Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:15 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Maareuh, SZP 5 accounts, die beerput gaat dus ook voorlopig niet meer dicht, hopen dat de verklaring niet lang op zich laat wachten... benieuwd wat voor kut smoes dit weer gaat worden :lol:

Wat hebben ze zichzelf daar tekort mee gedaan, hun muziek de laatste maanden is kwalitatief sterk genoeg dat er vanzelf positieve reacties op kwamen, dat had geen kickstart nodig van eigen gemaakte accounts denk ik...

Was zeker onnodig ja :lol:

Ben verder ook niet benieuwd naar de reactie hierop, als ze slim zijn houden ze er stil over. Ik denk dat als ze hiervoor met een of ander lulverhaal komen dat ze zichzelf alleen maar dieper in de vingers snijden. Zoiets praat je niet gemakkelijk goed, of het nou wel of niet door hunzelf gedaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:17 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Hier komen wij zeer binnenkort op terug met een antwoord van de heren ;)

:corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:20 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
RadicelArmy schreef:
Radical heeft ooit een edit voor Knock-Out gemaakt over B-Front. Toen heb je B-Front beschuldigd van plagiaat met de track B-Front - Witch op Ran-D - I Am Legion.

Waarom heb je B-Front toen niet met de Most Wanted-crew op social media aangevallen?

Denk dat er een vete is tussen Deetox en een aantal MW artiesten, blijkt uit een reactie van haar op haar FB post. Dat die artiesten al zaten te wachten op een kans om iets tegen haar te beginnen.

Wat was deze post dan? Uit dat andere berichtje haal ik er dat namelijk niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:24 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Joey schreef:
RadicelArmy schreef:
Radical heeft ooit een edit voor Knock-Out gemaakt over B-Front. Toen heb je B-Front beschuldigd van plagiaat met de track B-Front - Witch op Ran-D - I Am Legion.

Waarom heb je B-Front toen niet met de Most Wanted-crew op social media aangevallen?

Denk dat er een vete is tussen Deetox en een aantal MW artiesten, blijkt uit een reactie van haar op haar FB post. Dat die artiesten al zaten te wachten op een kans om iets tegen haar te beginnen.

Wat was deze post dan? Uit dat andere berichtje haal ik er dat namelijk niet uit.

Er kwam een reactie op haar post dat het enorm triest was dat dit publiekelijk gebeurde en dat een aantal andere artiesten er aan mee deden. Hierop reageerde zij met "Een aantal van die artiesten zaten hier al op te wachten dus die doken er gelijk bovenop".
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:27 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Er kwam een reactie op haar post dat het enorm triest was dat dit publiekelijk gebeurde en dat een aantal andere artiesten er aan mee deden. Hierop reageerde zij met "Een aantal van die artiesten zaten hier al op te wachten dus die doken er gelijk bovenop".

Ben toch benieuwd wie, want Warface en Deetox leken me altijd wel goed met elkaar te kunnen. Misschien DP maar volgens mij support hij haar tracks ook gewoon in unleashed, blijft over Luna volgens mij ?
Maar dit zal wel nooit ons forum bereiken.

Delt-A schreef:
Zo kwam het over, ok nu weer verder over andere dingen dan.

Prima :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:44 

Hardtraxx Veteran

Je kunt de hardtraxxers er ook mooi uithalen onder die FB post van RR xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:50 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Je kunt de hardtraxxers er ook mooi uithalen onder die FB post van RR xd

Joey de baller met 100 likes bovenaan de comments :lol:

edit: En Melvin daaronder, vind het wel opvallend dat de top comments ook meteen kei en keihard zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:53 

Hardtraxx Veteran

Maar bijna iedereen neemt het op voor Deetox op Facebook, dat had ik niet verwacht. Dit kan best wel een deukje veroorzaken in Radcal's imago. Hoewel het ook zomaar kan dat na het weekend iedereen het al is vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:57 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
vind het wel opvallend dat de top comments ook meteen kei en keihard zijn...

Jup, zeker ook omdat het op Radical zijn eigen pagina is.

Chroman schreef:
Hoewel het ook zomaar kan dat na het weekend iedereen het al is vergeten.

Daar ga ik wel vanuit, zeker omdat hij de ondertussen de grootste hardstyle artiest in Nederland is. Wat ik meer zorgbarend vind is dat Most Wanted kliekje wat eerst zijn billen likt en gelijk daarna helemaal niks meer van zich laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:58 

Hardtraxx Beheerder

Waar is wat aan de hand trouwens? Net 240 bezoekers tegelijk in dit topic, ben even benieuwd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:00 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Waar is wat aan de hand trouwens? Net 240 bezoekers tegelijk in dit topic, ben even benieuwd xd

Jij speelt met mijn privé. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:04 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Maak even promo praatje voor nieuwe hardtraxx site in dit topic dan? :lol: Pak je mooi wat volk mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:05 

Hardtraxx Elite

Phuture Noize in het album topic over het te laat verzenden van het album: xd

PhutureNoize schreef:
Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:07 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Joey plakte een linkje van dit topic op de facebook van Radical Redemption, dat kan wel een aardig piekje hebben veroorzaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:09 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!

Nu ben ik wel benieuwd sinds wanneer Malice, Rebelion en Ncrypta bij DWX zitten? Ik kan geen andere kritiek vinden, of ik moet er overheen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:10 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

TL;DR

Deetox heeft voor haar Bring The Riot liveact een 2017 versie gemaakt van de gelijknamige track. In de track zijn psykicks te horen. De track lijkt op 'The Project' van Sub Zero Project, een track met veel succes. Radical Redemption plaatste een bericht op twitter waarin hij Deetox beschuldigde van het stelen van de track van SZP. Hierop doken veel collega's van Most Wanted op, ze zeiden dat RR gelijk had (of dit terecht is of niet laat ik achterwege, dat is goed leesvoer als je het topic terugleest :P ). Deetox had inmiddels beloofd om de track te veranderen, maar daarmee waren de beschuldigingen niet ongedaan. Er was ook nog een discussie tussen Deetox en RR zelf, maar dit heb ik niet echt meegekregen.

Veel kritiek op RR hoe hij dat heeft gedaan (publiekelijk, via twitter), ongeacht of hij gelijk heeft of niet. Veel mensen komen op voor Deetox. Al met al :corn:

Ben vast iets vergeten, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:11 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Nu ben ik wel benieuwd sinds wanneer Malice, Rebelion en Ncrypta bij DWX zitten? Ik kan geen andere kritiek vinden, of ik moet er overheen kijken

Ging over Hard Driver, maar dat was bij nader inzien toch niet echt een negatieve opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:11 

Hardtraxx Veteran

Make Raw, Not War! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:12 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Jor-D schreef:

Joey plakte een linkje van dit topic op de facebook van Radical Redemption, dat kan wel een aardig piekje hebben veroorzaakt

Over welke Joey hebben we het nou? :P Radical 'Mag jij wel Joey zeggen' Redemption of HT Joey?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:13 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Chroman schreef:
Jor-D schreef:

Over welke Joey hebben we het nou? :P Radical 'Mag jij wel Joey zeggen' Redemption of HT Joey?

Hij gaat niet in 1 zin dezelfde persoon Joey en Radical Redemption noemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:14 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Volgens mij ben jij nieuw hier ik zal even uitleggen hoe het werkt met deze knop kan je terugbladeren en zelf gewoon lezen!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:14 

Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
HT Joey

;) Die staat er nog wel onder het bericht van Radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:15 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
klapstoel schreef:
Chroman schreef:

Hij gaat niet in 1 zin dezelfde persoon Joey en Radical Redemption noemen. :P

Oh ja, tuurlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:15 

Kraak... Piep...

DonnyD schreef:
Phuture Noize in het album topic over het te laat verzenden van het album: xd

PhutureNoize schreef:
Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..

Dit vind ik een beetje uit een rare hoek komen. Zou ook wel willen weten wat hij hiermee bedoelt.

Wees dan gewoon stil :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:16 

Hardtraxx Veteran

Heb ik daar inderdaad geplaatst omdat mensen wilden weten wat er gebeurd was en hier stond het verhaal in z'n meest complete vorm. Scheelt mij en andere mensen ook een hoop moeite om het opnieuw uit te typen. :P
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen