Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:36 

Kraak... Piep...

Dit, vind het nou niet echt een overtuigend excuus.

Meer van, ik had wel gelijk alleen omdat alles backfired geef ik maar een halfbakken excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:39 

Hardtraxx Veteran

RadicalRedemption schreef:
Jongens,

Ik snap dat de emoties hierbij hoog oplopen, zeg over me wat je wilt, noem me arrogant, groot ego, zielig, sneu, het mag.

Mijn mening geef ik, ik ga vervolgens het gesprek ook niet uit de weg. Ben bereid om zoveel mogelijk mensen uit te leggen waarom ik zeg wat ik gezegd heb. Meer kan ik niet doen.

Maar dit heeft te maken met principes, waarvan ik vond dat er wel eens wat over gezegd mocht worden.

Vind je het niet heel vreemd overkomen dat jij een 'mening' geeft en je hele team hier lekker op doordraaft richting Deetox en de rest van de scene zich een beetje stil houd? Mening kan, maar dat is niet op de manier hoe jij dit hebt gecommuniceerd. Zoals al vele malen aangeven is dit slechts een edit wat is inspireert uit SZP. Als jij een kleine edit maakt met een melodie van een bekende house track, zit men toch ook niet te zeiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:42 

Kraak... Piep...

Nuracore schreef:
Als jij een kleine edit maakt met een melodie van een bekende house track, zit men toch ook niet te zeiken?

Hardbass Tribute, Q-Base Tribute, Decibel Tribute..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:44 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Als jij een kleine edit maakt met een melodie van een bekende house track, zit men toch ook niet te zeiken?

En dat ook zonder het vermelden van de originele producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:46 

Kraak... Piep...

Thommy schreef:
Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:

En dat ook zonder het vermelden van de originele producers.

In hele kleine lettertjes in de fysieke albumhoes verstopt. Maar Buma Stemra database, Discogs en alle andere media nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:47 

Hardtraxx Veteran

Wat ik nu wel prachtig vind is dat mensen hier wel even komen vertellen hoe kinderachtig en op de man de mensen van Most Wanted gisteren hebben gespeeld en wat ze beter moeten doen. Ik ben het er wel mee eens, daar ga ik geen discussie over voeren. Radical had Deetox gelijk moeten bellen en haar niet publiekelijk moeten schandpalen, dat slaat nergens op. Ik snap zijn bedoelingen ook, maar hij brengt het gewoon totaal verkeerd. Niet leuk voor Deetox, zo'n shit storm wens je niemand toe.

Maar vervolgens zie ik vier pagina's lang alleen maar mensen schreeuwen om hoe kinderachtig die artiesten wel niet zijn en wat ze beter moeten doen. En ondertussen blijkt ook maar weer waarom mensen hier eerst is even naar zichzelf mogen kijken, want binnen no time gaat het ineens weer over artiesten die met hun piemel spelen (het is bij mij allemaal weggehaald, maar dat zal niet voor niks zijn) en worden artiesten een voor een kapot gemaakt. Als er ergens net zo kinderachtig en op de man gespeeld kan worden is het hier wel. Nogal hypocriet ook om dan tegen een bepaalde artiest maar te zeggen hoe hij het moet doen en hoe kinderachtig hij wel niet bezig is, terwijl ik dan van diezelfde persoon net zulk kinderachtig gedrag zie.

Iedereen mag er van mij wat van zeggen, ga lekker je gang, maar ik erger me dood aan van die mensen die even de volwassen jongen uit komen hangen in dit topic om vervolgens zelf als een klein kind op een forum bezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:50 

Hardtraxx Newbie

B2S zou op basis van dit topic, misschien Knockout weer nieuw leven in kunnen blazen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:52 

Hardtraxx Veteran

Het verschil is dat wij geen enkele verantwoordelijkheid dragen en maar een stel gezichtsloze naamloze internet warriors zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik hou er ook niet van, en je verhaal komt veel beter over met een beetje nuance, maar het is wel wat anders als wij als nono's wat op het internet zetten of als de grootste naam van de hardstyle scene beschuldigingen op het internet zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:52 

Kraak... Piep...

Dat was echter een klein deel van de comments als je kijkt naar het geheel. Ben het verder wel met je eens hoor, maar het waren echt maar 3/4 comments die dat deden.

Echter, ze zeggen niet voor niets wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Aan de andere kant, het forum is nog nooit zo eensgezind geweest :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:57 

Hardtraxx Veteran

Vaak als ik lappen tekst van Gebroken Balans zie dan zit al te zuchten en te steunen :lol: , maar kan niet anders zeggen dat ik het met 90% van de comments gewoon inderdaad totaal eens was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:58 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Vaak als ik lappen tekst van Gebroken Balans zie dan zit al te zuchten en te steunen :lol: , maar kan niet anders zeggen dat ik het met 90% van de comments gewoon inderdaad totaal eens was...

Muil

Heb het kort voor je gehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:58 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
wootum schreef:
Deetox
Citaat:
So there seems to be a 'problem' about my Bring The Riot 2017 edit I played last Saturday.. Well all I can say is: Is it inspired by The Project by Sub Zero Project? Yes! Did I steal anything? No!
When I started working on the 2017 edit I thought a psy kick (such as SZP did) would fit perfect there so I did. No intentions to steal anything or so ..
To do no harm to anyone I will change the first climax kick :)

Dat was dit bericht

Deetox heeft zonet deze post verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:59 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:

Muil

Heb het kort voor je gehouden

Haha moest vanmorgen 8 pagina's lezen ofzo, dus bedankt daarvoor (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:59 

Kraak... Piep...

Zal wel inderdaad, als het onderling wordt opgelost dan wil je niet dat zoiets blijft hangen op je Facebook, vooral als je het een beetje professioneel wil laten lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:00 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
verhaal

Grotendeels mee eens en denk dat dit ook een goede reality-check is om te zien hoe serieus een dj genomen wordt en hoeveel (negatieve) invloed bepaalde opmerkingen van zo'n grote naam hebben op de scene. Ik denk dat dit niet snel weer zal gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:00 

Hardtraxx Veteran

Wel mooi om te zien dat veel mensen (hier op hardtraxx) eerst op deetox aan het bashen was en nu ze een andere richting ingaat ineens iedereen achter haar staat :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:01 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Is trouwens wel jammer dat het nu om deetox gaat. Ze is zo'n nuchtere vrouw die het op een hele volwassen logische manier oplost. Ik wilde deze zooi wel lezen als het om een mannelijke producer ging die zich er 100% tegen radical in gooit.
Dan heb je pas een mooie soap voor de neutrale toeschouwers :corn: :drool:

Ja wij mannen zijn natuurlijk allemaal niet rationeel, nuchter en volwassen. Alsjeblieft zeg, maak hier geen man/vrouw ding van :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:03 

Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
Wel mooi om te zien dat veel mensen (hier op hardtraxx) eerst op deetox aan het bashen was en nu ze een andere richting ingaat ineens iedereen achter haar staat :corn:

Dat gaat in dit geval helemaal niet om de muziek die ze maakt, maar om het principe dat het kinderachtig is dan RR haar zo naar beneden haalt. Iedereen had net zo achte haar gestaan als ze nog haar 'oude stijl' had hoor. (tenminste ik wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:04 

Hardtraxx Veteran

Koen schreef:

Wat heeft dat er nou weer in godsnaam mee te maken? Toegegeven, ik was inderdaad een stuk minder fan van Deetox in dezelfde periode vorig jaar, maar waarom zou dat in godsnaam je vermogen om hier objectief op te reageren veranderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:04 

Kraak... Piep...

Koen schreef:
Wel mooi om te zien dat veel mensen (hier op hardtraxx) eerst op deetox aan het bashen waren en nu ze een andere richting ingaat ineens iedereen achter haar staat :corn:

En verder, wat hier boven staat. Dit staat los van haar muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:05 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
RTM93 schreef:
Is trouwens wel jammer dat het nu om deetox gaat. Ze is zo'n nuchtere vrouw die het op een hele volwassen logische manier oplost. Ik wilde deze zooi wel lezen als het om een mannelijke producer ging die zich er 100% tegen radical in gooit.
Dan heb je pas een mooie soap voor de neutrale toeschouwers :corn: :drool:

Ja wij mannen zijn natuurlijk allemaal niet rationeel, nuchter en volwassen. Alsjeblieft zeg, maak hier geen man/vrouw ding van :sleep:

Ik had er bij moeten zetten als het een man was die net zo zelfverzekerd was als radical dat is natuurlijk. Zoek jij de negatieve dingen er soms specifiek uit? Natuurlijk zijn er ook volwassen mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:06 

Hardtraxx Veteran

Zo kwam het over, ok nu weer verder over andere dingen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:09 

Hardtraxxer

Inmiddels hebben zowel Radical Redemption als Deetox alle posts over dit onderwerp verwijderd.

Een glas, een plas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:12 

Hardtraxx Veteran

Maareuh, SZP 5 accounts, die beerput gaat dus ook voorlopig niet meer dicht, hopen dat de verklaring niet lang op zich laat wachten... benieuwd wat voor kut smoes dit weer gaat worden :lol:

Wat hebben ze zichzelf daar tekort mee gedaan, hun muziek de laatste maanden is kwalitatief sterk genoeg dat er vanzelf positieve reacties op kwamen, dat had geen kickstart nodig van eigen gemaakte accounts denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:14 

Hardtraxx Veteran

Rick, wat ben je negatief vandaag...
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen