Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2024 21:01 

Hardtraxxer

Citaat:
Ik zag een filmpje van jullie set op Mysteryland, waar jullie achter de dj booth aan het kibbelen waren.
‘Oh mijn god! Ja, klopt, hij kan echt boos worden. Ik heb totaal geen lontje, vooral als ik dronken ben boeit het me niks. Maar het was een misverstand. “Kappen nou!”, schreeuwde hij. “Wat nou kappen, wat doe je nou moeilijk?” Ik dacht dat hij boos op mij was omdat ik de schuif een paar keer omlaag had gedaan. Maar hij was boos op mij omdat hij dacht dat ik drank op hem liet vallen. Dat was ik niet, dat waren gasten boven ons die hem een beetje aan het klieren waren. Een misverstand!’

bron: 3voor12

beide idioten tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2024 10:17 

Hardtraxx Elite

Citaat:
vooral als ik dronken ben boeit het me niks.

al dus een professioneel dj die goed betaald z'n werk komt doen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2024 13:00 

Hardtraxxer

Te veel gedronken hij bedoelt natuurlijk teveel neusbiertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2024 13:50 

Hardtraxx Beheerder

Wat een kromme reactie ook van hem, we zien toch duidelijk dat hij continu irritant de fader naar beneden drukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2024 20:28 

Hardtraxxer

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... his_track/

Wel benieuwd hoe dit precies zit. Lijkt me toch dat het contractueel vaststaat dat de naam van de vocalist op het artwork komt te staan of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2024 20:42 

Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/1fvse2l/sovereign_king_is_not_happy_on_this_track/

Wel benieuwd hoe dit precies zit. Lijkt me toch dat het contractueel vaststaat dat de naam van de vocalist op het artwork komt te staan of niet.

Als je daar een contract voor op zou stellen wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2024 23:38 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet meer waar ik dit had gezien maar schijnbaar gebeurt het maar al te vaak dat de vocalist of geen credits krijgt of niet betrokken word bij de royalties/rechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 09:21 

Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat het ook met enige regelmaat gebeurd dat artiesten denken dat ze vocals gewoon afkopen. Zo lang er inderdaad geen duidelijk contract wordt opgesteld kan ik me voorstellen dat iedereen gewoon maar wat doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 16:26 

Hardtraxx Newbie

Sven-O & Lud-O Sanderz
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen