Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
Really appreciating to read this! I will make sure to bring you my best possible set (L)

Awesome mate. Really loved your set last year, some nice edits like the gated edit of Scrap Attack and Bring That Shit Back + NC - Gaia :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Grappig dat Desudo vervolgens zit te gatekeepen op social media hierover :lol:

Sowieso een ongelofelijke clown die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Clockartz schreef:
Really appreciating to read this! I will make sure to bring you my best possible set (L)

Awesome mate. Really loved your set last year, some nice edits like the gated edit of Scrap Attack and Bring That Shit Back + NC - Gaia :drool:

Willen jullie wel ontopic blijven? Er wordt geen liefde gegeven in dit topic. Het gaat hier alleen om fitties
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 13:41 
 
Hardtraxxer

Nu rooler fitty met kronos.
Zag net hun instagram story voorbij komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Nu rooler fitty met kronos.
Zag net hun instagram story voorbij komen xd


Ik denk eigenlijk dat het extra promo is voor hun track. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze het online zo gaan uitvechten, Rooler kennende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
billieb15 schreef:
Nu rooler fitty met kronos.
Zag net hun instagram story voorbij komen xd


Ik denk eigenlijk dat het extra promo is voor hun track. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze het online zo gaan uitvechten, Rooler kennende


Wel

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/13fizl6/beef_or_marketing_technique/jjv76vh/?context=3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig, was hij ook niet de gene die vorig jaar ergens nog zei dat hij het niet erg vond dat andere zijn kicks ripte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou vast echt zijn idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 19:33 
 
Hardtraxxer

Ja dit is 100% een troll en als je Rooler langer volgt en hier intrapt dan is t echt niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee aan wie dit indirecte bericht is maar Zatox over Bootlegs.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dat moet wel een troll zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet haast wel, net als dat hele rooler/Kronos debakel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker





Wou zeggen, de beste man heeft zelf menig oude plaat niet eens als bootleg uitgebracht maar gewoon onder eigen naam. Bij Good & Evil was er nog een relletje toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is mij een beetje vaag wat Zatox bedoelt met 'bootleg'. Platen zoals die My Generation en Loops & Things etc zijn eerder covers, want er zijn geen elementen uit de originele geluidsopname gebruikt (in de zin van gesampled), maar delen uit het arrangement gereproduceert. Bij een bootleg gebruik je doorgaans delen uit de originele opname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Purge is de eerste persoon die in mij opkomt die momenteel populair is en meerdere simpele bootlegs draait in ieder setje. Ik vind het ook redelijk simpel en makkelijk scoren maar het werkt voor het gros van de mensen (=publiek/fans) blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje raar om te bitchen op iemand waar je net een collab mee hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 10:05 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
The Purge is de eerste persoon die in mij opkomt die momenteel populair is en meerdere simpele bootlegs draait in ieder setje. Ik vind het ook redelijk simpel en makkelijk scoren maar het werkt voor het gros van de mensen (=publiek/fans) blijkbaar.


Ik vind het wel wat hebben. Die Pink Floyd bootleg is leuk gedaan. Voornamelijk omdat het origineel in van mijn lievelingsnummers is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja het geldt natuurlijk wel voor meer namen; een Sound Rush die vrijwel niks anders meer doet, Numb die voor de triljoenste keer gebruikt wordt. De originaliteit is in ieder geval ver te zoeken de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Nja het geldt natuurlijk wel voor meer namen; een Sound Rush die vrijwel niks anders meer doet, Numb die voor de triljoenste keer gebruikt wordt. De originaliteit is in ieder geval ver te zoeken de laatste tijd.


Sound Rush doet ook niks anders meer dan top 40 tracks matig remixen, die neem ik al lange tijd niet meer serieus, terwijl ik eerder eigenlijk altijd wel erg enthousiast was over hun tracks en setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fantazoo schreef:
Nja het geldt natuurlijk wel voor meer namen; een Sound Rush die vrijwel niks anders meer doet, Numb die voor de triljoenste keer gebruikt wordt. De originaliteit is in ieder geval ver te zoeken de laatste tijd.


Sound Rush doet ook niks anders meer dan top 40 tracks matig remixen, die neem ik al lange tijd niet meer serieus, terwijl ik eerder eigenlijk altijd wel erg enthousiast was over hun tracks en setjes.


Sorry Rick maar dit is echt onzin, ja ze maken wat simpelere hitjes met platen die rete bekend zijn en gieten die in een Sound Rush sausje.
Maar je vergeet eventjes alle andere platen die ze maken?
Vooral veel collabs waar ik ze enorm veelzijdig vind:

Unleash the Fire met Zatox
Animal in Me met Da Tweekaz
Fly Away met Ecstatic
Gates to Kingdom met B-Front
Glorious met Wildstylez
Kings and Queens met Keltek

En dan heb je ook nog hun solo platen.

Transform
Interstellar
Awaken me
Synergy
Breaking Boundaries.

En dit is alleen al van t afgelopen jaar.

Dat jij die bootlegs niks vind oke, maar ga niet verkondigen dat ze alleen maar top 40 hitjes remixen want dat is gewoon niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaron, verrek je hebt gelijk, ik was een beetje kort door de bocht.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik door mijn vooroordeel veel van die platen niet of amper geluisterd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat je dan alleen wel krijgt, is dat ik bijvoorbeeld hun setjes het liefst ontloop, omdat ik een schijthekel heb aan dat soort simpele remixjes en bootlegjes. Dat terwijl ik hun 'serieuze' nummers over het algemeen wel heel vet vind. Maar je weet dat ze beide tegenwoordig afwisselen in hun sets en dan ben je mij kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neemt niet weg dat ze voornamelijk bekend staan om die pop remixjes tegenwoordig.

Dat ze in collabs veelzijdig zijn, komt natuurlijk ook vooral door diegene waarmee ze samenwerken. En buiten Fly Away, Animal In Me en Gates To Kingdom is er volgens mij geen collab blijven hangen bij het publiek. Zelfs die met Wildstylez viel enorm tegen.

Wat betreft de solo platen is het ook mager gesteld, waarbij er ook nog eens twee anthems (Synergy en Breaking Boundaries) genoemd worden welke na het feest niet meer relevant zijn of gedraaid worden. Transform (was alleen cool icm de eindshow van Defqon) maar verder worden die solo dingen buiten hen zelf zelden tot nooit gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 13:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jaron, verrek je hebt gelijk, ik was een beetje kort door de bocht.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik door mijn vooroordeel veel van die platen niet of amper geluisterd heb.


Ik denk juist dat The Purge hier nog 100x erger in is dan Sound Rush :P

Als je kijkt naar zijn livesets en hoe snel hij springt op meme/populaire platen met een edit/remix en hoe snel ze ook uit zijn studio vliegen.. Dat soort spul sluit enorm aan bij het dagjesvolk/algemene publiek.

Het is gewoon een trend om zo snel de populariteit in te gaan. The Purge speelt dat spelletje gewoon goed net als bepaalde namen die je op Verknipt ziet, hedendaagse popmuziek dat alles recyclet vanuit oude nummers en ook memenummers/bootlegs in uptempo.

Kijkende naar het huidige social media klimaat en de nieuwe generatie van feestbezoekers is dat gewoon het spelletje om populair te worden. Het is makkelijk scoren en een paar artiesten spelen het spelletje gewoon goed. Maar het is wellicht wel een gevalletje don't hate the player, hate the game, ieder moet ook zijn brood verdienen en uiteindelijk boeken festivals wat populair is op het moment.

Het is ironisch genoeg precies wat Gezellige Uptempo is, gezellig, meezingen, onnozelheid, simpel/rechtoerechtaan en niet serieus. En dat is wat het grote feestpubliek nu wilt. Maar Gezellige Uptempo claimt dan ook niks anders te zijn. Dat schuurt denk ik bij andere "serieuze" artiesten wel die met bootlegs en simpele edits of simpele platen komen.

Revolting Against schreef:
En buiten Fly Away, Animal In Me en Gates To Kingdom is er volgens mij geen collab blijven hangen bij het publiek.

Bekend staan om zou ik niet zeggen, maar ja hun populairste platen zijn die bootlegs. Dat zie je wel op hun Spotify en YouTube cijfers. Maar dat is niet meer dan logisch gezien je populaire platen remixt en dat die platen buiten een hardstyle setje/feest ook enorm veel worden gebruikt. Dit is gewoon de trend van het moment (en dat was het ook in 2012 - 2014).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2023 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is ironisch genoeg precies wat Gezellige Uptempo is, niet serieus.

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen