Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:48 
 
Hardtraxx Veteran

Alle producers die er verder niet op ingaan zijn al goed bezig maar als er toch eens een grote artiest zou moeten opstaan om een beetje de volwassen ambassadeur van Raw te worden dan denk ik toch gauw aan een Ran-d, of B-Front.

Maar het is wel duidelijk dat er nog heel veel dingen niet goed professioneel worden opgelost. En we hebben het hier voornamelijk over volwassen mensen.
Maar goed iedereen leert elke dag en ik hoop dat de betrokkenen hier ook lessen uit trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hahahaaha, held. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou het wel heel jammer vinden als door het op de man spelen van mede forum genoten Radical besluit hier niet meer te komen.
Al was het maar af en toe, juist om zijn kant van het verhaal te laten belichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:00 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Afbeelding

Hahahaaha, held. :worship:

Altijd dubbele gevoelens bij deze opmerkingen, waarschijnlijk als die Warface ziet zal de kans groter zijn dat hij vraagt om een selfie met hem, dan deze tweet in zijn gezicht te herhalen.
Maar hij heeft verder wel een punt.

Is het een Hardtraxxer trouwens? Die WhatsApp groepsverwijzing komt me bekend voor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik zou het wel heel jammer vinden als door het op de man spelen van mede forum genoten Radical besluit hier niet meer te komen.
Al was het maar af en toe, juist om zijn kant van het verhaal te laten belichten.


Ik vind dat hij prima zijn verhaal hier kwijt kan, net zoals elk ander lid van dit forum. Maar hij moet ook gewoon bereid zijn om de ongezouten mening van anderen te horen en helaas voor hem is niet iedereen op het internet een trouwe militant.

Overigens vind ik het prachtig dat Warface zich er mee bemoeit. Als iemand geen recht van spreken heeft dan is dat die kabouter wel. Ik hoop dat Triax hem even goed op zijn flikker geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoop het niet stoere ventjes als dat lopen er hier genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:07 
 
Artiest

Jongens,

Ik snap dat de emoties hierbij hoog oplopen, zeg over me wat je wilt, noem me arrogant, groot ego, zielig, sneu, het mag.

Mijn mening geef ik, ik ga vervolgens het gesprek ook niet uit de weg. Ben bereid om zoveel mogelijk mensen uit te leggen waarom ik zeg wat ik gezegd heb. Meer kan ik niet doen.

Maar dit heeft te maken met principes, waarvan ik vond dat er wel eens wat over gezegd mocht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voeg de daad ook echt bij het woord dan. Er staan een hoop inhoudelijke reacties voor je om uit te kiezen, succes! Lees morgen je reacties wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ik ben zelf wel benieuwd bij welke platen het nog meer het geval is geweest dat er sprake is van plagiaat. Als je zo graag jouw objectieve mening verkondigt, verwacht ik dat je dat ook bij andere platen/dj's doet. Je bericht had al veeel beter overgekomen als je had vermeld dat dit soort plagiaat je in het algemeen irriteert. Nu lijkt het gewoon een persoonlijke aanval op Deetox. Je zou je geloofwaardigheid voor mij vergroten als je zegt welke platen nog meer plagiaat bevatten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Jongens,

Ik snap dat de emoties hierbij hoog oplopen, zeg over me wat je wilt, noem me arrogant, groot ego, zielig, sneu, het mag.

Mijn mening geef ik, ik ga vervolgens het gesprek ook niet uit de weg. Ben bereid om zoveel mogelijk mensen uit te leggen waarom ik zeg wat ik gezegd heb. Meer kan ik niet doen.

Maar dit heeft te maken met principes, waarvan ik vond dat er wel eens wat over gezegd mocht worden.


Is dit de eerste keer dat je 'kritiek' hebt op het werk van Deetox. Als dat een NEE is dan zouden meer mensen je misschien begrijpen Joey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Jongens,

Ik snap dat de emoties hierbij hoog oplopen, zeg over me wat je wilt, noem me arrogant, groot ego, zielig, sneu, het mag.


Beetje offtopic. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dit continu er bij haalt. Er zijn altijd en overal wel rotte appels, maar over het algemeen merk ik hier niet dat er zulke dingen over jou worden gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
Bastiaandp schreef:
Wat een enorm kleine kindjes gedrag dit :lol: :lol:
Zitten we op de basisschool? Lekker met zijn allen op 1 iemand en diegene de grond in boren. Knap werk lever je wel ja...



Ik begrijp hier niet precies wat je bedoeld, hoezo maak ik hier speculaties over iemands sexleven?
7
Je heet bastiaanDP en hebt het over "met zn allen op iemand"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:19 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
RadicalRedemption schreef:
Jongens,

Ik snap dat de emoties hierbij hoog oplopen, zeg over me wat je wilt, noem me arrogant, groot ego, zielig, sneu, het mag.


Beetje offtopic. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dit continu er bij haalt. Er zijn altijd en overal wel rotte appels, maar over het algemeen merk ik hier niet dat er zulke dingen over jou worden gezegd.

Niet helemaal waar, in de huidige discussie zijn alle woorden die hij op somt gebruikt en ook in het verleden zijn er scherpe opmerkingen over hem gemaakt hier. Ik denk als je bij het berichten geschiedenis van z'n account leest je misschien wel wat discussies die eerder gevoerd zijn, terug kan lezen. :)

Desalniettemin is hij gelukkig ook niet de beroerdste en doet nog een poging 'm hier te komen. Wie weet komt deetox ook nog even langs en lost het zich op een nette manier op. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel raar dat SZP blijkbaar patent heeft op psy-kicks, want Rooler (Number 23) en Code Black (Pandora Edit) waren daar sowieso al eerder mee. Radical claimt dat het gestolen is, Deetox zegt van niet. Dan ben ik toch geneigd om degene die de plaat heeft gemaakt te geloven. Deetox heeft zich de laatste jaren flink ontwikkeld en heeft het echt niet nodig om een nummer via ctrl+c ctrl+v te maken.

Radical kan wel dingen gaan roepen, maar ten eerste heeft hij totaal geen harde bewijzen dat dit klakkeloos gekopieerd is en ten tweede is hij helemaal niet de aangewezen persoon om dat te doen.

Maar goed, over een paar weken is alles weer vergeven en vergeten en gaan ze een potje squashen en een collab maken (oh wacht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:21 
 
Artiest

klapstoel schreef:
RadicalRedemption schreef:
Jongens,

Ik snap dat de emoties hierbij hoog oplopen, zeg over me wat je wilt, noem me arrogant, groot ego, zielig, sneu, het mag.


Beetje offtopic. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dit continu er bij haalt. Er zijn altijd en overal wel rotte appels, maar over het algemeen merk ik hier niet dat er zulke dingen over jou worden gezegd.


Omdat er hier ook gereageerd wordt met, jongens niet op de man, etc.
Probeer alleen aan te geven dat ik snap nu dit wel zo is in deze discussie, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij lastige situatie ook dit. Iedereen goed recht om er een mening over te hebben maar waar iedereen op dit moment over valt is niet zozeer jou mening hierover, maar meer de vorm hoe dit is gebracht. Deetox gaf al aan dit helemaal niet bewust te hebben gedaan, maar wel met het oogpunt dat het gebaseerd was op szp. Maar dat het een 1 op 1 kopie is vind ik niet.
Vind de reacties dan over de stijl van radical etc dan wel wat overdreven. Stijltje doet het nog steeds goed onder een grote groep mensen dus misschien geen reden om het te veranderen. Maar dat hele onderwerp staat ook los van wat jij dan aandraagt.
Ben wel benieuwd waarom bepaalde dj's niet gauw genoeg wisten hun mening ook te geven, terwijl het bij de kant van szp vrij stil blijft. En het is niet zo dat zij nog aan de voet van hun carrière staan. Hebben al flink wat grote boekingen gehad en het zijn geen gastjes die niet voor zichzelf op zouden kunnen komen.
Dat jij je dan geroepen voelt om hier iets van te zeggen is je goed recht en vraag mij ook af hoe er was gereageerd als een b-front dit had gedaan op dezelfde manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Bastiaandp schreef:
Bastiaandp schreef:
Wat een enorm kleine kindjes gedrag dit :lol: :lol:
Zitten we op de basisschool? Lekker met zijn allen op 1 iemand en diegene de grond in boren. Knap werk lever je wel ja...



Ik begrijp hier niet precies wat je bedoeld, hoezo maak ik hier speculaties over iemands sexleven?
7
Je heet bastiaanDP en hebt het over "met zn allen op iemand"


Godverdomme Jowan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Vrij lastige situatie ook dit. Iedereen goed recht om er een mening over te hebben maar waar iedereen op dit moment over valt is niet zozeer jou mening hierover, maar meer de vorm hoe dit is gebracht. Deetox gaf al aan dit helemaal niet bewust te hebben gedaan, maar wel met het oogpunt dat het gebaseerd was op szp. Maar dat het een 1 op 1 kopie is vind ik niet.
Vind de reacties dan over de stijl van radical etc dan wel wat overdreven. Stijltje doet het nog steeds goed onder een grote groep mensen dus misschien geen reden om het te veranderen. Maar dat hele onderwerp staat ook los van wat jij dan aandraagt.
Ben wel benieuwd waarom bepaalde dj's niet gauw genoeg wisten hun mening ook te geven, terwijl het bij de kant van szp vrij stil blijft. En het is niet zo dat zij nog aan de voet van hun carrière staan. Hebben al flink wat grote boekingen gehad en het zijn geen gastjes die niet voor zichzelf op zouden kunnen komen.
Dat jij je dan geroepen voelt om hier iets van te zeggen is je goed recht en vraag mij ook af hoe er was gereageerd als een b-front dit had gedaan op dezelfde manier.

Ik probeer me nu een voorstelling te maken, maar als fanboy kan ik hier geen objectieve mening over geven. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Radical

Even OT: Heb je misschien een indicatie voor wanneer 'Mop Mop Gas Erop' uitgebracht wordt? Vond het wel een lekker afsluitertje op Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
@Radical

Even OT: Heb je misschien een indicatie voor wanneer 'Mop Mop Gas Erop' uitgebracht wordt? Vond het wel een lekker afsluitertje op Hard Bass.

Lijkt te veel op D-Fence platen en D-Fence werkt ont-zet-tend hard aan z'n carrière dus dat mag niet en is stelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:36 
 
Hardtraxxer

RadicalRedemption schreef:
Jongens,

Ik snap dat de emoties hierbij hoog oplopen, zeg over me wat je wilt, noem me arrogant, groot ego, zielig, sneu, het mag.

Mijn mening geef ik, ik ga vervolgens het gesprek ook niet uit de weg. Ben bereid om zoveel mogelijk mensen uit te leggen waarom ik zeg wat ik gezegd heb. Meer kan ik niet doen.

Maar dit heeft te maken met principes, waarvan ik vond dat er wel eens wat over gezegd mocht worden.

Waarom reageer je hier niet op? :whistle:
'Je bedoelt die app nadat je de post hebt gedaan op twitter en dezelfde app waar je me vervolgens negeert ?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical heeft ooit een edit voor Knock-Out gemaakt over B-Front. Toen heb je B-Front beschuldigd van plagiaat met de track B-Front - Witch op Ran-D - I Am Legion.

Waarom heb je B-Front toen niet met de Most Wanted-crew op social media aangevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Radical heeft ooit een edit voor Knock-Out gemaakt over B-Front. Toen heb je B-Front beschuldigd van plagiaat met de track B-Front - Witch op Ran-D - I Am Legion.

Waarom heb je B-Front toen niet met de Most Wanted-crew op social media aangevallen?

Denk dat er een vete is tussen Deetox en een aantal MW artiesten, blijkt uit een reactie van haar op haar FB post. Dat die artiesten al zaten te wachten op een kans om iets tegen haar te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
RadicelArmy schreef:
Radical heeft ooit een edit voor Knock-Out gemaakt over B-Front. Toen heb je B-Front beschuldigd van plagiaat met de track B-Front - Witch op Ran-D - I Am Legion.

Waarom heb je B-Front toen niet met de Most Wanted-crew op social media aangevallen?

Denk dat er een vete is tussen Deetox en een aantal MW artiesten, blijkt uit een reactie van haar op haar FB post. Dat die artiesten al zaten te wachten op een kans om iets tegen haar te beginnen.


Als dat zou zijn, zou dit wel de meest trieste manier zijn om dat "op te lossen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 03:06 
 
Hardtraxxer

Het enige wat ik er niet aan begrijp is: waarom los je dit niet in Prive op samen met Sub Zero Project?
Ik begijp je punt dat je ze wilt verdedigen, maar ik vind ook wel dat ze op zo'n punt gekomen zijn dat ze dat zelf kunnen, terwijl ik van hun nog geen reactie heb gelezen.
Alsook jammer dat andere artiesten hierop gaan reageren. Ze hebben er toch niets mee te maken.. ?
Verder.. Waar is de samenhorigheid van deze scene heen? Ik bedoel, ik kom op hardstyle feestjes omdat ik de muziek leuk vind, euforisch, raw, freestyle classix,.. Maakt niet uit.. Ineens is iedereen verdeeld in Team Radical of Team Deetox, in plaats van gewoon lekker te genieten van de muziek van beide artiesten, ookal is het nieuwer werk of ouder, zet een lekker plaatje op en ga van de muziek genieten.. Of ga het zelf maken.
If you're not in for the love of the music..
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen