Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 20:43 
 
Hardtraxxer

Dat verklaart een hoop ja.

Wie hier ook goed of fout is, toont de scheve verhoudingen wanneer boekingskantoren eigendom zijn van feesten wel een beetje aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hele Frontliner situatie opnieuw...
Zo zuiver is dat hele ID&T ook niet blijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aaltveeg schreef:


Ben wel benieuwd of andere artiesten volgen. Kan mij niet voorstellen dat hij de enige is die zich een wandelende geldmachine voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja, heel plat gezegd is het verkopen van een artiest direct of indirect het verdienmodel van al die managers, booking agents, coaches, producers, wijsheidsprofeten etc aan de hele achterkant van de scene. Zou bijna gek zijn als je je als een beetje gevestigde artiest geen wandelende geldmachine voelt. Hoeft ook niet meteen een probleem te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 16:16 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Tja, heel plat gezegd is het verkopen van een artiest direct of indirect het verdienmodel van al die managers, booking agents, coaches, producers, wijsheidsprofeten etc aan de hele achterkant van de scene. Zou bijna gek zijn als je je als een beetje gevestigde artiest geen wandelende geldmachine voelt. Hoeft ook niet meteen een probleem te zijn.



Wel als dit betekent dat je als artiest een schijntje krijgt van alle opbrengst, terwijl jij degene bent die al het 'zware' werk doet. Constant onderweg voor optredens, slaapritme naar de neuk, daarnaast ook nog content schieten want je moet relevant blijven en ook nog eens elke maand een nieuwe track naar buiten te moeten knallen. Dan moet die track natuurlijk ook weer een hit worden en aanslaan bij het grote publiek.

Er zal uiteraard een hoop nuance zitten in mijn verhaal, maar als ik naar iemand als Vertile kijk die bijna voor elk evenement wordt geboekt, dan lijkt me dat pure roofbouw op de beste man. Je zou dan juist van een Agency verwachten dat ze zo iemand ontzorgen ipv nog meer werkdruk bezorgen.

Wel een zeer interessant onderwerp. Zeker in het huidige klimaat van een compleet verzadigde markt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 16:40 
 
Hardtraxxer

Over fitties gesproken. Het Code Black vs Anderex verhaal.. niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Constant onderweg voor optredens, slaapritme naar de neuk, daarnaast ook nog content schieten want je moet relevant blijven en ook nog eens elke maand een nieuwe track naar buiten te moeten knallen. Dan moet die track natuurlijk ook weer een hit worden en aanslaan bij het grote publiek.

Er zal uiteraard een hoop nuance zitten in mijn verhaal, maar als ik naar iemand als Vertile kijk die bijna voor elk evenement wordt geboekt, dan lijkt me dat pure roofbouw op de beste man. Je zou dan juist van een Agency verwachten dat ze zo iemand ontzorgen ipv nog meer werkdruk bezorgen.

Hier had Avicii dus ook voor een groot deel mee te dealen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat zie je wat bij opkomende artiesten. Daarom lijkt het me niet gek gek dat wat artiesten die doorbreken na een paar jaar zelf met een platform of label oid komen als contracten verlopen / opzegbaar zijn om de afroomers en hokjesduwers te lozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 18:55 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Over fitties gesproken. Het Code Black vs Anderex verhaal.. niemand?


Is dit niet een soort van geïnitieerd door de labelbaas van GB? Verder nog weinig vervolg van gezien.. In ieder geval niet van beide heren zelf. Die kick uit die eerste teaser had wel een flink Anderex-sausje, dat zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 19:14 
 
Hardtraxxer

Birdieb1992 schreef:
Zaagkick schreef:
Over fitties gesproken. Het Code Black vs Anderex verhaal.. niemand?


Is dit niet een soort van geïnitieerd door de labelbaas van GB? Verder nog weinig vervolg van gezien.. In ieder geval niet van beide heren zelf. Die kick uit die eerste teaser had wel een flink Anderex-sausje, dat zeker.


Ja my bad, Desudo vs CB dan. Lijkt mij dat CB en Anderex als Aussie collegas gewoon prima contact hebben? Maarja dat weet je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond wel terecht overigens, heb een boel slappe aftreksels van raw producers in die promo van Code Black gezien maar die van Anderex was wel heel opzichtig, echt een slap aftreksel van die Anderex plaat.

Jammer van Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 22:04 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Vond wel terecht overigens, heb een boel slappe aftreksels van raw producers in die promo van Code Black gezien maar die van Anderex was wel heel opzichtig, echt een slap aftreksel van die Anderex plaat.

Jammer van Code Black.


Erg jammer. Had juist de hoop dat hij met een of andere vette Euphorische liveact zou komen, tot ik zag dat ie in de Blue van Defqon stond. Toen zonk de moed me een beetje in de schoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Rickzel schreef:
Vond wel terecht overigens, heb een boel slappe aftreksels van raw producers in die promo van Code Black gezien maar die van Anderex was wel heel opzichtig, echt een slap aftreksel van die Anderex plaat.

Jammer van Code Black.


Erg jammer. Had juist de hoop dat hij met een of andere vette Euphorische liveact zou komen, tot ik zag dat ie in de Blue van Defqon stond. Toen zonk de moed me een beetje in de schoenen.

Ook wel schrijnend om te zien, sinds ik naar Defqon ga is de line-up in de Blue gewoon echt elk jaar minder geworden. Dit jaar staat er, op Clockartz en Rooler na, gewoon helemaal niks tofs/unieks meer :P (los van Adjuzt misschien, maar dat is b2b met Dn Knip..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Adjuzt b2b


Het zal ook eens niet zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 13:36 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
corneelwr schreef:
Adjuzt b2b


Het zal ook eens niet zo zijn.


Op Intents ook niet één keer solo. Heb hem laatst anderhalf uur mogen aanschouwen bij Raw Generation. Dat was echt anderhalf uur nonstop uit je stekker en beuken. Echt ongekend. Helemaal verliefd geworden op zijn stijl vanaf dat moment.

Maar ik dwaal nu een beetje af van het topic. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vond wel terecht overigens, heb een boel slappe aftreksels van raw producers in die promo van Code Black gezien maar die van Anderex was wel heel opzichtig, echt een slap aftreksel van die Anderex plaat.

Jammer van Code Black.


Onder de promo op YouTube reageert Code Black zelf en zegt dat het geen gejatte kick is en dat er een collab aankomt tussen Anderex en hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Rickzel schreef:
Vond wel terecht overigens, heb een boel slappe aftreksels van raw producers in die promo van Code Black gezien maar die van Anderex was wel heel opzichtig, echt een slap aftreksel van die Anderex plaat.

Jammer van Code Black.


Onder de promo op YouTube reageert Code Black zelf en zegt dat het geen gejatte kick is en dat er een collab aankomt tussen Anderex en hem


Grappig dat Desudo vervolgens zit te gatekeepen op social media hierover :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Grappig dat Desudo vervolgens zit te gatekeepen op social media hierover :lol:


Dat is op z'n zachtst gezegd best wel een blunder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 15:51 
 
Hardtraxxer

kbm_ schreef:
Rickzel schreef:
Vond wel terecht overigens, heb een boel slappe aftreksels van raw producers in die promo van Code Black gezien maar die van Anderex was wel heel opzichtig, echt een slap aftreksel van die Anderex plaat.

Jammer van Code Black.


Onder de promo op YouTube reageert Code Black zelf en zegt dat het geen gejatte kick is en dat er een collab aankomt tussen Anderex en hem



Dit lijkt me dan wel weer vet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scheelt dat Code Black wel raad weet met een Andere ex. :lol:

Of was dat juist Audiofreq die aan de haal ging met de vriendin van Code Black?

Om maar even relevant te blijven in het fittie topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was dus Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 16:47 
 
Hardtraxxer

Serieus?

Audiofreq :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja weet niet of hij er met een ex van een ander vandoor is gegaan maar zijn ex is er met iemand anders van door gegaan eind vorig jaar geloof ik. Ken niet het hele verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh ik refereerde meer aan die fittie die ze hadden wat leidde tot de breuk van Bioweapon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 00:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Birdieb1992 schreef:
Rickzel schreef:
Vond wel terecht overigens, heb een boel slappe aftreksels van raw producers in die promo van Code Black gezien maar die van Anderex was wel heel opzichtig, echt een slap aftreksel van die Anderex plaat.

Jammer van Code Black.


Erg jammer. Had juist de hoop dat hij met een of andere vette Euphorische liveact zou komen, tot ik zag dat ie in de Blue van Defqon stond. Toen zonk de moed me een beetje in de schoenen.

Ook wel schrijnend om te zien, sinds ik naar Defqon ga is de line-up in de Blue gewoon echt elk jaar minder geworden. Dit jaar staat er, op Clockartz en Rooler na, gewoon helemaal niks tofs/unieks meer :P (los van Adjuzt misschien, maar dat is b2b met Dn Knip..)


Really appreciating to read this! I will make sure to bring you my best possible set (L)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen