Bij de Leusderweg? Ik ben benieuwd hoe het bij jouw gaat.maarten1410 wrote:Vrijdag een afspraak bij Schoonenberg
Related topics
- View the latest post: DJ's Corner, een overzicht: Waar kan ik mijn ei kwijt?
- View the latest post: Label topics: Een overzicht
- View the latest post: Overzicht Hardstyle Releases 1999-2012
- View the latest post: Overzicht 'interessante' Hardcore Releases 2016
- View the latest post: Overzicht Hardcore Releases 2015
Active topics in Algemeen
Moderators
Nope, in LeusdenKepro wrote:Bij de Leusderweg? Ik ben benieuwd hoe het bij jouw gaat.maarten1410 wrote:Vrijdag een afspraak bij Schoonenbergps: gelukt met de Defqon kaarten?
Kaarten nog niet besteld, nog niet.
Doe dat eens snel dan
en 1 mei woon ik ook in Leusden
, (tabakssteeg)
O JaKepro wrote:Doe dat eens snel dan![]()
, (tabakssteeg)
Heb ik de mijne ook vandaan. Toendertijd hadden ze verschillende kleuren en rood was speciaal gemaakt voor house/dance feesten etcMarkos wrote:maarten1410 wrote:Vrijdag een afspraak bij Schoonenberg
Staat wel op de planning, ben jij dan de dj behind the wheels?maarten1410 wrote:O JaKepro wrote:Doe dat eens snel dan![]()
, (tabakssteeg)
Housewarming?
Ik heb al tijden een piep in mijn oor.
Al sinds mijn 12e a 13e ongeveer.
Als ik ga slapen bijvoorbeeld hoor ik een hele tijd een piep.
Ook wanneer er lange stiltes zijn.
Bijvoorbeeld na feestjes heb ik een dag een piep en daarna er geen last meer van.
Toch vraag ik mij af of het voor mij nog effect heeft om eventuele gehoorbescherming aan te schaffen?
Ik moet zeggen dat ik het idee heb ik dat nu al vele feesten ben afgeweest en dat mijn gehoor niet er minder op is geworden.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik mensen altijd vrij slecht versta op feesten.
Bijvoorbeeld na feestjes heb ik een dag een piep en daarna er geen last meer van.
Toch vraag ik mij af of het voor mij nog effect heeft om eventuele gehoorbescherming aan te schaffen?
Ik moet zeggen dat ik het idee heb ik dat nu al vele feesten ben afgeweest en dat mijn gehoor niet er minder op is geworden.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik mensen altijd vrij slecht versta op feesten.
Het heeft zeker nog nut, je gehoor blijft beschadigd geraken en hoe langer je zonder bescherming rondloopt des te vroeger zal je een gehoorapparaat gaan nodig hebben later. Ik heb ook altijd een piep, maar ik zou echt niet nog zonder gehoorbescherming naar feesten willen, als ik ze eens een keer vergeet vervloekte ik mijn eigen naderhand want eens je gewoon bent met ze, wil je niet meer anders zeker als je al last van je oren hebt.Olijfboompje wrote:Ik heb al tijden een piep in mijn oor.
Zo zeer last is het niet, want ik ben het inmiddels wel gewend.DarkBeatz wrote:Het heeft zeker nog nut, je gehoor blijft beschadigd geraken en hoe langer je zonder bescherming rondloopt des te vroeger zal je een gehoorapparaat gaan nodig hebben later. Ik heb ook altijd een piep, maar ik zou echt niet nog zonder gehoorbescherming naar feesten willen, als ik ze eens een keer vergeet vervloekte ik mijn eigen naderhand want eens je gewoon bent met ze, wil je niet meer anders zeker als je al last van je oren hebt.Olijfboompje wrote:Ik heb al tijden een piep in mijn oor.
Toch heb ik ook wel het idee hangen dat allemaal niet goed voor je oortjes is.
Wat voor gehoorbescherming heb jij en waar heb je ze gehaald?
Die haal ik dan denk ook maar, sinds jij net zo'n fervent partygangert bent als mij
Dat je mensen slecht hoort op feesten heeft een andere reden 
Exinores ER15 moet je hebben trouwens. Ik ga niet meer zonder, beste aankoop in jaren!
Exinores ER15 moet je hebben trouwens. Ik ga niet meer zonder, beste aankoop in jaren!
Ja en hoeveel moge dat kosten...ik las hier ergens dat die krengen 150 euro kosten of iets dergelijks.Chukkels wrote:Dat je mensen slecht hoort op feesten heeft een andere reden
Ik zoek eigenlijk iets goedkopers.
Misschien ook maar een keer mijn oren uit laten spuiten...nog nooit laten doen haha.
Dan zou ik de Exinore 20s nemen. Die zijn wat goedkoper. Maar het is een eenmalige investering die het waard is. Het scheelt zo enorm.Olijfboompje wrote:Ja en hoeveel moge dat kosten...ik las hier ergens dat die krengen 150 euro kosten of iets dergelijks.Chukkels wrote:Dat je mensen slecht hoort op feesten heeft een andere reden
Misschien ook maar een keer mijn oren uit laten spuiten...nog nooit laten doen haha.
Nog een voordeel is dat je de bass beter VOELT, doordat de rest wat minder hard is, wat je space dus verbeterd
Zou de noizezz (25eur) halen of de alpine partyplugs (12.5eur), zijn 2 verschillende pasvormen en daar zit het grootste verschil, ik vind de partyplugs het lekkerste zitten maar deze kun je mits stevig zweetwerk wel nog verliezen, dat gebeurt met de noizezz niet zo snel doordat ze de kromming van je gehoorgang volgen.Olijfboompje wrote:Ja en hoeveel moge dat kosten...ik las hier ergens dat die krengen 150 euro kosten of iets dergelijks.
Space zal mij sowieso worst wezenChukkels wrote:
Dan zou ik de Exinore 20s nemen. Die zijn wat goedkoper. Maar het is een eenmalige investering die het waard is. Het scheelt zo enorm.
Nog een voordeel is dat je de bass beter VOELT, doordat de rest wat minder hard is, wat je space dus verbeterd
Oke, danke, die zijn gewoon te krijgen bij de lokale drogist of moet ik die bij een speciaalzaak halen?DarkBeatz wrote:Zou de noizezz (25eur) halen of de alpine partyplugs (12.5eur), zijn 2 verschillende pasvormen en daar zit het grootste verschil, ik vind de partyplugs het lekkerste zitten maar deze kun je mits stevig zweetwerk wel nog verliezen, dat gebeurt met de noizezz niet zo snel doordat ze de kromming van je gehoorgang volgen.Olijfboompje wrote:Ja en hoeveel moge dat kosten...ik las hier ergens dat die krengen 150 euro kosten of iets dergelijks.
Volgens mij las ik iets over schoonenberg hoorcomfort?
Deze ga ik vanmiddag bestellenrcm010 wrote:Ik heb verschillende oordopjes gehad,en vind http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html de beste.
Wil dit jaar toch op maat gemaakte gaan halen, maar tot die tijd zijn deze prima.
Als jij dat wiltKepro wrote:Staat wel op de planning, ben jij dan de dj behind the wheels?maarten1410 wrote:O JaKepro wrote:Doe dat eens snel dan![]()
, (tabakssteeg)
Housewarming?
Potverdomme, net bij Schoonenberg geweest maar moet volgende week vrijdag terug komen... moet maandag eerst me oren laten uitspuiten! Fijn dat die gast zo eerlijk is om dat te zeggen (betere afdruk en minder last achteraf) maar moet nu dus weer een week wachten. Zucht.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 5 hours ago
Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen ja
Dus eerst ff 2x wat olie in je oor en bij de dokter je oren laten uitspuiten.
Opzicht is dat ook nog wel grappig ook
Als je ziet hoeveel shit eruit komt enz.
Opzicht is dat ook nog wel grappig ook
Oke, dat moet ik meemaken hahaNego wrote:Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen jaDus eerst ff 2x wat olie in je oor en bij de dokter je oren laten uitspuiten.
Opzicht is dat ook nog wel grappig ookAls je ziet hoeveel shit eruit komt enz.
Ik ga ook een afspraak maken om mijn oren uit te laten spuiten
Wat ben je toch verstandig bezig Daniel, al twijfelde ik daar het laatste half jaar erg aan je

-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 5 hours ago
Ja je moet er wat olie indoen anders weekt het zich niet los. Ze kunnen het ook maar x aantal keer proberen anders ga je flauwvallen enz (evenwichtsorgaan bij je gehoorgang).Olijfboompje wrote:Oke, dat moet ik meemaken hahaNego wrote:Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen jaDus eerst ff 2x wat olie in je oor en bij de dokter je oren laten uitspuiten.
Opzicht is dat ook nog wel grappig ookAls je ziet hoeveel shit eruit komt enz.
Ik ga ook een afspraak maken om mijn oren uit te laten spuiten
Enige wat ze doen is gewoon een waterspuit je oor injagen met lauw water
Hehe danke!Nego wrote:
Ja je moet er wat olie indoen anders weekt het zich niet los. Ze kunnen het ook maar x aantal keer proberen anders ga je flauwvallen enz (evenwichtsorgaan bij je gehoorgang).
Enige wat ze doen is gewoon een waterspuit je oor injagen met lauw water
Altijd al een keertje willen doen
Lijkt mij best verfrissend!
Nouja...op sommige gebieden ben ik nog steeds slecht bezig hoor[NL]Sjefke wrote:Wat ben je toch verstandig bezig Daniel, al twijfelde ik daar het laatste half jaar erg aan je![]()
Oren uitspuiten is leuk 
Als het kon, ging ik elke dag naar de dokter om dat te laten doen. Het kietelt zo lekker
Als het kon, ging ik elke dag naar de dokter om dat te laten doen. Het kietelt zo lekker
Merk zelf dat ik nu ook een kleine piep in mijn oren heb als het stil is, ik weet niet of dat na XXlerator is gebeurt ofdat ik er nu pas op let. Maar ik wil dus wel graag mijn oren een beetje gaan beschermen.
Wat is het verschil tussen deze 2? Prijs is precies hetzelfde en de omschrijving is op 1 regeltje na hetzelfde.
De eerste is ''•De beste oordopjes voor concerten, feesten en muziek evenementen'' en dat staat er bij de 2e niet bij
Verder is er alleen verschil in kleur?
http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine ... oppen.html
http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html
Als er geen verschil in zit bestel ik die Limited edition even, zijn gewoon wit ipv oranje en lekker limited edition
Wat is het verschil tussen deze 2? Prijs is precies hetzelfde en de omschrijving is op 1 regeltje na hetzelfde.
De eerste is ''•De beste oordopjes voor concerten, feesten en muziek evenementen'' en dat staat er bij de 2e niet bij
Als er geen verschil in zit bestel ik die Limited edition even, zijn gewoon wit ipv oranje en lekker limited edition
Last edited by DarkNoize on 18 Mar 2011 15:20, edited 1 time in total.
Dat is het verschilDarkNoize wrote:Merk zelf dat ik nu ook een kleine piep in mijn oren heb als het stil is, ik weet niet of dat na XXlerator is gebeurt ofdat ik er nu pas op let. Maar ik wil dus wel graag mijn oren een beetje gaan beschermen.
Wat is het verschil tussen deze 2? Prijs is precies hetzelfde en de omschrijving is op 1 regeltje ook hetzelfde.
De eerste is ''•De beste oordopjes voor concerten, feesten en muziek evenementen'' en dat staat er bij de 2e niet bij![]()
Oke mooi!
En dan nog een beetje domme vraag misschien, passen die pluggen gewoon hier in?
http://www.alpine-shop.nl/accessoires/- ... elbox.html
Want kan alleen maar afbeeldingen vinden dat er van die blauwe foam dingen in zitten
Als die pluggen er ook in passen bestel ik die koker ook meteen, lekker makkelijk meenemen
En dan nog een beetje domme vraag misschien, passen die pluggen gewoon hier in?
http://www.alpine-shop.nl/accessoires/- ... elbox.html
Want kan alleen maar afbeeldingen vinden dat er van die blauwe foam dingen in zitten
Als die pluggen er ook in passen bestel ik die koker ook meteen, lekker makkelijk meenemen