Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 01:47 

Hardtraxxer

Ik vrees dat ook hier niemand op het forum je kan helpen of iemand moet heel toevallig een vrijwel zelfde gehoorafwijking hebben. Ook vrees ik dat een gewone audicien te weinig kennis heeft van dit soort filters om je echt goed te kunnen adviseren. Misschien kan je eens proberen om in contact te komen met 1 van de fabrikanten? Ik denk persoonlijk, hoewel ik absoluut geen audicien ofzo ben ;) dat jij het meeste baat zou hebben bij een filter met een bolle parabolische demping. Maar goed dat is mijn logica. Ik vrees dat zo'n filter niet 123 te koop is, juist omdat met een zo linair mogelijk demping nastreeft.

Normale filters dempen dan wel niet liniair maar het zijn ook geen extreem grote verschillen. Dat is slechts enkele dbs verschil, iets wat als je er op let een vertekening van het geluid betekend maar niet dat een liniair filter opeens het HEEL anders zou doen.

Ik wens je iig suc6 met je zoektocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:04 

Hardtraxx Elite

Het is echt lastig te zeggen, omdat de meeste puur die dingen kopen voor bescherming bij jou komen er andere zaken bij kijken.

Ik zou gewoon eens proberen om bij een andere audicien langs te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:21 

Hardtraxxer

modernization schreef:
RobertV schreef:
Nando schreef:
Het is bij mij alleen een raar geval want ik ben pas naar rond de 6 grote feesten geweest. Merk het eigenlijk pas na
X-Qlusive dat het echt erger word. Denk trouwens dat normaal uitgaan ook best schadelijk is voor je oren, vaak
staat het geluid hard in clubs en ik heb na het uitgaan altijd een hardere piep dan na een groot feest.

MAAR 6?? 6 feesten van 120dB (en dan ook nog eens 6 uur lang ofzo) is heus wel genoeg om je gehoor naar de klote te helpen hoor :thumbup:

Ik heb er 17 gehad, waarvan maar 3 met oordoppen, nergens last van. Mijn gehoor laten testen en dat scheelde ook maar paar dB, dus vind na 6 feesten wel erg ja.

@Nando, Misschien ben je veel te vinden in de kroeg? Daar staat geluid vaak te hard, en onzuiver wat ook meer schade teweeg brengt.

Nou ik merk er weinig tot niks van. mijn linker oor zit dicht maar dat komt doordat ik vergeten ben wattenstaafjes te kopen deze week xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:35 

modernization schreef:
nergens last van

wacht maar, jouw tijd komt nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 23:11 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
modernization schreef:
nergens last van

wacht maar, jouw tijd komt nog wel.

Noesss!! Eens worden we allemaal hardhorend en doof :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 23:23 

Hardtraxxer

Liever als ik 80 ben dan dat ik 40 ben met zware tinnitus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 14:22 

Hardtraxx Veteran

Ik ga nu ff van die dingen voor 20eu halen voor Hard Bass en als die prima zijn laat ik het voorlopig daar bij, maar als de dingen niet helpen of kut zitten dan ga ik toch duurdere aanschaffen in de toekomst denk ik! Welke zal ik kopen? http://www.noizezz.com/product/gehoorbeschermers-universeel.html Orange of Green?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Nou ik heb die oranje gekocht, maar ik voel weinig tot geen verschil als ik het die dingen in heb en ik zet het outro van de hardbass anthem heel hard op in me kamer met me logitec speakertjes. Klopt dit? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 17:13 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Nou ik heb die oranje gekocht, maar ik voel weinig tot geen verschil als ik het die dingen in heb en ik zet het outro van de hardbass anthem heel hard op in me kamer met me logitec speakertjes. Klopt dit? :huh:

Komt omdat de oranje juist ook voor een ander doelgroep geschikt is .. de groene zijn voor muziek.. Ik heb de groene gebruikt en hoor wel degelijk verschil .. teveel verschil moet ik eerlijk toegeven daar ben ik dus ook overgestapt op op maat gemaakte doppen ... maar de groene doen wel waarvoor ze bestemd zijn en hebben mij meerdere keren gered van een piep na een feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Maximum schreef:

Komt omdat de oranje juist ook voor een ander doelgroep geschikt is .. de groene zijn voor muziek.. Ik heb de groene gebruikt en hoor wel degelijk verschil .. teveel verschil moet ik eerlijk toegeven daar ben ik dus ook overgestapt op op maat gemaakte doppen ... maar de groene doen wel waarvoor ze bestemd zijn en hebben mij meerdere keren gered van een piep na een feestje :)

Oeee, das dan kut.. dieverkoopster kan dusgewoon niks. Maar ik heb aan die oranje dus niks of kan dat er ook mee door? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:39 

Hardtraxxer

bingoooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:05 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Jopsem schreef:
Maximum schreef:

Oeee, das dan kut.. dieverkoopster kan dusgewoon niks. Maar ik heb aan die oranje dus niks of kan dat er ook mee door? >.<

Je kan het altijd proberen maar de kans is erg groot dat je er inderdaad niks aan hebt... mis kan je nog ruilen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:58 

Vannacht op Hard Bass voor het eerst mijn oordoppen uitgeprobeerd, de Exinore ER-20. Ik vond het geluid goed, ik merkte niet dat de lage of de hoge tonen meer gedempt werden dan de andere. Ik had alleen vaak last om mensen te verstaan, iets wat ik zonder oordoppen niet heb. Het beviel wel goed zo, en ik ga ze voortaan gewoon bij elk feest indoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:02 

Hardtraxxer

Ik dus voor het eerst de universele Comfoor doppen uitgetest. Had niet het gevoel dat het geluid veel vervormde, vond het gewoon prima. Kon mensen ook véél beter verstaan, echt fijn.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:48 

Hardtraxxer

Hulde voor de exinore er15 :worship: Echt wat een top dingen zeg, super helder geluid, en kon iedereen zowat verstaan op 2meter afstand :P Geen moment last van een piep gehad, dus perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:50 

Hardtraxx Addict

Ik heb gister ook op Hard Bass voor het eerst oordopjes gebruikt, beviel goed! Het ware simpele van de Alpine, maar het werkte goed. Het geluid was nog mooi hard en toen ik ze na het feest uitdeed had ik totaal geen last van mn oren. Werd alleen wel een beetje irritant toen ik zelfs in mn oren ging zweten (dat zegt wel wat) omdat ze toen soms iets losser gingen zitten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:00 

Hardtraxx Elite

Ik heb bij Hardbass exinore er 20 ingehad omdat er wat problemen waren met de levering van de exinore er 15. Werken opzich ook wel goed. Ik voelde ze op het begin heel goed zitten maar later op de avond begon het een klein beetje zeer te doen. Heb ze toen opnieuw ingedaan maar het ging niet over. Ik heb ze wel ingehouden maar was blij dat ik ze uitdeed en had ook gelukkig geen piep in mijn oren. Op Hardbass vroeg en z'n gast aan mij waarom ik oordoppen in had >.< waarop ik antwoorde dat ik niet over 5 jaar doof wil zijn. Die gast keek mij heel raar aan zo van waar heb jij het over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:33 

Artiest

dennis schreef:
Ik heb bij Hardbass exinore er 20 ingehad omdat er wat problemen waren met de levering van de exinore er 15. Werken opzich ook wel goed. Ik voelde ze op het begin heel goed zitten maar later op de avond begon het een klein beetje zeer te doen. Heb ze toen opnieuw ingedaan maar het ging niet over. Ik heb ze wel ingehouden maar was blij dat ik ze uitdeed en had ook gelukkig geen piep in mijn oren. Op Hardbass vroeg en z'n gast aan mij waarom ik oordoppen in had >.< waarop ik antwoorde dat ik niet over 5 jaar doof wil zijn. Die gast keek mij heel raar aan zo van waar heb jij het over.

Is normaal dat het irriteert op het begin. Hetzelfde als je ineens hele dag een muts op doet, is ook irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:05 

Hardtraxxer

Mensen, hoe doen jullie dat wanneer jullie moeten draaien op een feest. Ik doe normaal gesproken mijn Exinore 15 filters in aangezien het draaien dan prima wil. Maar wanneer ik klaar ben heb ik liever mijn 25 db filters er in om gewoon te kunnen stappen/stampen.
Hoe doen jullie dat draaien met 25 db en monitor nog harder zetten? Of gewoon draaien met 15 db
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:11 

Artiest

Draaien met 25 en monitor dan nog wat harder zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:38 

Hardtraxxer

dennis schreef:
Op Hardbass vroeg en z'n gast aan mij waarom ik oordoppen in had >.< waarop ik antwoorde dat ik niet over 5 jaar doof wil zijn. Die gast keek mij heel raar aan zo van waar heb jij het over.

Dat had ik ook, toen ik bij de wc's stond. Dus ik probeer hem een beetje te overtuigen, loopt ie weg! xd Naja komt ie vanzelf wel achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

ik had bij binnenkomst mijn oordoppen ingedaan, maar in het begin bij team red hoorde ik de muziek echt te zacht. Ik heb ze toen op de wc toch maar eruit gehaald. Later op de avond ging voor mijn gevoel de muziek wat harder, te hard voor mijn oortjes. Ben toen naar de wc gegaan, heb ze weer in gedaan. Tot het einde van de avond ingehad, ze zaten gewoon weer super, helemaal geen irritatie. De bas voelen, toch het geluid wat zachter, maar nog hard genoeg, en je medemensen verstaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:36 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
ik had bij binnenkomst mijn oordoppen ingedaan, maar in het begin bij team red hoorde ik de muziek echt te zacht. Ik heb ze toen op de wc toch maar eruit gehaald. Later op de avond ging voor mijn gevoel de muziek wat harder, te hard voor mijn oortjes. Ben toen naar de wc gegaan, heb ze weer in gedaan. Tot het einde van de avond ingehad, ze zaten gewoon weer super, helemaal geen irritatie. De bas voelen, toch het geluid wat zachter, maar nog hard genoeg, en je medemensen verstaan. :thumbup:

Kunt ze beter gewoon inhouden, want je oren krijgen echt een enorme klap als je ze halverwege even uit doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 10:48 

Hardtraxx Veteran

Check vandaag de Metro op www.metronieuws.nl. Hierin staat informatie over gehoorbeschadiging en gehoorbescherming. Ook een aanbieding voor otoplastieken van Exinore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Damn, nog steeds niet binnen. 28 januari aangemeten, hoop dat het voor donderdag binnen is :/
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen