Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ze kunnen vast wel wat voor je regelen toch ? Iets qua bescherming

Markos schreef:
Korting eisen vanwege wanprestatie :D

Het is dus allemaal goed gekomen het 20 Euro terug gekregen en ook nog ER 20 voor Hardbass.


Prima :thumbsup: :thumbsup:


Ik erger me echt dood aan mijn piep >.< hoor het nu opeens best hard en als ik me er op concentreer nog harder!! maar moet zeggen dat ik dit al jaren heb maarja.. heb voor hardbass eerste keer oordoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:33 
 
Artiest

Hoofdcoach schreef:
dennis schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ze kunnen vast wel wat voor je regelen toch ? Iets qua bescherming

Markos schreef:
Korting eisen vanwege wanprestatie :D

Het is dus allemaal goed gekomen het 20 Euro terug gekregen en ook nog ER 20 voor Hardbass.


Prima :thumbsup: :thumbsup:


Ik erger me echt dood aan mijn piep >.< hoor het nu opeens best hard en als ik me er op concentreer nog harder!! maar moet zeggen dat ik dit al jaren heb maarja.. heb voor hardbass eerste keer oordoppen


Ik kan je bij deze ook 1 ding zeggen.. Voor 99% zeker dat je die je hele leven blijft houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat denk ik ook aangezien ik het al jaren heb... was al voordat ik naar feesten ging :/ dus geen idee waardoor het precies komt maarja moet er maar mee leven xd vanaf nu bescherming
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 01:05 
 

Gewoon altijd muziek op zetten [bij je computer][ dan merk je et al een stuk minder :P
daarom heb ik ook altijd muziek op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb nog steeds een piep van afgelopen zaterdag, kan je daar echt niets meer aan veranderen? Want irriteer me er dood aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Heb nog steeds een piep van afgelopen zaterdag, kan je daar echt niets meer aan veranderen? Want irriteer me er dood aan

Nee. Behalve als je verkouden bent, dan kan het nog minderen.

Welkom jongen in de wereld van gehoorbeschadiging! Daarom willen we dus graag dat mensen bescherming gaan dragen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die piep trekt vanzelf wel weer weg.
Had na Outland ook een week last van een piep. Trok vanzelf weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Die piep trekt vanzelf wel weer weg.
Had na Outland ook een week last van een piep. Trok vanzelf weer weg.


Bij mij toch niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 1 tip roberttt: houd een beetje een gehoorstilte, kan ook helpen. Dus niet te veel muziek op enzo na luide dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nog 1 tip roberttt: houd een beetje een gehoorstilte, kan ook helpen. Dus niet te veel muziek op enzo na luide dingen.

oh oke is goed, ik ga vanmiddag even naar schoonenberg ofzo. Even daar me oren laten testen, en meteen oordopjes laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb gisteren Filterz besteld, ze zijn net geweest om mn oren op te meten. Blij dat ik deze belsissing heb genomen, maak ik me toch weer minder zorgen om mn gehoor :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn exinore er15 net opgehaald. Passen perfect en zit nog lekker ook. Moet wel zeggen dat ze best ver uitsteken, zei die vrouw ook die me hielp. Maargoed ze wist me te vertellen dat het een best groot filter is, vandaar dus.
Op hardbass dus tijd om te testen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de Noizezz gehaald, bevallen thuis prima maar nu nog even kijken hoe ze bij het uitgaan bevallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag mijn exinores er15 getest bij Xxlerator ... ze bevallen erg goed .. totaal geen last van een piep (ja helaas wel naar de after in het zwembad van al die jankende kinderen :( ) Maar het geluid bleef verbazingwekkend perfect. Al moest ik wel wennen omdat je oor zo ontzettend vol voelt.

Kortom een echte aanrader voor de nog goed horende feestgangers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb bij mijn goedkope dingen (Exinore van 20eu ) dat ik met het ene oor meer muziek hoor dan het andere. Moet ik ze dan gewoon beter aandrukken ofzo ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week hopelijk mijn nieuwe Exinore S20 uittesten op Hard Bass. Afgelopen vrijdag laten aanmeten, dus moet goed komen dacht ik zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik heb bij mijn goedkope dingen (Exinore van 20eu ) dat ik met het ene oor meer muziek hoor dan het andere. Moet ik ze dan gewoon beter aandrukken ofzo ? :)

Kan ook aan je gehoorgang liggen. Die is niet symmetrisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Volgende week hopelijk mijn nieuwe Exinore S20 uittesten op Hard Bass. Afgelopen vrijdag laten aanmeten, dus moet goed komen dacht ik zo :D


Succes, doe ze wel in voordat je in de zaal staat + niet uit doen, tot dat je weer bij de lockers bent :)
Zal in begin wel even wennen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb m'n Exinore ER20's binnen. (universeel) Ziet er zo op het eerste gezicht goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 00:04 
 

Echt mooi om te horen dat weer een lading HT'ers gehoorbescherming heeft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 00:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scheelt later de belastingbetaler weer een hoop geld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:
Volgende week hopelijk mijn nieuwe Exinore S20 uittesten op Hard Bass. Afgelopen vrijdag laten aanmeten, dus moet goed komen dacht ik zo :D


Succes, doe ze wel in voordat je in de zaal staat + niet uit doen, tot dat je weer bij de lockers bent :)
Zal in begin wel even wennen zijn..


Ik heb 25db demping, aangezien ik ook draai en vaak toch wel vooraan sta op feesten. Kijk wel hoe het valt als de denping echt te hoog is, dan wissel ik het om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:48 
 

Markos schreef:
Scheelt later de belastingbetaler weer een hoop geld ;)

Hoezo? dr wordt niks vergoed?
of bedoel je qua gehoorapparaten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Markos schreef:
Scheelt later de belastingbetaler weer een hoop geld ;)

Hoezo? dr wordt niks vergoed?
of bedoel je qua gehoorapparaten? :P


Juist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:
Volgende week hopelijk mijn nieuwe Exinore S20 uittesten op Hard Bass. Afgelopen vrijdag laten aanmeten, dus moet goed komen dacht ik zo :D


Succes, doe ze wel in voordat je in de zaal staat + niet uit doen, tot dat je weer bij de lockers bent :)
Zal in begin wel even wennen zijn..


Ik heb 25db demping, aangezien ik ook draai en vaak toch wel vooraan sta op feesten. Kijk wel hoe het valt als de denping echt te hoog is, dan wissel ik het om.


Ik heb zelf ook 25 db demping, 15 was mij toch te weinig, 25 bevalt me goed.
En zelfs met 25db demping vind ik het soms nog erg hard gaan. o.a. in de matrix en echt grote feesten helemaal voor aan.
Maar ik heb dan wel gevoelige oren :P
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen