Als we niks meer te melden hebben, reageer dan maar gewoon niet meer 
Sorry Aronwrote:Als we niks meer te melden hebben, reageer dan maar gewoon niet meer
Sorry Aronwrote:Als we niks meer te melden hebben, reageer dan maar gewoon niet meer
Mod fittie!!!!1wrote:Sorry Aronwrote:Als we niks meer te melden hebben, reageer dan maar gewoon niet meer
Hahaha, omw!wrote:Melvin, kom het touw maar halen.
Comment"Jordy Koops Wanneer ga je zelfstandig produceren?"wrote:Warface ging net in z'n live Q&A nog even in op het gedoe van gister...
View on Facebook
Niet extreem schokkende verhalen, maar ach, houdt het topic een beetje levend (Klikte het toevallig even aan en toen pikte er ik er iets van op)
Ik ook niet..wrote:Snap echt niet dat zij überhaupt reageert op die luiwrote:Kansloze discussie onder de post op fb van deetox
Ik denk dat ieder mens zichzelf zal verdedigen wanneer ze worden beschuldigd van diefstal.. dat was in dit geval ook mijn eerste ingeving. Achteraf had ik niet moeten reageren.wrote:Lekker laten gaanMensen die een beetje nadenken snappen hoe het zit, met de artiesten onderling is het uitgepraat!
En anders maar even een Hardtraxx army los laten op de reacties ipv zelf reageren
Haha, ik kon het niet laten.wrote:Comment"Jordy Koops Wanneer ga je zelfstandig produceren?"wrote:Warface ging net in z'n live Q&A nog even in op het gedoe van gister...
View on Facebook
Niet extreem schokkende verhalen, maar ach, houdt het topic een beetje levend (Klikte het toevallig even aan en toen pikte er ik er iets van op)savage
Al zin in Defqon?wrote:Die gasten die altijd kansloos reageren op een Hardtraxx topic zijn vreselijk..
Ik ga verder niet online over ander mensen lullen, ik doe zoiets liever face to face en dat heb ik dan ook met de meeste artiesten inmiddels gedaan, waaronder met Youri, en tussen ons is het inmiddels uitgesprokenwrote:Diana, hoe kijk je er tegen aan dat iemand als Warface, waarmee je samengewerkt hebt en die zelf nog niet eens een zacht gekookt eitje kan produceren zo 'samenspeelt' met Radical en consorten. Ik vind het zelf echt enorm achterbaks. Van je collega's moet je het hebben.
Snap ik. Vind de situatie alleen zo krom dat ik me voor kan stellen dat je helemaal niets meer met zo iemand te maken wil hebben. Kan je wel sorry zeggen, maar dat betekent 9 vd 10 keer ook geen fuck, of je hebt er al niks meer aan omdat alle ellende nu toch al op straat ligt.wrote:Ik ga verder niet online over ander mensen lullen, ik doe zoiets liever face to face en dat heb ik dan ook met de meeste artiesten inmiddels gedaan, waaronder met Youri, en tussen ons is het inmiddels uitgesprokenwrote:Diana, hoe kijk je er tegen aan dat iemand als Warface, waarmee je samengewerkt hebt en die zelf nog niet eens een zacht gekookt eitje kan produceren zo 'samenspeelt' met Radical en consorten. Ik vind het zelf echt enorm achterbaks. Van je collega's moet je het hebben.
Ik snap je gedachten, maar zoals ik al zei heb ik ze allemaal persoonlijk gesproken en daardoor ben ik ook de enige die kan oordelen of een excuses oprecht is of niet. We 'moeten' elkaar regelmatig zien ivm onze 'werk' en is het dus voor iedereen beter dat zoiets wordt uitgepraatwrote:Snap ik. Vind de situatie alleen zo krom dat ik me voor kan stellen dat je helemaal niets meer met zo iemand te maken wil hebben. Kan je wel sorry zeggen, maar dat betekent 9 vd 10 keer ook geen fuck, of je hebt er al niks meer aan omdat alle ellende nu toch al op straat ligt.wrote:Ik ga verder niet online over ander mensen lullen, ik doe zoiets liever face to face en dat heb ik dan ook met de meeste artiesten inmiddels gedaan, waaronder met Youri, en tussen ons is het inmiddels uitgesprokenwrote:Diana, hoe kijk je er tegen aan dat iemand als Warface, waarmee je samengewerkt hebt en die zelf nog niet eens een zacht gekookt eitje kan produceren zo 'samenspeelt' met Radical en consorten. Ik vind het zelf echt enorm achterbaks. Van je collega's moet je het hebben.
Maar zal er verder over ophouden
Man man man, ik zie jou ook overal. Mede Golf broeder!wrote:Haha, ik kon het niet laten.wrote:Comment"Jordy Koops Wanneer ga je zelfstandig produceren?"wrote:Warface ging net in z'n live Q&A nog even in op het gedoe van gister...
View on Facebook
Niet extreem schokkende verhalen, maar ach, houdt het topic een beetje levend (Klikte het toevallig even aan en toen pikte er ik er iets van op)savage