Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Ik hoorde dat ErikZ de pagina Party Opbouw Foto's beheert samen met Miwer, Heggenschaar en Hardstylboy


He he he dit is laster en wil ik mijzelf van distingeren! (@miwer ik sta open voor onderhandelingen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij betreft, hoe eerder die GPF rommel verbannen wordt hoe beter.
GPF vind t hypocriet dat “de hele scene” commentaar levert en zelf ook piepkicks gebruikt.
Lijkt mij wat overdreven. Benieuwd welke producers wel commentaar leveren op GPF en toch die kicks gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GPF die het over "music" heeft. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
GPF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 14:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat je ook vindt van ze, ik vind het ook troep, als collega's actief lobby'en om je te blokkeren is dat best wel triest. Zeker gezien genoeg uptempo dj's inderdaad de zelfde grafherrie maken tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat je ook vindt van ze, ik vind het ook troep, als collega's actief lobby'en om je te blokkeren is dat best wel triest. Zeker gezien genoeg uptempo dj's inderdaad de zelfde grafherrie maken tegenwoordig.


Ja dit, en inderdaad ook wel hilarisch dat zij ooit zijn begonnen als meme en nu eigenhandig er voor gezorgd hebben dat de hele uptempo scene die pleuriszooi na doet. Kijk wat N-Vitral tegenwoordig uitschijt :lol:

Ik heb een hekel aan alles waar GPF voor staat maar snap wel waar deze tekst vandaan komt en geef ze geen ongelijk dat ze/hij daar wat van zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

MYST op Stories: Anti Climaxes suck
Rooler op Stories: Anti Climaxes suck if you don't know how to make them

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
MYST op Stories: Anti Climaxes suck
Rooler op Stories: Anti Climaxes suck if you don't know how to make them

:corn:


Gevolgd door: xd (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
MYST op Stories: Anti Climaxes suck


Anti climaxen zoals na 1,5 corona eindelijk weer naar een feest gaan, waar de producer van het album van het jaar staat, maar dat die dan 4 dagen van tevoren besluit te stoppen met boekingen en je die artiest dus niet gaat zien op dat feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Basshunterzz schreef:
MYST op Stories: Anti Climaxes suck


Anti climaxen zoals na 1,5 corona eindelijk weer naar een feest gaan, waar de producer van het album van het jaar staat, maar dat die dan 4 dagen van tevoren besluit te stoppen met boekingen en je die artiest dus niet gaat zien op dat feest.

Een like gegeven voor deze post ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Basshunterzz schreef:
MYST op Stories: Anti Climaxes suck


Anti climaxen zoals na 1,5 corona eindelijk weer naar een feest gaan, waar de producer van het album van het jaar staat, maar dat die dan 4 dagen van tevoren besluit te stoppen met boekingen en je die artiest dus niet gaat zien op dat feest.

Deze voel ik ook. Domper van 2021 was dat.

@GPF verhaal, zo lang er publiek naar de act blijft komen heeft die gewoon recht van bestaan. Om dan een 'lobby' op te zetten om ze te blokkeren gaat te ver aangezien de helft van de uptempo scene dezelfde grafkicks gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Basshunterzz schreef:
MYST op Stories: Anti Climaxes suck


Anti climaxen zoals na 1,5 corona eindelijk weer naar een feest gaan, waar de producer van het album van het jaar staat, maar dat die dan 4 dagen van tevoren besluit te stoppen met boekingen en je die artiest dus niet gaat zien op dat feest.


Ik onderdteken deze comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GPF verhaal: Ik ben dan wel weer benieuwd naar de juice wie die so called colleagues zijn. Misschien willen ze het alleenrecht op hun eigen kutmuziek houden door GPF te blocken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Wat je ook vindt van ze, ik vind het ook troep, als collega's actief lobby'en om je te blokkeren is dat best wel triest. Zeker gezien genoeg uptempo dj's inderdaad de zelfde grafherrie maken tegenwoordig.


Ja dit, en inderdaad ook wel hilarisch dat zij ooit zijn begonnen als meme en nu eigenhandig er voor gezorgd hebben dat de hele uptempo scene die pleuriszooi na doet. Kijk wat N-Vitral tegenwoordig uitschijt :lol:

Ik heb een hekel aan alles waar GPF voor staat maar snap wel waar deze tekst vandaan komt en geef ze geen ongelijk dat ze/hij daar wat van zeggen.


amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 23:39 
 
Hardtraxx Crew

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/109y6iw/sub_sonik_casualy_ripping_sickmode_kicks_video/
https://imgur.com/7mrFQNW
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:



Hahahah wat een ei. Die reacties onder dat bericht zijn ook prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff Mish heeft ook wat te melden hoor, die heeft nog nooit een knop aangeraakt in de studio met uitzondering van haar eigen knoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bericht is ook alweer offline volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/clip/Ugkxj-okN2WsAnqZx8vkJpp8KioQNlo2YfTY

Mish geeft Sub Sonik ook nog korte 'sneer' op tweekaTV
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh, zou hij er van kunnen slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2023 21:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Pfff Mish heeft ook wat te melden hoor, die heeft nog nooit een knop aangeraakt in de studio met uitzondering van haar eigen knoppen.


Zie je zelf ook hoe tegenstrijdig het is om zo'n bericht op een forum te typen...? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 04:02 
 
Hardtraxx Crew

Mish is verder ook gewoon heel open over haar situatie:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/vmjz2q/first_time_playing_at_defqon_and_the_stage_was/ie1nt6z/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 09:58 
 
Hardtraxxer

Als ze dat niet zou adresseren zou het precies zelfde gaan als Mandy en dergelijk.
Dit is gewoon een slimme move, maar ik geloof niet dat zij niet geghost wordt.
Wel leuk die ophef, doet me beetje denken aan de nieuwe MW2, ghost vs ghost
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 23:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jongens wordt volwassen over dat ghosten / co-productie het boeit allemaal geen ene reet.
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen