Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit vind ik een beetje uit een rare hoek komen. Zou ook wel willen weten wat hij hiermee bedoelt.

Wees dan gewoon stil :lol:


Ik kan hem ook niet echt plaatsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
DonnyD schreef:
Phuture Noize in het album topic over het te laat verzenden van het album: xd

PhutureNoize schreef:
Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..


Dit vind ik een beetje uit een rare hoek komen. Zou ook wel willen weten wat hij hiermee bedoelt.

Wees dan gewoon stil :lol:

Kerel dat is toch gewoon een grapje. Ga nou niet alles overanalyseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kerel dat is toch gewoon een grapje. Ga nou niet alles overanalyseren.


Wellicht wel, wellicht niet. Op het internet is dat nogal moeilijk te zien, desondanks wel benieuwd hoe hij dit allemaal ziet. Maar ik snap best dat hij hier niet openbaar op in wil gaan voor hij er problemen mee krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kerel dat is toch gewoon een grapje. Ga nou niet alles overanalyseren.


Laten we het daar maar op houden inderdaad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb ik nog wat gemist de laatste dagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb ik nog wat gemist de laatste dagen?


Mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Korte comment van mijn kant, want er wordt nog aardig gegist zie ik..

Joey staat achter zijn statement, ik achter die van mij.. punt. Joey en ik hebben gebeld, ik heb mijn zegje gedaan, hij heeft zijn zegje gedaan en hij heeft zijn excuses aangeboden en ik heb ze aanvaard.

Lessons learned voor vele partijen :)

Edit: Ik heb een weekje vakantie, dus geen zin om verder in discussie te gaan haha.. Mocht je iets willen vragen dan mag je me altijd een PM sturen (ik beloof niet dat ik zal reageren :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Korte comment van mijn kant, want er wordt nog aardig gegist zie ik..

Joey staat achter zijn statement, ik achter die van mij.. punt. Joey en ik hebben gebeld, ik heb mijn zegje gedaan, hij heeft zijn zegje gedaan en hij heeft zijn excuses aangeboden en ik heb ze aanvaard.

Lessons learned voor vele partijen :)


Cool, en nu hebben jullie natuurlijk meteen een afspraak gemaakt om een collab te maken om alles te vergeten? :whistle: Zou misschien wel het mooiste resultaat van al dit gezeik zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn dat het tussen jullie is opgelost. Maar het gaat toch niet om het excuus achteraf omdat het in de media ontplofte maar om het proces en de manier hoe dit werd veroorzaakt ? Zal zeker niet de laatste keer zijn :P

Maar toch goed dat jullie beide je zegje hebben kunnen doen en het tussen jullie klaar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De tering wat een soap dit.. Jammer dat de dikste set (naar mijn mening) van Qapital zo overschaduwd moet worden.
Maargoed deze shitstorm zal het grote publiek na dit weekend wel weer vergeten zijn. beter dat het nu klaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Dit vind ik een beetje uit een rare hoek komen. Zou ook wel willen weten wat hij hiermee bedoelt.

Wees dan gewoon stil :lol:


Ik kan hem ook niet echt plaatsen xd


Nou dat lijkt me in deze context vrij logisch. (Hardstyle) dj's zijn in principe gewoon collega's van elkaar, en horen elkaar te steunen. Vannacht bleek bij sommige van deze collega's dat betrouwbaarheid ver te zoeken is. Zie het meer als een grapje vanuit zijn kant. Vooral niks achter zoeken lijkt me haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Fijn dat het tussen jullie is opgelost. Maar het gaat toch niet om het excuus achteraf omdat het in de media ontplofte maar om het proces en de manier hoe dit werd veroorzaakt ? Zal zeker niet de laatste keer zijn :P

Maar toch goed dat jullie beide je zegje hebben kunnen doen en het tussen jullie klaar is

Ik denk ook niet dat zowel Deetox als Radical nu nog inhoudelijk gaan reageren op verhalen van gisteren. ;)



edit:

Wel mooi dat dat artiesten ook nog even langs HT komen om hun zegje te doen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dit eens even gelezen en ga weer eens een berichtje plaatsen.

Volgens mij ligt het probleem van de scene nog wel een stukje dieper. De originaliteit is redelijk aan het verdwijnen. Zo af en toe luister ik nog wel eens een Unleashed podcast of een mix cd. Maar t is tegenwoordig allemaal 1 pot nat. Ook daarom volg ik het niet echt meer. Uiteraard zijn er de uitzonderingen. Maar kopiƫren van tracks lukt wel aardig als iedereen eigenlijk altijd het zelfde doet.

Voor de rest, doe lief voor elkaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:56 
 
Hardtraxxer

TL;DR
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lars- schreef:
TL;DR


Reageer dan gewoon niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Fijn dat het tussen jullie is opgelost. Maar het gaat toch niet om het excuus achteraf omdat het in de media ontplofte maar om het proces en de manier hoe dit werd veroorzaakt ? Zal zeker niet de laatste keer zijn

Inderdaad. Het ging om de, door RR niet zo tactisch aangekaarte eenheidsworst, die de scene al jaren teistert. Nu, met het verwijderen van alle posts, kan die gehele discussie (voor alles buiten ht) weer in de koelkast. Kom maar door met die 800 psy kicks deze zomer.

Als artiesten van dit statuur zich nou eens in hun studio/on stage in zouden zetten voor meer diversiteit en originaliteit had iedereen er binnen onze scene nog wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En toch begrijp ik niet waarom er gebrek aan creativiteit is.. ik neurie ongeveer de de gehele dag vrolijk rond waarbij ik soms denk 'zo zou een track moeten zijn.' Helaas geen producerervaring. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:27 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Lars- schreef:
TL;DR


Reageer dan gewoon niet?


Prima. Ik zal volgende keer wel een boekwerk schrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Cool, en nu hebben jullie natuurlijk meteen een afspraak gemaakt om een collab te maken om alles te vergeten? :whistle: Zou misschien wel het mooiste resultaat van al dit gezeik zijn.


Ja en het zou ook mooi zijn als ik voor mijn verjaardag een Lamborghini kreeg met Scarlett Johansson op de bijrijdersstoel >.<

Net als die collab met B-Front, daar hoef je echt niet meer op te hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lars- schreef:
TL;DR


Reageer dan gewoon niet?


Reageer dan gewoon niet op zijn reaguursel? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Nou mijn mening van het hele verhaal: Vermakelijk, dom van Radical (consequenties niet ingezien), sneu voor Deetox, triest van sommige Most Wanted DJ's.

Het is nu weer "goed" (?) tussen beide partijen. Dus nu: Collab time :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dus nu: Collab time :thumbup:


Met Psytrance invloeden en met stoere brutal en ophemelende vocalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:55 
 
Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Hard4Us schreef:
Dus nu: Collab time :thumbup:


Met Psytrance invloeden en met stoere brutal en ophemelende vocalen?


Zeker weten! 160 bpm, kickrolls zo veel mogelijk! My n*gga's bring the riot, a n*gga tried too KILL ME!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het als titel Little Children geven.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen