Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Khadber schreef:
DarkNoize schreef:
Maar je moet ze toch wel zo ver mogelijk erin duwen lijkt me? :huh:

Niet helemaal. Je moet ze diep genoeg erin drukken, niet helemaal tot tegen je trommelvlies aan. Het gaat erom dat ze je gehoorgang afsluiten, niet dat ze je trommelvlies kapotdrukken.

Dat laatste is mij helaas overkomen, me oren zitten vacuüm ofzo.. hoor nog steeds alsof ik 50m onderwater zit.


Je zei dat het gebeurde bij het eruit halen. Heb je hem er gewoon uitgetrokken of netjes met een zachte draaiende beweging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
DarkNoize schreef:
Maar je moet ze toch wel zo ver mogelijk erin duwen lijkt me? :huh:

Niet helemaal. Je moet ze diep genoeg erin drukken, niet helemaal tot tegen je trommelvlies aan. Het gaat erom dat ze je gehoorgang afsluiten, niet dat ze je trommelvlies kapotdrukken.


Dat is denk ik kwestie van paar keer proberen? Want ik heb ze wel eens thuis al even paar keer ingehad.. Maar had vaak de neiging ze toch nog iets aan te drukken.. Maar overdaad schaad zoals ik het hier zo lees :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Vrijdag voor het eerst Exinore in naar Heartbeat, het werkte prima alleen gingen ze soms wel los als je aan het stampen was, ik weet niet of jullie dat ook hebben of dat mijne niet helemaal goed zitten oid.. ?

Morgen @ Indicator dan maar testen of ze dan wel goed zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
En ze kriebelde/irriteerde een beetje, het was gewoon geen succes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
En ze kriebelde/irriteerde een beetje, het was gewoon geen succes...

die irritante echo krijg je als ze niet diep genoeg in je oren zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Net Alpine Musicsafe Classic besteld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 21:12 
 

DarkNoize schreef:
Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
En ze kriebelde/irriteerde een beetje, het was gewoon geen succes...

Dat je niemand verstaat is gewoon wennen, en je moet ze ook binnen aan doen, zonder muziek is het redelijk logisch dat je niemand verstaat :P
en irritatie, wss omdat je ze voor de 1e keer in had
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
DarkNoize schreef:
Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
En ze kriebelde/irriteerde een beetje, het was gewoon geen succes...

Dat je niemand verstaat is gewoon wennen, en je moet ze ook binnen aan doen, zonder muziek is het redelijk logisch dat je niemand verstaat :P
en irritatie, wss omdat je ze voor de 1e keer in had

Ligt ook maar net aan welke doppen je hebt hè, met die gele troep in hoor je alles een stuk minder maar met bijvoobeeld mijn vorige optoplastics kon ik iedereen super goed verstaan binnen 1 meter afstand zelfs tijdens muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
DarkNoize schreef:
Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
En ze kriebelde/irriteerde een beetje, het was gewoon geen succes...

Dat je niemand verstaat is gewoon wennen, en je moet ze ook binnen aan doen, zonder muziek is het redelijk logisch dat je niemand verstaat :P
en irritatie, wss omdat je ze voor de 1e keer in had

Heb ze na het fouilleren meteen ingedaan, had toen dus nog geen muziek gehoord. Maar verstond op de main helemaal niemand en werd na 10 minuten lang ''Hè!?'' al gek, en de mensen die wat probeerde te zeggen ook :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:19 
 
Artiest

DarkNoize schreef:
KSwoosh schreef:
DarkNoize schreef:
Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
En ze kriebelde/irriteerde een beetje, het was gewoon geen succes...

Dat je niemand verstaat is gewoon wennen, en je moet ze ook binnen aan doen, zonder muziek is het redelijk logisch dat je niemand verstaat :P
en irritatie, wss omdat je ze voor de 1e keer in had

Heb ze na het fouilleren meteen ingedaan, had toen dus nog geen muziek gehoord. Maar verstond op de main helemaal niemand en werd na 10 minuten lang ''Hè!?'' al gek, en de mensen die wat probeerde te zeggen ook :')


Daarom, op maat gemaakte doppen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
KSwoosh schreef:
DarkNoize schreef:
Op Masters de Alpine Partyplugs 10 minuten ingehad en daarna weer snel eruit gehaald. Ik verstond helemaal niemand, geluid was opzich wel prima, maar er leek soms een irritante echo in te zitten.
En ze kriebelde/irriteerde een beetje, het was gewoon geen succes...

Dat je niemand verstaat is gewoon wennen, en je moet ze ook binnen aan doen, zonder muziek is het redelijk logisch dat je niemand verstaat :P
en irritatie, wss omdat je ze voor de 1e keer in had

Heb ze na het fouilleren meteen ingedaan, had toen dus nog geen muziek gehoord. Maar verstond op de main helemaal niemand en werd na 10 minuten lang ''Hè!?'' al gek, en de mensen die wat probeerde te zeggen ook :')

Dan weet ik niet wat er met jou aan de hand is maar ik hoor juist beter met die doppen in (Exinores universeel) tenminste als er harde muziek op staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb jij je doppen al binnen Maarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Heb jij je doppen al binnen Maarten?

NEIN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ze zelfs afgelopen vrijdag en zaterdag weer gebruikt op een niet Hardstyle gerelateerd evenement. Werdt echt bijna doof van die muziek van Jeroen van de Boom etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exinore ER zaten prima tijdens Indicator! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze binnen :yay: 9 dagen na bestelling. Ze klikken een stuk beter dan mijn oude en zitten meteen goed. Dit weekend meteen maar testen bij Knockout :)

De jongedame achter de balie vroeg nog wat ik zelf dan draaide en waar ik meestal uitging. Hardstyle en hardcore zeg ik en zoveel mogelijk feestjes. "o leuk! Ik hou ook van hardcore, ben een paar jaar geleden nog naar een feestje geweest. Charlie noisie draaide daar toen." Lownoise bedoel je? "Ja die ja! Maar ik vond dat maar niks hoor, iedereen strak en drugs enzo, ik hou daar niet zo van, dat strak staan"

Ja ja, euh zullen we afrekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahaaa. maar beter dat je ze hebt voor morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
"Ja die ja! Maar ik vond dat maar niks hoor, iedereen strak en drugs enzo, ik hou daar niet zo van, dat strak staan"

Ja ja, euh zullen we afrekenen?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had er echt geen zinnig woord meer op te zeggen dus snel weg daar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 21:14 
 

maarten1410 schreef:
Had er echt geen zinnig woord meer op te zeggen dus snel weg daar haha.

We snappen het maar al te goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Charlie Noisie :worship: Volgende keer dat ze naar een feest gaat moet ze die doppen uit haar oren halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren mijn oordoppen thuis vergeten, kan ik me lekker weer beklagen in lange tijd niet meer zo een harde piep gehad als nu :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb een vraagje die niet over gehoorbescherming gaat, maar wel over gehoor (mag wel toch? :innocent: )

Ik zit nu in m'n tentamen periode en ik luister dan eigenlijk de hele dag muziek tijdens 't studeren, ( via m'n ipod met oordopjes) Nu heb ik sinds een dag of 2, een beetje een dof geluid aan m'n rechter oor, en merk dat zegmaar bij 't begin van m'n gehoorgang ( zeg maar ter hoogte van m'n oorlel) ik pijn heb... Heb m'n ipod op ongeveer 1/3 van 't vermogen van t volume staan.

Kan dit iets van gehoorschade zijn? of is m'n oor gewoon geïrriteerd omdat ik die dopjes zoveel in heb? (Heb ze denk ik 10 uur per dag in nu)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Heb een vraagje die niet over gehoorbescherming gaat, maar wel over gehoor (mag wel toch? :innocent: )

Ik zit nu in m'n tentamen periode en ik luister dan eigenlijk de hele dag muziek tijdens 't studeren, ( via m'n ipod met oordopjes) Nu heb ik sinds een dag of 2, een beetje een dof geluid aan m'n rechter oor, en merk dat zegmaar bij 't begin van m'n gehoorgang ( zeg maar ter hoogte van m'n oorlel) ik pijn heb... Heb m'n ipod op ongeveer 1/3 van 't vermogen van t volume staan.

Kan dit iets van gehoorschade zijn? of is m'n oor gewoon geïrriteerd omdat ik die dopjes zoveel in heb? (Heb ze denk ik 10 uur per dag in nu)

Ik heb het volume ook altijd laag staan op me ipod, iig zo laag dat het zeker niet schadelijk is. Echter beginnen mijn oren ook te irriteren. En dat komt doordat mijn oordoppen iets te groot zijn, daardoor gaat het irriteren tegen je oor aan. Wat wel pijnlijk is. Zitten jou oordoppen lekker? of gaat het ook irriteren?
Alleen het doffe geluid is wel vreemd. Wat ik niet kan verklaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

modernization schreef:
W0uT3R schreef:
Heb een vraagje die niet over gehoorbescherming gaat, maar wel over gehoor (mag wel toch? :innocent: )

Ik zit nu in m'n tentamen periode en ik luister dan eigenlijk de hele dag muziek tijdens 't studeren, ( via m'n ipod met oordopjes) Nu heb ik sinds een dag of 2, een beetje een dof geluid aan m'n rechter oor, en merk dat zegmaar bij 't begin van m'n gehoorgang ( zeg maar ter hoogte van m'n oorlel) ik pijn heb... Heb m'n ipod op ongeveer 1/3 van 't vermogen van t volume staan.

Kan dit iets van gehoorschade zijn? of is m'n oor gewoon geïrriteerd omdat ik die dopjes zoveel in heb? (Heb ze denk ik 10 uur per dag in nu)

Ik heb het volume ook altijd laag staan op me ipod, iig zo laag dat het zeker niet schadelijk is. Echter beginnen mijn oren ook te irriteren. En dat komt doordat mijn oordoppen iets te groot zijn, daardoor gaat het irriteren tegen je oor aan. Wat wel pijnlijk is. Zitten jou oordoppen lekker? of gaat het ook irriteren?
Alleen het doffe geluid is wel vreemd. Wat ik niet kan verklaren.


M'n oordoppen zitten als gegoten, merk 't niet eens als ik ze in heb..
EDIT: Heb eigenlijk ook alleen last van m'n oren als ik m'n oordoppen níet in heb. Ik vind 't heel vreemd...
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen