Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
kingxxl schreef:
Ja. En vervolgens whatsappt Duif of Thomas wil antwoorden omdat hij en The Venator graag een verklaring willen. Dan is er toch niks toegezegd? :lol:

Het is mij duidelijk dat het jou - als SZP fan - geen bal interesseert dat het forum weer eens als een marketingtool wordt gebruikt. Ik lees hier graag objectieve berichten over tracks. Als we naar het geslijm van producenten over hun eigen tracks moeten gaan luisteren kunnen we net zo goed naar Facebook.

Graag een verklaring of jank anders de hele SZP IP range van t forum. Hier hebben we allemaal geen bal aan.

Ik praat de nep accounts actie niet goed hoor, maar ik verbaas me over de personen op dit forum die nu nog steeds om een verklaring vragen. Iedereen begrijpt toch wel dat je met het geven van een verklaring jezelf nog een keer in de vingers snijdt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
kingxxl schreef:
Ja. En vervolgens whatsappt Duif of Thomas wil antwoorden omdat hij en The Venator graag een verklaring willen. Dan is er toch niks toegezegd? :lol:

Het is mij duidelijk dat het jou - als SZP fan - geen bal interesseert dat het forum weer eens als een marketingtool wordt gebruikt. Ik lees hier graag objectieve berichten over tracks. Als we naar het geslijm van producenten over hun eigen tracks moeten gaan luisteren kunnen we net zo goed naar Facebook.

Graag een verklaring of jank anders de hele SZP IP range van t forum. Hier hebben we allemaal geen bal aan.


Even het volledige verhaal van deze kant.
Kees had contact gezocht met Thomas over het geen, maar had na enkele weken nog altijd geen antwoord gehad.
Afgelopen week hadden wij het hier zo over, en toevallig ken ik iemand die Thomas goed kent. (Je beste vriendje Daan, Jorn). Ik had hem gevraagd of hij Thomas zou willen vragen wat hier van waar was, en waarom het gebeurd was. Echter heb ik daar nooit weer antwoord op weer gehad, maar kan ik uitmaken uit jouw verhaal dat het wel bij ze terecht is gekomen. Als ze dan nog altijd niet met een fatsoenlijk statement kunnen komen, denk ik dat jehier wel het één en ander kunt opmaken.
Vind het een trieste actie van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Voor de duidelijkheid:

Als er wel een antwoord van de heren was gekomen en zij dit liever niet publiekelijk wilde maken (wat ik mij kan voorstellen) hadden wij hier uiteraard anders in gehandeld.

Echter hebben we als team (ik spreek liever niet voor mezelf, omdat het mij persoonlijk niet aangaat) geen duidelijk antwoord kunnen krijgen (wat in principe niet erg zou zijn als het daarbij gebleven was).
Ik begrijp uit bovenstaande reacties wel dat er wel degelijk over gesproken is en dus lijkt het allemaal zo te zijn zoals mensen al dachten.

Mocht een van de heren het alsnog (via pb, niet publiekelijk) willen ophelderen, hoor ik dat graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Thomas wilde er niet over spreken inderdaad.

Denk dat ze wel twee keer nadenken voor ze hier weer komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
TiMOTHYb schreef:
kingxxl schreef:
Ja. En vervolgens whatsappt Duif of Thomas wil antwoorden omdat hij en The Venator graag een verklaring willen. Dan is er toch niks toegezegd? :lol:

Het is mij duidelijk dat het jou - als SZP fan - geen bal interesseert dat het forum weer eens als een marketingtool wordt gebruikt. Ik lees hier graag objectieve berichten over tracks. Als we naar het geslijm van producenten over hun eigen tracks moeten gaan luisteren kunnen we net zo goed naar Facebook.

Graag een verklaring of jank anders de hele SZP IP range van t forum. Hier hebben we allemaal geen bal aan.


Even het volledige verhaal van deze kant.
Kees had contact gezocht met Thomas over het geen, maar had na enkele weken nog altijd geen antwoord gehad.
Afgelopen week hadden wij het hier zo over, en toevallig ken ik iemand die Thomas goed kent. (Je beste vriendje Daan, Jorn). Ik had hem gevraagd of hij Thomas zou willen vragen wat hier van waar was, en waarom het gebeurd was. Echter heb ik daar nooit weer antwoord op weer gehad, maar kan ik uitmaken uit jouw verhaal dat het wel bij ze terecht is gekomen. Als ze dan nog altijd niet met een fatsoenlijk statement kunnen komen, denk ik dat jehier wel het één en ander kunt opmaken.
Vind het een trieste actie van ze.


Ik ben jorn duif
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een beetje inleving mensen, toch duidelijk waarom ze dit hebben gedaan?

Beetje huilen om reacties terwijl je zelf al weet hoe het zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bewijs heb ik niet maar ik weet bijna zeker dat ze niet de enige artiest zijn die hier onder een "anoniem" account vrolijk mee zitten te trollen. Slime actie van SZP? misschien niet, maar we moeten nu ook niet doen met zn allen alsof de hemel in brand staat. Die gasten zijn muziekaal goed en verfrissend bezig, en dat vind ik een stuk belangrijker dan of een artiest wel of niet meerdere trol accounts heeft hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe artiesten persoonlijk zijn beoordeel ik vaak los van hun muziek op dat gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom, hooguit beetje gênant voor ze, was wel benieuwd naar de verklaring, maar als ze er niet meer over lullen dan heeft niemand het er over (die paar mensen op dit forum doen er ook weinig toe dan).

Zo zou ik er in staan als ik hun was, maar blijft een vage actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
bewijs heb ik niet maar ik weet bijna zeker dat ze niet de enige artiest zijn die hier onder een "anoniem" account vrolijk mee zitten te trollen. Slime actie van SZP? misschien niet, maar we moeten nu ook niet doen met zn allen alsof de hemel in brand staat. Die gasten zijn muziekaal goed en verfrissend bezig, en dat vind ik een stuk belangrijker dan of een artiest wel of niet meerdere trol accounts heeft hier.


Helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 01:22 
 
Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Hardtraxx Boulevard. Ik hou er van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een beetje inleving mensen, toch duidelijk waarom ze dit hebben gedaan?

Beetje huilen om reacties terwijl je zelf al weet hoe het zit.


TheNabster schreef:
bewijs heb ik niet maar ik weet bijna zeker dat ze niet de enige artiest zijn die hier onder een "anoniem" account vrolijk mee zitten te trollen. Slime actie van SZP? misschien niet, maar we moeten nu ook niet doen met zn allen alsof de hemel in brand staat. Die gasten zijn muziekaal goed en verfrissend bezig, en dat vind ik een stuk belangrijker dan of een artiest wel of niet meerdere trol accounts heeft hier.


Ja we weten hoe het zit, daar hoef je geen genie voor te zijn. Maar toch, die reacties op hun eigen post zijn kinderachtig, maar kan ik me nog in vinden. Los van het feit of dat slim is en of ze goede onderscheidende tracks maken, want daarin ben ik het zeker met je eens. Wat dan vergeten wordt is dat ze ook collega's afkraken met diezelfde accounts. Dat vind ik veel kwalijker eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja, het is kwalijk.

Moet er dan nog meer op gehaaid worden?

Het is al duidelijk hoe en wat, waarom dan om meer vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja, het is kwalijk.

Moet er dan nog meer op gehaaid worden?

Het is al duidelijk hoe en wat, waarom dan om meer vragen?

En dit was dus mijn hele punt. Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja, het is kwalijk.

Moet er dan nog meer op gehaaid worden?

Het is al duidelijk hoe en wat, waarom dan om meer vragen?


Dus het is gewoon normaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Broken Balance schreef:
Ja, het is kwalijk.

Moet er dan nog meer op gehaaid worden?

Het is al duidelijk hoe en wat, waarom dan om meer vragen?


Dus het is gewoon normaal?


Heb je de eerste zin gelezen?

Als je als collectief gewoon een zondebok wil hebben die je even kan afbranden in dit topic dan kan je dat zo ook wel doen.

Ja het is fout en kwalijk. En menig men kan er hier om lachen.

Valt hier nog meer uit te halen? Nee.
Drama gaan zoeken waar er geen is, is het grootste probleem met alles en deze scene tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

MEER FITTIEEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach joh. DV8 neemt ook altijd de zeik met zoveel mensen en als ze het een keer bij hem doen is het huilen? Toch duidelijk een grap. Kan er wel om lachen. Het is niet alsof hij dood gaat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ach joh. DV8 neemt ook altijd de zeik met zoveel mensen en als ze het een keer bij hem doen is het huilen? Toch duidelijk een grap. Kan er wel om lachen. Het is niet alsof hij dood gaat ofzo.


Wel mooi dat zowat iedereen op DV8 zijn FB juist negatief richting hem antwoord. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Haha jezus wat laat Peerke zich hier kennen zeg. Keek ff op z'n fb om te kijken of hij het serieus meende, maar dat is blijkbaar zo:

Peter Aldenzee:
No its about respect. U simply can not use everything to promote yourself. Even why u try to be funny
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wist niet dat DV8 op Hardshock MC was? naar aanleiding van mc die van het podium flikkerde aldaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Ik wist niet dat DV8 op Hardshock MC was? naar aanleiding van mc die van het podium flikkerde aldaar.


Was Da Syndrome ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja hij heeft wel een beetje zand in z'n vagina, altijd grote klep op FB maar als hij een blauw pootje heeft is het een ramp. Gewoon op krukken gaan MC'en aankomend weekend en "Break Ya Ankles" aanvragen net als wat Radical deed op Qapital
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha zijn reacties zijn echt zo triest :lol:

Citaat:
Peter Aldenzee Ah so if I call myself DJ Planecrash and post pics everytime a plane crashes with the words: another victim and a smiley Thats cool in ur book? To me its about the principle, you just CAN NOT use other people or the things that happen to them as content for ur own page. Jokes or not.


Je pootje verzwikken met een vliegtuigcrash vergelijken, meid het is allemaal wel ernstig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Petertje, Petertje.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen