Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat Wist Je Dat topic volstaat met onderonsjes tussen DJ's is het tijd om gebruik te maken van dit topic. Alle onenigheden, ruzies en shots fired tegen andere DJ's kunnen hier besproken worden.

Atmozfears Vs Energyzed

Dearko Vs hardstyle scene

Zatox vs Gravity (Andy Svge)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: Als ik dit alles zo lees heb ik een beetje het idee dat ik (en vele anderen) een beetje op een verkeerd been zijn gezet door die post van Alphaverb. Hierdoor kreeg ik het idee dat ze 'gedumpt' zijn terwijl dit niet helemaal het geval is. In ieder geval excuses naar Pieter (Thera) voor mijn voorbarige conclusie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox vs Gravity (Andy Svge) whuuuut :lol: ? Die ken ik niet. Wat is hier gebeurt

Edit: oh, heady , wildy Audiofreq vs deadmau5e
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox is gewoon een droeftoeter. Choirs is legendarisch, maar Gravity lijkt er niet op. Oké het heeft allebei een koortje, maar het is niet eens dezelfde melodie of zo.

En nu is ie jaloers, omdat ie zelf al jaren niet meer in de buurt komt van de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, die Zatox. :lol: Lekker huilen nu die weinig interessants meer maakt en weinig boekingen heeft. Ga lekker met pensioen en ga met vrouw en de kids leuke dingen doen ipv te gaan jenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:30 
 
Hardtraxx Veteran

Edit -
Dit was een domme post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

Contract niet verlengd, is dat zo erg dan? Hebben duizenden Nederlanders jaarlijks mee te maken. Lekker janken en ga opnieuw een baan zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Contract niet verlengd, is dat zo erg dan? Hebben duizenden Nederlanders jaarlijks mee te maken. Lekker janken en ga opnieuw een baan zoeken

Niet op reageren.. Niet op reageren.. Kut doe ik het toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cyber snapchat :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Contract niet verlengd, is dat zo erg dan? Hebben duizenden Nederlanders jaarlijks mee te maken. Lekker janken en ga opnieuw een baan zoeken


Inderdaad, als een contract niet verlengen al erger is dan dingen jatten en door verkopen dan weet ik het ook niet meer...

Als ze echt geweldig gepassioneerd zijn en de dikste muziek maken ,dan vinden ze echt wel een nieuw boekingskantoor toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reactie van Thera in het wist je dat topic, het is (uiteraard) geen fittie of smerig spel. Hoort verder ook niet thuis in dit topic.
DjThera schreef:
Joey schreef:
Alphaverb (voorheen bij Limitless) geeft op zijn pagina aan geen agency meer te hebben en dat dit NIET zijn eigen keuze was. Worden veel smerige spelletjes gespeeld in deze scene dus.

Dit is daar niet een van. Vanaf 1 Januari is AVIO terug in eigen beheer bij Daniel. Hier is t contract op aangepast waardoor hij niet via mij mee kan met de samenvoeging van limitless en fast forward. Lastige constructie allemaal, ik weet t, maar mij beschuldigen van smerige spelletjes daar houd ik niet van. Ik ben juist voor openheid v zaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Lenny schreef:
Contract niet verlengd, is dat zo erg dan? Hebben duizenden Nederlanders jaarlijks mee te maken. Lekker janken en ga opnieuw een baan zoeken


Inderdaad, als een contract niet verlengen al erger is dan dingen jatten en door verkopen dan weet ik het ook niet meer...

Als ze echt geweldig gepassioneerd zijn en de dikste muziek maken ,dan vinden ze echt wel een nieuw boekingskantoor toch.

Zoals ik het interpreteerde was dit niet zomaar even een contract dat niet verlengd werd maar ik ben blij dat jij en Lenny het beter weten en mij even kunnen uitleggen hoe de vork wel in de steel zit.
Bij voorbaat dank

Kusje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:08 
 
Hardtraxx Veteran

Als jij ergens een samenwerking mee aangaat voor 1/2 jaar. En je krijgt te horen dat er 50% van de samenwerking ermee wil stoppen omdat gewoonweg het contract afloopt. Is het dan vuil spel? Wss had heel AViO dit niet eens bekend gemaakt als het jaar zonder gezeik was begonnen. Dit is puur even zieltjes winnen om even wat te winnen, in mijn ogen.

Maja emoties voeren altijd de boventoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Wss had heel AViO dit niet eens bekend gemaakt als het jaar zonder gezeik was begonnen.

Waarom zal je niet zeggen dat je bij een agency weg bent? Als je niets zegt is het pas vaag...
Het is toevallig vandaag bekend gekomen dat Limitless naar Fast Forward gaat, heeft niets met 'het gezeik' te maken lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb duidelijk uitleg gegeven over AVIO. Dat hoort zeer zeker niet in dit topic thuis en ik hou niet van stemmingmakerij dus kappen daarmee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik heb duidelijk uitleg gegeven over AVIO. Dat hoort zeer zeker niet in dit topic thuis en ik hou niet van stemmingmakerij dus kappen daarmee!

Eens :)
Al dat vage gespeculeer enzo, eerst info verzamelen -> oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:27 
 
Hardtraxx Veteran

BakfietsBel schreef:
Lenny schreef:
Wss had heel AViO dit niet eens bekend gemaakt als het jaar zonder gezeik was begonnen.

Waarom zal je niet zeggen dat je bij een agency weg bent? Als je niets zegt is het pas vaag...
Het is toevallig vandaag bekend gekomen dat Limitless naar Fast Forward gaat, heeft niets met 'het gezeik' te maken lijkt me.


Dan vertel je dat toch niet zo lijkt mij. Dit is wachten op zieltjes gedrag omdat er geen duidelijke uitleg is gegeven. Als ik morgen op mijn werk hoor "hey Lin, we gaan je contract niet verlengen het is niet geworden wat we er van hoopte" dan kom ik toch ook niet op Facebook aanzetten met "ik zoek werk". Ben je dan voor kansloze stakker. Reageer lekker op LinkedIn of ga weer verder zoals voor de samenwerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zoals ik het interpreteerde

Er viel niets te interpreteren je had gewoon weer zin om even lekker ongefundeerd te flamen. En daar ben je nog slecht in ook. En vervolgens trek je je halve keutel direct weer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 hardtraxxers fittie topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 07:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Thera zijn uitleg vrij logisch eigenlijk. Kut voor AVIO is het zeker, maar dit is puur zakelijk gedoe, waar trouwens het grote publiek (met een paar uitzonderingen natuurlijk) niets of nauwelijks iets van weet.

Over Zatox. Wat kan ik hier nog van zeggen. Gewoon even unliken en niet meer volgen op YouTube enzo. Leven en laten leven. Ik erger mij er alleszins al niet meer aan. Een grote naam die zich bezighoudt met het kopen van likes en het negatief praten over collega's vind ik gewoon een grote debiel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
Zoals ik het interpreteerde

Er viel niets te interpreteren je had gewoon weer zin om even lekker ongefundeerd te flamen. En daar ben je nog slecht in ook. En vervolgens trek je je halve keutel direct weer in.

Dat viel er wel en ik was niet de enige die erover viel.

Echter nadat miwer weg is zoek jij al een tijd een nieuw lulletje om lastig te vallen. Helaas voor jou is mijn lul zo groot dat je die geen pijn kan doen dus beter staak je dit soort zielige pogingen en ga jij je weer op jezelf richten in plaats van op mij af te geven. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 10:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij zit dat van jou juist diep in verscheidene artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Volgensmij zit dat van jou juist diep in verscheidene artiesten

Ah ja want als je iets toegeeft of iemand een compliment geeft dan zit je lul dus diep in iemand...
Nou dan zal die van mij wel behoorlijk schraal gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Hardtraxx members fittie topic"
1, 2, 3, 4, 5 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen