Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rawismylife schreef:
niet erg bijzonder eigenlijk.

Als je bedenkt dat deze reactie van een sub account van SZP afkomstig is op Meltdown. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles is al wel gezegd, genoeg onderbouwde meningen, wat voor mij voorop staat is dat ik gewoon een heel naar gevoel krijg van hoe de most wanted click met z'n allen bezig geweest is. Als je zelf een beetje draait is het toch echt een droom om onderdeel uit te mogen maken van "de scene" en jaren lang spreken ze over de saamhorigheid die er altijd bestond. Maar als ik dit lees lijkt het me echt een fucking wespennest als je pech hebt.

Als je alle fitties met de jaren toch eens bij elkaar legt, van Atmozfears/Energyzed tot de streken van Thyron, hoe Dark Pact aan de kant gezet werd en welke misgunnerij/pesterijen hij ervaarde (die hij op dit forum ook noemde). Hoe gaaf de muziek kan zijn, hoe leuk de feesten ook zijn, het kan er walgelijk aan toe gaan achter de schermen. En dan krijgen we waarschijnlijk nog maar een bizar klein deel mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!

Hier komen wij zeer binnenkort op terug met een antwoord van de heren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
@JRDMK5 @DonnyD

Het gaat (bijna) iedereen niet zozeer over de track, want tuurlijk lijkt die erop dat geeft Deetox ook toe. Het gaat erom op alles wat na die twee tweets is gebeurt. Alle reacties van Radical en zijn vriendjes van Most Wanted.

Klopt helemaal. Een trend mag je voorzetten, dat hebben we de afgelopen jaren ook zeker gezien. Filmquotes, soft/med kick, progrus, kickrolls, psy. Maar een eigen sound creëren is wel belangrijk, zoals B-Front bijvoorbeeld doet.

Al met al vind ik het liken van die post door Sub Sonik ook niet heel handig, terwijl je net je album uitgebracht hebt. (Zelfs met een collab van Deetox)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow ik heb even het één en het ander gemist :lol:.

Na de eerste 2 pagina's over dit onderwerp gelezen te hebben, wist ik genoeg en wou ik de rest al niet eens meer lezen. Wat een triest gejank om helemaal niks :/. Hou je gewoon lekker allemaal met je eigen carrière bezig. Als er daadwerkelijk iets schokkends aan de hand is je brengt als DJ iets naar buiten, logisch, maar dit slaat helemaal nergens op. Dit is een stukje in een track die lijkt op een stukje van een andere track. Zo zijn er nog 3868245061 tracks op te noemen waarbij dit ook het geval is, en nu moet Deetox het in eens zo ontgelden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!

Hier komen wij zeer binnenkort op terug met een antwoord van de heren ;)

Oeh spannend! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker 5 broertjes op dezelfde pc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zeker 5 broertjes op dezelfde pc?

Moeder van Thyron denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zeker 5 broertjes op dezelfde pc?


Het waren de moeders van Sub Zero Project.

EDIT Van me grappe uitblijveeeeh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ken de een beter dan de ander, en achter Thomas zou ik het niet snel zoeken. Maar aan de andere kant. Hij heeft ook een paar maten die ik dit wel zie doen voor hem, gewoon om te auwhoere. :lol: als ze bij hem thuis zitten bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik ken de een beter dan de ander, en achter Thomas zou ik het niet snel zoeken. Maar aan de andere kant. Hij heeft ook een paar maten die ik dit wel zie doen voor hem, gewoon om te auwhoere. :lol: als ze bij hem thuis zitten bijvoorbeeld.

Tuurlijk niet man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar kwam die iets te laat achter maar goed. Wel hulde voor Deetox aangezien zij zich heel professioneel heeft opgesteld en gereageerd op verschillende berichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Is trouwens wel jammer dat het nu om deetox gaat. Ze is zo'n nuchtere vrouw die het op een hele volwassen logische manier oplost. Ik wilde deze zooi wel lezen als het om een mannelijke producer ging die zich er 100% tegen radical in gooit.
Dan heb je pas een mooie soap voor de neutrale toeschouwers :corn: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenstrijdige verklaringen zeg. Hij had in FB reacties aangegeven dat 'ie al verwacht had dat het een shitstorm zou worden en dat hij als de boeman gezien zou worden. En nu opeens had 'ie het niet zien aankomen. :') Alleen je eigen hachje proberen te redden dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben even een klein uurtje niet lezen en we zijn alweer 2 pagina's verder, keurig. Ben benieuwd naar de uitleg van de SZP accounts :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat facking kinderachtig weer allemaal. Ik ga het niet eens lezen, maar die post van Chroman blijft wel in m'n achterhoofd hangen haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t eigenlijk wel goed dat Radical dit aan de kaak stelt, als het er echt teveel op lijkt is het gewoon plagiaat.
De manier waarop het wordt gebracht is alleen niet tactisch, maar aan de andere kant ook weer wel.
Het is kinderachtig en hij krijgt nu ff gezeik, maar weet wel dat het kopiëren nu niet meer zo snel gebeurt. Snap alleen niet zo goed waarom dit over een Live Edit gezegd moet worden, Deetox brengt die misschien niet eens uit (nu al helemaal niet meer natuurlijk).

EDIT: Oh hij heeft inmiddels zelf al een statement afgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Tegenstrijdige verklaringen zeg. Hij had in FB reacties aangegeven dat 'ie al verwacht had dat het een shitstorm zou worden en dat hij als de boeman gezien zou worden. En nu opeens had 'ie het niet zien aankomen. :') Alleen je eigen hachje proberen te redden dit.

Volkomen politiek correct statement van een artiest met een flinke status.

Had je echt anders verwacht, en had jij het in zijn positie anders gedaan? Met zoveel belangen voor hem persoonlijk denk ik dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, hij moet gewoon niet onderschatten wat voor invloed hij heeft, voor een bepaald deel van het hardstyle publiek is hij gewoon de allergrootste. Elke scheet die hij op Facebook zet kan een shitstorm veroorzaken. Misschien is hij JUIST niet degene die zulke statements moet maken omdat hij met 1 keer in z'n vingers knippen iemands carriere kapot kan maken (vergelijkbaar wat Atmozfears bij Energyzed gedaan heeft).

Prima dat hij nu z'n soort van excuses aanbiedt, maar toch zit het me niet helemaal lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar er was dus schijnbaar ook een antwoord van Deetox gisteren? Dacht zoiets snel te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Deetox
Citaat:
So there seems to be a 'problem' about my Bring The Riot 2017 edit I played last Saturday.. Well all I can say is: Is it inspired by The Project by Sub Zero Project? Yes! Did I steal anything? No!
When I started working on the 2017 edit I thought a psy kick (such as SZP did) would fit perfect there so I did. No intentions to steal anything or so ..
To do no harm to anyone I will change the first climax kick :)

Dat was dit bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Joey schreef:
Tegenstrijdige verklaringen zeg. Hij had in FB reacties aangegeven dat 'ie al verwacht had dat het een shitstorm zou worden en dat hij als de boeman gezien zou worden. En nu opeens had 'ie het niet zien aankomen. :') Alleen je eigen hachje proberen te redden dit.

Volkomen politiek correct statement van een artiest met een flinke status.

Had je echt anders verwacht, en had jij het in zijn positie anders gedaan? Met zoveel belangen voor hem persoonlijk denk ik dat niet.

Laat me die vraag wat veranderen. Had hij eenzelfde post geplaatst als nu wanneer de meerderheid het wél met hem eens was? Persoonlijk denk ik dat niet.

Deetox heeft haar post overigens verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg een beetje het gevoel dat ie snel de keutel intrekt omdat het verkeerd uitpakt. Ipv 'de messias' te zijn voor SZP is het aardig backfired en is het schadelijk voor zijn status. Dan maar snel sorry zeggen.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen