Is niet echt heel chique hoor van E-Force.. Snap de reactie van D-Sturb hier wel!
Related topics
- View the latest post: YEARMIX 2024 | SQREUR IN THE MIX | HARDSTYLE | EUPHORIC HARDSTYLE | RAW HARDSTYLE
- View the latest post: I AM HARDSTYLE: Eternal Hypemix | SQREUR WARMUP MIX | EUPHORIC HARDSTYLE | HARDSTYLE CLASSICS
- View the latest post: Visions Of Hardstyle - For The Love Of Hardstyle Hypemix | SQREUR WARMUP MIX | EUPHORIC HARDSTYLE
- View the latest post: Boys van Hardstyle Carnaval - Hardstyle Carnaval Is Hier (Official Hardstyle Carnaval 2017 Anthem)
- View the latest post: Hardstyle Bitches - This is your brain on hardstyle / Home (HSB02)
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxxer
- 242 posts member since 2023
- last seen 2 hours ago
Op instastory van SSKD zag je Dsturb ook al niet heel enthiousast 
Hij was flink D-Sturbed wel als je het zo ziet.
Nee mee eens, al moet ik zeggen; Kan een x gebeuren. Als je dit nou maandelijks doet en je bent echt te lam om te draaien is het wat anders. Slippertje moet kunnen, het was nou ook niet zo dat ie alles compleet verneukte.Aaltveeg wrote:Is niet echt heel chique hoor van E-Force.. Snap de reactie van D-Sturb hier wel!
Zou hem wel sieren als ie met een excuus naar D-Sturb zou komen(niet publiekelijk natuurlijk want dat is onzin) en wellicht heeft ie dat al wel gedaan.
Radical en ID&T zijn tot een schikking zijn gekomen en hij hoopt in 2025 weer op ID&T feesten te staan.
bron: radical stories op insta
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 5 days ago
Pfff klinkt een beetje hetzelfde als het Frontliner verhaal dit.roy_ wrote:Radical en ID&T zijn tot een schikking zijn gekomen en hij hoopt in 2025 weer op ID&T feesten te staan.
Bij Frontliner was het z'n wederhelft die t voor m verpest heeft destijds..HardDB wrote:Pfff klinkt een beetje hetzelfde als het Frontliner verhaal dit.roy_ wrote:Radical en ID&T zijn tot een schikking zijn gekomen en hij hoopt in 2025 weer op ID&T feesten te staan.
Volgens mij had het voornamelijk te maken met het feit dat hij ook van agency was gewisseld, weet dat er meerdere verhalen de rondte doen maar vraag me af wat daar allemaal van waar is.Stanley3x0 wrote:Bij Frontliner was het z'n wederhelft die t voor m verpest heeft destijds..HardDB wrote:Pfff klinkt een beetje hetzelfde als het Frontliner verhaal dit.roy_ wrote:Radical en ID&T zijn tot een schikking zijn gekomen en hij hoopt in 2025 weer op ID&T feesten te staan.
-
MHardtraxx Veteran
- 14179 posts member since 2013
Psyko Punkz is een beetje boos.
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... dance_for/
Ook best wel triest bezig in de reacties op instagram
View on Instagram
Ook best wel triest bezig in de reacties op instagram
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Hoe kun je plagiaat plegen op een bootlegMYTZE wrote:Psyko Punkz is een beetje boos.![]()
Ook best wel triest bezig in de reacties op instagramView on Instagram
Laat Psyko Punkz eerst maar weer eens een fatsoenlijke plaat maken voordat hij zich druk maakt om ideetjes pikken.
Hahah wat een tyfus sneuneus die Psyko Punkz
Beetje butthurt doen omdat ie steeds minder relevant wordt en Primeshock aardig aan de weg timmert.
Vond hem al steeds minder goed produceren maar on top of that is het dus ook een onsympathieke kerel
Beetje butthurt doen omdat ie steeds minder relevant wordt en Primeshock aardig aan de weg timmert.
Vond hem al steeds minder goed produceren maar on top of that is het dus ook een onsympathieke kerel
Je kunt hem op feesten, partijen en met name afters er anders goed bij hebben, hoor.ULTIMO wrote:een onsympathieke kerel
Remi wrote:Je kunt hem op feesten, partijen en met name afters er anders goed bij hebben, hoor.ULTIMO wrote:een onsympathieke kerel
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 1 day ago
Outsiders kreeg corona flashbacks toen zijn geluid uit werd gedraaid?
Wel goed dat ik dit even bekeken heb.
Ik snap die Darkraver wel. Ik zou zo'n kutmuziek ook gewoon uitzetten.

Ja dit is volkomen terecht imo, wat een grafzooiHelicaze wrote:Ik snap die Darkraver wel. Ik zou zo'n kutmuziek ook gewoon uitzetten.
Het verhaal (hoe onduidelijk het ook nog is) heeft wel twee kanten. Er is nog altijd iets als profesionalisme binnen het beroep en vind het ansicht wel vreemd hoe Darkraver zich gedraagd, bijna kinderachtig wel, om de aandacht van Outsiders te krijgen ten koste van de sfeer binnen het publiek (al lijken ze er weinig last van te hebben).
Bespreek het gewoon achteraf ofzo maar Dakraver lijkt het gewoon meerdere malen een beetje uit te dagen.
Maar ja, zoals ik zei, beetje onduidelijk allemaal. Heb geen idee wat er vooraf is gebeurd maar ze doen wel eens vaker b2b setjes als dit dus het is niet nieuw voor ze.
Bespreek het gewoon achteraf ofzo maar Dakraver lijkt het gewoon meerdere malen een beetje uit te dagen.
Maar ja, zoals ik zei, beetje onduidelijk allemaal. Heb geen idee wat er vooraf is gebeurd maar ze doen wel eens vaker b2b setjes als dit dus het is niet nieuw voor ze.
Dit is toch gewoon Darkraver ten voeten uit? Letterlijk ken ik hem niet anders dan op deze manier.
Vooral in combi met alcohol (al dan niet met witte reus gecombineerd) heeft deze man veel 'momentjes' op zijn naam staan...
vergeten dat hij ooit in de Peppermill on stage afgezogen werd tijdens zijn set?
en dat vroeger een hele harem op feesten rondliep in t-shirts met de tekst: HOERTJES VAN STEVE
niks nieuws dit!
Vooral in combi met alcohol (al dan niet met witte reus gecombineerd) heeft deze man veel 'momentjes' op zijn naam staan...
vergeten dat hij ooit in de Peppermill on stage afgezogen werd tijdens zijn set?
en dat vroeger een hele harem op feesten rondliep in t-shirts met de tekst: HOERTJES VAN STEVE
niks nieuws dit!
Snap ook niet waarom mensen over Outsiders beginnen hier. Zie ook geen twee kanten. Zie alleen Darkraver die zoals wel vaker weer irritant aan het doen is, blijf van die faders af man. Zo'n vent schop je toch door de dj booth heen.
Reactie van outsiders:
https://imgur.com/a/YTMUHPi
Reactie van outsiders:
https://imgur.com/a/YTMUHPi
Last edited by Zaagkick on 04 Sep 2024 13:31, edited 4 times in total.