Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:19 

Hardtraxx Elite

als je veel Q-dance feesten meepakt en van andere grote organisaties dan zou 25 dB wel aan te raden zijn want het geluid wil daar weleens 115/120dB zijn en dan is 15 echt te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Wat trouwens zo schijnt te zijn hoorde ik laatst:
Het schijnt dat oren groeien als iemand meer doof aan het worden is. ALS dit waar is heeft de komende generatie echt gigantische oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Het schijnt dat oren groeien als iemand meer doof aan het worden is. ALS dit waar is heeft de komende generatie echt gigantische oren.

Zit wel een soort van waarheid in :lol: de oren willen meer geluid opvangen omdat ze doof zijn, dus ze gaan groeien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Khadber schreef:

Zit wel een soort van waarheid in :lol: de oren willen meer geluid opvangen omdat ze doof zijn, dus ze gaan groeien :P

Leek mij ook wel aannemelijk dat dus inderdaad de oorschelpen groeien om meer geluid op te vangen als tegenreactie op doof worden. Best interessante theorie als je er zo over nadenkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

Wel interessant ja :) duw je oorschelpen maar is tegen je hoofd aan, je hoort de muziek ietsje zachter. Houd je je handen achter je oren (dus een soort van grote oorschelpen nabootsen) en je hoort de muziek wat harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:25 

Hardtraxx Newbie

Tel schreef:
Maar dan praat je ook over een dj. Weet niet over wie het gaat, maar je kunt er van uit gaat dat hij of zijn veel in een discotheek staat. Vandaar is hoge bescherming vereist :thumbup:

Wat ook hebt om van te voren alvast in de rij je doppen in te doen, kun je alvast eraan wennen voordat je binnenkomt. Anders is het echt een tegenvaller als je de doppen indoet tijdens de muziek :yes:

Die tip heb ik inderdaad ook gehad, van je oordoppen al op de gang indoen. Kon ik er daar al een beetje aan wennen, plus dat je ze ff op je gemak in kan doen. Niet dat er perongeluk iemand tegen je aanbeukt en die peperdure dingen op de grond vallen je ze noooit meer terug vind, haha!

Wat betreft dat groeie van je oren.. Ze vertelde me daar wel dat je gehoorgang heel je leven nog veranderd, dus dat je na ongeveer 4 jaar de oordoppen moet laten vervangen. Maar inderdaad wel een interessante theorie, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:00 

Hardtraxx Elite

Ja na vier jaar moet je ze vervangen als je merkt dat ze niet meer goed passen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 19:55 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Hoofdcoach schreef:
Khadber schreef:

Leek mij ook wel aannemelijk dat dus inderdaad de oorschelpen groeien om meer geluid op te vangen als tegenreactie op doof worden. Best interessante theorie als je er zo over nadenkt.

Is het ook niet zo dat je hele lichaam als je ouder wordt krimpt, behalve je oren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 23:46 

Hardtraxx Newbie

Markos schreef:
Ja na vier jaar moet je ze vervangen als je merkt dat ze niet meer goed passen. ;)

Dat merk je zelf niet zeiden ze tegen mij. Ze kunnen ook niet testen of ze niet meer goed passen en daardoor dus lekken, dus vandaar word er geadviseerd om ze te vervangen na 4 jaar. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 23:49 

Hardtraxx Elite

Eline schreef:
Markos schreef:

Dat merk je zelf niet zeiden ze tegen mij. Ze kunnen ook niet testen of ze niet meer goed passen en daardoor dus lekken, dus vandaar word er geadviseerd om ze te vervangen na 4 jaar. :huh:

Tegen mij vertelde ze dat je het juist wel merkte als je plots variaties had in het volume na enkele jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

Tijd om ook maar eens serieus te gaan overwegen om ze aan te schaffen. Vorig jaar dacht ik dat het niet nodig was omdat ik toen nog niet naar zoveel feestjes ging. Maar dit jaar is dat toch wel al aan het veranderen.

Heb tot nu toe nog niet echt last gehad van een erge piep na een feest, af en toe heb ik wel heel even last van een suis maar die is altijd zo weer verdwenen. Maar met feestjes als Loudness op de planning ga ik hier maar eens serieus achteraan denk ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 17:40 

Hardtraxx Elite

net exinore besteld :D over 10 werkdagen binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond een nieuwe poging gedaan om de exinore ER 20 S te gebruiken.
Op hard bass deden ze namelijk pijn dus haalde ze eruit, daarna nooit meer aan gedacht :x
Nu liet ik ze inzitten en na een paar minuten voelden ze prima. Af entoe wel ff aandrukken maar ik vond het geluid echt super :) kan vast niet tippen aan opmaat gemaakte maar ik vond ze prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:25 

Hardtraxx Newbie

Ik ga deze zomervakantie naar lioret de mar 10 dagen met een groep vrienden, is 1 van jullie daar geweest die mij wat kan vertellen over hoe hard het geluid daar staat? Ik kan namelijk niet tegen harde geluiden en met gehoorbeschermers in hoor ik ook vrij weinig heb een aparte gehoorafwijking waarmee ik lage tonen slecht hoor tot 50 decibel van het geluid niet en hoor hoge tonen wel goed. Staat de muziek daar net zo hard als in de Nederlandse discotheken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

nielsy91 schreef:
Ik ga deze zomervakantie naar lioret de mar 10 dagen met een groep vrienden, is 1 van jullie daar geweest die mij wat kan vertellen over hoe hard het geluid daar staat? Ik kan namelijk niet tegen harde geluiden en met gehoorbeschermers in hoor ik ook vrij weinig heb een aparte gehoorafwijking waarmee ik lage tonen slecht hoor tot 50 decibel van het geluid niet en hoor hoge tonen wel goed. Staat de muziek daar net zo hard als in de Nederlandse discotheken?

Wat ik hoor van anderen is dat het geluid daar goed hard staat. Ik zou zeker oordoppen aanschaffen. Zeker omdat je hoogtwaarschijnlijk iedere dag uitgaat en je oren dus niet de rust krijgen die ze nodig hebben. Na hard geluid moeten oren namelijk een beetje rust hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:17 

Hardtraxx Newbie

cker goed om denke
ik heb nu al 24/7 een piep in me rechter oor 4ever
niet door het feeste maar gewon door alles , gewoon goed om je ore denke ;)
:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:32 

Hardtraxx Newbie

Fr33z3 schreef:
cker goed om denke

Inderdaad, en zoals iemand hier eerder al zei, dat diegene regelmatig een suis in z'n oren heeft. Ik heb ook regelmatig in een keer een halve minuut een piep in me oren, zomaar ineens. Dit schijnt een van de eerst tekenen van gehoorbeschadiging te zijn, volgens mij! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:36 

Hardtraxx Elite

Weetje wat ik altijd vind helpen tegen die suis;
Een ruis zender op tv! Kan ik altijd heerlijk mee slapen als 't me ff te erg word ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 11:01 

Hardtraxx Addict

Eline schreef:
Fr33z3 schreef:
cker goed om denke

Inderdaad, en zoals iemand hier eerder al zei, dat diegene regelmatig een suis in z'n oren heeft. Ik heb ook regelmatig in een keer een halve minuut een piep in me oren, zomaar ineens. Dit schijnt een van de eerst tekenen van gehoorbeschadiging te zijn, volgens mij! :(

Ik heb ook echt heel af en toe heel even een piep, volgens mij alleen in 1 oor. Dit terwijl ik pas 1 hardstyle feest op carnaval na heb meegemaakt. Ik heb vroeger wel vaak muziek hard op mn kamer gehad.
Deze week ga ik in ieder geval noizezz bestellen voor carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Ben van plan om iets van 8 tot 12 feesten in het jaar te doen (kan iets minder of iets meer)
Maar naar XQ en Hard Bass togh wel beetje last van geluidsniveau's in de week erna.
Misschien toch slim om iets van gehoorbescherming te kopen.

Wat zouden jullie aanraden?

Ik zie de meeste al wel over Exinore, zijn dit goede dingen (De ER of ER 20 S)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:01 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Ben van plan om iets van 8 tot 12 feesten in het jaar te doen (kan iets minder of iets meer)
Maar naar XQ en Hard Bass togh wel beetje last van geluidsniveau's in de week erna.
Misschien toch slim om iets van gehoorbescherming te kopen.

Wat zouden jullie aanraden?

Ik zie de meeste al wel over Exinore, zijn dit goede dingen (De ER of ER 20 S)?

Als je zoveel feesten gaat bezoeken dan ga je gemiddeld één keer per maand dus het is zeker aan te raden.

Ik zou de Exinore ER 15 aanraden bij Schoonenberg Hoorcomfort. Ik heb 2 jaar lang rond gelopen met goedkope partyplugs, maar ben nu echt blij met de Exinore ER 15. Kost wel wat, maar dan ga je er niet op achteruit qua kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de Exinore ER 20 S prima, zijn 15 euro ofzo. :)
Geluidskwaliteit is ook prima bij mij. Tijdens de muziek had ik niet zo van "hey ik heb oordoppen in", kwaliteit van de muziek was super :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:08 

Artiest

Hoofdcoach schreef:
Geluidskwaliteit is ook prima bij mij. Tijdens de muziek had ik niet zo van "hey ik heb oordoppen in", kwaliteit van de muziek was super :)

Maar het is appels met peren vergelijken in vergelijking met otoplastieken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Hoofdcoach schreef:

Maar het is appels met peren vergelijken in vergelijking met otoplastieken

Wat vergelijk ik dan? Ik geef alleen mijn mening over de ER 20 S, voor patrickjeb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Ik denk dat ik de Exinore Er 20 S neem, zijn niet super duur (valt eigenlijk echt mee :D) en heb al vaker gehoord dat ze zeker niet slecht zijn.

Thanks ^^
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen