Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:12 
 
Hardtraxxer

Bah wat komt die MostWanted kliek er zo smerig van af, wat een galbakken bij elkaar zeg om iemand publiekelijk zo af te vallen :sick:

Lijkt me een aardig vooropgezet plan en het wachten was op het moment dat ze een stok hadden om mee te slaan. Die smurf van een Warface krijg je helemaal braakneigingen van. Bleek zelf ook geen held in het incasseren van een kritische noot op dit forum, komt zelf in de studio nog niet verder dan het halen van koffie voor zijn ghostproducer maar kruipt Radical meteen diep in de reet. Bleghh... En dan de argumenten van 'hardwerkende producers die 50 tot 60 uur in de studio zitten'. Alsof het Deetox allemaal zomaar komt aanwaaien, ook zij gaf eerder aan er erg hard voor te moeten werken.

Misselijkmakende soap, vermakelijk om te lezen maar al met al alleen maar verliezers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Lijkt me een aardig vooropgezet plan en het wachten was op het moment dat ze een stok hadden om mee te slaan. Die smurf van een Warface krijg je helemaal braakneigingen van. Bleek zelf ook geen held in het incasseren van een kritische noot op dit forum, komt zelf in de studio nog niet verder dan het halen van koffie voor zijn ghostproducer maar kruipt Radical meteen diep in de reet.


Amen! En dat na 2 collabs met Deetox. Eerst Deetox gebruiken om zelf hogerop te komen en als hij dan eenmaal groter dan haar is haar zo laten vallen. Nu is Radical groter dan hem en gebruikt hij hem om er beter van te worden. Om misselijk van te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben trouwens wel benieuwd. We gaan er blind van uit dat bij Warface die op socials reageert dat door Youri wordt gedaan. Maar je gaat me niet vertellen dat Remco nooit wat post op die socials.
Is dit ergens al ontkracht of bevestigd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri is toch wel het gezicht van Warface. En alle snapchat videos komen van Youri af, en ook in die Vlogs is het grotendeels Youri die in beeld is en die ook filmt. Daarom zullen wij hier ervan uitgaan dat Youri ook achter de Facebook en Twitter berichten zit. Maar zeker weten doe ik dit natuurlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:30 
 
Artiest

Pipa schreef:
RadicelArmy schreef:
Radical heeft ooit een edit voor Knock-Out gemaakt over B-Front. Toen heb je B-Front beschuldigd van plagiaat met de track B-Front - Witch op Ran-D - I Am Legion.

Waarom heb je B-Front toen niet met de Most Wanted-crew op social media aangevallen?

Dat is een andere situatie. Want B-Front en Ran-D hadden hier al samen over gesproken en hadden de track allebei rond dezelfde tijd gemaakt. Was neer toeval volgens mij


We hadden idd bijna de zelfde melody gebruikt, dat wisten we niet van elkaar. Dat gebeurd wel eens :) Ik hier verder ook niet op in . Ik ga me ook nergens mee bemoeien :)

Duikt weer de studio in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Pipa schreef:
RadicelArmy schreef:
Radical heeft ooit een edit voor Knock-Out gemaakt over B-Front. Toen heb je B-Front beschuldigd van plagiaat met de track B-Front - Witch op Ran-D - I Am Legion.

Waarom heb je B-Front toen niet met de Most Wanted-crew op social media aangevallen?

Dat is een andere situatie. Want B-Front en Ran-D hadden hier al samen over gesproken en hadden de track allebei rond dezelfde tijd gemaakt. Was neer toeval volgens mij


We hadden idd bijna de zelfde melody gebruikt, dat wisten we niet van elkaar. Dat gebeurd wel eens :) Ik hier verder ook niet op in . Ik ga me ook nergens mee bemoeien :)

Duikt weer de studio in :thumbsup:

Doe dan direct even wat leuke nummertjes uitzoeken voor je Early Set. Denk dat velen met mij hier heel blij zijn als je Night Colours Black draait. Alsjeblief
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me heerlijk vermaakt gisteren! :thumbsup:

Wel vind ik dit soort taferelen echt kinderachtig. Deetox moet niet letterlijk een plaat overnemen en al die Most Wanted artiesten zijn echt droeftoeters. Geen respect meer voor die gasten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat letterlijk overnemen vind ik nog steeds echt een overstatement.

Kan je pas zeggen wanneer je de twee platen duidelijk en af naast elkaar legt.
Het is zeker tot een enorm niveau geïnspireerd maar dat doet de hele scene zo'n beetje.

Ik hoor al bijna geen verschil bij MiM onderling.
En om toch aan de andere kant te kijken, het hoge aantal artiesten op DWX wat kopieën van Wasted Penguinz zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is haast wel het beste topic van HT :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Dit is haast wel het beste topic van HT :lol:


Dit is echt serieus helemaal aan me voorbij gegaan, maar heb nog nooit zoveel pages teruggelezen volgens mij! :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan er iemand even een samenvatting maken ofzo. Dacht dat het ging tussen Deetox en Redicelredemptsjun maar blijkbaar komt Warface er ook aan te pas. Lag vannacht in een coma en zit heel de dag/week op stage, maar kan er niet tegen dat ik iets mis >.<

Postscript: wordt gewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Kan er iemand even een samenvatting maken ofzo. Dacht dat het ging tussen Deetox en Redicelredemptsjun maar blijkbaar komt Warface er ook aan te pas. Lag vannacht in een coma en zit heel de dag/week op stage, maar kan er niet tegen dat ik iets mis >.<

Postscript: wordt gewaardeerd


Het ging ook over Deetox & RR. Warface en enkele andere uit de Most Wanted stal kwamen ook even langs wegens het kontlikken en bashen op Deetox. Dit terwijl ze zelf geen recht hebben van spreken als het op eigen producties aankomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Kan er iemand even een samenvatting maken ofzo. Dacht dat het ging tussen Deetox en Redicelredemptsjun maar blijkbaar komt Warface er ook aan te pas. Lag vannacht in een coma en zit heel de dag/week op stage, maar kan er niet tegen dat ik iets mis >.<

Postscript: wordt gewaardeerd


Vorige pagina, bovenaan, succes STUK :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Kan er iemand even een samenvatting maken ofzo. Dacht dat het ging tussen Deetox en Redicelredemptsjun maar blijkbaar komt Warface er ook aan te pas. Lag vannacht in een coma en zit heel de dag/week op stage, maar kan er niet tegen dat ik iets mis >.<

Postscript: wordt gewaardeerd



RR miept op Deetox vanwege gelijkenis in SZP plaat
Most Wanted stal is het hiermee eens
Mensen miepen op RR en Most Wanted
RR zegt sorry
Deetox doet niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!


Ai... :lol: :lol: al die reacties worden een stuk vager als je het met die insteek leest.

Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic is ook 10 pagina's rijker sinds gisteravond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een misgunnende scene is het toch he, manmanman :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit duurde echt uren, 10 pagina's lezen met dyslexie..
Verder wel interessant, vooral ook weer die nep accounts van SZP zelf :lol:

Edit:
https://www.youtube.com/watch?v=SSYb8bUrEjA
Op de spy-trance kan ook lekker gepincert worden zo te zien, 1:40 rechtsvoor :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, militantjes denken nu eenmaal overal en nergens overheen te kunnen walsen. Helaas voor RR deze keer...... :nono:
Zaterdag maar ff overslaan/boycotten die militanten! :D

Die nepaccounts is wel weer een grap idd hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bob schreef:
Nuracore schreef:
Fijn dat het tussen jullie is opgelost. Maar het gaat toch niet om het excuus achteraf omdat het in de media ontplofte maar om het proces en de manier hoe dit werd veroorzaakt ? Zal zeker niet de laatste keer zijn

Inderdaad. Het ging om de, door RR niet zo tactisch aangekaarte eenheidsworst, die de scene al jaren teistert. Nu, met het verwijderen van alle posts, kan die gehele discussie (voor alles buiten ht) weer in de koelkast. Kom maar door met die 800 psy kicks deze zomer.

Als artiesten van dit statuur zich nou eens in hun studio/on stage in zouden zetten voor meer diversiteit en originaliteit had iedereen er binnen onze scene nog wat aan.


Beetje dubbel dat je dit zegt, omdat dezelfde scene over t algemeen fel reageert op nieuwigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt mannen, was me een waar genoegen om de afgelopen pagina's te lezen. :)
Wat je wel niet kunt missen tijdens een dagje stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw.

Snel uit de hand gelopen zo. Goed leesvoer :corn:

En net zoals eerder in dit topic werd gezegd, ik hoopte dat de scene weer wat meer 'tot elkaar komt', maar ik denk dat we na gisteravond weer opnieuw moeten beginnen..

Ik ga verder met m'n popcorn.. laters
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb genoten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 21:47 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:


Vraag me nog steeds af hoe jij hier bent achter gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik zelf niet achter gekomen, de moderators kunnen gewoon een IP-check doen ;)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen