He he he dit is laster en wil ik mijzelf van distingeren! (@miwer ik sta open voor onderhandelingen)wrote:Ik hoorde dat ErikZ de pagina Party Opbouw Foto's beheert samen met Miwer, Heggenschaar en Hardstylboy
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wat mij betreft, hoe eerder die GPF rommel verbannen wordt hoe beter.
GPF vind t hypocriet dat “de hele scene” commentaar levert en zelf ook piepkicks gebruikt.
Lijkt mij wat overdreven. Benieuwd welke producers wel commentaar leveren op GPF en toch die kicks gebruiken.
GPF vind t hypocriet dat “de hele scene” commentaar levert en zelf ook piepkicks gebruikt.
Lijkt mij wat overdreven. Benieuwd welke producers wel commentaar leveren op GPF en toch die kicks gebruiken.
Wat je ook vindt van ze, ik vind het ook troep, als collega's actief lobby'en om je te blokkeren is dat best wel triest. Zeker gezien genoeg uptempo dj's inderdaad de zelfde grafherrie maken tegenwoordig.
Ja dit, en inderdaad ook wel hilarisch dat zij ooit zijn begonnen als meme en nu eigenhandig er voor gezorgd hebben dat de hele uptempo scene die pleuriszooi na doet. Kijk wat N-Vitral tegenwoordig uitschijtwrote:Wat je ook vindt van ze, ik vind het ook troep, als collega's actief lobby'en om je te blokkeren is dat best wel triest. Zeker gezien genoeg uptempo dj's inderdaad de zelfde grafherrie maken tegenwoordig.
Ik heb een hekel aan alles waar GPF voor staat maar snap wel waar deze tekst vandaan komt en geef ze geen ongelijk dat ze/hij daar wat van zeggen.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
MYST op Stories: Anti Climaxes suck
Rooler op Stories: Anti Climaxes suck if you don't know how to make them

Gevolgd door:wrote:MYST op Stories: Anti Climaxes suck
Anti climaxen zoals na 1,5 corona eindelijk weer naar een feest gaan, waar de producer van het album van het jaar staat, maar dat die dan 4 dagen van tevoren besluit te stoppen met boekingen en je die artiest dus niet gaat zien op dat feest.wrote:MYST op Stories: Anti Climaxes suck
Een like gegeven voor deze postwrote:Anti climaxen zoals na 1,5 corona eindelijk weer naar een feest gaan, waar de producer van het album van het jaar staat, maar dat die dan 4 dagen van tevoren besluit te stoppen met boekingen en je die artiest dus niet gaat zien op dat feest.wrote:MYST op Stories: Anti Climaxes suck
Deze voel ik ook. Domper van 2021 was dat.wrote:Anti climaxen zoals na 1,5 corona eindelijk weer naar een feest gaan, waar de producer van het album van het jaar staat, maar dat die dan 4 dagen van tevoren besluit te stoppen met boekingen en je die artiest dus niet gaat zien op dat feest.wrote:MYST op Stories: Anti Climaxes suck
@GPF verhaal, zo lang er publiek naar de act blijft komen heeft die gewoon recht van bestaan. Om dan een 'lobby' op te zetten om ze te blokkeren gaat te ver aangezien de helft van de uptempo scene dezelfde grafkicks gebruikt.
Ik onderdteken deze comment.wrote:Anti climaxen zoals na 1,5 corona eindelijk weer naar een feest gaan, waar de producer van het album van het jaar staat, maar dat die dan 4 dagen van tevoren besluit te stoppen met boekingen en je die artiest dus niet gaat zien op dat feest.wrote:MYST op Stories: Anti Climaxes suck
GPF verhaal: Ik ben dan wel weer benieuwd naar de juice wie die so called colleagues zijn. Misschien willen ze het alleenrecht op hun eigen kutmuziek houden door GPF te blocken.
amenwrote:Ja dit, en inderdaad ook wel hilarisch dat zij ooit zijn begonnen als meme en nu eigenhandig er voor gezorgd hebben dat de hele uptempo scene die pleuriszooi na doet. Kijk wat N-Vitral tegenwoordig uitschijtwrote:Wat je ook vindt van ze, ik vind het ook troep, als collega's actief lobby'en om je te blokkeren is dat best wel triest. Zeker gezien genoeg uptempo dj's inderdaad de zelfde grafherrie maken tegenwoordig.![]()
Ik heb een hekel aan alles waar GPF voor staat maar snap wel waar deze tekst vandaan komt en geef ze geen ongelijk dat ze/hij daar wat van zeggen.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Hahahah wat een ei. Die reacties onder dat bericht zijn ook prachtig
Pfff Mish heeft ook wat te melden hoor, die heeft nog nooit een knop aangeraakt in de studio met uitzondering van haar eigen knoppen.
Bericht is ook alweer offline volgens mij
https://www.youtube.com/clip/Ugkxj-okN2 ... oQNlo2YfTY
Mish geeft Sub Sonik ook nog korte 'sneer' op tweekaTV
Mish geeft Sub Sonik ook nog korte 'sneer' op tweekaTV
Poeh, zou hij er van kunnen slapen?
Zie je zelf ook hoe tegenstrijdig het is om zo'n bericht op een forum te typen...? :pwrote:Pfff Mish heeft ook wat te melden hoor, die heeft nog nooit een knop aangeraakt in de studio met uitzondering van haar eigen knoppen.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Mish is verder ook gewoon heel open over haar situatie:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... s/ie1nt6z/
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... s/ie1nt6z/
Als ze dat niet zou adresseren zou het precies zelfde gaan als Mandy en dergelijk.
Dit is gewoon een slimme move, maar ik geloof niet dat zij niet geghost wordt.
Wel leuk die ophef, doet me beetje denken aan de nieuwe MW2, ghost vs ghost
Dit is gewoon een slimme move, maar ik geloof niet dat zij niet geghost wordt.
Wel leuk die ophef, doet me beetje denken aan de nieuwe MW2, ghost vs ghost