Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 07:45 

Donateur

Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!

Hahahahahahhahahahaha ik citeer dit even want dit raakt een beetje ondergesneeuwd. Wat is dit nu weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:08 

Hardtraxxer

Grappig om te zien dat hij op elk platform reageert met "ik ga zoveel mogelijk vragen beantwoorden", maar je alleen een reactie krijgt op dat mensen hem sneu vinden. Is natuurlijk ook wel moeilijk om zoveel tegenargumenten te bedenken als je niet echt een poot hebt om op te staan. Kunt nog zo hoog of laag springen, het had niet via de social media kanalen hoeven gaan. Typisch dat zoiets kinderachtigs weer in de hardstyle scene voorvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:12 

Kraak... Piep...

Idd, het valt toch altijd terug op het punt dat je het zomaar openbaar maakt zonder enig privé overleg, en vervolgens je matties er bij haalt alsof het een of andere witch hunt is.

Je mag je mening geven over dit soort zaken, maar hoe je het hebt gedaan is alles behalve professioneel en netjes en ook zeer kinderachtig.

Wanneer zelfs de mensen die normaal meer kritiek hebben dan anders en veel meer mierenneuken niks over die edit zeggen terwijl jij je werk vaak verdedigt tegen de zelfde soort mensen zegt ook wat.

Nogmaals, je kan het zo mooi maken als je wilt. Jij bent echter degene die fout zat hier. Je maakte een probleem waar geen probleem zat.

Het zelfde zou gebeuren als een bekende plots gaat roepen dat jij een vrouwenhater bent door deze uitspraken, er is helemaal niks van waar en dit zou ook geen issue zijn geweest tot iemand het aankaartte.

Verder wat hierboven gezegd werd, veel mensen hadden hier gewoon respect voor je hoe nuchter je altijd was, maar als je zulke dingen flikt verlies je gewoon een hele bende aan respect. En als jij het dat waard vindt om een beetje te onnodig te flamen op twitter, dan verlies je nog meer respect.

Also, probeer Hard Bass Tribute, Q Base Tribute en Decibel Tribute maar eens goed te praten dan. Hier noem je de originele artiest ook niet, en deze platen kosten wel degelijk geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:41 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
PvO Hardstyle schreef:
"Send the message of holy Redemption"

Spread* xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:43 

Hardtraxx Veteran

Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:44 

Hardtraxxer

RadicalRedemption schreef:
Had hier net al heel verhaal neergezet, geen idee waar naartoe gegaan is, maar alsnog:

De reden dat ik wat gezegd heb:

Als producers, zeker onder elkaar, is één van de belangrijkste dingen integriteit.
Veel producers beginnen met het proberen iets na te maken van iemand waar ze tegenop kijken, fan van zijn. Vervolgens vervolgt iedereen zijn/haar weg en creëert een eigen sound.
Om een voorbeeld te geven, zelf zit ik al 7 jaar lang gemiddeld 50-60 uur in de week in de studio om mijn sound te creëren.

Nu hoor ik een track, niet van een beginnende producer, maar van een gerespecteerd artieste. In die track is 'The Project' van SZP smakeloos overgenomen. Niet alleen de kick, maar ook de opbouw, vocal-opbouw en screech vibe van die plaat is 1 op 1 gekopieerd. Ook al is het maar een 'live-edit', in mijn ogen is het respectloos.

Het vervelende is, jongens als SZP zitten nog niet in de positie om hier een statement over te maken, hoe erg ze het ook vinden en hoe graag ze het misschien ook zouden willen. Dus daarom heb ik het gedaan, wetende dat mensen zullen oordelen, mij zullen neerzetten als zielig mannetje, wat iedereen ook zegt, het zal mij worst wezen.

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het als iemand onrecht wordt aangedaan.

Jongens als SZP werken ont-zet-tend hard aan hun carrière. Dat is wat we zouden moeten omarmen, koesteren, supporten én vooral, verdedigen. Zoals dat in het verleden ook gegaan is in situaties als soundbanks verkopen, kicks aanbieden en tracks doorsturen.

Vind wat jullie er van willen vinden, over dit of over mij, maar ik sta 100% achter mijn statement.

Tsja, je zou het ook zien als kroon op je werk.. Ik bedoel, een "gerespecteerd artieste" die een bijna volledige track van je na zou namaken.. Dan doe je blijkbaar dus toch iets goed.
Ergens snap ik je punt, maar om er nou zo met de hele Most Wanted crew bovenop te duiken, dát is wat me stoort. Dat jij een mening hebt hierover, snap ik. Dat je de jongens van SZP support, snap ik ook. Maar regel het gewoon onderling met Deetox. Jij weet dondersgoed dat je dit prima achter de schermen kunt afhandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:47 

Hardtraxx Veteran

''slaat als een kut op een gebakje'' :lol:

Weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. Ja het lijkt er heel erg op, nee dit is niet de juiste weg om het te melden. Gelijk wel al die moraalridders erop >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:49 

Kraak... Piep...

sonnebloem schreef:

Weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. Ja het lijkt er heel erg op, nee dit is niet de juiste weg om het te melden. Gelijk wel al die moraalridders erop >.<

Moraalridder vind ik deze instantie echt wat anders. Het gaat men hier niet echt om de plaat maar om het kinderachtige.

Of laat jij ook iemand zo tegen je doen en zeg je dan mwoah, ik zeg er niks van want dat is iets wat een moraalridder zou doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:56 

Hardtraxxer

Chroman schreef:

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!

Ze zijn ook negatief over Minus Militia :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:56 

Donateur

Dus daarom heb ik het gedaan, wetende dat mensen zullen oordelen, mij zullen neerzetten als zielig mannetje, wat iedereen ook zegt, het zal mij worst wezen.

Wauw! Echt wauw! Vanaf nu ben ik echt fan. (dat was ik al sinds die stoere praat richting de politie) Deze instelling past helemaal bij de stoere muziek die je maakt. Hopelijk kan ik ooit met jou op de foto, naar elkaar wijzend uiteraard, én een handtekening scoren. Ik vind dit te stoer voor woorden. Sterker nog; ik ga mijn dochter, van nu 2 jaar oud, ook proberen die "het zal mij worst wezen"-instelling aan te leren. Magistraal!

Broken Balance schreef:
Het werd pas een probleem toen jij met je zielige groepje er over ging huilen. Misschien moet je eens wat verder kijken dan je artiesten status en het als persoon afhandelen. Lekker rellen op twitter niet? Volwassen voor een groep mensen rondom de 25 - 30. Als je professionaliteit zo erg had gewaardeerd dan had je dit onderling opgelost.

Je bent niet een of andere jezus die maar even voor anderen iemand moet gaan flamen. Het is een edit. Er is geen bewijs van release of wat dan ook. Je hebt geen recht om dit soort conclusies te trekken zonder hard bewijs.

En als je het lijkt op elkaar als argument gebruikt, het hele groepje MiM lijkt op elkaar en op hun beurt weer op Angerfist. Jatten jullie dan ook alles van elkaar? Of is het, zoals Deetox het noemt, geïnspireerd door. Volgens mij stond zelfs een album van je vol met van anthems gejatte melodieen en werden deze wel degelijk betaald gereleased als "tribute".

Als artiesten zijnde hebben de mensen die zo fel op Deetox zijn niks in te brengen over originaliteit, gezien het eentonige en herhalende patroon zeer makkelijk terug te vinden is. Gunz For Hire blijven toch echt de hardstyle pioniers op het gebied van een liveact met een thema, aankleding en following er omheen. MiM en Public Enemies zouden met jouw redenering dan ook zijn gejat.

Je kan het zo nobel maken als je wilt vanuit jouw oogpunt maar dit is niets meer dan kinderachtig relletjes stoken met je matties en problemen maken waar helemaal geen problemen waren.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:04 

Hardtraxxer

Afbeelding
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:06 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Radical heeft ooit een edit voor Knock-Out gemaakt over B-Front. Toen heb je B-Front beschuldigd van plagiaat met de track B-Front - Witch op Ran-D - I Am Legion.

Waarom heb je B-Front toen niet met de Most Wanted-crew op social media aangevallen?

Dat is een andere situatie. Want B-Front en Ran-D hadden hier al samen over gesproken en hadden de track allebei rond dezelfde tijd gemaakt. Was neer toeval volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:08 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
sonnebloem schreef:

Moraalridder vind ik deze instantie echt wat anders. Het gaat men hier niet echt om de plaat maar om het kinderachtige.

Of laat jij ook iemand zo tegen je doen en zeg je dan mwoah, ik zeg er niks van want dat is iets wat een moraalridder zou doen.

Bedoelde meer dat iedereen gelijk over andere platen en niet relevante dingen beginnen te mauwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:10 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
Dus daarom heb ik het gedaan, wetende dat mensen zullen oordelen, mij zullen neerzetten als zielig mannetje, wat iedereen ook zegt, het zal mij worst wezen.

Wauw! Echt wauw! Vanaf nu ben ik echt fan. (dat was ik al sinds die stoere praat richting de politie) Deze instelling past helemaal bij de stoere muziek die je maakt. Hopelijk kan ik ooit met jou op de foto, naar elkaar wijzend uiteraard, én een handtekening scoren. Ik vind dit te stoer voor woorden. Sterker nog; ik ga mijn dochter, van nu 2 jaar oud, ook proberen die "het zal mij worst wezen"-instelling aan te leren. Magistraal!

Bedankt voor je toelichting verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:12 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

Ben benieuwd of hier nog reactie op komt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:13 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
Chroman schreef:

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

Ben benieuwd of hier nog reactie op komt :P.

Waarschijnlijk niet, tenzij je nu iets zegt over hoe ze wel gelijk hebben, dan reageren ze er wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:20 

Hardtraxx Veteran

Jeetje, wat is er mis met deze scene? Hoe kinderachtig al die verkleedpartijtjes met mondkapjes, bomgordels en weet ik veel wat zijn, zo kinderachtig zijn de artiesten zelf ook nog. Het lijkt wel één grote act.

Ten eerste natuurlijk uitermate zielig en onnodig om dit zo via Social Media naar buiten te brengen gericht op één persoon. Radical geeft aan dat dit al de zoveelste keer is en er nu voor hem een grens bereikt was, waarom zou dit perse nu moeten dan? Waarom bij Deetox? Ik ben daarin echt geneigd om haar te geloven dat een aantal DJ's het al 'op haar gemunt' hadden. Nog triester is het feit dat dan die DJ's die tot aan hun elleboog bij Radical in z'n anjer zitten ook even lekker hun comment komen plaatsen die totaal niks toevoegt en alleen maar meer toegeeft hoe zielig deze DJ's (want producers kun je de meeste niet noemen) zijn. Naast het feit dat Radical het in eerste instantie al niet via Social Media had moeten doen, vind ik het ook uitermate bekrompen hoe hij zich na de reacties in de 'slachtofferrol' verplaatst. Met de praat van: 'oh ja ik had me van tevoren al wel voorgesteld dat jullie me allemaal zielig etc. etc. zouden vinden, prima het doet me niks'. Dit schiet bij mij echt in het verkeerde keelgat, beetje quasi zielig doen maar ook weer zeggen 'maar ik ben groot en sterk en kan er tegen, het doet me niks'. Daarbij komt nog het feit van de selectieve antwoorden die hij geeft en andere (vaak veel belangrijke vragen/opmerkingen) totaal negeert. Geeft me het gevoel dat hij alleen maar reageert waar hij direct even makkelijk op kan antwoorden of likes mee kan scoren, maar de echte belangrijke inhoudelijke dingen maar achterwege laat, omdat hij zelf wel door heeft dat ie mis zit. Geef dat dan ook toe en ga niet roepen van ik sta nog steeds achter mijn punt, OF ga dan ook de discussie aan met de mensen die belangrijke vragen stellen of dingen aan de tand stellen die jij niet makkelijk kunt beantwoorden. Ik snap ook wel dat je niet overal op in kunt gaan, maar pik er even wat belangrijke zaken uit en beantwoord die eens met goede argumenten in plaats van: oh ja het gebeurt zoveel ik ben er klaar mee blabla, want dan is dit alsnog een persoonlijke aanval op Diana. Neem je verantwoordelijkheid en leg het uit, je bent het immers zelf begonnen.

Over de track zelf: natuurlijk klinkt het hetzelfde, maar het kan toch geïnspireerd zijn door? En even snel als tooltje gemaakt zijn voor Qapital. Er wordt meteen gepraat over jatten, maar als Da Tweekaz een tool maken van Frozen hoor je toch ook niemand? Daarnaast is Rooler begonnen met het hele psy gebeuren, moet hij nu ook gaan huilen omdat iedereen het oppakt? Of is hij daar 'te klein' voor om daar iets van te zeggen? Nou Joey, neem daar ook even je verantwoordelijkheid! Moeten de Donkey Rollers ook gaan klagen over tracks met een opbouw naar een climax die wordt vervolgd door een anti-climax? Zij zijn hier immer mee begonnen met The Fusion of Sound en iedereen doet het nu? Vind ik echt niet kunnen hoor, dat is geen artistieke vrijheid!!!!!

Nee mijn respect voor Radical is echt gezakt tot een nulpunt, misschien kan hij even inhoudelijk reageren op belangrijke zaken zodat hij dat terug krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:22 

Hardtraxx Veteran

Ik had respect voor Radical hoe nuchter hij altijd was, maar dit is echt te triest voor woorden. Spreek eerst iemand privé er op aan en dan kan je het altijd nog openbaar maken als je daar zin in hebt, al is de manier waarop dit nu is gebeurd zeer respectloos.

Ook in en in triest hoe de halve Most Wanted tent direct er op springt (Of ze er nou wel of niet wat over te zeggen hebben).

Ik snap ook niet waarom Radical nog steeds niet antwoord op Deetox haar bericht. Dit lijkt er écht op dat ze haar even moesten pakken met z'n allen.

Ps. Voor zover het boeit; ik heb helemaal niks met de muziek van Deetox de laatste jaren. De muziek van Radical doet me vaker iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:29 

Hardtraxx Elite

Dit is toch wel weer heerlijk leesvoer hoor :x xd

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:31 

Hardtraxx Veteran

@THArdstyler

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:32 

Hardtraxx Veteran

Hahahah ik wou dit net in woorden plaatsen Melvin
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:33 

Hardtraxx Elite

Het feit hoe andere artiesten reageren op de tweet van Radical, wat een onzin man.. :thumbdown: Regel dit ff achter de schermen in plaats van Deetox zo af te zeiken in het openbaar.. en moet papa Radical Redemption opkomen voor Sub Zero Project? Omdat ze zogenaamd zelf geen statement kunnen/durven maken, omdat ze nog niet zo groot zijn in de scene. Hou toch op man.. :sick: Ga alsjeblieft allemaal doen waar je je mee bezig hoort te houden en niet met deze onzin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:33 

Hardtraxxer

Om even een paar stappen terug te doen..

Gestolen of niet, het lijkt er verdomd veel op. Ik geef Joey 100% gelijk, dat zeker. Deetox had in mijn ogen wel 3x mogen nadenken voordat ze dit op Qapital zou draaien. Ik ben zelf geen producer helaas, maar door jezelf te onderscheiden, moet jij jezelf niet laten inspireren door een ander..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:34 

Hardtraxx Veteran

I love the smell of fresh drama in the morning :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:35 

Hardtraxx Elite

JRDMK5 schreef:
Om even een paar stappen terug te doen..

Gestolen of niet, het lijkt er verdomd veel op. Ik geef Joey 100% gelijk, dat zeker. Deetox had in mijn ogen wel 3x mogen nadenken voordat ze dit op Qapital zou draaien. Ik ben zelf geen producer helaas, maar door jezelf te onderscheiden, moet jij jezelf niet laten inspireren door een ander..

Ja nou dit vind ik dus ook! Afgezien van de niet zo tactische move van Radical :x
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen