Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Broken Balance wrote:Dit vind ik een beetje uit een rare hoek komen. Zou ook wel willen weten wat hij hiermee bedoelt.

Wees dan gewoon stil :lol:
Ik kan hem ook niet echt plaatsen xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Broken Balance wrote:
DonnyD wrote:Phuture Noize in het album topic over het te laat verzenden van het album: xd
PhutureNoize wrote:Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..
Dit vind ik een beetje uit een rare hoek komen. Zou ook wel willen weten wat hij hiermee bedoelt.

Kerel dat is toch gewoon een grapje. Ga nou niet alles overanalyseren.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Daveytl wrote: Kerel dat is toch gewoon een grapje. Ga nou niet alles overanalyseren.
Wellicht wel, wellicht niet. Op het internet is dat nogal moeilijk te zien, desondanks wel benieuwd hoe hij dit allemaal ziet. Maar ik snap best dat hij hier niet openbaar op in wil gaan voor hij er problemen mee krijgt.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Daveytl wrote:Kerel dat is toch gewoon een grapje. Ga nou niet alles overanalyseren.
Laten we het daar maar op houden inderdaad :cool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Heb ik nog wat gemist de laatste dagen?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pommer wrote:Heb ik nog wat gemist de laatste dagen?
Mij
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 47 minutes ago
Nee
Artiest
557 posts member since 2010
Korte comment van mijn kant, want er wordt nog aardig gegist zie ik..

Joey staat achter zijn statement, ik achter die van mij.. punt. Joey en ik hebben gebeld, ik heb mijn zegje gedaan, hij heeft zijn zegje gedaan en hij heeft zijn excuses aangeboden en ik heb ze aanvaard.

Lessons learned voor vele partijen :)

Edit: Ik heb een weekje vakantie, dus geen zin om verder in discussie te gaan haha.. Mocht je iets willen vragen dan mag je me altijd een PM sturen (ik beloof niet dat ik zal reageren :P )
Last edited by Deetox on , edited 2 times in total.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Deetox wrote:Korte comment van mijn kant, want er wordt nog aardig gegist zie ik..

Joey staat achter zijn statement, ik achter die van mij.. punt. Joey en ik hebben gebeld, ik heb mijn zegje gedaan, hij heeft zijn zegje gedaan en hij heeft zijn excuses aangeboden en ik heb ze aanvaard.

Lessons learned voor vele partijen :)
Cool, en nu hebben jullie natuurlijk meteen een afspraak gemaakt om een collab te maken om alles te vergeten? :whistle: Zou misschien wel het mooiste resultaat van al dit gezeik zijn.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 47 minutes ago
Fijn dat het tussen jullie is opgelost. Maar het gaat toch niet om het excuus achteraf omdat het in de media ontplofte maar om het proces en de manier hoe dit werd veroorzaakt ? Zal zeker niet de laatste keer zijn :P

Maar toch goed dat jullie beide je zegje hebben kunnen doen en het tussen jullie klaar is
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
De tering wat een soap dit.. Jammer dat de dikste set (naar mijn mening) van Qapital zo overschaduwd moet worden.
Maargoed deze shitstorm zal het grote publiek na dit weekend wel weer vergeten zijn. beter dat het nu klaar is.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
DonnyD wrote:
Broken Balance wrote:Dit vind ik een beetje uit een rare hoek komen. Zou ook wel willen weten wat hij hiermee bedoelt.

Ik kan hem ook niet echt plaatsen xd
Nou dat lijkt me in deze context vrij logisch. (Hardstyle) dj's zijn in principe gewoon collega's van elkaar, en horen elkaar te steunen. Vannacht bleek bij sommige van deze collega's dat betrouwbaarheid ver te zoeken is. Zie het meer als een grapje vanuit zijn kant. Vooral niks achter zoeken lijkt me haha
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Nuracore wrote:Fijn dat het tussen jullie is opgelost. Maar het gaat toch niet om het excuus achteraf omdat het in de media ontplofte maar om het proces en de manier hoe dit werd veroorzaakt ? Zal zeker niet de laatste keer zijn :P

Maar toch goed dat jullie beide je zegje hebben kunnen doen en het tussen jullie klaar is
Ik denk ook niet dat zowel Deetox als Radical nu nog inhoudelijk gaan reageren op verhalen van gisteren. ;)

edit:

Wel mooi dat dat artiesten ook nog even langs HT komen om hun zegje te doen. :beer:
Last edited by RTM93 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Heb dit eens even gelezen en ga weer eens een berichtje plaatsen.

Volgens mij ligt het probleem van de scene nog wel een stukje dieper. De originaliteit is redelijk aan het verdwijnen. Zo af en toe luister ik nog wel eens een Unleashed podcast of een mix cd. Maar t is tegenwoordig allemaal 1 pot nat. Ook daarom volg ik het niet echt meer. Uiteraard zijn er de uitzonderingen. Maar kopiëren van tracks lukt wel aardig als iedereen eigenlijk altijd het zelfde doet.

Voor de rest, doe lief voor elkaar. ^^
L
Hardtraxxer
225 posts member since 2014
last seen May 2018
TL;DR
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
Lars- wrote:TL;DR
Reageer dan gewoon niet?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nuracore wrote:Fijn dat het tussen jullie is opgelost. Maar het gaat toch niet om het excuus achteraf omdat het in de media ontplofte maar om het proces en de manier hoe dit werd veroorzaakt ? Zal zeker niet de laatste keer zijn
Inderdaad. Het ging om de, door RR niet zo tactisch aangekaarte eenheidsworst, die de scene al jaren teistert. Nu, met het verwijderen van alle posts, kan die gehele discussie (voor alles buiten ht) weer in de koelkast. Kom maar door met die 800 psy kicks deze zomer.

Als artiesten van dit statuur zich nou eens in hun studio/on stage in zouden zetten voor meer diversiteit en originaliteit had iedereen er binnen onze scene nog wat aan.
Hardtraxxer
108 posts member since 2014
last seen Jan 2024
En toch begrijp ik niet waarom er gebrek aan creativiteit is.. ik neurie ongeveer de de gehele dag vrolijk rond waarbij ik soms denk 'zo zou een track moeten zijn.' Helaas geen producerervaring. :whistle:
L
Hardtraxxer
225 posts member since 2014
last seen May 2018
MelvinFR wrote:
Reageer dan gewoon niet?
Prima. Ik zal volgende keer wel een boekwerk schrijven
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Seneeq wrote:Cool, en nu hebben jullie natuurlijk meteen een afspraak gemaakt om een collab te maken om alles te vergeten? :whistle: Zou misschien wel het mooiste resultaat van al dit gezeik zijn.
Ja en het zou ook mooi zijn als ik voor mijn verjaardag een Lamborghini kreeg met Scarlett Johansson op de bijrijdersstoel >.<

Net als die collab met B-Front, daar hoef je echt niet meer op te hopen.
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
MelvinFR wrote:
Reageer dan gewoon niet?
Reageer dan gewoon niet op zijn reaguursel? xd
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nou mijn mening van het hele verhaal: Vermakelijk, dom van Radical (consequenties niet ingezien), sneu voor Deetox, triest van sommige Most Wanted DJ's.

Het is nu weer "goed" (?) tussen beide partijen. Dus nu: Collab time :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
Hard4Us wrote:Dus nu: Collab time :thumbup:
Met Psytrance invloeden en met stoere brutal en ophemelende vocalen?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
MelvinFR wrote:
Hard4Us wrote:Dus nu: Collab time :thumbup:
Met Psytrance invloeden en met stoere brutal en ophemelende vocalen?
Zeker weten! 160 bpm, kickrolls zo veel mogelijk! My n*gga's bring the riot, a n*gga tried too KILL ME!!!
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 16 hours ago
Ik zou het als titel Little Children geven.