Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:25 

Hardtraxxer

Ik ga al 3 á 4 jaar naar feesten, ongeveer 1 maal in de 2 maanden. Af en toe last van een piep gehad maar nooit langdurig, na het lezen van dit topic toch maar earplugs bestelt.

Ik heb nu de Alpine Partyplug, toch vrij aparte ervaring om naar een feest te gaan met die dingen in. Je hoort opeens een stuk minder van de omgeving maar geluid is wel een stuk zuiverder. Ik heb vaak de neiging om ze weer uit te doen omdat het toch vrij apart is om zo weinig van de omgeving te horen, het lijkt wel of buiten de muziek om iedereen stil is, tenzij er iemand in mn oor begint te tetteren.

Zaterdag op Hardbass weer een nieuwe poging doen om ze de hele avond in te houden.

Iemand ervaring met de Alpine partyplug en of ik hiermee met een gerust hart naar feesten kan gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:26 

Hardtraxxer

Ik heb nu de Comfoor Disco doppen, zitten bij mij iig al STUKKEN beter dan de Noizezz. Zaterdag even bij Hard Bass uitproberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:52 

Hardtraxx Elite

Canyonree schreef:
Ik ga al 3 á 4 jaar naar feesten, ongeveer 1 maal in de 2 maanden. Af en toe last van een piep gehad maar nooit langdurig, na het lezen van dit topic toch maar earplugs bestelt.

Ik heb nu de Alpine Partyplug, toch vrij aparte ervaring om naar een feest te gaan met die dingen in. Je hoort opeens een stuk minder van de omgeving maar geluid is wel een stuk zuiverder. Ik heb vaak de neiging om ze weer uit te doen omdat het toch vrij apart is om zo weinig van de omgeving te horen, het lijkt wel of buiten de muziek om iedereen stil is, tenzij er iemand in mn oor begint te tetteren.

Zaterdag op Hardbass weer een nieuwe poging doen om ze de hele avond in te houden.

Iemand ervaring met de Alpine partyplug en of ik hiermee met een gerust hart naar feesten kan gaan?

weet niet of ze voldoen voor q-dance feesten. denk eigenlijk van niet. maar oke het is beter dan niks natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
weet niet of ze voldoen voor q-dance feesten. denk eigenlijk van niet. maar oke het is beter dan niks natuurlijk :thumbup:

Gelukkig is hardbass van b2s, dan moeten ze het wel goed doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:04 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
RobertV schreef:

:P je snapt me wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Hoofdcoach schreef:
RobertV schreef:

:P je snapt me wel

Ja :innocent: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:56 

Donateur

Partyplugs zuigen, niet te zuinig. Echt nooit meer dat ik die kutkrengen in mn oor stop tijdens een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 00:08 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Partyplugs zuigen, niet te zuinig. Echt nooit meer dat ik die kutkrengen in mn oor stop tijdens een feest.

+1, had altijd wel het gevoel dat het een beetje werkte maar nu ik me exinore er15's heb. Dat is echt een wereld van verschil zeg, niet normaal. Echt pure meuk wat je in je oren stopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 01:17 

Hardtraxx Elite

modernization schreef:
dawasiknie schreef:

+1, had altijd wel het gevoel dat het een beetje werkte maar nu ik me exinore er15's heb. Dat is echt een wereld van verschil zeg, niet normaal. Echt pure meuk wat je in je oren stopt :P

Klopt maar beters als niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 14:53 

Hardtraxxer

Er zit dan ook een prijsverschil tussen van zo'n 150 euro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:08 

Hardtraxxer

Martijn schreef:
Er zit dan ook een prijsverschil tussen van zo'n 150 euro :P

Ja klopt :P Maar had nooit echt iets vergelijkends, toen leken me die partyplugs nog heel wat. Was er ook altijd blij mee, maar geluid was toch wel beroerd eigenlijk, vandaar de iets grotere uitgave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij worden mijn oren echt steeds slechter. Als ik 's avonds in bed lig zonder geluid hoor ik een duidelijke piep, soms zelfs als de tv aan staat. Ik merk nu zelfs dat als ik me erop focus dat ik het nu ook hoor. :P Moet er echt maar eens achteraan gaan, ben wel van plan om echt goede te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:21 

Hardtraxx Elite

je gaat naar grote feesten en hebt nog geen bescherming of wat?? dan kan dat idd gebeuren... gelukkig ben ik er op tijd bij. tegen de tijd dat ik 18 ben zorg ik wel dat ik aangemeten doppen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:23 

Hardtraxx Elite

Je bent al te laat... same problem here :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Het is bij mij alleen een raar geval want ik ben pas naar rond de 6 grote feesten geweest. Merk het eigenlijk pas na
X-Qlusive dat het echt erger word. Denk trouwens dat normaal uitgaan ook best schadelijk is voor je oren, vaak
staat het geluid hard in clubs en ik heb na het uitgaan altijd een hardere piep dan na een groot feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:27 

Hardtraxx Elite

Correct, zelfs in de plaatselijke kroegen staat het geluid al veelste hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik over een maandje maar eens naar zo'n zaak ga. Dan maar 150 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

Zou het maar doen ja. Ik heb een irritante piep in mijn oren en in mijn rechteroor een soort morsecode ofzo xd hoor heletijd piepjes als ik in bed lig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:52 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Het is bij mij alleen een raar geval want ik ben pas naar rond de 6 grote feesten geweest. Merk het eigenlijk pas na
X-Qlusive dat het echt erger word. Denk trouwens dat normaal uitgaan ook best schadelijk is voor je oren, vaak
staat het geluid hard in clubs en ik heb na het uitgaan altijd een hardere piep dan na een groot feest.

MAAR 6?? 6 feesten van 120dB (en dan ook nog eens 6 uur lang ofzo) is heus wel genoeg om je gehoor naar de klote te helpen hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

6 uur? Gemiddeld feest duurt wel wat langer hoor. Ik vind 6 feesten trouwens best meevallen. :D
Maarja, binnenkort iig er achteraan, wil niet over een paar jaar doof zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 23:28 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
Nando schreef:

MAAR 6?? 6 feesten van 120dB (en dan ook nog eens 6 uur lang ofzo) is heus wel genoeg om je gehoor naar de klote te helpen hoor :thumbup:

Ik heb er 17 gehad, waarvan maar 3 met oordoppen, nergens last van. Mijn gehoor laten testen en dat scheelde ook maar paar dB, dus vind na 6 feesten wel erg ja.

@Nando, Misschien ben je veel te vinden in de kroeg? Daar staat geluid vaak te hard, en onzuiver wat ook meer schade teweeg brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

Ik ga gemiddeld 2/3 keer per maand uit of naar de kroeg, dus valt nog mee. Het is ook echt pas sinds kort...
In ieder geval volgende maand even kijken, hoe duur is het nou precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 23:40 

Hardtraxxer

Exinore er15's zijn 165 euro, en 20euro voor 2jaar verzekering(optioneel) voor diefstal, en zulke fratsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:49 

Hardtraxxer

De kroeg is net zo slecht als een groot feest. En mogelijk nog veel slechter omdat je er relatief gezien veel vaker komt. Vaak sta je VEEL dichter op de boxen en het is vaak een tering schel rotgeluid. Vergeet niet dat je iPod die te hard staat ook gruwelijk slecht is :) En daarnaast heb je nog factoren als heb je vroeger veel ontstekingen in je oren gehad, ben je met gevoelige oren geboren etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:25 

Hardtraxx Newbie

Eeh ik ben nieuw hier, hopelijk nemen jullie de tijd om dit stuk te lezen: ik heb zelf van die noizezz gehoorbeschermers op maat gemaakt met rode en groene filter (http://www.noizezz.com/product/gehoorbe ... -maat.html. Nu is het zo dat ik een aangeboren gehoorafwijking heb namelijk de volgende: bij 250hz hoor ik 35db niet, 500hz 45db niet, 1000hz 45db niet, 2000hz 40 db niet, 3500hz 15db niet, 4000hz hoor ik goed, 8000hz hoor ik 15db niet. Dit is rechts en links vrijwel hetzelfde. Als ik de gehoorbeschermers niet draag hoor ik de mensen heel slecht aan het begin en na ongeveer een halfuur wordt het alleen maar slechter tot ik niets meer hoor in sommige uitgaansgelegenheden en alleen nog een soort van ruis hoor. Als ik dan naar buiten stap hoor ik ook heel slecht en vaak de volgende dag ook nog en wordt het langzaam aan weer wat beter. Omdat de trilhaartjes dan weer rechtop gaan staan. Het verschilt een beetje per uitgaansgelegenheid, soms hoor ik ook gelijk niets meer en heb daarom een tijdje terug deze gehoorbeschermers gekocht.

Nu is het zo als ik deze gehoorbeschermers draag dat ik de mensen ook totaal niet versta, mijn audicien heeft ze al vaker laten aanmeten bij mensen waarbij ze wel gewoon goed werkten omdat zij wel een goed gehoor hebben. Hij zegt dat ze bij hem ook gewoon prima werken, hij heeft dan ook een goed gehoor. Die gehoorbeschermers met groene filter (24db), rode filter (19db) dempen dan wel die db's maar ik hoor slechter als ik ze in heb dan dat ik ze niet in heb.

Ik ga deze zomer op vakantie naar Lioret de Mar en ik wil dan wel graag geluidsdempers hebben waarmee ik de mensen en muziek wel gewoon kan verstaan, want het uitgaan is nu helemaal niets aan, omdat ik de mensen niet/zeer slecht versta.

Ik heb 125 euro betaald voor deze noizezz, het enige wat ze doen is zorgen dat ik nog maar heel slecht hoor bij het uitgaan en niet slechter ga horen dan dat ik nu doe, dan kon ik net zo goed voor 1euro van die gele dingen kopen en die in me oren stoppen.

Is er iemand met dezelfde handicap of iemand die weet wat ik hier mee moet want het uitgaansleven is helemaal niets aan op deze manier. Zullen dempers met vlakke demping mij misschien wel helpen, want het is zo dat de muziek ongeveer 10-30decibel te hard staat voor mij dus als alles ongeveer 20 decibel gedempt wordt kan ik denk ik net zoals de meeste mensen redelijk een gesprek voeren en de muziek verstaan. Deze staan ook op de website van noizezz: http://www.noizezz.com/product/gehoorbe ... /1/nl.html Dit zijn speciale muziekfilters voor muzikanten en muziekliefhebbers.

Deze filters kenmerken zich door:

1. zo vlak mogelijke demping
2. muzikaliteit blijft bestaan
3. goed spraakverstaan in rumoer
4. klein formaat, daarom ook voor kleinere gehoorgangen geschikt
5. nagenoeg onzichtbaar te verwerken in otoplastieken

Mijn audicien zei, dat deze niets voor mij zouden zijn, dit vind ik maar raar wat dit zou toch juist perfect voor mij moeten zijn? Ik moet dan opnieuw van die gehoorbeschermers laten maken op maat omdat deze een andere maat hebben dan die ik had, maar ben bereid om daarvoor opnieuw geld neer te leggen omdat het zo'n grote belemmering is in mijn leven.

Hopelijk hebben jullie een goede oplossing voor mij

the eventsen redelijk een gesprek voeren en de muziek verstaan.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen