Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En dat bedoelde ik dus laatst dat vergeleken met veel scene's deze echt totaal niet volwassen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deetox
Citaat:
So there seems to be a 'problem' about my Bring The Riot 2017 edit I played last Saturday.. Well all I can say is: Is it inspired by The Project by Sub Zero Project? Yes! Did I steal anything? No!
When I started working on the 2017 edit I thought a psy kick (such as SZP did) would fit perfect there so I did. No intentions to steal anything or so ..
To do no harm to anyone I will change the first climax kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En zo pak je iets wel normaal aan. In b4 die jankerds die alsnog gaan janken over jatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha die reactie er onder
Citaat:
@Joey van Ingen hiero en niet zo zeiken nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk, dit vind ik dan klasse van Deetox! :thumbup:
Niks mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben erg fan van Radical, maar dit slaat in mijn ogen echt nergens op.

Zeer goede reactie van Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zullen ze wel in een groepsappje overlegd hebben dit, als je ziet hoe snel de rest van Most Wanted er opeens bovenop dook.

Maar als je al ziet dat sommigen accounts hier aanmaken om zichzelf de hemel in te prijzen en anderen expres af te kraken dan weet je wel dat hun dit puur doen om zichzelf in een beter licht te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zullen ze wel in een groepsappje overlegd hebben dit, als je ziet hoe snel de rest van Most Wanted er opeens bovenop dook.


Ooh het viel wel op haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man wat een onzin dit. Inderdaad die hele Most Wanted gang die er bovenop springt, echt triest. Het gaat om een live edit van Bring the Riot, waar gaat dit over man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:36 
 
Hardtraxxer

De muziek van radical is net zo eentonig als die kop die hij altijd trekt op foto's. Zojuist heeft heeft hij al m'n respect verloren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Warface er ook nog ff mee bemoeien, gasten die zelf helemaal maar dan ook helemaal niks kunnen.


Haha echt he, die Warface moet nog gepamperd worden door Triax voor z'n ondertussen jarenlange eentonige producties, begint ie te bashen. Kan me hier zo aan ergeren, Deetox maakt een fucking EDIT van de psy hype en plots zijn SZP de grondleggers van psy kicks in hardstyle tracks? Wat een onnozel gedoe weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Broken Balance schreef:
Zullen ze wel in een groepsappje overlegd hebben dit, als je ziet hoe snel de rest van Most Wanted er opeens bovenop dook.


Ooh het viel wel op haha

100%. Wat een kleine kinderen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Radical Redemption die zijn eigen recept al jaren recycled en steeds oncreatiever wordt.
Luna kan zelf niet eens meer produceren en Digital Punk is met zijn Public Enemies ook een 1 op 1 kopie van Gunz 4 Hire. Warface kan nog niet eens een fatsoenlijke plaat maken.

Misschien dat Joey daarom niet bevriend is met hun op Facebook. Hij kiest ze tenminste wel goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption online, waiting for his comment in 3..2..1..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Broken Balance schreef:
Zullen ze wel in een groepsappje overlegd hebben dit, als je ziet hoe snel de rest van Most Wanted er opeens bovenop dook.


Ooh het viel wel op haha

Het lijkt inderdaad wel een collectieve Most Wanted-aanval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical is alweer offline, alleen even de comments gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:54 
 
Artiest

Had hier net al heel verhaal neergezet, geen idee waar naartoe gegaan is, maar alsnog:

De reden dat ik wat gezegd heb:

Als producers, zeker onder elkaar, is één van de belangrijkste dingen integriteit.
Veel producers beginnen met het proberen iets na te maken van iemand waar ze tegenop kijken, fan van zijn. Vervolgens vervolgt iedereen zijn/haar weg en creëert een eigen sound.
Om een voorbeeld te geven, zelf zit ik al 7 jaar lang gemiddeld 50-60 uur in de week in de studio om mijn sound te creëren.

Nu hoor ik een track, niet van een beginnende producer, maar van een gerespecteerd artieste. In die track is 'The Project' van SZP smakeloos overgenomen. Niet alleen de kick, maar ook de opbouw, vocal-opbouw en screech vibe van die plaat is 1 op 1 gekopieerd. Ook al is het maar een 'live-edit', in mijn ogen is het respectloos.

Het vervelende is, jongens als SZP zitten nog niet in de positie om hier een statement over te maken, hoe erg ze het ook vinden en hoe graag ze het misschien ook zouden willen. Dus daarom heb ik het gedaan, wetende dat mensen zullen oordelen, mij zullen neerzetten als zielig mannetje, wat iedereen ook zegt, het zal mij worst wezen.

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het als iemand onrecht wordt aangedaan.

Jongens als SZP werken ont-zet-tend hard aan hun carrière. Dat is wat we zouden moeten omarmen, koesteren, supporten én vooral, verdedigen. Zoals dat in het verleden ook gegaan is in situaties als soundbanks verkopen, kicks aanbieden en tracks doorsturen.

Vind wat jullie er van willen vinden, over dit of over mij, maar ik sta 100% achter mijn statement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track zou ook nog een free release kunnen krijgen en dan maakt het helemaal geen flikker uit natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet in de positie om een statement te maken ja, maar voelen zich wel al groot genoeg om verschillende accounts op Hardtraxx te maken om zichzelf de hemel in te prijzen en andere artiesten te bashen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat mij persoonlijk ook niet zo zeer om Radical in deze situatie, hij heeft natuurlijk het recht om hier een opmerking over te maken. Lijkt mij ook wel terecht aangezien het ook wel ontzettend op elkaar lijkt natuurlijk.

Waar ik mij vooral aan irriteer is het gene wat erna gebeurt. DJ's als Luna, Warface en Digital Punk die er dan op ingaan. De eerste twee DJ's maken nog geeneens hun eigen platen dus waar bemoeien zij zich dan mee als het over een producetechnisch gedeelte gaat? De laatste kan ik nou ook niet van zeggen dat hij zich onderscheid tussen al die raw meute. Het ergste is dan nog, als Radical hier niks over hadden getweet hadden zij ook hun mond dicht gehouden. Zodra Radical dit kenbaar maakt zijn zij er opeens als de kippen bij om makkelijk punten te scoren. Dit vind ik persoonlijk nog veel droeviger dan wat Deetox en Radical hebben gedaan.

En oja, over collegialiteit heeft SZP ook nog heel veel te leren met hun 5 nepaccounts. Tweet daar maar eens iets over. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar is het dan nodig om publiekelijk een tweet naar buiten te slingeren samen met die andere Most Wanted artiesten? Dit had toch prima privé besproken kunnen worden, groepsappje met SZP en Deetox ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow serieus? dat heb ik ff gemist. Waar kan ik bewijs daarvan zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Had hier net al heel verhaal neergezet, geen idee waar naartoe gegaan is, maar alsnog:

De reden dat ik wat gezegd heb:

Als producers, zeker onder elkaar, is één van de belangrijkste dingen integriteit.
Veel producers beginnen met het proberen iets na te maken van iemand waar ze tegenop kijken, fan van zijn. Vervolgens vervolgt iedereen zijn/haar weg en creëert een eigen sound.
Om een voorbeeld te geven, zelf zit ik al 7 jaar lang gemiddeld 50-60 uur in de week in de studio om mijn sound te creëren.

Nu hoor ik een track, niet van een beginnende producer, maar van een gerespecteerd artieste. In die track is 'The Project' van SZP smakeloos overgenomen. Niet alleen de kick, maar ook de opbouw, vocal-opbouw en screech vibe van die plaat is 1 op 1 gekopieerd. Ook al is het maar een 'live-edit', in mijn ogen is het respectloos.

Het vervelende is, jongens als SZP zitten nog niet in de positie om hier een statement over te maken, hoe erg ze het ook vinden en hoe graag ze het misschien ook zouden willen. Dus daarom heb ik het gedaan, wetende dat mensen zullen oordelen, mij zullen neerzetten als zielig mannetje, wat iedereen ook zegt, het zal mij worst wezen.

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het als iemand onrecht wordt aangedaan.

Jongens als SZP werken ont-zet-tend hard aan hun carrière. Dat is wat we zouden moeten omarmen, koesteren, supporten én vooral, verdedigen. Zoals dat in het verleden ook gegaan is in situaties als soundbanks verkopen, kicks aanbieden en tracks doorsturen.

Vind wat jullie er van willen vinden, over dit of over mij, maar ik sta 100% achter mijn statement.


Niemand die had hier een comment over gemaakt, en beide artiesten worden hier veel gerespecteerd.

Het werd pas een probleem toen jij met je zielige groepje er over ging huilen. Misschien moet je eens wat verder kijken dan je artiesten status en het als persoon afhandelen. Lekker rellen op twitter niet? Volwassen voor een groep mensen rondom de 25 - 30. Als je professionaliteit zo erg had gewaardeerd dan had je dit onderling opgelost.

Je bent niet een of andere jezus die maar even voor anderen iemand moet gaan flamen. Het is een edit. Er is geen bewijs van release of wat dan ook. Je hebt geen recht om dit soort conclusies te trekken zonder hard bewijs.

En als je het lijkt op elkaar als argument gebruikt, het hele groepje MiM lijkt op elkaar en op hun beurt weer op Angerfist. Jatten jullie dan ook alles van elkaar? Of is het, zoals Deetox het noemt, geïnspireerd door. Volgens mij stond zelfs een album van je vol met van anthems gejatte melodieen en werden deze wel degelijk betaald gereleased als "tribute".

Als artiesten zijnde hebben de mensen die zo fel op Deetox zijn niks in te brengen over originaliteit, gezien het eentonige en herhalende patroon zeer makkelijk terug te vinden is. Gunz For Hire blijven toch echt de hardstyle pioniers op het gebied van een liveact met een thema, aankleding en following er omheen. MiM en Public Enemies zouden met jouw redenering dan ook zijn gejat.

Je kan het zo nobel maken als je wilt vanuit jouw oogpunt maar dit is niets meer dan kinderachtig relletjes stoken met je matties en problemen maken waar helemaal geen problemen waren.

Wil je dan ook gelijk even Delete, TNT en Code Black aanspreken op hun Psy Edits en Psy achtige kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel apart dat een van de grootste artiesten in de scene het opneemt voor die figuren die op dit forum met een hoop nep accounts DENK-style andere producers belachelijk maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Als producers, zeker onder elkaar, is één van de belangrijkste dingen integriteit.
Veel producers beginnen met het proberen iets na te maken van iemand waar ze tegenop kijken, fan van zijn. Vervolgens vervolgt iedereen zijn/haar weg en creëert een eigen sound.
Om een voorbeeld te geven, zelf zit ik al 7 jaar lang gemiddeld 50-60 uur in de week in de studio om mijn sound te creëren.

Je zegt het hier zelf al: producers onder elkaar. Hou het dan ook onder elkaar en handel dit privé af in plaats van dit zo open en bloot aan de man te brengen. Het enige wat je hier mee afdwingt is sympathie voor Deetox omdat ze door jou aangevallen wordt doordat er gelijkenissen zijn tussen haar edit en The Project.

RadicalRedemption schreef:
Nu hoor ik een track, niet van een beginnende producer, maar van een gerespecteerd artieste. In die track is 'The Project' van SZP smakeloos overgenomen. Niet alleen de kick, maar ook de opbouw, vocal-opbouw en screech vibe van die plaat is 1 op 1 gekopieerd. Ook al is het maar een 'live-edit', in mijn ogen is het respectloos.

Gelijkenissen die door het publiek dus niet als dusdanig gekopieerd worden ervaren en dus in de beleving wezenlijk van elkaar verschillen. Als twee tracks wezenlijk van elkaar verschillen, hoe is het dan een kopie en hoe schaadt dit SZP als überhaupt niemand die link gelegd had en het nog steeds als twee aparte tracks zien die geen verband met elkaar hebben?

RadicalRedemption schreef:
Het vervelende is, jongens als SZP zitten nog niet in de positie om hier een statement over te maken, hoe erg ze het ook vinden en hoe graag ze het misschien ook zouden willen. Dus daarom heb ik het gedaan, wetende dat mensen zullen oordelen, mij zullen neerzetten als zielig mannetje, wat iedereen ook zegt, het zal mij worst wezen.

Petje af, de beschermheilige van de hardstyle scene. Ik neem aan dat je dit dus ook al met SZP zelf besproken hebt? Is er dan niet, al is het maar heel even, een lampje gaan branden van "Hey, weet je wat, misschien als jullie zelf Deetox benaderen en dit professioneel afhandelen komt er geen shitstorm in dit wereldje waar we er de afgelopen tijd al zoveel van gezien hebben." Zo zaai je een stuk minder verdeeldheid in de scene en voorkom je daarnaast potentiële schade aan een andere artiest waarvan je de motieven niet eens kent. Je komt hier over alsof jouw motivatie om dit aan te kaarten de enige juiste is, maar je denkt niet even van "Goh misschien is het onbewust overgenomen en heeft het wel met inspiratie te maken". Dat getuigt niet van een goede instelling maar juist van een instelling om anderen in een negatief daglicht te zetten, want dat is in feite het enige wat je hiermee probeert. Een erg doordachte actie vind ik het niet.

RadicalRedemption schreef:
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het als iemand onrecht wordt aangedaan.

De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet, je doet hier nu exact het zelfde door met deze vooringenomen houding van "het is gejat" je statement te maken. Vuur met vuur bestrijden werkt niet, dat zou jij toch moeten weten.

RadicalRedemption schreef:
Jongens als SZP werken ont-zet-tend hard aan hun carrière. Dat is wat we zouden moeten omarmen, koesteren, supporten én vooral, verdedigen. Zoals dat in het verleden ook gegaan is in situaties als soundbanks verkopen, kicks aanbieden en tracks doorsturen.

Dit trekt natuurlijk op niks. Alleen omdat ze hard aan hun carrière werken is het verboden om hun tracks als inspiratie te gebruiken? Kom op zeg, wat een onzin. :lol:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen