Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
maarten1410 schreef:
Ja dat was lekker inderdaad... hoop dat het bij mij niet zo gaat! Maar heb net die in Leusden én die in Amersfoort gebeld, zijn beide niet op zaterdag open en het moet op afspraak. LAME.

Dat wordt volgende week dus.

Ik kwame 5/10 minuten voor sluitingstijd, anders had het zo gekund. Toen had ik een afspraak gemaakt voor de volgende dag, ik vond het opzich wel goede service..

Ja dan snap ik het wel dat het niet kon haha. Dit aardige meidje vertelde me dat het op afspraak moest omdat ze eerst wat dingen gingen uitleggen, dan schoon maken en gieten. Kost 10/15 minunten zoals we weten maar toen ik zei dat dit al me tweede setje is veranderde er niks aan de tijd :P Hoe dan ook, volgende week dinsdag denk ik maar eens langs gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:52 
 
Hardtraxx Newbie

Kepro schreef:
maarten1410 schreef:
Zaterdag maar eens een nieuw setje doppen laten aanmeten, wordt hoog tijd. Had hiervoor EQ doppen (op maat) van Acousticon Amersfoort maar die passen dus niet meer goed. Dat wordt een setje Exinore's als ik de goede verhalen hier zo lees :)


Tjezus dat werd tijd. Je weet wat voor geknungel ik heb gehad maar ze zitten nu als gegoten. ;) Schoonenberg op de Leusderweg.


Jaa? Wat had je dan? Ik had ook geklungel, ik had begin december gebeld voor een afspraak, want ik wou ze voor oud & nieuw hebben. Toen zei dat meisje dat ik volgende weekwel voor een afspraak kon komen, en ik ze zeker voor oud & nieuw zou hebben. Toen was TNT in de kerstdrukte
mijn afdrukken kwijt geraakt :mad: en was het nog heel onduidelijk of ik ze nog voor oud & nieuw zou hebben,
uiteindelijk wel gelukt omdat Schoonenberg veel moeite had gedaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij maar zaten ze 2-3 keer niet goed/lekker in mn oor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hebben jullie die aangemeten ook altijd gedeclareerd bij je eigen zorgverzekering? :) Schijnt dat het mogelijk is met aanvullende verzekering..

Zag zelf dat bij mijn Agis ik recht heb op € 75,00 .. Worden de aangemeten oordopjes toch al wel aantrekkelijker als je die prijs omlaag gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:51 
 

Squirrie schreef:
Hebben jullie die aangemeten ook altijd gedeclareerd bij je eigen zorgverzekering? :) Schijnt dat het mogelijk is met aanvullende verzekering..

Zag zelf dat bij mijn Agis ik recht heb op € 75,00 .. Worden de aangemeten oordopjes toch al wel aantrekkelijker als je die prijs omlaag gaat :D

bij mijn verzekering zit het niet, laatst nog gekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Bij mijn VGZ niet... tenminste staat niet op de site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Hebben jullie die aangemeten ook altijd gedeclareerd bij je eigen zorgverzekering? :) Schijnt dat het mogelijk is met aanvullende verzekering..

Zag zelf dat bij mijn Agis ik recht heb op € 75,00 .. Worden de aangemeten oordopjes toch al wel aantrekkelijker als je die prijs omlaag gaat :D

Ik vroeg me zoiets al af, maar me ouders zeiden dat het wel niet zo was. Naja, nu ik dit hoor toch even informeren. :woot:

EDIT: Gebeld met Ohra, maar wordt niet vergoed.. Terwijl het hun later veel kosten zou kunnen schelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:22 
 
Hardtraxxer

Even een vraagje:
Ben totaal niet thuis in gehoorbescherming, nooit echt in verdiept.
Besef me de laatste tijd toch wel dat mn oren goed naar de klote gaan op deze manier, dus ik wil graag op maat bescherming laten maken.
Iemand, suggesties, goede merken, winkels etc? Geld maakt me niet uit :)
Ik draai 1 keer per week in een discotheek en bezoek zo ong maandelijks een groot feest.
Vooral na de ochtenden na het draaien als ik in bed lig kom ik amper in slaap van de piep...
Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Even een vraagje:
Ben totaal niet thuis in gehoorbescherming, nooit echt in verdiept.
Besef me de laatste tijd toch wel dat mn oren goed naar de klote gaan op deze manier, dus ik wil graag op maat bescherming laten maken.
Iemand, suggesties, goede merken, winkels etc? Geld maakt me niet uit :)
Ik draai 1 keer per week in een discotheek en bezoek zo ong maandelijks een groot feest.
Vooral na de ochtenden na het draaien als ik in bed lig kom ik amper in slaap van de piep...
Alvast bedankt!


Gehoorbescherming op maat is sowieso het beste, maar wel vrij prijzig. Exinore kost 165 euro, maar als ik de verhalen mag geloven zijn die wel erg goed. Ik heb ze ook besteld/laten aanmeten en ik krijg ze binnenkort. Je kan kiezen uit 10,15 of 25 dB. Voor jou denk ik dan dat je 15 of 25 moet hebben.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Q-Dominic schreef:
Even een vraagje:
Ben totaal niet thuis in gehoorbescherming, nooit echt in verdiept.
Besef me de laatste tijd toch wel dat mn oren goed naar de klote gaan op deze manier, dus ik wil graag op maat bescherming laten maken.
Iemand, suggesties, goede merken, winkels etc? Geld maakt me niet uit :)
Ik draai 1 keer per week in een discotheek en bezoek zo ong maandelijks een groot feest.
Vooral na de ochtenden na het draaien als ik in bed lig kom ik amper in slaap van de piep...
Alvast bedankt!


Gehoorbescherming op maat is sowieso het beste, maar wel vrij prijzig. Exinore kost 165 euro, maar als ik de verhalen mag geloven zijn die wel erg goed. Ik heb ze ook besteld/laten aanmeten en ik krijg ze binnenkort. Je kan kiezen uit 10,15 of 25 dB. Voor jou denk ik dan dat je 15 of 25 moet hebben.. ;)


Ik zou dan ook voor Exinore's gaan.

Maar hij kan toch ook een 15 en 25 db filter nemen en ze wanneer nodig verwisselen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:19 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor het advies :) wat is het verschil tussen 15 en 25 db filter?
en waar haal ik die exinores?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je al een piep hebt zou ik gewoon 25dB nemen zodat het sowieso niet (veel) erger meer wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Bedankt voor het advies :) wat is het verschil tussen 15 en 25 db filter?
en waar haal ik die exinores?


Een 15db filter filtert 15 decibel van het geluid weg en een 25 db 25 decibel.

Exinores kan je bij Schoonenberg halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:14 
 
Hardtraxxer

top bedankt dan maak ik even een afspraak:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ik blij dat ik ze met carnaval had!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga echt geen feest meer zonder vanaf nu. Neem ze misschien ook wel mee naar de discotheek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nu nog geen problemen met m'n gehoor dus zal binnenkort eens gaan kijken ergens. Maar ook alle artiesten en medewerkers doen het dus je staat heus niet voor lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bananenboot schreef:
Heb nu nog geen problemen met m'n gehoor dus zal binnenkort eens gaan kijken ergens. Maar ook alle artiesten en medewerkers doen het dus je staat heus niet voor lul.

Je ziet ook steeds meer die-hard feestgangers met die dingen. Zeker als je er op gaat letten.

Ik ga ook geen feest meer af zonder, dat staat al vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 02:12 
 

Bas de Vogel schreef:
Beste mensen,

Voor een project voor me opleiding moet ik met mijn projectgroep interventi(s) ontwikkelen voor jongeren met gehoorschade. Een onderdeel hiervan is de volgende enquête:

http://www.thesistools.com/web/?id=178542

Ik zou jullie willen vragen deze eventjes in te vullen, het zijn maar een paar vragen en kost luttele minuutjes. Je zou ons er een groot plezier mee doen

Thx in advance!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:59 
 
Hardtraxxer

Done :)

Ik vind het alleen wel vrij eenzijdig opgezet dus ik betwijfel of er echt interessante conclusie uit te trekken zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Bananenboot schreef:
Heb nu nog geen problemen met m'n gehoor dus zal binnenkort eens gaan kijken ergens. Maar ook alle artiesten en medewerkers doen het dus je staat heus niet voor lul.

Je ziet ook steeds meer die-hard feestgangers met die dingen. Zeker als je er op gaat letten.

Ik ga ook geen feest meer af zonder, dat staat al vast.

Ik ook niet, maar het boeit me echt helemaal niks wat anderen er van denken. Vind het sowieso juist dom dat mensen er op neerkijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tegen mij met carnaval waren er ook nogal wat mensen die zeiden ach doe die dingen toch uit man. Maar ik was toch wel blij dat ik ze had. Het geluid ging al zo tering hard met doppen in laat staan zonder doppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag een afspraak bij Schoonenberg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Vrijdag een afspraak bij Schoonenberg ^^

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar wat is nu precies de overweging tussen 10-15-25 decibel filter.. Waarom niet voor de zekerheid altijd 25 dB nemen? Of is dat soms teveel van het goede?

Denk aan paar evenementen p/jaar en regelmaat discotheek/kroeg
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen