Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Timmer schreef:
ik had bij binnenkomst mijn oordoppen ingedaan, maar in het begin bij team red hoorde ik de muziek echt te zacht. Ik heb ze toen op de wc toch maar eruit gehaald. Later op de avond ging voor mijn gevoel de muziek wat harder, te hard voor mijn oortjes. Ben toen naar de wc gegaan, heb ze weer in gedaan. Tot het einde van de avond ingehad, ze zaten gewoon weer super, helemaal geen irritatie. De bas voelen, toch het geluid wat zachter, maar nog hard genoeg, en je medemensen verstaan. :thumbup:

Kunt ze beter gewoon inhouden, want je oren krijgen echt een enorme klap als je ze halverwege even uit doet.

had ze niet gewoon in de zaal uitgedaan hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Markos schreef:
Timmer schreef:
ik had bij binnenkomst mijn oordoppen ingedaan, maar in het begin bij team red hoorde ik de muziek echt te zacht. Ik heb ze toen op de wc toch maar eruit gehaald. Later op de avond ging voor mijn gevoel de muziek wat harder, te hard voor mijn oortjes. Ben toen naar de wc gegaan, heb ze weer in gedaan. Tot het einde van de avond ingehad, ze zaten gewoon weer super, helemaal geen irritatie. De bas voelen, toch het geluid wat zachter, maar nog hard genoeg, en je medemensen verstaan. :thumbup:

Kunt ze beter gewoon inhouden, want je oren krijgen echt een enorme klap als je ze halverwege even uit doet.

had ze niet gewoon in de zaal uitgedaan hoor ;)

Toch krijgt je oor een klapje, want het is niet harder dan met doppen in gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:33 

Hardtraxx Veteran

Woehoe, dopjes binnen :yay:

Straks ff ophalen en testen @ Reverze :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:21 

Chukkels schreef:
Woehoe, dopjes binnen :yay:

Straks ff ophalen en testen @ Reverze :woot:

niiice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 13:29 

Hardtraxx Elite

Heb net mn Filterz binnen, kan ze zo gelijk even testen tijdens het werk. Ik was trouwens de aller laatste persoon bij wie de Filterz nog in "kleur" gemaakt zijn :) . Voortaan zijn ze alleen de doorzichige en de blauwe variant nog leverbaar, zelf heb ik ze in het groen.

Wat me trouwens gelijk opvalt zo thuis achter mn monitors, is dat ik geen enkele toon mis, niet merkbaar althans :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:58 

Hardtraxx Newbie

Nego schreef:
Draaien met 25 en monitor dan nog wat harder zetten :)

Hallo, via google kwam ik hier op t topic. Nu wil ik ook gehoorbescherming aanschaffen. Maar wil ook wel nog wat kunnen horen met mn Headphones..

Dien ik nu de Er 15 of de ER25 te kopen? waarom de een waarom de ander. kan iemand wellicht wat voor en tegens neerzetten aub.

alvast dank voor de reactie.

Tot horens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:03 

Hardtraxx Elite

ER15 raden ze vaak aan voor concert/housebezoek en bevalt het niet dan kun je DACHT ik ruilen binnen 14 dagen voor andere filters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:04 

Hardtraxxer

Er zijn niet zo zeer voor en tegens. De ER-25 dempt gewoon een stuk meer als de ER-15. Dus tja wil je een hogere demping en een nog hogere bescherming of heb je toch liever een minder hoge demping.

Wat de beste keus is hangt van jou af. Hoe vaak ben je in een luide omgeving, kan je draaien met 25 db minder etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:20 

Hardtraxx Newbie

Martijn schreef:
Er zijn niet zo zeer voor en tegens. De ER-25 dempt gewoon een stuk meer als de ER-15. Dus tja wil je een hogere demping en een nog hogere bescherming of heb je toch liever een minder hoge demping.

Wat de beste keus is hangt van jou af. Hoe vaak ben je in een luide omgeving, kan je draaien met 25 db minder etc.

Denk dat ik voor de 15 ga.. moet voldoende zijn toch? en anders moek mn headset zo hard zetten hahah ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:58 

Hardtraxxer

je kan der ook nog een filter bij kopen ... hebben ze bij mij ook als optie gegeven .. niet omdat ik draai maar omdat ik al gehoorbeschadiging heb opgelopen.. je kan ze gewoon steeds verwisselen als je wil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:51 

Donateur

lammie schreef:
Martijn schreef:

Denk dat ik voor de 15 ga.. moet voldoende zijn toch? en anders moek mn headset zo hard zetten hahah ;)

Geloof mij, de 15 is echt top! Nergens last van, en geluid is dan echt zeer goed!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:55 

Hardtraxx Elite

steken de exinore er-15 / 25 ver uit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:08 

Artiest

hdhessel schreef:
steken de exinore er-15 / 25 ver uit ?

Nee maar dat hangt puur af van je eigen gehoorgang.

Wat maakt het trouwens uit? Je ziet ze in principe amper zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:29 

Hardtraxx Elite

dat is waar
ik ga ze maar eens aanschaffen want me ouders zegen dat ik al het geluid steeds harder zet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:43 

Donateur

hdhessel schreef:
dat is waar
ik ga ze maar eens aanschaffen want me ouders zegen dat ik al het geluid steeds harder zet

Haha dat heb ik hier ook, je hoort het beneden door dreunen en hard ook.. Maar hoor het op me kamer gewoon normaal, zelfs zacht. Echt mijn gehoor is al behoorlijk na de klote.. Ook al 3 weken een piep :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 09:57 

Artiest

roberttt schreef:
hdhessel schreef:
dat is waar

Haha dat heb ik hier ook, je hoort het beneden door dreunen en hard ook.. Maar hoor het op me kamer gewoon normaal, zelfs zacht. Echt mijn gehoor is al behoorlijk na de klote.. Ook al 3 weken een piep :thumbdown:

Als je nu al 3 weken een piep hebt raak je die wss dus nooit meer kwijt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:43 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Nego schreef:

Je raakt een piep volgens mij nooit kwijt, het is meer je gehoor dat zich aanpast en die piep eruit filtert waardoor je m gewoon niet meer hoort.

Naja beter dat die weg is dan dat je hem blijft horen! ;)

Moet wel zeggen dat gehoorbescherming geen overbodige luxe is, zelf gebruik ik het nooit.. Vliegshows nog nooit, formule 1 ook wel eens weekend geweest ook niet, en op de feesten ook niet!

Ik denk dat het vaak jammer is voor het geluid, dat je dan niet het maximale hoort wat juist een kick geeft! Maarja, wat is belangrijker op den duur.. kick of je oor? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:05 

Artiest

Squirrie schreef:
Qre8ive schreef:
Nego schreef:

Je raakt een piep volgens mij nooit kwijt, het is meer je gehoor dat zich aanpast en die piep eruit filtert waardoor je m gewoon niet meer hoort.

Naja beter dat die weg is dan dat je hem blijft horen! ;)

Moet wel zeggen dat gehoorbescherming geen overbodige luxe is, zelf gebruik ik het nooit.. Vliegshows nog nooit, formule 1 ook wel eens weekend geweest ook niet, en op de feesten ook niet!

Ik denk dat het vaak jammer is voor het geluid, dat je dan niet het maximale hoort wat juist een kick geeft! Maarja, wat is belangrijker op den duur.. kick of je oor? :)

Stop eens 2 watten in je oren voor 1 week. Stel jezelf dan dezelfde vraag nog eens. En dan is dat slechts de "minimale" versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:10 

Hardtraxx Addict

Klopt.. Heb je goed punt!

Maar iemand het gelijk hier in geven vind ik niet moeilijk, het zelf nog uitvoeren ;) Daar zit het probleem :) Maar als je toch even zo rond kijkt en overal leest denk ik van goh, miss toch maar gewoon keertje doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:52 

Hardtraxx Addict

M'n ouders vinden het eigenlijk te duur voor die paar keer dat ik wegga.

Maar ik denk dat ik vanmiddag toch maar n afspraak ga maken. Ik ben nu nog 16 en heb nog maar weinig feestjes e.d. gehad en kan nu toch mooi een hoop schade voorkomen / een lange tijd uitstellen.

Het kost misschien wat, maar je moet toch je hele leven met je gehoor doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 13:41 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
M'n ouders vinden het eigenlijk te duur voor die paar keer dat ik wegga.

Maar ik denk dat ik vanmiddag toch maar n afspraak ga maken. Ik ben nu nog 16 en heb nog maar weinig feestjes e.d. gehad en kan nu toch mooi een hoop schade voorkomen / een lange tijd uitstellen.

Het kost misschien wat, maar je moet toch je hele leven met je gehoor doen.

Voor die paar keer... dus waarom hele dure? :) Je kan toch ook voor die paar keer wat goedkopere aanschaffen?! ;) Ik zou pas een echte dure investering doen in gehoorbescherming als ik hele dagen in harde zalen sta, denk bijvoorbeeld aan dj's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:13 

Hardtraxx Elite

Denk dat feestgangers voor langere tijden worden bloot gesteld aan hard geluid dan de DJ's dus ik zou ze gewoon halen. Er is wel een gigantisch prijs verschil, maar het comfort en kwaliteit is gewoon uitmuntend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 15:03 

Hardtraxx Elite

weeet iemand hoeveel de exinore er-15 / 25 kosten ? rond 150 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 15:10 

Hardtraxxer

160 + eventueel 20 voor de verzekering
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:12 

Hardtraxx Addict

Markos schreef:
Denk dat feestgangers voor langere tijden worden bloot gesteld aan hard geluid dan de DJ's dus ik zou ze gewoon halen. Er is wel een gigantisch prijs verschil, maar het comfort en kwaliteit is gewoon uitmuntend.

Dat ook. En carnaval bijvoorbeeld is toch wel een aantal dagen achter elkaar harde muziek.
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen