Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Vrijdag voor het eerst Exinore in naar Heartbeat, het werkte prima alleen gingen ze soms wel los als je aan het stampen was, ik weet niet of jullie dat ook hebben of dat mijne niet helemaal goed zitten oid.. ?

Het is wel zo dat ze altijd wat losser gaan zitten dan dat je ze erin drukt. Dan horen ze nog wel af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb de Alpine partyplug limited edition binnen :D

Zitten prima ;) Ga denk ik wel iets eraf knippen om ze korter te maken.. Zelfs van de voorkant kun je ze zien zitten :P Zou wel korte gehoorgang hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Heb de Alpine partyplug limited edition binnen :D

Zitten prima ;) Ga denk ik wel iets eraf knippen om ze korter te maken.. Zelfs van de voorkant kun je ze zien zitten :P Zou wel korte gehoorgang hebben :)

Bij mij zag niemand ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Heb de Alpine partyplug limited edition binnen :D

Zitten prima ;) Ga denk ik wel iets eraf knippen om ze korter te maken.. Zelfs van de voorkant kun je ze zien zitten :P Zou wel korte gehoorgang hebben :)

Bij mij zag niemand ze :P


Ja maar jij hebt ook heeeeeeeeeeeeeeeeeele grote oren :lol:

Haha, ik ga ze ook zo afknippen dat je ze ook niet meer ziet ;)! Lekker undercover oren beschermen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had gisteren op Reset voor de 2e keer mijn exinore 15db in en ben er erg tevreden over. Moet wel zeggen dat ik het geluid pas echt goed vond klinken toen ik echt vooraan stond. In het midden van de zaal vond ik het geluid een stuk minder. Achteraf ook totaal geen last van tinnitus en denk hoe vaker ik ze draag hoe meer gewend ik er aan raak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:

Ja maar jij hebt ook heeeeeeeeeeeeeeeeeele grote oren :lol:

Haha, ik ga ze ook zo afknippen dat je ze ook niet meer ziet ;)! Lekker undercover oren beschermen :P

Haha, hoe weet jij dat ik grote oren heb :(
technoboyYNWA27 schreef:
Had gisteren op Reset voor de 2e keer mijn exinore 15db in en ben er erg tevreden over. Moet wel zeggen dat ik het geluid pas echt goed vond klinken toen ik echt vooraan stond. In het midden van de zaal vond ik het geluid een stuk minder. Achteraf ook totaal geen last van tinnitus en denk hoe vaker ik ze draag hoe meer gewend ik er aan raak.

Same here, voorin was het geluid superzuiver met de doppen in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Ja maar jij hebt ook heeeeeeeeeeeeeeeeeele grote oren :lol:

Haha, ik ga ze ook zo afknippen dat je ze ook niet meer ziet ;)! Lekker undercover oren beschermen :P

Haha, hoe weet jij dat ik grote oren heb :(


Ik kwam jouw laatst tegen in mijn maanwandeling op special K, en toen zag ik je oren :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Ja maar jij hebt ook heeeeeeeeeeeeeeeeeele grote oren :lol:

Haha, ik ga ze ook zo afknippen dat je ze ook niet meer ziet ;)! Lekker undercover oren beschermen :P

Haha, hoe weet jij dat ik grote oren heb :(


Ik kwam jouw laatst tegen in mijn maanwandeling op special K, en toen zag ik je oren :woot:

Aardig leip jongeman xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi dat de partyplugs wat ik jullie heb aangeraden iedereen goed bevallen zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Mooi dat de partyplugs wat ik jullie heb aangeraden iedereen goed bevallen zijn :thumbsup:

Ja, echt top van je man! :D
Ze zitten als gegoten, ik moest alleen opletten wanneer ik mijn kaak bewoog ( :innocent: ) dat ze af en toe niet volledig afsloten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nu ook de Noizez, maar heb nog niet echt t idee dat ze helemaal goed zitten.

Zoals aangegeven in het boekje, hoor je ze er in te stoppen met dat uitstekende deel naar beneden, maar op die manier lukt het mij echt niet. Wanneer ze een andere kant op steken scheelt het al meer, maar weet niet of ze dan wel goed afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Heb nu ook de Noizez, maar heb nog niet echt t idee dat ze helemaal goed zitten.

Zoals aangegeven in het boekje, hoor je ze er in te stoppen met dat uitstekende deel naar beneden, maar op die manier lukt het mij echt niet. Wanneer ze een andere kant op steken scheelt het al meer, maar weet niet of ze dan wel goed afsluiten.

Ik heb de alpine party plugs...die zitten echt als gegoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Mooi dat de partyplugs wat ik jullie heb aangeraden iedereen goed bevallen zijn :thumbsup:

Zeker! Ben er erg blij mee. Had nog maar een kleine piep na het feest en het geluid op het feest zelf werd er zelfs zuiverder door. Echt top dingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen straks weer even voor de gein mijn Alpine Partyplugs ingedaan, zo diep mogelijk erin geduwd, kreeg ik hem er rechts niet eens meer uit!
Zijn mijn oren te groot/wijd ofso? >.< Of duw ik ze er te ver in, als dat al kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:28 
 

Ik heb een oorontsteking en denk dat het daarom ook verstandig is om mijn oordoppen infectie vrij te maken (exinore er-20). Kan je ze gewoon schoonmaken met alcohol of smelten ze dan ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat je daar speciaal spul voor hebt, net zoals je bijvoorbeeld speciaal spul hebt voor computerbeeldschermen te reinigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voila
http://www.alpine-shop.nl/accessoires/- ... clean.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ik heb een oorontsteking en denk dat het daarom ook verstandig is om mijn oordoppen infectie vrij te maken (exinore er-20). Kan je ze gewoon schoonmaken met alcohol of smelten ze dan ofzo :P

Heb je er niet zo'n flesje bij gekregen? Ik kreeg er namelijk schoonmaakspul bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 12:44 
 

Edwinn schreef:
Banaanslak schreef:
Ik heb een oorontsteking en denk dat het daarom ook verstandig is om mijn oordoppen infectie vrij te maken (exinore er-20). Kan je ze gewoon schoonmaken met alcohol of smelten ze dan ofzo :P

Heb je er niet zo'n flesje bij gekregen? Ik kreeg er namelijk schoonmaakspul bij..

Nope.

@Darknoize: Bedankt, moet ik dat maar even halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Toen straks weer even voor de gein mijn Alpine Partyplugs ingedaan, zo diep mogelijk erin geduwd, kreeg ik hem er rechts niet eens meer uit!
Zijn mijn oren te groot/wijd ofso? >.< Of duw ik ze er te ver in, als dat al kan?

Niet heel handig he. Je moet ze ook niet doordrukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar je moet ze toch wel zo ver mogelijk erin duwen lijkt me? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Maar je moet ze toch wel zo ver mogelijk erin duwen lijkt me? :huh:

Niet helemaal. Je moet ze diep genoeg erin drukken, niet helemaal tot tegen je trommelvlies aan. Het gaat erom dat ze je gehoorgang afsluiten, niet dat ze je trommelvlies kapotdrukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
DarkNoize schreef:
Maar je moet ze toch wel zo ver mogelijk erin duwen lijkt me? :huh:

Niet helemaal. Je moet ze diep genoeg erin drukken, niet helemaal tot tegen je trommelvlies aan. Het gaat erom dat ze je gehoorgang afsluiten, niet dat ze je trommelvlies kapotdrukken.

Dat laatste is mij helaas overkomen, me oren zitten vacuĆ¼m ofzo.. hoor nog steeds alsof ik 50m onderwater zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke bedankt, zal er zaterdag rekening mee houden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb clear sound van exinore superfijn !
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen