Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Naja was het destijds wel met Frontliner eens. Hardstyle hoort gewoon niet op de radio. Maar als hij die plaat eerst bij de radio had ingediend, is het vrij hypocriet ja. Maarja.

Waarom hoort het niet op de radio in jou ogen? Muziek is toch voor iedereen en al die wil luisteren? Beetje hypocriet om te zeggen dat het niet thuis hoort op de nationale radio :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Even wat anders weer:

Zatox schreef:
Over Zatox:

Zatox
Yes of course .. I don't think use the " Choirs " in that way it's just a coincidence...
I use my energy for make good music ... but the last month 3 tracks of mine were completely stolen ....
So I have to feel happy about that ?
Sorry but there is a limit for that


geert3ssen schreef:
Een van de andere tracks die volgens hem compleet gestolen is, is trouwens Josh & Wesz - Believe.




Toevallig dat Zatox nu een track heeft gemaakt met precies dezelfde vocals als die Believe plaat. Verder lijkt het nummer er niet op ofzo, maar vond het wel opvallend haha.

Je hoort 't al meteen na 10 seconden --> https://www.facebook.com/djzatox/videos ... 317806064/

Lekker Engels. Waar maakt die vent zich zo druk over? Krijg de indruk dat 'ie puur aan het zeiken is omdat het met z'n eigen carriere minder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
TSFH schreef:
Naja was het destijds wel met Frontliner eens. Hardstyle hoort gewoon niet op de radio. Maar als hij die plaat eerst bij de radio had ingediend, is het vrij hypocriet ja. Maarja.

Waarom hoort het niet op de radio in jou ogen? Muziek is toch voor iedereen en al die wil luisteren? Beetje hypocriet om te zeggen dat het niet thuis hoort op de nationale radio :P


Heel simpel. Hardstyle op de radio vergroot de populariteit van het genre, wat op zichzelf als positief kan worden gezien. Maar grotere populariteit betekent ook dat er meer dagjesmensen op feesten te vinden zullen zijn. Dit gaat ten koste van de sfeer. Mooiste aan de scene is toch wel de saamhorigheid en de dedication die men naar de muziek heeft. Dit zal alleen maar minder worden zodra hardstyle dagelijks op de radio vertegenwoordigt wordt.
Ik ga niet janken als er 1 of 2 plaatjes op de radio te horen zijn, maar heb het liever niet dat hardstyle, net als house, veel op de radio te horen valt. Zo wordt de muziek, net als house (dan heb ik het over hardwell, Martin garrix etc.) ook alleen maar uitgemolken waarschijnlijk.

Bovendien is hardstyle bij het grootste gedeelte van het publiek niet heel populair (gelukkig). Dus er is waarschijnlijk ook niet echt een reden om het wel uit te zenden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Heel simpel. Hardstyle op de radio vergroot de populariteit van het genre, wat op zichzelf als positief kan worden gezien. Maar grotere populariteit betekent ook dat er meer dagjesmensen op feesten te vinden zullen zijn. Dit gaat ten koste van de sfeer. Mooiste aan de scene is toch wel de saamhorigheid en de dedication die men naar de muziek heeft. Dit zal alleen maar minder worden zodra hardstyle dagelijks op de radio vertegenwoordigt wordt.
Ik ga niet janken als er 1 of 2 plaatjes op de radio te horen zijn, maar heb het liever niet dat hardstyle, net als house, veel op de radio te horen valt. Zo wordt de muziek, net als house (dan heb ik het over hardwell, Martin garrix etc.) ook alleen maar uitgemolken waarschijnlijk.

Bovendien is hardstyle bij het grootste gedeelte van het publiek niet heel populair (gelukkig). Dus er is waarschijnlijk ook niet echt een reden om het wel uit te zenden


Die saamhorigheid en dedication zorgt er ook voor dat veel producers niet (meer) het lef hebben om hun eigen ding te doen en vervolgens maar tracks kopieren zonder enige creativiteit. Er is maar een heel klein percentage dat zijn eigen ding doet. De rest produceert puur voor het publiek en de organisaties vanwege de angst om "vergeten te worden" en vaak werkt dat averechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
TSFH schreef:
Heel simpel. Hardstyle op de radio vergroot de populariteit van het genre, wat op zichzelf als positief kan worden gezien. Maar grotere populariteit betekent ook dat er meer dagjesmensen op feesten te vinden zullen zijn. Dit gaat ten koste van de sfeer. Mooiste aan de scene is toch wel de saamhorigheid en de dedication die men naar de muziek heeft. Dit zal alleen maar minder worden zodra hardstyle dagelijks op de radio vertegenwoordigt wordt.
Ik ga niet janken als er 1 of 2 plaatjes op de radio te horen zijn, maar heb het liever niet dat hardstyle, net als house, veel op de radio te horen valt. Zo wordt de muziek, net als house (dan heb ik het over hardwell, Martin garrix etc.) ook alleen maar uitgemolken waarschijnlijk.

Bovendien is hardstyle bij het grootste gedeelte van het publiek niet heel populair (gelukkig). Dus er is waarschijnlijk ook niet echt een reden om het wel uit te zenden


Die saamhorigheid en dedication zorgt er ook voor dat veel producers niet (meer) het lef hebben om hun eigen ding te doen en vervolgens maar tracks kopieren zonder enige creativiteit. Er is maar een heel klein percentage dat zijn eigen ding doet. De rest produceert puur voor het publiek en de organisaties vanwege de angst om "vergeten te worden" en vaak werkt dat averechts.


Dat is ook wel weer waar, maarja... denk eerder dat dat ligt aan de organisaties dan aan die dedication. De organisaties bepalen immers wie er geboekt worden.
Ben overigens op dit moment wel tevreden met de richting die de hardstyle scene op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het publiek bepaalt wie er geboekt wordt.

De artiesten die de meeste aandacht krijgen worden geboekt, aandacht komt van ons dus in zekere zin bepalen wij (niet wij hardtraxx) wie er geboekt wordt.

Dat zie je wel bij Gearbox, niemand boekte ze ooit en plots boem staat ze overal.

Organisaties gaan ook maar gewoon met de hype mee, meer bezoekers, meer geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ben overigens op dit moment wel tevreden met de richting die de hardstyle scene op gaat.
:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het publiek bepaalt wie er geboekt wordt.

De artiesten die de meeste aandacht krijgen worden geboekt, aandacht komt van ons dus in zekere zin bepalen wij (niet wij hardtraxx) wie er geboekt wordt.

Dat zie je wel bij Gearbox, niemand boekte ze ooit en plots boem staat ze overal.

Organisaties gaan ook maar gewoon met de hype mee, meer bezoekers, meer geld.


Klopt klopt, maar organisaties kunnen ook zelf eventueel hypes creeren door artiesten te boeken die niet zo vaak geboekt worden. Natuurlijk is dat lastiger, maar het komt van twee kanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords - The Opposition is daar ook een voorbeeld van. Caine zit, naar mijn weten, nog bij iedere boeking van hen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar caine is (buiten ht uiteraard) volgens mij zo'n beetje de populairste theracords artiest momenteel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, dat bedoelde ik ook te zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt er nog een uitleg over de extra accounts van Sub Zero Project(s)?


Of is die al gegeven en heb ik hem over het hoofd gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
Komt er nog een uitleg over de extra accounts van Sub Zero Project(s)?


Of is die al gegeven en heb ik hem over het hoofd gezien.


Daar dacht ik gister toevallig ook nog aan, ben er erg benieuwd naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
Komt er nog een uitleg over de extra accounts van Sub Zero Project(s)?


Of is die al gegeven en heb ik hem over het hoofd gezien.

Snap niet dat hier zo over door gezeurd wordt. Het is gebeurd, wat valt er verder nog over te zeggen dan? Beetje drama om niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het anders wel interessant, de gedachte erachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Snap niet dat hier zo over door gezeurd wordt. Het is gebeurd, wat valt er verder nog over te zeggen dan? Beetje drama om niets.

Maakt het niet minder belachelijk. Bovendien is een verklaring toegezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Velocity schreef:
Komt er nog een uitleg over de extra accounts van Sub Zero Project(s)?


Of is die al gegeven en heb ik hem over het hoofd gezien.

Snap niet dat hier zo over door gezeurd wordt. Het is gebeurd, wat valt er verder nog over te zeggen dan? Beetje drama om niets.


Ik ben gewoon benieuwd welke verklaring wordt gegeven :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
kingxxl schreef:
Snap niet dat hier zo over door gezeurd wordt. Het is gebeurd, wat valt er verder nog over te zeggen dan? Beetje drama om niets.

Maakt het niet minder belachelijk. Bovendien is een verklaring toegezegd.

Ben wel benieuwd waar en door wie een verklaring zou zijn toegezegd dan. Kan me niet voorstellen dat ze hier hun vingers nog aan willen branden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou, dat valt er dus onder andere nog over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
kingxxl schreef:
Snap niet dat hier zo over door gezeurd wordt. Het is gebeurd, wat valt er verder nog over te zeggen dan? Beetje drama om niets.

Maakt het niet minder belachelijk. Bovendien is een verklaring toegezegd.

Het is volgens mij niet zo dat een verklaring is toegezegd. Wel dat de beheerders er achteraan gingen om te kijken hoe de vork in de steel zit. Maar het kan dus zijn dat ze zich hierover stil houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
TiMOTHYb schreef:
kingxxl schreef:
Snap niet dat hier zo over door gezeurd wordt. Het is gebeurd, wat valt er verder nog over te zeggen dan? Beetje drama om niets.

Maakt het niet minder belachelijk. Bovendien is een verklaring toegezegd.

Het is volgens mij niet zo dat een verklaring is toegezegd. Wel dat de beheerders er achteraan gingen om te kijken hoe de vork in de steel zit. Maar het kan dus zijn dat ze zich hierover stil houden.

Precies. En gelijk hebben ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!

Hier komen wij zeer binnenkort op terug met een antwoord van de heren ;)


Om de quote er maar even bij te pakken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
The Venator schreef:
Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!

Hier komen wij zeer binnenkort op terug met een antwoord van de heren ;)


Om de quote er maar even bij te pakken. :D

Ja. En vervolgens whatsappt Duif of Thomas wil antwoorden omdat hij en The Venator graag een verklaring willen. Dan is er toch niks toegezegd? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wait wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Ja. En vervolgens whatsappt Duif of Thomas wil antwoorden omdat hij en The Venator graag een verklaring willen. Dan is er toch niks toegezegd? :lol:

Het is mij duidelijk dat het jou - als SZP fan - geen bal interesseert dat het forum weer eens als een marketingtool wordt gebruikt. Ik lees hier graag objectieve berichten over tracks. Als we naar het geslijm van producenten over hun eigen tracks moeten gaan luisteren kunnen we net zo goed naar Facebook.

Graag een verklaring of jank anders de hele SZP IP range van t forum. Hier hebben we allemaal geen bal aan.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen