Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Manmanman wat gaan die dj's snel huilen zeg als ze niet op Defqon staan. Eerst Dark Pact, nu Frontliner. In plaats van eerst de fout bij jezelf te zoeken. Ik heb gewoon het idee dat Frontliner totaal niet meer leeft. Zijn tracks bereiken me op de een of andere manier niet, waar ze dat eerst wel deden. Zijn TSOS was gewoon goud, met steengoede platen. Nu zijn het allemaal afgekraakte halve melodieën, een soort replicas.

De laatste goede release van Dark Pact kan ik me momenteel niet eens meer herinneren, en met zijn nieuwe plaat slaat hij ook volledig de plank mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Zijn TSOS was gewoon goud, met steengoede platen. Nu zijn het allemaal afgekraakte halve melodieën, een soort replicas.


TSOF bedoel je dan toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
De laatste goede release van Dark Pakt kan ik me momenteel niet eens meer herinneren, en met zijn nieuwe plaat slaat hij ook volledig de plank mis.


Alleen respect is kut, alle tracks daarvoor waren uniek en van een zeer hoog niveau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Zijn SOS was gewoon goud, met steengoede platen. Nu zijn het allemaal afgekraakte halve melodieën, een soort replicas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind The Institution juist de eerste echt vette plaat van Dark Pact. Smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oepsie, ja ik bedoelde TSOF. Excuses, er zat nog wat in mn neus. Maar dat wat Dark Pact betreft. zijn 'vroegere' tracks waren idd steengoed, dat zeg ik ook, en ontken ik niet. Maar moet je er dan vanuit gaan dat je geboekt (blijft worden) op Defqon vanwege die goede releases in het verleden?! Ik vind van niet. Mensen willen gewoon nieuwe shit horen.

Abyss en Godlike waren goud, maar daarna vond ik het aanzienlijk minder worden. En hij komt nou ook niet betreft in grote getalen met nieuwe producties. Hij zegt dan wel kwaliteit boven kwantiteit, maar ik hoor dat persoonlijk niet terug in zijn laatste track Respect. Als ik de reacties in dat topic (hardstyle-releases/dark-pact-respect-dt035-t58533.html)mag geloven ben ik niet de enige die daar zo over denkt.

Vind het gewoon zonde dat dj's die onvrede, terecht of niet, zo moeten uiten op sociale media i.p.v. nou eerst eens de 'fout' bij hunzelf te zoeken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redemption/Game Zero/Caged/Lady of the Mist/Hunters/I Don't Care/Combat Extinct/Fearless (Q-base hangar anthem)

Ik kan nog wel even doorgaan, ik snap je punt, maar wou allen even laten weten dat je Dark Pact na 1 mindere track (respect) hem niet tekort moet doen, want alles daarvoor was steengoed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat snap ik, heb je gelijk in. Ik doe hem ook niet te kort, althans zo denk ik erover. Die tracks die je noemt zijn allen steengoed, alleen zijn al wel van een flinke tijd geleden. Dan kom ik terug op het feit dat ik zeg dat je niet kunt blijven teren op die goede tracks, maar dan mensen simpelweg nieuwe dingen willen horen toch? Tussen de tracks die jij aanhaalt en Respect zit aanzienlijk veel tijd (m.u.v. combat extinct). Toch wel ruim 1-2 jaar. Of zeg ik nou iets geks haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Eerst Dark Pact

Met alle respect maar nadat ie op bijna elk groot Q-Dance feest heeft gestaan kan ik er niet zo'n medelijden mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik wat gemist rondom Frontliner/Q-Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel simpel samengevat: Frontliner is niet meer relevant en gaat naar een ander booking agency en Q boekt hem niet voor Defqon, Frontliner is dus boos en organiseert een eigen feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Die gasten die altijd kansloos reageren op een facebook bericht zijn vreselijk. Kan me goed voorstellen dat je dan wel eens even wil gaan reageren, al kun je daar later wel weer spijt van krijgen. Snap het wel.


Welke kansloze berichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 04:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Heel simpel samengevat: Frontliner is niet meer relevant en gaat naar een ander booking agency en Q boekt hem niet voor Defqon, Frontliner is dus boos en organiseert een eigen feest



En is dit speculatie of weet je dit zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 08:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Lennard95 schreef:
Heel simpel samengevat: Frontliner is niet meer relevant en gaat naar een ander booking agency en Q boekt hem niet voor Defqon, Frontliner is dus boos en organiseert een eigen feest



En is dit speculatie of weet je dit zeker?

Het is zeker dat hij niet meer relevant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dylanleijten schreef:
ULTIMO schreef:
Lennard95 schreef:
Heel simpel samengevat: Frontliner is niet meer relevant en gaat naar een ander booking agency en Q boekt hem niet voor Defqon, Frontliner is dus boos en organiseert een eigen feest



En is dit speculatie of weet je dit zeker?

Het is zeker dat hij niet meer relevant is.


En dat hij een eigen feest organiseert
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 16:41 
 
Hardtraxxer

TBA-ID schreef:
En dat hij een eigen feest organiseert

Met black jack en hookers
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Laar schreef:
TBA-ID schreef:
En dat hij een eigen feest organiseert

Met black jack en hookers


Klinkt als een feestje voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
De Laar schreef:
TBA-ID schreef:
En dat hij een eigen feest organiseert

Met black jack en hookers


Klinkt als een feestje voor mij.


Bender avatar ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bender is en blijft ook mijn favoriete personage aller tijden. Ik zou willen dat ik half zo cool kon zijn als die gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heady tijdje geleden over Frontliner in een interview.
Citaat:
Hij glimlacht: “Voorafgaand de actie had Barry (Frontliner) zijn plaat ‘Halos’ ingediend bij de radio om er een commerciële hit van te maken. Zij wezen zijn plaat echter af. Toen ik en Joram tijdens de actie aan de beurt waren om onze hardstylenummers te draaien op Slam FM, reageerde Barry op twitter dat zijn muziek niet bedoeld is voor de radio omdat het minder toegankelijk is. Als reactie daarop besloten ik en Joram te beginnen met zijn ingediende plaat ‘Halos.’ En toen begon de stortvloed aan reacties op internet. We bedoelden het toen als een serieuze stoot omdat we het een hypocriete reactie vonden.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan ik me nog goed herinneren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wereld actie :lol: en hij vond het ook nodig om een "vote real hardstyle" actie op te stellen om dj mag stemmen weg te snoepen van Showtek en Heady.

Wel goud dat heady nu 1 bonk hype is en zo'n beetje als de messias van de hardstyle wordt beschouwt en dat mensen oprecht gaan janken van geluk als hij z'n gezicht laat zien op een event, en dat er geen haan meer kraait naar meneertje "real hardstyle" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heady tijdje geleden over Frontliner in een interview.
Citaat:
Hij glimlacht: “Voorafgaand de actie had Barry (Frontliner) zijn plaat ‘Halos’ ingediend bij de radio om er een commerciële hit van te maken. Zij wezen zijn plaat echter af. Toen ik en Joram tijdens de actie aan de beurt waren om onze hardstylenummers te draaien op Slam FM, reageerde Barry op twitter dat zijn muziek niet bedoeld is voor de radio omdat het minder toegankelijk is. Als reactie daarop besloten ik en Joram te beginnen met zijn ingediende plaat ‘Halos.’ En toen begon de stortvloed aan reacties op internet. We bedoelden het toen als een serieuze stoot omdat we het een hypocriete reactie vonden.”


Dus wanneer komt nou eens die gvd collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja was het destijds wel met Frontliner eens. Hardstyle hoort gewoon niet op de radio. Maar als hij die plaat eerst bij de radio had ingediend, is het vrij hypocriet ja. Maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even wat anders weer:

Zatox schreef:
Over Zatox:

Zatox
Yes of course .. I don't think use the " Choirs " in that way it's just a coincidence...
I use my energy for make good music ... but the last month 3 tracks of mine were completely stolen ....
So I have to feel happy about that ?
Sorry but there is a limit for that


geert3ssen schreef:
Een van de andere tracks die volgens hem compleet gestolen is, is trouwens Josh & Wesz - Believe.




Toevallig dat Zatox nu een track heeft gemaakt met precies dezelfde vocals als die Believe plaat. Verder lijkt het nummer er niet op ofzo, maar vond het wel opvallend haha.

Je hoort 't al meteen na 10 seconden --> https://www.facebook.com/djzatox/videos ... 317806064/
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen