Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:37 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Markos schreef:
Denk dat feestgangers voor langere tijden worden bloot gesteld aan hard geluid dan de DJ's dus ik zou ze gewoon halen. Er is wel een gigantisch prijs verschil, maar het comfort en kwaliteit is gewoon uitmuntend.

Dat ook. En carnaval bijvoorbeeld is toch wel een aantal dagen achter elkaar harde muziek.

Jaa het zijn absoluut niet alleen de feesten die je hier op het forum tegenkomt met het harde geluid! Zoals als student zijnde ben k ook veel in de gewone café's en discotheken te vinden, al die uren bij elkaar is toch ook wel redelijke schade..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:31 

Hardtraxx Newbie

Martijn schreef:
160 + eventueel 20 voor de verzekering

€ 165,- waren die van mij zelfs. Heb ze bij Schoonenberg Hoorcomfort laten maken. Flinke prijs, maar dan heb je ook wel wat! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:31 

Hardtraxx Addict

Heb gebeld met Schoonenberg en ze zeiden dat voor carnaval de Exinore's hebben waarschijnlijk niet gaat lukken. Ik denk dat ik dan maar voor de groene Noizezz ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:38 

Hardtraxx Newbie

marsiascout schreef:
Heb gebeld met Schoonenberg en ze zeiden dat voor carnaval de Exinore's hebben waarschijnlijk niet gaat lukken. Ik denk dat ik dan maar voor de groene Noizezz ga.

Nou, opzich zou je dat misschien nét redden. Ze hanteren namelijk een levertijd van 11 werkdagen! Maar je zou ook ff tijdelijk van die universele oordoppen kunnen aanschaffen. Die heb ik ongeveer een jaar gehad van Alpine. Zijn geloof ik nog onder de 20 euro en deden 't bij mij opzich prima, als ik 't niet te warm kreeg. Zodra ik 't echt warm ging krijgen, gingen ze los zitten en merkte ik dat ze niet meer werkte. Maar ik heb 't nog al snel warm, dus hoeft niet bij iedereen zo te zijn!

Als je meer info wilt over die oordoppen van Alpine, moet je ff naar www.alpine.nl gaan. Zie je alle soorten/versies enzovoort staan. Bij Beter Horen kun je overigens ook aangemeten oordoppen laten maken, maar daar zit je ook met de zelfde wachttijden, dus heb je nu ook weinig aan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:53 

Hardtraxx Addict

Tjah, en dat NET redden is het hem nu net, aangezien ik na carnaval even niet meer naar feestjes ofzo ga.

Maarja, ik wil zowiezo over n tijd Exinore's laten aanmeten. M'n ouders vinden het onzin, maar beter nu wat geld dokken dan later zwaar genaaid zijn.

Het worden dus voor nu de Noizezz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
M'n ouders vinden het onzin

Vreemd dat jouw ouders dat standpunt hebben tegenover gehoorbescherming. Je zou toch over het algemeen op je kind letten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:45 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
marsiascout schreef:

Vreemd dat jouw ouders dat standpunt hebben tegenover gehoorbescherming. Je zou toch over het algemeen op je kind letten?

Misschien is het gewoon weer een slecht smoesje ofzo zodat ze de doppen niet hoeven te betalen :P Of moet je ze sowieso zelf betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:16 

Hardtraxx Newbie

RobertV schreef:
Khadber schreef:
marsiascout schreef:

Misschien is het gewoon weer een slecht smoesje ofzo zodat ze de doppen niet hoeven te betalen :P Of moet je ze sowieso zelf betalen?

Mijn ouders keken er juist weer totaal anders tegenaan! Mijn vader heeft vroeger zelf een gehoorbeschadiging opgelopen vanwege 't motorrijden, dus die vonden 't juist heel belangrijk. 't Heeft even geduurd voor ze akkoord gingen met de hoge prijs, maar doordat ik de laatste tijd steeds vaker af en toe een piep in me oren had, hebben ze er toch maar mee ingestemd nu. Daar was ik natuurlijk heel blij mee! Wat een relaxed gevoel op Hard Bass! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:19 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
Khadber schreef:
marsiascout schreef:

Nee, daarom is het niet, ik moet de doppen echt helemaal zelf betalen. Maar mn ouders vinden het zonde om 165 euro te betalen voor die paar keer dat ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:22 

Hardtraxx Elite

wie wil der nou de oow zo heerlijke decibels afdempen xd
zin in q-base, zonder oordoppen uiteraard :D
hoor na 3 jaar feesten nog net zo goed dusja, kan geen kwaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:27 

Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:

Je merkt het nog niet bedoel je, reken maar dat je een gehoorbeschadiging hebt opgelopen.

Het is jouw feest, zo dacht ik er tot voor kort ook over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:42 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:

Je redenatie is zwaar onlogisch. Als je rookt en je hebt na 3 jaar nog geen merkbare schade hierdoor, dan kan roken geen kwaad?
Dan wil ik jou over 10 jaar wel ns horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:14 

Hardtraxx Elite

marsiascout schreef:
Wesz91 schreef:

Je redenatie is zwaar onlogisch. Als je rookt en je hebt na 3 jaar nog geen merkbare schade hierdoor, dan kan roken geen kwaad?
Dan wil ik jou over 10 jaar wel ns horen.

na 3 jaar roken heb je egt wel merkbare schade kweet nii hoor, dus dat geen goeie vergelijking xd
ik wist sowieso datk zon reactie zou krijgen.. daar ging ik ook voor aangezien ik me kapot verveel :D
magoed, t zal nii goed zijn voor je oren.. dat snapk ook wel, ma t interesseert me nii zoveel..
ik wil m'n favoriete muziek zo hard mogelijk horen, dus geen doppies voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:23 

Hardtraxxer

Achja als we heel toevallig elkaar elkaar over 10-20 jaar eens tegen het lijf lopen, dan zou ik graag van je horen hoe het bevalt om tinnitus te hebben, als je m'n vraag kan verstaan.

Je merkt die 15 db demping amper simpelweg omdat je oren om zich te beschermen ongevoeliger soort van maken. En met doppen in worden ze dat veel minder -> gevolg is dat je niet eens veel verschil hoort laat staan als je er niet op let en gewoon loopt te feesten. Heel veel gevoel komt van de bass en die komt niet via je oren maar die voel je op je lijf en dat veranderd niet ;) Hooguit dat de bass nog intenser wordt.

Maarja dat zal wel weer tegen dovemans oren gericht zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 20:05 

Hardtraxx Newbie

Martijn schreef:
Achja als we heel toevallig elkaar elkaar over 10-20 jaar eens tegen het lijf lopen, dan zou ik graag van je horen hoe het bevalt om tinnitus te hebben, als je m'n vraag kan verstaan.

Je merkt die 15 db demping amper simpelweg omdat je oren om zich te beschermen ongevoeliger soort van maken. En met doppen in worden ze dat veel minder -> gevolg is dat je niet eens veel verschil hoort laat staan als je er niet op let en gewoon loopt te feesten. Heel veel gevoel komt van de bass en die komt niet via je oren maar die voel je op je lijf en dat veranderd niet ;) Hooguit dat de bass nog intenser wordt.

Maarja dat zal wel weer tegen dovemans oren gericht zijn :)

Nou echt grappig dat je dit zegt, want dat vroeg iedereen mij dus ook inderdaad. Van 't geluid, dat je dat dan veel minder goed mee zou krijgen dan zónder oordoppen, maar dat is helemaal niet waar. Je hoort alles gewoon nog super goed, alleen dan veel minder hard. En wat betreft die bass, dat klopt echt ja! Die trillingen zijn waardoor je voelt dat ie hard staat. 't Is echt niet zo dat wanneer je oordoppen in hebt je 't ritme ineens niet meer kan volgend ofzo hoor, haha! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:03 

Hardtraxx Elite

Wat Eline zegt. De muziek wordt er niet slechter van misschien wel beter. De communicatie met anderen is in ieder geval wel stukken beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:26 

Hardtraxx Veteran

Vind het geluid met oordoppen in echt heerlijk. Voel je de bass keihard maar heb je niet het gevoel dat je oren kapotgaan, plus alles klinkt een hoop zuiverder. Vooral in een discotheek ofzo is het verschil echt enorm - alle schelheid weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 09:36 

Artiest

PNXRMX schreef:
Vind het geluid met oordoppen in echt heerlijk. Voel je de bass keihard maar heb je niet het gevoel dat je oren kapotgaan, plus alles klinkt een hoop zuiverder. Vooral in een discotheek ofzo is het verschil echt enorm - alle schelheid weg :D

Het geluid MET doppen is niet heerlijker :)

Het GEVOEL als de doppen uitgaan op het einde zonder geluid is het best :) Heerlijk frisse oren die gewoon zo gevoelig zijn dat het nog lekker voelt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 11:20 

Hardtraxx Veteran

Wat nego zegt, dat gevoel op qlimax en decibel kan ik me nog goed herinneren :loving: ik heb sinds begin juli oordoppen en heb er nog geen moment spijt van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er ook nog geen spijt van, vond het lekker klinken met doppen afgelopen zaterdag op Reverze. Alleen laatste 2 uur was ik ze vergeten in te doen @ Sportpaleis, omdat ik dus een tijdje op de gang stond en ze daar uit had gedaan omdat daar geen muziek was. Maar ik vond het alles behalve hinderlijk met die dingen in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:56 

Hardtraxx Newbie

Yesss, wij hoeven straks tenminste niet op ons 40e als 'n stel ouwe bejaarden naar elkaar gaan staan schreeuwen omdat we 't niet verstaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:03 

Hardtraxx Elite

Eline schreef:
Yesss, wij hoeven straks tenminste niet op ons 40e als 'n stel ouwe bejaarden naar elkaar gaan staan schreeuwen omdat we 't niet verstaan! :thumbsup:

Nope maar het wel aan horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:29 

Hardtraxx Elite

ik ga morgen naar schonenberg me ouders betalen toch :D

alleen zal ik 15 of 25 db daar twijfel ik nog over
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:12 

Hardtraxx Newbie

hdhessel schreef:
ik ga morgen naar schonenberg me ouders betalen toch :D

alleen zal ik 15 of 25 db daar twijfel ik nog over

Ik heb zelf 15 db en ik geloof dat dat ook 't gebruikelijke is voor dit soort feesten. Heb ze pas bij 1 feest kunnen gebruiken, maar naar mijn idee was dit prima! Overigens ken ik een DJ die voor achter de draaitafels 15 db gebruikt en als hij als bezoeker in de zaal staat, 25 db..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:14 

Hardtraxx Elite

Maar dan praat je ook over een dj. Weet niet over wie het gaat, maar je kunt er van uit gaat dat hij of zijn veel in een discotheek staat. Vandaar is hoge bescherming vereist :thumbup:

Wat ook hebt om van te voren alvast in de rij je doppen in te doen, kun je alvast eraan wennen voordat je binnenkomt. Anders is het echt een tegenvaller als je de doppen indoet tijdens de muziek :yes:
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen