Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In mijn ogen goed gehandeld, complimenten.

Keep up the good work en laat je niet gek maken door je medecollega's, voor zover je nog over collega's kan spreken na dit "collegiaal gedrag".

Je bent goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!

Hier komen wij zeer binnenkort op terug met een antwoord van de heren ;)

Wanneer kunnen we dit verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal een gokje doen: nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik zal een gokje doen: nooit.

Nou nou een beetje vertrouwen in het team graag, Sandert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob schreef:
Svbtwee schreef:
Ik zal een gokje doen: nooit.

Nou nou een beetje vertrouwen in het team graag, Sandert!

Maar dat heeft toch niks met het team te maken gekkie :aww:

Als SZP 'slim' zijn dan reageren ze er gewoon niet op. Iedere reactie die ze gaan geven roept meer heisa op. Dan kunnen ze beter hun mond houden, zodat dit vanzelf overwaait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Bob schreef:
Svbtwee schreef:
Ik zal een gokje doen: nooit.

Nou nou een beetje vertrouwen in het team graag, Sandert!

Maar dat heeft toch niks met het team te maken gekkie :aww:

Als SZP 'slim' zijn dan reageren ze er gewoon niet op. Iedere reactie die ze gaan geven roept meer heisa op. Dan kunnen ze beter hun mond houden, zodat dit vanzelf overwaait.


Geen tips geven, we want drama :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit heeft direct met HT te maken, ben wel heel benieuwd naar wat ze er over te zeggen hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Bob schreef:
Svbtwee schreef:
Ik zal een gokje doen: nooit.

Nou nou een beetje vertrouwen in het team graag, Sandert!

Maar dat heeft toch niks met het team te maken gekkie :aww:

Als SZP 'slim' zijn dan reageren ze er gewoon niet op. Iedere reactie die ze gaan geven roept meer heisa op. Dan kunnen ze beter hun mond houden, zodat dit vanzelf overwaait.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactie van de vrouw van Frontliner over alle geruchten over Defqon en Q-Dance enz

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... he_rumors/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft serieus eens een camera kapot geslagen tijdens een optreden? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Per ongeluk als je haar verhaal mag geloven. Gewoon dat de cameraman op een ongelukkige plek stond terwijl Frontliner met zn arm zwaaide oid.

Maarja, het verhaal kan best. Q zal best een goede rede hebben om hem niet te boeken. Dus ik weet niet of ik dit moet geloven of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Hij heeft serieus eens een camera kapot geslagen tijdens een optreden? :lol: :lol:

Ik zie het ook zo voor me met die armen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden hier ergens beelden van rondzwerven? En wie klapt er even een fotosoep in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft een langarmige draak he! Shoutout naar Gangsterdwerg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Laat ik het zo beredeneren: Als Frontliner echt geen blaam treft en oneerlijk wordt behandeld door Q zouden ze allang het echte verhaal online hebben gegooid. Nu is het zgn iets wat wel speelt maar niet publiekelijk verteld kan worden.

Doet mij denken dat er een deel toch aan te rekenen is aan hemzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Laat ik het zo beredeneren: Als Frontliner echt geen blaam treft en oneerlijk wordt behandeld door Q zouden ze allang het echte verhaal online hebben gegooid. Nu is het zgn iets wat wel speelt maar niet publiekelijk verteld kan worden.

Doet mij denken dat er een deel toch aan te rekenen is aan hemzelf.

Ja, of men gaat hier op een normale en professionele manier mee om en regelt dit intern. Alsof schreeuwen op social media tegenwoordig de norm is, kom nou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
Laat ik het zo beredeneren: Als Frontliner echt geen blaam treft en oneerlijk wordt behandeld door Q zouden ze allang het echte verhaal online hebben gegooid. Nu is het zgn iets wat wel speelt maar niet publiekelijk verteld kan worden.

Doet mij denken dat er een deel toch aan te rekenen is aan hemzelf.

Ja, of men gaat hier op een normale en professionele manier mee om en regelt dit intern. Alsof schreeuwen op social media tegenwoordig de norm is, kom nou.

Als laatste strohalm, als je weet dat je toch niks te verliezen hebt wat q-dance betreft. Ik bedoel als je vind dat het echt onterecht is dan gooi je dat na buiten. Net als wat dark pact deed. Gewoon netjes maar wel de waarheid. Niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance mag toch zelf weten wie ze boeken voor een festival als Defqon? Er zullen wel vaker grotere namen een editie van Defqon er niet zijn. Ze hebben natuurlijk niet oneindig plekken voor dj's. En tegenwoordig zijn er iets meer namen, grotere en kleinere, dan een x aantal jaar terug. Dat Frontliner een keer buiten de boot valt is dan logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het veel erger en kwalijker dat High Voltage er niet staat i.v.m. zijn album :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zouden hier ergens beelden van rondzwerven? En wie klapt er even een fotosoep in?

off-topic/het-grote-paint-photoshop-spel-t50108-875.html?#p1605173
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik vind het veel erger en kwalijker dat High Voltage er niet staat i.v.m. zijn album :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Q-Dance mag toch zelf weten wie ze boeken voor een festival als Defqon? Er zullen wel vaker grotere namen een editie van Defqon er niet zijn. Ze hebben natuurlijk niet oneindig plekken voor dj's. En tegenwoordig zijn er iets meer namen, grotere en kleinere, dan een x aantal jaar terug. Dat Frontliner een keer buiten de boot valt is dan logisch.


Hier gaat het dus niet om. Als je de gelekte line-up voor de Defqon.1 Legends optreden hebt gezien staan alle artiesten die ooit het Defqon anthem hebben gemaakt, BEHALVE Frontliner. Sindsdien wordt er dus gespeculeerd waarom hij daar niet staat. Frontliner gaat echt niet zomaar bitchen als hij niet op een line-up staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner bitcht overal over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso met geld te maken. Frontlinie zal wel meer willen verdienen.. Gaat weg bij Platinum en tekent bij ACE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Parvuz schreef:
Q-Dance mag toch zelf weten wie ze boeken voor een festival als Defqon? Er zullen wel vaker grotere namen een editie van Defqon er niet zijn. Ze hebben natuurlijk niet oneindig plekken voor dj's. En tegenwoordig zijn er iets meer namen, grotere en kleinere, dan een x aantal jaar terug. Dat Frontliner een keer buiten de boot valt is dan logisch.


Hier gaat het dus niet om. Als je de gelekte line-up voor de Defqon.1 Legends optreden hebt gezien staan alle artiesten die ooit het Defqon anthem hebben gemaakt, BEHALVE Frontliner. Sindsdien wordt er dus gespeculeerd waarom hij daar niet staat. Frontliner gaat echt niet zomaar bitchen als hij niet op een line-up staat.

Alsnog kun je niet een plek in een line up opeisen. Dat bepaald een organisatie nog altijd lekker zelf. Al dan niet met bevriende boekingskantoortjes.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen