Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn Exinore ER vandaag opgehaald, zitten prima en ik heb ze al even getest, ze werken echt wel goed. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag m'n Alpine Partyplugs Limited Edition besteld. Hoop dat ik ze voor dit weekend binnen heb, maar denk het niet. Ach ja nog 1 feestje zonder die dingen kan vast geen kwaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vanmiddag m'n Alpine Partyplugs Limited Edition besteld. Hoop dat ik ze voor dit weekend binnen heb, maar denk het niet. Ach ja nog 1 feestje zonder die dingen kan vast geen kwaad. :P

Weet niet op welke site je ze besteld hebt, maar ik had ze vrijdag rond 4 uur besteld, maandag om 9:30 kreeg ik bericht dat ze verzonden waren en dinsdag lagen ze in de bus.
Jij zou ze dus vrijdag wel moeten hebben in principe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Nando schreef:
Vanmiddag m'n Alpine Partyplugs Limited Edition besteld. Hoop dat ik ze voor dit weekend binnen heb, maar denk het niet. Ach ja nog 1 feestje zonder die dingen kan vast geen kwaad. :P

Weet niet op welke site je ze besteld hebt, maar ik had ze vrijdag rond 4 uur besteld, maandag om 9:30 kreeg ik bericht dat ze verzonden waren en dinsdag lagen ze in de bus.
Jij zou ze dus vrijdag wel moeten hebben in principe :)

Ik heb ze gewoon op de site van Alpine besteld. Zou wel chill zijn als ik ze binnen 2 dagen al heb! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit staat op de Alpine site:
Citaat:
Bestellingen vanaf € 5,00 worden met DHL verzonden. Deze worden op werkdagen de volgende werkdag aangeboden.

Als ze op voorraad zijn, gaan we maar wel van uit, moeten ze vrijdag dus zeker in huis zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die alpine plugs, zie je die niet zitten? Of minimaal? :)

En universele maat, zit dat lekker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook oordopjes besteld, hopelijk binnen voor reset :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ook oordopjes besteld, hopelijk binnen voor reset :clap:


Welke? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Die alpine plugs, zie je die niet zitten? Of minimaal? :)

En universele maat, zit dat lekker? :P

Als je ze goed in doet zie je ze van voren niet zitten. Alleen van de zijkant en schuin van achter steekt dat 'pinnetje' er uit. Daar moet je hem er ook weer mee uit trekken dus dat moet er wel een beetje uitsteken ;)
Voor die 5 minuten dat ik ze inhad vond ik ze niet vervelend zitten, maar ik kan na volgende week zaterdag pas echt iets zinnigs daarover zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen mijn Exinore's testen @ Hearbeat. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Morgen mijn Exinore's testen @ Heartbeat. :woot:

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb de alpine partyplug maar besteld.. Stufi binnen dus ik dacht van doen :D

Als ze niet bevallen kijk ik wel verder.. Heb in ieder geval al de stap genomen om er toch maar één aan te schaffen ipv steeds uistellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb mijn Alpine Partyplug Limited Edition binnen, gelukkig nog voor dit weekend. :) Heb ze ff in gehad en ze zitten best chill! Heb er echt geen last van en je ziet ze ook bijna niet. Morgen uittesten @ Reset! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Heb mijn Alpine Partyplug Limited Edition binnen, gelukkig nog voor dit weekend. :) Heb ze ff in gehad en ze zitten best chill! Heb er echt geen last van en je ziet ze ook bijna niet. Morgen uittesten @ Reset! :D

Same here :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Heb mijn Alpine Partyplug Limited Edition binnen, gelukkig nog voor dit weekend. :) Heb ze ff in gehad en ze zitten best chill! Heb er echt geen last van en je ziet ze ook bijna niet. Morgen uittesten @ Reset! :D

Same here :D :thumbsup:

ik ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan jullie hem morgen testen? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Heb mijn Alpine Partyplug Limited Edition binnen, gelukkig nog voor dit weekend. :) Heb ze ff in gehad en ze zitten best chill! Heb er echt geen last van en je ziet ze ook bijna niet. Morgen uittesten @ Reset! :D

Same here :D :thumbsup:

ik ook :D

Alpine party test centrum xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Alpine party test centrum xd

:lol: Ben benieuwd of ze goed werken, ze zitten iig niet vervelend of zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmorgen eindelijk een afdruk laten maken :yay:

Nu nog 2-3 weken wachten volgens die pikkenmans... zucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ik snap er niks van, vanavond die alphine Oordopjes ingehad werkte prima tot net :/ ik haal ze eruit en ineens klapt me linker oor dicht en een piep :/
Misschien zaten ze niet goed geen idee, maar nooit Oordopjes gebruikt en alleen soms een kleine piep na de tijd.
Nu oordopjes en me oor is naar de klote ben ik bang voor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hmm ik snap er niks van, vanavond die alphine Oordopjes ingehad werkte prima tot net :/ ik haal ze eruit en ineens klapt me linker oor dicht en een piep :/
Misschien zaten ze niet goed geen idee, maar nooit Oordopjes gebruikt en alleen soms een kleine piep na de tijd.
Nu oordopjes en me oor is naar de klote ben ik bang voor :cry:

Bij mij hebben ze hun werk gedaan!

Ik heb geen last van een piep :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij hebben ze ook goed gewerkt! Heb er de hele nacht geen last van gehad, af en toe een beetje jeuk of zo, maar meer niet. Zitten gewoon chill, geluid wordt mooi gedempt zodat je geen schelle geluiden hoort en je ziet ze bijna niet. Ga ze zeker ieder feest gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hmm ik snap er niks van, vanavond die alphine Oordopjes ingehad werkte prima tot net :/ ik haal ze eruit en ineens klapt me linker oor dicht en een piep :/
Misschien zaten ze niet goed geen idee, maar nooit Oordopjes gebruikt en alleen soms een kleine piep na de tijd.
Nu oordopjes en me oor is naar de klote ben ik bang voor :cry:

Misschien vacuüm ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag voor het eerst Exinore in naar Heartbeat, het werkte prima alleen gingen ze soms wel los als je aan het stampen was, ik weet niet of jullie dat ook hebben of dat mijne niet helemaal goed zitten oid.. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 18:06 
 
Hardtraxxer

Dan zou ik teruggaan, dat mag echt niet gebeuren, zeker niet als ze nieuw zijn. Weet je wel zeker dat je ze goed in had?
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen