Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Het is ironisch genoeg precies wat Gezellige Uptempo is, niet serieus.

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Idd ik zou ze maar serieus nemen kijk maar es naar hun fee??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Tijd om dit topic maar weer eens af te stoffen:

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... ge_adjuzt/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 12:15 
 
Hardtraxxer

Zieke fittie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik eis ook opheldering, wat een verhaal dit zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch vreemd dat er dan nog steeds dreamscape boekingen worden aangekondigd. Het zou wel moeten van de agency.

Volgens mij komt de drama ook vooral vanuit the Purge. Hij vernoemt adjuzt niet meer op zijn socials, lijkt weinig met hem te doen te willen hebben op het podium en heeft zelfs adjuzt op bijna alle platformen ontvolgt.
Terwijl Adjuzt juist wel nog continu The Purge noemt op zijn socials en contact probeert te maken op het podium.

Het zou wel te maken hebben met Adjuzt die Savage Squad heeft verlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teveel in de ket verskept denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rubrix schreef:
Toch vreemd dat er dan nog steeds dreamscape boekingen worden aangekondigd. Het zou wel moeten van de agency.

Volgens mij komt de drama ook vooral vanuit the Purge. Hij vernoemt adjuzt niet meer op zijn socials, lijkt weinig met hem te doen te willen hebben op het podium en heeft zelfs adjuzt op bijna alle platformen ontvolgt.
Terwijl Adjuzt juist wel nog continu The Purge noemt op zijn socials en contact probeert te maken op het podium.

Het zou wel te maken hebben met Adjuzt die Savage Squad heeft verlaten.


Je hebt nu letterlijk de post van Reddit vertaalt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rubrix schreef:
Toch vreemd dat er dan nog steeds dreamscape boekingen worden aangekondigd. Het zou wel moeten van de agency.

Volgens mij komt de drama ook vooral vanuit the Purge. Hij vernoemt adjuzt niet meer op zijn socials, lijkt weinig met hem te doen te willen hebben op het podium en heeft zelfs adjuzt op bijna alle platformen ontvolgt.
Terwijl Adjuzt juist wel nog continu The Purge noemt op zijn socials en contact probeert te maken op het podium.

Het zou wel te maken hebben met Adjuzt die Savage Squad heeft verlaten.


Je hebt nu letterlijk de post van Reddit vertaalt :lol:


Scheelt weer dat je dat hele topic nu niet hoeft te lezen. Geen probleem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dank voor de genomen moeite

wil je ook mijn rubrix cube oplossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 16:18 
 
Hardtraxxer

We zullen zien wat er gaat gebeuren, maar die comment van you_dont_know_69, je zou maar publiekelijk op reddit iemand uit je vriendengroep shamen, wat voor vriend ben je dan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
We zullen zien wat er gaat gebeuren, maar die comment van you_dont_know_69, je zou maar publiekelijk op reddit iemand uit je vriendengroep shamen, wat voor vriend ben je dan. :lol:


Haha ja dan ben je echt een clown :lol: Wat een stel kleuters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 09:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
We zullen zien wat er gaat gebeuren, maar die comment van you_dont_know_69, je zou maar publiekelijk op reddit iemand uit je vriendengroep shamen, wat voor vriend ben je dan. :lol:


Terecht, als je zo'n draak van een persoon bent en anderen misbruikt op zo'n manier (Adjuzt in dit geval dan blijkbaar) dan is de beste vriend degene die je een klap voor je kop geeft en zegt dat je normaal moet doen.

En zoals ik het lees heeft Adjuzt die tik ook nodig om hem even wakker te schudden met wat hij daadwerkelijk aan het doen is en dat iemand hem misbruikt. Heb eerder zo'n situatie meegemaakt met een goede vriend helaas en alleen met de neus keihard op de feiten worden gedrukt of jezelf tegenkomen na een tijd gaat helpen met zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 14:34 
 
Hardtraxxer

Oh ja dat geloof ik ook, ken de details niet. Dat mensen 'uit dezelfde vriendengroep' online gaan gooien hoeveel drugs ze gebruikt lijkt mij persoonlijk echter niet veel te doen om Adjuzt te helpen of om dingen in te laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 11:34 
 
Hardtraxxer

op gegeven moment word zorg dragen ook omgezet in argwaan.
Dan wil je namelijk ook dat het fout gaat zodat je kan aantonen dat je gelijk hebt.
Wordt overigens ook doodziek van dat wijf, als zij zit te klaplongen schudt heel Urk los van Nederland (weet niet of dat dan per se heel slecht is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 12:48 
 
Hardtraxxer

Iemand naam of foto? Vraag dit voor geen vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
op gegeven moment word zorg dragen ook omgezet in argwaan.
Dan wil je namelijk ook dat het fout gaat zodat je kan aantonen dat je gelijk hebt.
Wordt overigens ook doodziek van dat wijf, als zij zit te klaplongen schudt heel Urk los van Nederland (weet niet of dat dan per se heel slecht is)


Sowieso, jezelf laten filmen en dan trots plaatsen om te laten zien hoe hard je wel niet gaat op die muziek. Ik zal het nooit begrijpen denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2024 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees hier onderaan: "Ekses die naait is a diss track for Dj X-ess who fucked over a lot of people in the scene such as Promo, Catscan, Korsakoff, Lenny Dee, Unexist and Outblast with his Third Movement and PAM labels."

https://www.discogs.com/release/1223823-Outblast-Infinity

Weet iemand wat deze DJ X-ess dan gedaan heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2024 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik lees hier onderaan: "Ekses die naait is a diss track for Dj X-ess who fucked over a lot of people in the scene such as Promo, Catscan, Korsakoff, Lenny Dee, Unexist and Outblast with his Third Movement and PAM labels."

https://www.discogs.com/release/1223823-Outblast-Infinity

Weet iemand wat deze DJ X-ess dan gedaan heeft?


X-Ess is toch de oprichter van Third Movement, met Promo? Ging toen weg dacht ik met Catscan om P.A.M. op te richten. Die zullen vast niet fijn uit elkaar gegaan zijn (Catscan en Promo sowieso niet) dus als dit klopt is dit puur moddergooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2024 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie fittie uit 2008 haha
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen