Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:46 

Zojuist de exinore er-20 gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Zojuist de exinore er-20 gekocht :)

en ik ga dat zo ook doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de noizezz gehaald, ga ze proberen op Hardbass! Hier thuis hoor ik toch al behoorlijk verschil en ze zitten lekker ^^
Ik heb zo af en toe een piep in de oren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Pff, ik was zaterdagavond anderhalf uur ff in een lokale discotheek
Kwam buiten meteen dat rare drukkerige gevoel in je oren en een suis. :/ Nog erger dan ik na Qountdown zonder doppen had :P

Maar de exinore er-20s zijn besteld :thumbsup: op Hardbass uitproberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:19 

Absolutsen schreef:
Zijn er trouwens mensen aanwezig op het forum die al voor een langere termijn last hebben van een hoge piep (of iets anders) in de oren?

mijn broer redelijk erg, mn zus een beetje, en ik ook een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:36 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een piep in mijn oren, die hoor ik alleen als het stil is. Maar het is niet storend, heb ik echt al heel lang :P Maarja heb oordoppen besteld :) wel goedkope maarja je moet ergens mee beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:37 

Afbeelding
Die zijn echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijk, neem die is mee naar een feest dan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 02:19 

Hoofdcoach schreef:
Gruwelijk, neem die is mee naar een feest dan! :P

en dan dikke leds inbouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:55 

Khadber schreef:
Absolutsen schreef:
Zijn er trouwens mensen aanwezig op het forum die al voor een langere termijn last hebben van een hoge piep (of iets anders) in de oren?

Helaas wel. Was te laat met oordoppen.

Same story. Zo te horen zijn we niet de enige die continu een piep heeft in de oren. Ik heb er voornamelijk last van als ik me er op concentreer :( (als ik in bed lig bijvoorbeeld). Het rare is dat ik de maand december rustig aan gedaan heb qua feesten, maar juist toen kwam de piep tevoorschijn..

Hoeveel decibel dempt je gehoorbescherming Khadber?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:25 

Hardtraxx Veteran

15. Ik draag ze namelijk ook in discotheken en kroegen enzo. Ik ga ongeveer 5 a 6x naar een groter feest, vandaar.

Overigens helpt verkoudheid niet voor je piep, ook moet je direct je in-ear koptelefoon wegpleuren, funest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:32 

Hardtraxx Elite

Best veel mensen dus, en er komen er vast nog wel een deel bij als je ziet hoeveel mensen nog rondlopen zonder doppen van hardtraxx :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:04 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Absolutsen schreef:

Jup, hier ook! :cry:

idem :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:14 

Khadber schreef:
15. Ik draag ze namelijk ook in discotheken en kroegen enzo. Ik ga ongeveer 5 a 6x naar een groter feest, vandaar.

Overigens helpt verkoudheid niet voor je piep, ook moet je direct je in-ear koptelefoon wegpleuren, funest.

Daar heb ik het dus onwijs moeilijk mee. Een groot deel van de dag ben ik muziek aan het luisteren: als ik op de fiets zit of als ik in de trein aan het reizen ben. Is het nu misschien verstandig om 'normale' oordoppen voor muziek te gebruiken in plaats van ear-ins? De kwaliteit is dan een stuk minder, maar voor de oren lijkt het me een stuk beter. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

Ik merk gewoon dat als ik die dingen even ingehad heb dat ik er last van heb. Zelfs als ik, wat ik nu heb, het volume van mijn ipod naar 2/3e heb geschroefd. (limiter optie, allemaal doen!)

Wil eigenlijk van die grote doppen, dan hoeft het niet al te hard te staan en zit het ook niet tegen je trommelvlies aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:26 

Hardtraxxer

Huh? In-ears zijn toch veel beter? Die hoeven lang niet zo hard te staan omdat je amper omgevingsgeluiden hoort...

http://www.zimbio.com/Headphones/articl ... hones+safe
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Huh? In-ears zijn toch veel beter? Die hoeven lang niet zo hard te staan omdat je amper omgevingsgeluiden hoort...

Ja, maar ze zitten wel bijna tegen je trommelvliezen aan, dat is ook niet echt goed voor je oren. Je zou beter denk ik dan zo'n grote joekel op je kop kunnen doen, lijkt me beter voor je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:56 

Hardtraxxer

Citaat:
Your eardrum can’t tell whether the pressure it experiences is due to a speaker 3 metres away or an earphone transducer 1cm away, and it doesn’t really matter

Maar goed, je hebt zelf wel in de gaten wanneer het te hard gaat. Waarom hard zetten als je het zacht ook goed kunt horen, alleen bij een mooi nummer wil ik hem wel eens 3 standjes hoger zetten om hem daarna weer zachter te zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Ik lach me ook altijd dood in de trein als ik 5 meter van iemand af sta en ik hoor nog zijn muziek... zal niet meer lang duren denk ik dan :) ik zet mijn iPhone altijd maximaal op 1/10e ofzo, luister alleen in de trein dus daar is dat voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 18:06 

Artiest

PierrePruuk schreef:
Ik lach me ook altijd dood in de trein als ik 5 meter van iemand af sta en ik hoor nog zijn muziek... zal niet meer lang duren denk ik dan :) ik zet mijn iPhone altijd maximaal op 1/10e ofzo, luister alleen in de trein dus daar is dat voldoende.

Dan tik ik hem meteen aan en attendeer hem dr op dat zn muziek zachter moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:48 

Hardtraxxer

Net mijn Exinores ER15's binnen :D heb ze net even een uur ingehad en zitten heel goed sluiten goed af.

Hebben jullie trouwens ook dat als je de S zegt dat die duidelijker overkomt dan de rest van de letters? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:39 

PierrePruuk schreef:

ja echt he :P
"Jij bent lekker doof over 5 jaar" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Deeltjesversneller schreef:

Ja, maar ze zitten wel bijna tegen je trommelvliezen aan, dat is ook niet echt goed voor je oren. Je zou beter denk ik dan zo'n grote joekel op je kop kunnen doen, lijkt me beter voor je oren.

Lijkt me juist dat in-ears of schelpen het beste zijn. Het voordeel behaal je uit het feit dat het extern geluid dempt, waardoor je muziek minder hard hoeft om gehoord te worden. Of het van een grotere afstand komt met een hogere intensiteit (schelpen), of heel dichtbij met een lage intensiteit (in-ears) lijkt me niet echt uit te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

Heb mijn EXINORE ER 20 S binnen :D
Heb ze nu in, hoor nu echt een piep/suis die ik normaal alleen in bed hoor, dat is dus al de schade die ik heb :/ maar verder zitten ze prima :D op het begin was het ff wennen, traanogen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:40 

Hardtraxxer

Huh, ze moeten in je oren niet in je ogen.. ;)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen