denk ik 10 uur per dag in nu)
Ik heb het volume ook altijd laag staan op me ipod, iig zo laag dat het zeker niet schadelijk is. Echter beginnen mijn oren ook te irriteren. En dat komt doordat mijn oordoppen iets te groot zijn, daardoor gaat het irriteren tegen je oor aan. Wat wel pijnlijk is. Zitten jou oordoppen lekker? of gaat het ook irriteren?
Alleen het doffe geluid is wel vreemd. Wat ik niet kan verklaren.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
modernization wrote:
W0uT3R wrote:Heb een vraagje die niet over gehoorbescherming gaat, maar wel over gehoor (mag wel toch? :innocent: )

Ik heb het volume ook altijd laag staan op me ipod, iig zo laag dat het zeker niet schadelijk is. Echter beginnen mijn oren ook te irriteren. En dat komt doordat mijn oordoppen iets te groot zijn, daardoor gaat het irriteren tegen je oor aan. Wat wel pijnlijk is. Zitten jou oordoppen lekker? of gaat het ook irriteren?
Alleen het doffe geluid is wel vreemd. Wat ik niet kan verklaren.
M'n oordoppen zitten als gegoten, merk 't niet eens als ik ze in heb..
EDIT: Heb eigenlijk ook alleen last van m'n oren als ik m'n oordoppen níet in heb. Ik vind 't heel vreemd...