Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Koekkoek, respect dat ik nog voor Radical Redemption had is bij deze vervlogen. Arrogante gedrag dit man, bah. Beetje jezelf profileren als de koning van de scene, ga toch fietsen man. Mooi ook om te zien hoe keihard dit backfired aan de likes te zien van alle comments.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hahahahahaha dit is toch goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah genieten dit. Redical heeft het duidelijk te hoog in zijn bol gekregen. Echte sterallures
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreemde situatie dit weer. Valt van alle kanten wel wat van te zeggen, maar ben het vooral met het statement van Deetox eens. En getuigd van grote arrogantie van meneer redemption. Tof dat hij hier ook netjes zijn verhaal komt doen, maar het is echt zwaar onlogisch allemaal.
Wat is dat trouwens met dat verhaal rondom szp en die nep accounts?

Edit: oké, ik ben echt alle respect die ik nog had voor radical echt verloren. Man man man diep triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical van de kaart van de week
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Mooiste om te zien is dit nog, de 4 mannen die zelf helemaal niks kunnen. :lol:

'Mostwanted'
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Radical

Alsof Deetox niet 40+ uur in de studio zit en kei hard werkt aan haar sound.

Neem eens een voorbeeld aan wat Donkey Rollers deden toen Noisecontrollers Donkey Rollers na probeerden te doen. In plaats van Noisecontrollers compleet de grond in te trappen hadden ze enkel respect voor hem.

Dat Deetox inspiratie haalt uit een duo dat eigenlijk net om de hoek komt kijken is alleen maar fantastisch voor hun.

Ik kan begrijpen dat je boos kan zijn maar is die reactie van jou niet te overdreven en kinderachtig. Dit had je veel beter anders kunnen oplossen. Iemand als Deetox die ook kei hard aan de weg aan het timmeren is zo de grond in trappen. Man man man, heb je überhaupt nagedacht om het zo informeel en voor de ogen van duizenden mensen op te lossen......
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Vreemde situatie dit weer. Valt van alle kanten wel wat van te zeggen, maar ben het vooral met het statement van Deetox eens. En getuigd van grote arrogantie van meneer redemption. Tof dat hij hier ook netjes zijn verhaal komt doen, maar het is echt zwaar onlogisch allemaal.
Wat is dat trouwens met dat verhaal rondom szp en die nep accounts?

Edit: oké, ik ben echt alle respect die ik nog had voor radical echt verloren. Man man man diep triest dit.


Ik ben ook benieuw naar het verhaal van de nepaccounts.. maken zij andere producers belachelijk? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Vreemde situatie dit weer. Valt van alle kanten wel wat van te zeggen, maar ben het vooral met het statement van Deetox eens. En getuigd van grote arrogantie van meneer redemption. Tof dat hij hier ook netjes zijn verhaal komt doen, maar het is echt zwaar onlogisch allemaal.
Wat is dat trouwens met dat verhaal rondom szp en die nep accounts?

Edit: oké, ik ben echt alle respect die ik nog had voor radical echt verloren. Man man man diep triest dit.

Dit vind ik veel interessanter dan het radical deetox verhaal.


Het was misschien niet de meest slimme move van Radical maar ik ben fan van zowel Deetox, Radical als SZP en dit zal daar in ieder geval geen verandering in brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/
member/Chocoladebiet/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten (waaronder hun eigen DWX-collega's) vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Hard werken aan hun carrière" staat dus gelijk aan het creëeren van nep-accounts om je eigen tracks de hemel in te prijzen en anderen te bashen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Afbeelding

Mooiste om te zien is dit nog, de 4 mannen die zelf helemaal niks kunnen. :lol:

'Mostwanted'


Mag hopen dat meerdere mensen dit ook gaan inzien. Die reacties op die status van Deetox spreekt wel boekdelen, naar over 2 weken is iedereen dit toch weer vergeten joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Straight the message of holy Redemption"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
Wat een enorm kleine kindjes gedrag dit :lol: :lol:
Zitten we op de basisschool? Lekker met zijn allen op 1 iemand en diegene de grond in boren. Knap werk lever je wel ja...

Zullen we hier op Hardtraxx dan even het goede voorbeeld geven, en het niet puur op de man gaan spelen?
Reageren prima, boos reageren kan ik ook nog inkomen, maar speculaties over iemands sexleven doe je maar ergens anders. Houd het wel een beetje beschaafd.

Tevens een waarschuwing dat de leden die het leuk lijkt om hier speciaal een trollaccount voor aan te maken een warn kunnen verwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
"Send the message of holy Redemption"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teeeeeeeeeeeeeeering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!


Ai... :lol: :lol: al die reacties worden een stuk vager als je het met die insteek leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
MelvinFR schreef:
Afbeelding

Mooiste om te zien is dit nog, de 4 mannen die zelf helemaal niks kunnen. :lol:

'Mostwanted'


Mag hopen dat meerdere mensen dit ook gaan inzien. Die reacties op die status van Deetox spreekt wel boekdelen, naar over 2 weken is iedereen dit toch weer vergeten joh.
dit ook en over een tijdje zijn de collabs met deetox ook gewoon weer gemaakt.

Ach dit soort relletjes maken de dagen hier op Hardtraxx pas echt leuk. Je hebt er een paar per jaar van waar je helemaal de ballen uit de broek lacht en vervolgens gaan ze vrolijk verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!


Ai... :lol: :lol: al die reacties worden een stuk vager als je het met die insteek leest.

HAHAHA dit leest opeens heel anders met de kennis van nu. Best wel triest ja >.<.


En ze hebben het niet eens nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we nou gewoon eens een persoon hadden die zich aanvoerder van de gehele raw scene voelt om dit probleem openbaar aan te kaarten met misschien dezelfde studio monitoren als Noisia om een poging te doen om ook dat produceer niveau te bereiken.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:45 
 
Hardtraxx Elite

Bastiaandp schreef:
Bouke schreef:
Bastiaandp schreef:
Wat een enorm kleine kindjes gedrag dit :lol: :lol:
Zitten we op de basisschool? Lekker met zijn allen op 1 iemand en diegene de grond in boren. Knap werk lever je wel ja...

Zullen we hier op Hardtraxx dan even het goede voorbeeld geven, en het niet puur op de man gaan spelen?
Reageren prima, boos reageren kan ik ook nog inkomen, maar speculaties over iemands sexleven doe je maar ergens anders. Houd het wel een beetje beschaafd.

Tevens een waarschuwing dat de leden die het leuk lijkt om hier speciaal een trollaccount voor aan te maken een warn kunnen verwachten :thumbup:


Ik begrijp hier niet precies wat je bedoeld, hoezo maak ik hier speculaties over iemands sexleven?

Ik denk dat hij het over mijn opmerking had :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!


Ai... :lol: :lol: al die reacties worden een stuk vager als je het met die insteek leest.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chroman schreef:
Nou dan gooien we die beerput toch ook even open

member/frormeister/
member/rawismylife/
member/ricowarrior/
member/marktkraam1/

allemaal hetzelfde IP-adres als member/subzeroproject/ :lol:

En dan lovend op hun eigen tracks reageren en andere artiesten vanachter hun anonieme accounts afkraken. Respect hoor voor deze zelfbenoemde pioniers!


Ai... :lol: :lol: al die reacties worden een stuk vager als je het met die insteek leest.


Maar dan nog. Waar kun je zien dat het van hetzelfde ip-adres komt? Ben geen ict'er namelijk haha. Verder wel heen verdacht dat hun eigen platen volledig de hemel in geprezen worden dan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
Bouke schreef:
Bastiaandp schreef:
Wat een enorm kleine kindjes gedrag dit :lol: :lol:
Zitten we op de basisschool? Lekker met zijn allen op 1 iemand en diegene de grond in boren. Knap werk lever je wel ja...

Zullen we hier op Hardtraxx dan even het goede voorbeeld geven, en het niet puur op de man gaan spelen?
Reageren prima, boos reageren kan ik ook nog inkomen, maar speculaties over iemands sexleven doe je maar ergens anders. Houd het wel een beetje beschaafd.

Tevens een waarschuwing dat de leden die het leuk lijkt om hier speciaal een trollaccount voor aan te maken een warn kunnen verwachten :thumbup:


Ik begrijp hier niet precies wat je bedoeld, hoezo maak ik hier speculaties over iemands sexleven?

Was niet naar jou bedoeld, ik quote jouw stukje even omdat het ook mooi samenvat hoe er nu hier gereageerd wordt. De berichten over het aantal uren dat bepaalde artiesten met hun geslachtsdeel spelen zijn al verwijderd. En dat waren dus geen berichten van Bastiaandp for the record, sorry voor de onduidelijkheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze is het IP-adres trouwens niet bevestigd, maar ik heb een vermoeden member/Chocoladebiet/
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen