Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sluit me aan bij het kamp Deetox in deze. Het levert leuk leesvoer op ja, maar net nu Deetox een beetje haar eigen stijl begint te creëren wordt ze nu, door een edit die ze gemaakt heeft niet eens een volledig nieuwe plaat, de grond in geboord door de Most Wanted Crew, die een grote fanbase hebben dus ook een groot bereik.

Triest dat dit weer zo openlijk via social media moet gebeuren, maar dat de scene nog lang niet volwassen is blijkt maar weer en was natuurlijk al algemeen bekend.

Daarbij, waar blijft SZP zelf met een reactie? Het is nou niet zo dat ze helemaal nieuw zijn en geen recht van spreken hebben. Dat zij zich dan ook uitspreken in deze kwestie, of houden zij zich wijselijk stil aangezien zij dit niet als zo een groot probleem zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@JRDMK5 @DonnyD

Het gaat (bijna) iedereen niet zozeer over de track, want tuurlijk lijkt die erop dat geeft Deetox ook toe. Het gaat erom op alles wat na die twee tweets is gebeurt. Alle reacties van Radical en zijn vriendjes van Most Wanted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Om even een paar stappen terug te doen..

Gestolen of niet, het lijkt er verdomd veel op. Ik geef Joey 100% gelijk, dat zeker. Deetox had in mijn ogen wel 3x mogen nadenken voordat ze dit op Qapital zou draaien. Ik ben zelf geen producer helaas, maar door jezelf te onderscheiden, moet jij jezelf niet laten inspireren door een ander..


1. Het is een edit, een ding voor op Qapital.

2. Het is een Psytrance kick, deze verschillen zeer weinig van elkaar.

3. De genoemde Psytrance kick van SZP is zeker ook niet origineel. Zoals aangegeven waren hun niet eens de eerste die dit deden in de HS. Je kan iets niet vernieuwend noemen als het in een ander genre al jaren in de zelfde vorm bestaat.

4. Radical heeft een album uitgebracht met een paar platen met gekopieerde melodieën. Eveneens is het gedoe omtrent Ran-D & B-Front destijds al eerder genoemd, ook had hij zijn reactie klaar voor Energyzed. Maar hij is nimmer zo vol in de aanval gegaan als nu, zeker niet met de Most Wanted crew er zo snel achteraan.

5. Niemand boeide de gelijkenissen tot er over werd gejankt door Radical. De genen die wel kritiek hadden op de edit zeiden alleen dat ze wat waren uitgekeken op de Psy Trance kicks in hs en dat het al de zoveelste was.

Hier zit veel meer achter heb ik het idee dan alleen wat gejammer om een edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik sluit me aan bij het kamp Deetox in deze. Het levert leuk leesvoer op ja, maar net nu Deetox een beetje haar eigen stijl begint te creëren wordt ze nu, door een edit die ze gemaakt heeft niet eens een volledig nieuwe plaat, de grond in geboord door de Most Wanted Crew, die een grote fanbase hebben dus ook een groot bereik.


Gaat niet om haar huidige stijl hé ;) Puur om die ene edit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Om even een paar stappen terug te doen..

Gestolen of niet, het lijkt er verdomd veel op. Ik geef Joey 100% gelijk, dat zeker. Deetox had in mijn ogen wel 3x mogen nadenken voordat ze dit op Qapital zou draaien. Ik ben zelf geen producer helaas, maar door jezelf te onderscheiden, moet jij jezelf niet laten inspireren door een ander..

Je niet laten inspireren door een ander mag niet? Hoe denk je dat SZP aan de psy-style kwam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
1. Het is een edit, een ding voor op Qapital.

2. Het is een Psytrance kick, deze verschillen zeer weinig van elkaar.

3. De genoemde Psytrance kick van SZP is zeker ook niet origineel. Zoals aangegeven waren hun niet eens de eerste die dit deden in de HS. Je kan iets niet vernieuwend noemen als het in een ander genre al jaren in de zelfde vorm bestaat.


Hier ben ik het dus niet helemaal mee eens! Het gaat om de sounds en opbouw van de track. Die schijnen zo goed als identiek te zijn (nog niet in HQ gehoord dus kan niet oordelen) ;)

FYI: ik kies geen kant, maar aangezien iedereen achter Deetox staat probeer ik te kijken waarom hij nou zo'n reactie heeft geplaatst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hier zit veel meer achter heb ik het idee dan alleen wat gejammer om een edit.


Is ook zeker het geval. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Thommy schreef:
Ik sluit me aan bij het kamp Deetox in deze. Het levert leuk leesvoer op ja, maar net nu Deetox een beetje haar eigen stijl begint te creëren wordt ze nu, door een edit die ze gemaakt heeft niet eens een volledig nieuwe plaat, de grond in geboord door de Most Wanted Crew, die een grote fanbase hebben dus ook een groot bereik.


Gaat niet om haar huidige stijl hé ;) Puur om die ene edit ;)

Nee dat snap ik. Maar doel hier meer een beetje op het persoonlijke aspect dat ik het jammer vind dat net nu ze een eigen stijl begint te creëren zo publiekelijk wordt afgebrand. Gelukkig zijn de meeste reacties op Facebook zover ik heb gelezen dat ze toch genoeg wordt gesteund. Maar dat het hier die edit betrof was me duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?!?!?!?!?!?!!!111!!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
1. Het is een edit, een ding voor op Qapital.

2. Het is een Psytrance kick, deze verschillen zeer weinig van elkaar.

3. De genoemde Psytrance kick van SZP is zeker ook niet origineel. Zoals aangegeven waren hun niet eens de eerste die dit deden in de HS. Je kan iets niet vernieuwend noemen als het in een ander genre al jaren in de zelfde vorm bestaat.


Hier ben ik het dus niet helemaal mee eens! Het gaat om de sounds en opbouw van de track. Die schijnen zo goed als identiek te zijn (nog niet in HQ gehoord dus kan niet oordelen) ;)

FYI: ik kies geen kant, maar aangezien iedereen achter Deetox staat probeer ik te kijken waarom hij nou zo'n reactie heeft geplaatst :)


Sorry maar als je over identiek gaat praten dan heeft Radical helemaal niks in te brengen. Er zit meer verschil tussen het intro van The Project en deze edit dan alle recente platen van Radical Redemption onderling.

Nogmaals, men snapt het punt enigszins van de plaat, maar het verschil is niet dusdanig om zo'n statement eruit te gooien en de dingen te doen die ze hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Maar doel hier meer een beetje op het persoonlijke aspect dat ik het jammer vind dat net nu ze een eigen stijl begint te creëren zo publiekelijk wordt afgebrand.


Ik denk dat dit niet echt invloed gaat hebben op haar populariteit. Misschien neemt het juist alleen maar toe na zoiets ;) Verder met je eens hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Doublé.

@ Hierboven.

RR zn fanatieke fanbase is best groot. Die gaan nu zeker zich tegen Deetox werken, gezien dat veel mensen voor dr opkomen denk ik dat het een beetje gelijk blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
.

Hier zit veel meer achter heb ik het idee dan alleen wat gejammer om een edit.

Zit ongetwijfeld meer achter. Wellicht heeft Deetox hen ook wat geflikt, lekker speculeren op de dinsdagmorgen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sorry maar als je over identiek gaat praten dan heeft Radical helemaal niks in te brengen. Er zit meer verschil tussen het intro van The Project en deze edit dan alle recente platen van Radical Redemption onderling.

Nogmaals, men snapt het punt enigszins van de plaat, maar het verschil is niet dusdanig om zo'n statement eruit te gooien en de dingen te doen die ze hebben gedaan.


Mee eens dat hij dit niet zo had moeten doen maar ik kijk naar of hij gelijk heeft of niet. En misschien heeft hij over wat hij zegt wel gelijk ;) Tactisch of niet er buiten gelaten dan hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb gehoord dat Deetox het Qlimax anthem gaat maken in plaats van Radical Redemption.

Bron: de zwerver die bij het Q-Dance kantoor ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Broken Balance schreef:
.

Hier zit veel meer achter heb ik het idee dan alleen wat gejammer om een edit.

Zit ongetwijfeld meer achter. Wellicht heeft Deetox hen ook wat geflikt, lekker speculeren op de dinsdagmorgen. :loving:


Mensen met een dip zullen nu wel blij zijn, heerlijk vermaak voor deze dag :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, wat heb ik toch een shitstorm gemist... Komt niet vaak voor dat ik zo stellig achter 1 kant sta, maar de comments van BB en Joey slaan gewoon de spijker op z'n kop, wat een ongelofelijk treurige gang van zaken en wat een misgunnerij voor Deetox, dit zorgt er alleen maar voor dat mijn support voor haar groter wordt, ze moet blijkbaar toch al 3 keer zo hard haar best doen omdat iedereen denkt dat ze haar shit niet zelf maakt, en als mijnheer Dempie met z'n crew nog gaat lopen bashen wordt het er niet makkelijker op. En die accounts van SZP :lol: man man man waar zijn we toch mee bezig met z'n allen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Doublé.

@ Hierboven.

RR zn fanatieke fanbase is best groot. Die gaan nu zeker zich tegen Deetox werken, gezien dat veel mensen voor dr opkomen denk ik dat het een beetje gelijk blijft.

Dat soort mensen vind ik zo verschrikkelijk he :lol:. Mensen die niet objectief kunnen zijn maar alleen maar hun favo dj verdedigen omdat ze fanboy/girl zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb gehoord dat Deetox het Qlimax anthem gaat maken in plaats van Radical Redemption.

Bron: de zwerver die bij het Q-Dance kantoor ligt.

Niet toevallig de Zwerwer? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bron: de zwerver die bij het Q-Dance kantoor ligt.


De (Diana) Zwerwer bedoel je zeker?

Edit: Godverdomme Tommy :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het inkoppertje viel gelukkig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen wacht ik nog steeds met smart op een inhoudelijke reactie van Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:56 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Holy shit, wat heb ik toch een shitstorm gemist... Komt niet vaak voor dat ik zo stellig achter 1 kant sta, maar de comments van BB en Joey slaan gewoon de spijker op z'n kop, wat een ongelofelijk treurige gang van zaken en wat een misgunnerij voor Deetox, dit zorgt er alleen maar voor dat mijn support voor haar groter wordt, ze moet blijkbaar toch al 3 keer zo hard haar best doen omdat iedereen denkt dat ze haar shit niet zelf maakt, en als mijnheer Dempie met z'n crew nog gaat lopen bashen wordt het er niet makkelijker op. En die accounts van SZP :lol: man man man waar zijn we toch mee bezig met z'n allen...


Dit snap ik al helemaal niet, er zijn zoveel artiesten met ghost producers die niks naar buiten brengen, en deetox krijgt wel van andere er een hele shit storm over, terwijl ze het zelf maakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry Melvin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Broken Balance schreef:
Bron: de zwerver die bij het Q-Dance kantoor ligt.


De (Diana) Zwerwer bedoel je zeker?

Hebbie niks an joh an die zwerrever
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen