Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Vrijdag een afspraak bij Schoonenberg ^^


Bij de Leusderweg? Ik ben benieuwd hoe het bij jouw gaat. ^^ ps: gelukt met de Defqon kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
maarten1410 schreef:
Vrijdag een afspraak bij Schoonenberg ^^


Bij de Leusderweg? Ik ben benieuwd hoe het bij jouw gaat. ^^ ps: gelukt met de Defqon kaarten?

Nope, in Leusden ^^

Kaarten nog niet besteld, nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe dat eens snel dan :list: ^^ en 1 mei woon ik ook in Leusden ^^ , (tabakssteeg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Doe dat eens snel dan :list: ^^ en 1 mei woon ik ook in Leusden ^^ , (tabakssteeg)

O Ja :D Housewarming?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
maarten1410 schreef:
Vrijdag een afspraak bij Schoonenberg ^^

:thumbup:


Heb ik de mijne ook vandaan. Toendertijd hadden ze verschillende kleuren en rood was speciaal gemaakt voor house/dance feesten etc :) Volgens mij dempen die van mij 25 of 30 dB. Best veel maar zeker goede bescherming!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Kepro schreef:
Doe dat eens snel dan :list: ^^ en 1 mei woon ik ook in Leusden ^^ , (tabakssteeg)

O Ja :D Housewarming?


Staat wel op de planning, ben jij dan de dj behind the wheels? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al tijden een piep in mijn oor.
Al sinds mijn 12e a 13e ongeveer.
Als ik ga slapen bijvoorbeeld hoor ik een hele tijd een piep.
Ook wanneer er lange stiltes zijn.

Bijvoorbeeld na feestjes heb ik een dag een piep en daarna er geen last meer van.
Toch vraag ik mij af of het voor mij nog effect heeft om eventuele gehoorbescherming aan te schaffen?

Ik moet zeggen dat ik het idee heb ik dat nu al vele feesten ben afgeweest en dat mijn gehoor niet er minder op is geworden.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik mensen altijd vrij slecht versta op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ik heb al tijden een piep in mijn oor.
Al sinds mijn 12e a 13e ongeveer.
Als ik ga slapen bijvoorbeeld hoor ik een hele tijd een piep.
Ook wanneer er lange stiltes zijn.

Bijvoorbeeld na feestjes heb ik een dag een piep en daarna er geen last meer van.
Toch vraag ik mij af of het voor mij nog effect heeft om eventuele gehoorbescherming aan te schaffen?

Ik moet zeggen dat ik het idee heb ik dat nu al vele feesten ben afgeweest en dat mijn gehoor niet er minder op is geworden.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik mensen altijd vrij slecht versta op feesten.


Het heeft zeker nog nut, je gehoor blijft beschadigd geraken en hoe langer je zonder bescherming rondloopt des te vroeger zal je een gehoorapparaat gaan nodig hebben later. Ik heb ook altijd een piep, maar ik zou echt niet nog zonder gehoorbescherming naar feesten willen, als ik ze eens een keer vergeet vervloekte ik mijn eigen naderhand want eens je gewoon bent met ze, wil je niet meer anders zeker als je al last van je oren hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik heb al tijden een piep in mijn oor.
Al sinds mijn 12e a 13e ongeveer.
Als ik ga slapen bijvoorbeeld hoor ik een hele tijd een piep.
Ook wanneer er lange stiltes zijn.

Bijvoorbeeld na feestjes heb ik een dag een piep en daarna er geen last meer van.
Toch vraag ik mij af of het voor mij nog effect heeft om eventuele gehoorbescherming aan te schaffen?

Ik moet zeggen dat ik het idee heb ik dat nu al vele feesten ben afgeweest en dat mijn gehoor niet er minder op is geworden.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik mensen altijd vrij slecht versta op feesten.


Het heeft zeker nog nut, je gehoor blijft beschadigd geraken en hoe langer je zonder bescherming rondloopt des te vroeger zal je een gehoorapparaat gaan nodig hebben later. Ik heb ook altijd een piep, maar ik zou echt niet nog zonder gehoorbescherming naar feesten willen, als ik ze eens een keer vergeet vervloekte ik mijn eigen naderhand want eens je gewoon bent met ze, wil je niet meer anders zeker als je al last van je oren hebt.

Zo zeer last is het niet, want ik ben het inmiddels wel gewend.
Toch heb ik ook wel het idee hangen dat allemaal niet goed voor je oortjes is.

Wat voor gehoorbescherming heb jij en waar heb je ze gehaald?
Die haal ik dan denk ook maar, sinds jij net zo'n fervent partygangert bent als mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je mensen slecht hoort op feesten heeft een andere reden :lol:

Exinores ER15 moet je hebben trouwens. Ik ga niet meer zonder, beste aankoop in jaren! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dat je mensen slecht hoort op feesten heeft een andere reden :lol:

Exinores ER15 moet je hebben trouwens. Ik ga niet meer zonder, beste aankoop in jaren! :thumbsup:

Ja en hoeveel moge dat kosten...ik las hier ergens dat die krengen 150 euro kosten of iets dergelijks.

Ik zoek eigenlijk iets goedkopers.
Misschien ook maar een keer mijn oren uit laten spuiten...nog nooit laten doen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Dat je mensen slecht hoort op feesten heeft een andere reden :lol:

Exinores ER15 moet je hebben trouwens. Ik ga niet meer zonder, beste aankoop in jaren! :thumbsup:

Ja en hoeveel moge dat kosten...ik las hier ergens dat die krengen 150 euro kosten of iets dergelijks.

Ik zoek eigenlijk iets goedkopers.
Misschien ook maar een keer mijn oren uit laten spuiten...nog nooit laten doen haha.


Dan zou ik de Exinore 20s nemen. Die zijn wat goedkoper. Maar het is een eenmalige investering die het waard is. Het scheelt zo enorm.

Nog een voordeel is dat je de bass beter VOELT, doordat de rest wat minder hard is, wat je space dus verbeterd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ja en hoeveel moge dat kosten...ik las hier ergens dat die krengen 150 euro kosten of iets dergelijks.

Ik zoek eigenlijk iets goedkopers.
Misschien ook maar een keer mijn oren uit laten spuiten...nog nooit laten doen haha.


Zou de noizezz (25eur) halen of de alpine partyplugs (12.5eur), zijn 2 verschillende pasvormen en daar zit het grootste verschil, ik vind de partyplugs het lekkerste zitten maar deze kun je mits stevig zweetwerk wel nog verliezen, dat gebeurt met de noizezz niet zo snel doordat ze de kromming van je gehoorgang volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:

Dan zou ik de Exinore 20s nemen. Die zijn wat goedkoper. Maar het is een eenmalige investering die het waard is. Het scheelt zo enorm.

Nog een voordeel is dat je de bass beter VOELT, doordat de rest wat minder hard is, wat je space dus verbeterd :loving:

Space zal mij sowieso worst wezen >.<
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Ja en hoeveel moge dat kosten...ik las hier ergens dat die krengen 150 euro kosten of iets dergelijks.

Ik zoek eigenlijk iets goedkopers.
Misschien ook maar een keer mijn oren uit laten spuiten...nog nooit laten doen haha.


Zou de noizezz (25eur) halen of de alpine partyplugs (12.5eur), zijn 2 verschillende pasvormen en daar zit het grootste verschil, ik vind de partyplugs het lekkerste zitten maar deze kun je mits stevig zweetwerk wel nog verliezen, dat gebeurt met de noizezz niet zo snel doordat ze de kromming van je gehoorgang volgen.

Oke, danke, die zijn gewoon te krijgen bij de lokale drogist of moet ik die bij een speciaalzaak halen?
Volgens mij las ik iets over schoonenberg hoorcomfort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rcm010 schreef:
Ik heb verschillende oordopjes gehad,en vind http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html de beste.
Wil dit jaar toch op maat gemaakte gaan halen, maar tot die tijd zijn deze prima.

Deze ga ik vanmiddag bestellen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
maarten1410 schreef:
Kepro schreef:
Doe dat eens snel dan :list: ^^ en 1 mei woon ik ook in Leusden ^^ , (tabakssteeg)

O Ja :D Housewarming?


Staat wel op de planning, ben jij dan de dj behind the wheels? ^^

Als jij dat wilt :D

Potverdomme, net bij Schoonenberg geweest maar moet volgende week vrijdag terug komen... moet maandag eerst me oren laten uitspuiten! Fijn dat die gast zo eerlijk is om dat te zeggen (betere afdruk en minder last achteraf) maar moet nu dus weer een week wachten. Zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:28 
 
Artiest

Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen ja :P Dus eerst ff 2x wat olie in je oor en bij de dokter je oren laten uitspuiten.

Opzicht is dat ook nog wel grappig ook :) Als je ziet hoeveel shit eruit komt enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen ja :P Dus eerst ff 2x wat olie in je oor en bij de dokter je oren laten uitspuiten.

Opzicht is dat ook nog wel grappig ook :) Als je ziet hoeveel shit eruit komt enz.

Oke, dat moet ik meemaken haha
Ik ga ook een afspraak maken om mijn oren uit te laten spuiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ben je toch verstandig bezig Daniel, al twijfelde ik daar het laatste half jaar erg aan je :D :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:32 
 
Artiest

Olijfboompje schreef:
Nego schreef:
Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen ja :P Dus eerst ff 2x wat olie in je oor en bij de dokter je oren laten uitspuiten.

Opzicht is dat ook nog wel grappig ook :) Als je ziet hoeveel shit eruit komt enz.

Oke, dat moet ik meemaken haha
Ik ga ook een afspraak maken om mijn oren uit te laten spuiten :P


Ja je moet er wat olie indoen anders weekt het zich niet los. Ze kunnen het ook maar x aantal keer proberen anders ga je flauwvallen enz (evenwichtsorgaan bij je gehoorgang).

Enige wat ze doen is gewoon een waterspuit je oor injagen met lauw water :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:

Ja je moet er wat olie indoen anders weekt het zich niet los. Ze kunnen het ook maar x aantal keer proberen anders ga je flauwvallen enz (evenwichtsorgaan bij je gehoorgang).

Enige wat ze doen is gewoon een waterspuit je oor injagen met lauw water :)

Hehe danke! :D
Altijd al een keertje willen doen :P
Lijkt mij best verfrissend!
[NL]Sjefke schreef:
Wat ben je toch verstandig bezig Daniel, al twijfelde ik daar het laatste half jaar erg aan je :D :kiss2:

Nouja...op sommige gebieden ben ik nog steeds slecht bezig hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oren uitspuiten is leuk :D

Als het kon, ging ik elke dag naar de dokter om dat te laten doen. Het kietelt zo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Merk zelf dat ik nu ook een kleine piep in mijn oren heb als het stil is, ik weet niet of dat na XXlerator is gebeurt ofdat ik er nu pas op let. Maar ik wil dus wel graag mijn oren een beetje gaan beschermen.

Wat is het verschil tussen deze 2? Prijs is precies hetzelfde en de omschrijving is op 1 regeltje na hetzelfde.
De eerste is ''•De beste oordopjes voor concerten, feesten en muziek evenementen'' en dat staat er bij de 2e niet bij :P
Verder is er alleen verschil in kleur?

http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine ... oppen.html
http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html

Als er geen verschil in zit bestel ik die Limited edition even, zijn gewoon wit ipv oranje en lekker limited edition :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Merk zelf dat ik nu ook een kleine piep in mijn oren heb als het stil is, ik weet niet of dat na XXlerator is gebeurt ofdat ik er nu pas op let. Maar ik wil dus wel graag mijn oren een beetje gaan beschermen.

Wat is het verschil tussen deze 2? Prijs is precies hetzelfde en de omschrijving is op 1 regeltje ook hetzelfde.
De eerste is ''•De beste oordopjes voor concerten, feesten en muziek evenementen'' en dat staat er bij de 2e niet bij :P
Verder is er alleen verschil in kleur?

http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine ... oppen.html
http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html

Als er geen verschil in zit bestel ik die Limited edition even, zijn gewoon wit ipv oranje en lekker limited edition :cool:

Dat is het verschil :P Je loopt niet met van die afschuwelijke oranje dingen rond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke mooi!
En dan nog een beetje domme vraag misschien, passen die pluggen gewoon hier in?
http://www.alpine-shop.nl/accessoires/- ... elbox.html

Want kan alleen maar afbeeldingen vinden dat er van die blauwe foam dingen in zitten :P
Als die pluggen er ook in passen bestel ik die koker ook meteen, lekker makkelijk meenemen :cool:
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen