ik hap niet naar peijnenburgDeeltjesversneller wrote:Huh, ze moeten in je oren niet in je ogen..
maar kreeg echt ff traanogen bij het indoen
ik hap niet naar peijnenburgDeeltjesversneller wrote:Huh, ze moeten in je oren niet in je ogen..
wtf hoezo dat? deze ze zo pijn?Hoofdcoach wrote:maar kreeg echt ff traanogen bij het indoen
KSwoosh wrote:wtf hoezo dat? deze ze zo pijn?Hoofdcoach wrote:maar kreeg echt ff traanogen bij het indoen

hmm raarHoofdcoach wrote:maar ik kreeg het ook altijd als ik van die schuim oordoppen in deed.. raar kwaaltje van mij denk ik
![]()
Poosje indoen, muziek op zetten, beetje rond bewegen vooral met je kaak, omdat die in verbinding staat met je gehoorgangen. Als je dan geen verschillende soorten muziekvolumes hoort zou het goed moeten zijn.Henk-Jan wrote:Hoe kun je weten of je doppen goed afsluiten?
Het is maar puur wat je ervoor uit wil geven en hoe graag je perfect of goed geluid wil horen. Wil je perfect geluid moet je toch echt aan de duurdere variant.mikeee wrote:Binnen kort denk ook maar langs gehoorzaak gaan om te kijken voor goedekopen oorbescherming.
Nu nog geen last maar proberen zo te houden.
Wat raden jullie aan de EXINORE ER of de noizezz.
Lees hier al een tijdje mee maar het valt me op dat deze 2 het vaakste worden genoemt bij een bedrag van 20eu.
Dat snap ik, maar wil toch eerst even de wat goedkopere varriant proberen.Khadber wrote:Het is maar puur wat je ervoor uit wil geven en hoe graag je perfect of goed geluid wil horen. Wil je perfect geluid moet je toch echt aan de duurdere variant.mikeee wrote:Binnen kort denk ook maar langs gehoorzaak gaan om te kijken voor goedekopen oorbescherming.
Lees hier al een tijdje mee maar het valt me op dat deze 2 het vaakste worden genoemt bij een bedrag van 20eu.
Makkelijk: Exinore ER of Filterz. Hangt er puur vanaf waar je woont dan. Exinores haal je bij de Beter Horen en heeft een verzekering voor 2 jaar tegen alles wat er mis mee kan gaan, Filterz worden thuis opgemeten geloof ik.Catatonic Overload wrote:Ik heb ook last van een toenemende mate van de welbekende piep-in-den-oor.
Vooral als ik bed lig stoort het enorm. Na flink wat spookverhalen te hebben gelezen over Tinnitus (dat de piep nooit vanzelf afneemt, maar juist steeds erger zal worden naarmate je ouder wordt), wil ik op zeer korte termijn goede bescherming gaan aanschaffen.
Kunnen jullie mij zeggen welke bescherming het allerbeste is, zonder dat ik 47 pagina's moet teruglezen?
De prijs maakt me niks uit. Het blijft toch je gehoor!
Schoonenberg verkoopt ook Exinore, zag ik. Die ligt hier ook in de buurt.Khadber wrote:Makkelijk: Exinore ER of Filterz. Hangt er puur vanaf waar je woont dan. Exinores haal je bij de Beter Horen en heeft een verzekering voor 2 jaar tegen alles wat er mis mee kan gaan, Filterz worden thuis opgemeten geloof ik.Catatonic Overload wrote:Ik heb ook last van een toenemende mate van de welbekende piep-in-den-oor.
Vooral als ik bed lig stoort het enorm. Na flink wat spookverhalen te hebben gelezen over Tinnitus (dat de piep nooit vanzelf afneemt, maar juist steeds erger zal worden naarmate je ouder wordt), wil ik op zeer korte termijn goede bescherming gaan aanschaffen.
Kunnen jullie mij zeggen welke bescherming het allerbeste is, zonder dat ik 47 pagina's moet teruglezen?
De prijs maakt me niks uit. Het blijft toch je gehoor!
Ik heb Filterz en weet niet welke demping. Volgens mij 15dB. Met draaien anders je monitor iets harder zetten mocht dat nodig zijn. Vaker dempt het idd voor te draaien wat TE.Catatonic Overload wrote:Kee, thanks voor de info. Heb volgende week zaterdag een afspraak staan. Laat ik daarna wel even horen wat het geworden is.
Dat is ook waar. Laatst op een studentenfeestje ook last van gehad. Kon mezelf door de koptelefoon niet eens horenNego wrote: EDIT:
Sommige mensen denken dan vast.. "zet dan die monitor gewoon zachter?". Nee want die moet altijd boven het zaalgeluid uit komen etc
mikeee wrote:Binnen kort denk ook maar langs gehoorzaak gaan om te kijken voor goedekopen oorbescherming.
Blijft gewoon goed, ik heb ze ook.Hoofdcoach wrote:mikeee wrote:Binnen kort denk ook maar langs gehoorzaak gaan om te kijken voor goedekopen oorbescherming.
Deze heb ik gekocht http://www.gehoorbeschermers-oordoppen. ... opjes.html
Zitten lekker en dempen goed. Op hardbass ga ik ze uitproberen dus over muziekkwaliteit kan ik nog niks
zeggen.
Mmm denk binnenkort ook ff bestelle.Timmer wrote:Blijft gewoon goed, ik heb ze ook.Hoofdcoach wrote:mikeee wrote:Binnen kort denk ook maar langs gehoorzaak gaan om te kijken voor goedekopen oorbescherming.
Zitten lekker en dempen goed. Op hardbass ga ik ze uitproberen dus over muziekkwaliteit kan ik nog niks
zeggen.
Van deze dingen ben ik ook geen fan hoor. Heb ze een keer geprobeerd maar het is echt NIKS als je het vergelijkt met mn op maat gemaakte doppen.RobertV wrote:Mmm denk binnenkort ook ff bestelle.Timmer wrote:Blijft gewoon goed, ik heb ze ook.Hoofdcoach wrote:
zeggen.
Had eerst altijd van die wegwerp dingen in maar dat werkt ook maar half