Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Huh, ze moeten in je oren niet in je ogen.. ;)

ik hap niet naar peijnenburg :P

maar kreeg echt ff traanogen bij het indoen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:09 

Hoofdcoach schreef:

wtf hoezo dat? deze ze zo pijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:14 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

wtf hoezo dat? deze ze zo pijn?

nee helemaal niet, kreeg t gewoon opeens :') zitten gewoon prima. maar ik kreeg het ook altijd als ik van die schuim oordoppen in deed.. raar kwaaltje van mij denk ik
:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:10 

Hardtraxxer

Heb zelf deze: Afbeelding

Zitten heerlijk, en geluid blijft perfect :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Hoe kun je weten of je doppen goed afsluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:58 

Hardtraxx Veteran

Door een drilboor aan te zetten, muziek hard, zoveel mogelijkheden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:00 

Hoofdcoach schreef:
maar ik kreeg het ook altijd als ik van die schuim oordoppen in deed.. raar kwaaltje van mij denk ik
:lol: :lol:

hmm raar :P
hopen dat et geen semi-allergie is fzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:39 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Hoe kun je weten of je doppen goed afsluiten?

Poosje indoen, muziek op zetten, beetje rond bewegen vooral met je kaak, omdat die in verbinding staat met je gehoorgangen. Als je dan geen verschillende soorten muziekvolumes hoort zou het goed moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Misschien ook een beetje springen, dan merk je of hij ook goed blijft hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:28 

Hardtraxx Elite

Binnen kort denk ook maar langs gehoorzaak gaan om te kijken voor goedekopen oorbescherming.
Nu nog geen last maar proberen zo te houden.
Wat raden jullie aan de EXINORE ER of de noizezz.
Lees hier al een tijdje mee maar het valt me op dat deze 2 het vaakste worden genoemt bij een bedrag van 20eu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Binnen kort denk ook maar langs gehoorzaak gaan om te kijken voor goedekopen oorbescherming.
Lees hier al een tijdje mee maar het valt me op dat deze 2 het vaakste worden genoemt bij een bedrag van 20eu.

Het is maar puur wat je ervoor uit wil geven en hoe graag je perfect of goed geluid wil horen. Wil je perfect geluid moet je toch echt aan de duurdere variant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:38 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
mikeee schreef:

Het is maar puur wat je ervoor uit wil geven en hoe graag je perfect of goed geluid wil horen. Wil je perfect geluid moet je toch echt aan de duurdere variant.

Dat snap ik, maar wil toch eerst even de wat goedkopere varriant proberen.
Ik zit momenteel alleen met het probleem dat ik op me werk niet super veel verdien (super markt).
En zit nu met autorij lessen, dus ik denk dat ik daar nog even mee wacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Om te proberen is 20 euro nog wel te betalen inderdaad. Het belangrijkste is dat je iets hebt om je oren te beschermen. Gelukkig zien steeds meer mensen dat in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:08 

Artiest

Ik heb ook last van een toenemende mate van de welbekende piep-in-den-oor.
Vooral als ik bed lig stoort het enorm. Na flink wat spookverhalen te hebben gelezen over Tinnitus (dat de piep nooit vanzelf afneemt, maar juist steeds erger zal worden naarmate je ouder wordt), wil ik op zeer korte termijn goede bescherming gaan aanschaffen.
Kunnen jullie mij zeggen welke bescherming het allerbeste is, zonder dat ik 47 pagina's moet teruglezen?
De prijs maakt me niks uit. Het blijft toch je gehoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:10 

Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload schreef:
Vooral als ik bed lig stoort het enorm. Na flink wat spookverhalen te hebben gelezen over Tinnitus (dat de piep nooit vanzelf afneemt, maar juist steeds erger zal worden naarmate je ouder wordt), wil ik op zeer korte termijn goede bescherming gaan aanschaffen.
Kunnen jullie mij zeggen welke bescherming het allerbeste is, zonder dat ik 47 pagina's moet teruglezen?

Makkelijk: Exinore ER of Filterz. Hangt er puur vanaf waar je woont dan. Exinores haal je bij de Beter Horen en heeft een verzekering voor 2 jaar tegen alles wat er mis mee kan gaan, Filterz worden thuis opgemeten geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:21 

Artiest

Khadber schreef:

Makkelijk: Exinore ER of Filterz. Hangt er puur vanaf waar je woont dan. Exinores haal je bij de Beter Horen en heeft een verzekering voor 2 jaar tegen alles wat er mis mee kan gaan, Filterz worden thuis opgemeten geloof ik.

Schoonenberg verkoopt ook Exinore, zag ik. Die ligt hier ook in de buurt.
Maar tussen Exinore en Filterz zit er dus weinig verschil qua kwaliteit?

En stel dat ik de ER 25 haal. Is dat dan nog te doen met draaien? Of kan ik dan beter een lagere demping pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

Tussen Exinore en Filterz zitten geen verschil. Het advies is meestal 15 decibel, omdat je ook je monitor etecetera lager kan zetten, maar dat ligt een beetje aan jou. Je kan het beste even in de winkel vragen. Je kunt achteraf ook de filters verwisselen bij Exinores, bij Filterz weet ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:31 

Artiest

Kee, thanks voor de info. Heb volgende week zaterdag een afspraak staan. Laat ik daarna wel even horen wat het geworden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:46 

Artiest

Kee, thanks voor de info. Heb volgende week zaterdag een afspraak staan. Laat ik daarna wel even horen wat het geworden is.

Ik heb Filterz en weet niet welke demping. Volgens mij 15dB. Met draaien anders je monitor iets harder zetten mocht dat nodig zijn. Vaker dempt het idd voor te draaien wat TE.

Vergeet niet dat het geluid in de booth meestal rampzalig is. Beter dus teveel dempen en dan weer wat boosten waar nodig.

EDIT:
Sommige mensen denken dan vast.. "zet dan die monitor gewoon zachter?". Nee want die moet altijd boven het zaalgeluid uit komen etc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:55 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
EDIT:
Sommige mensen denken dan vast.. "zet dan die monitor gewoon zachter?". Nee want die moet altijd boven het zaalgeluid uit komen etc :)

Dat is ook waar. Laatst op een studentenfeestje ook last van gehad. Kon mezelf door de koptelefoon niet eens horen :/. Heel vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:

Deze heb ik gekocht http://www.gehoorbeschermers-oordoppen. ... opjes.html

Zitten lekker en dempen goed. Op hardbass ga ik ze uitproberen dus over muziekkwaliteit kan ik nog niks zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:20 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
mikeee schreef:

Zitten lekker en dempen goed. Op hardbass ga ik ze uitproberen dus over muziekkwaliteit kan ik nog niks
zeggen.

Blijft gewoon goed, ik heb ze ook. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:22 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
Hoofdcoach schreef:
mikeee schreef:

Zitten lekker en dempen goed. Op hardbass ga ik ze uitproberen dus over muziekkwaliteit kan ik nog niks
zeggen.

Mmm denk binnenkort ook ff bestelle.
Had eerst altijd van die wegwerp dingen in maar dat werkt ook maar half
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:07 

Artiest

RobertV schreef:
Timmer schreef:
Hoofdcoach schreef:

zeggen.

Mmm denk binnenkort ook ff bestelle.
Had eerst altijd van die wegwerp dingen in maar dat werkt ook maar half

Van deze dingen ben ik ook geen fan hoor. Heb ze een keer geprobeerd maar het is echt NIKS als je het vergelijkt met mn op maat gemaakte doppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

Steken die ER20 uit? En is dat handig met een headphone?
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen