Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet perse hardstyle maar schijnbaar is er een fittie tussen Marc Acardipane en The Dark Horror (?).

Het zou gaan om een track die wat elementen en melodieën gebruikt van MA zijn tracks. De fans hebben massaal de track gerapporteerd wat resulteerde in het offline halen van de plaat. Toch heeft The Dark Horror hem opnieuw geüpload met een haat bericht naar Marc

Marc Acardipane reageert:
To The Dark Horror, whom I didn't even know until yesterday and its fans trying to spam me. It's simple: You didn't ask me for permission to use my melody. Also, you didn't include the original track title or my name in your Soundcloud or YouTube release. This is usually common with mashups! "Stereo Murder" & “Don’t Touch That Stereo” is my copyright and my master recording. It's not about hate like you posted in your stories. I don't know you and I don't care about you either. No permission, deletion. Simple! You're posting my name in your stories and trying to turn your fans against me like a little boy! Extremely embarrassing! Grow up, do your business right and act like a man! Who is the child here?

#marcacardipane #TheDarkHorror


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 00:49 
 
Hardtraxxer

The Dark Horror verbieden ooit nog muziek uit te brengen lijkt me de beste oplossing hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle overige tracks ook rapporteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

slechte muziek en slecht persoon die dark horror

kinderachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the dark horror *treurige smiley*
Mag nog niet eens in de schaduw staan van MA
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

MA moet het hier ook lekker bij laten. Die pipo met zijn middelvingertjes zal toch niet toegeven, want allemaal haters enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
slechte muziek en slecht persoon die dark horror

kinderachtig


hij laat zich ook aardig kennen idd, heeft nu ook een track op zijn soundcloud gegooid met go f#ck yourself...

laat ook precies zien waar ie staat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

oot schreef:
Rubrix schreef:
slechte muziek en slecht persoon die dark horror

kinderachtig


hij laat zich ook aardig kennen idd, heeft nu ook een track op zijn soundcloud gegooid met go f#ck yourself...

laat ook precies zien waar ie staat :thumbdown:


Warface is er groot mee geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
oot schreef:
Rubrix schreef:
slechte muziek en slecht persoon die dark horror

kinderachtig


hij laat zich ook aardig kennen idd, heeft nu ook een track op zijn soundcloud gegooid met go f#ck yourself...

laat ook precies zien waar ie staat :thumbdown:


Warface is er groot mee geworden

Ja maar dat was tegen de jongens van het (toen iets minder) dode forum en niet tegen een gerenommeerde DJ/producer die al dik 30 jaar mee gaat en al muziek maakte voor die mafkees met die schijven in z'n oren überhaupt geboren was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Clout is Clout
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 17:24 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
ErikZ schreef:
oot schreef:

hij laat zich ook aardig kennen idd, heeft nu ook een track op zijn soundcloud gegooid met go f#ck yourself...

laat ook precies zien waar ie staat :thumbdown:


Warface is er groot mee geworden

Ja maar dat was tegen de jongens van het (toen iets minder) dode forum en niet tegen een gerenommeerde DJ/producer die al dik 30 jaar mee gaat en al muziek maakte voor die mafkees met die schijven in z'n oren überhaupt geboren was.


Is dit nog ergens terug te lezen/zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Is dit nog ergens terug te lezen/zien?

De topics zijn grotendeels opgekuist, maar het begon volgens mij hier en daarna in het topic van zijn album (art of war):
nieuwe-tracks-hs/warface-decibel-tool-2014-t46719.html?hilit=warface

Youri had een account aangemaakt om wat te komen huilen over sommige negatieve reacties. Meanwhile zat hij ook sneren uit te delen naar leden op zijn facebookpagina enzovoort. Vlak daarna kwam H8M3 uit en de bal ging weer aan het rollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
joostmakaay schreef:
Is dit nog ergens terug te lezen/zien?

De topics zijn grotendeels opgekuist, maar het begon volgens mij hier en daarna in het topic van zijn album (art of war):
nieuwe-tracks-hs/warface-decibel-tool-2014-t46719.html?hilit=warface

Youri had een account aangemaakt om wat te komen huilen over sommige negatieve reacties. Meanwhile zat hij ook sneren uit te delen naar leden op zijn facebookpagina enzovoort. Vlak daarna kwam H8M3 uit en de bal ging weer aan het rollen.

Grappig om die hele discussie weer eens een stukje terug te lezen. :P Ik zal zeker niet zeggen dat ik het nog volledig eens ben met de ik van 8 jaar geleden, maar ik snap de strekking wel. Je hoeft van mij echt geen blad voor de mond te nemen, maar je kan sommige dingen best wel wat genuanceerder brengen als je weet dat bepaalde artiesten actief meelezen. Het is namelijk leuk als ze dat ook blijven doen, zoals de insights van Thera die hier al jarenlang enorm worden gewaardeerd.

Maar ach, dit speelde allemaal een beetje in de ‘prime’ van Hardtraxx, toen ik zelf nog het idee had dat het leuk zou zijn als Hardtraxx een beetje positief op de kaart werd gezet. Het feit dat er überhaupt een discussie was over tracks vrijgeven op basis van een X aantal likes is sowieso al vrij komisch als je erop terugkijkt (toen eigenlijk ook al, maargoed), gezien dit tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld / de standaard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben het met je eens dat het soms best wat genuanceerder had gekund maar de waarde van Youri op 't forum lijkt mij sowieso al minimaal. Produceert niet of nauwelijks, draait 15 eigen (label) platen en is weer pleite. Waar moet je het op een forum dan nog over hebben? Vergelijking met Thera gaat natuurlijk qua inhoud nooit op.

Inderdaad wel grappig om te lezen. Ik vind het op zich wel mooi dat er toen weerstand tegen was en ik denk niet dat veel hun mening sindsdien hebben bijgesteld. Tuurlijk, het is een logisch gevolg en als je nu 18 bent zit je waarschijnlijk nog veel anders in de wedstrijd omdat je geen kader hebt. Toch vond ik de scene een stuk leuker voor al dat gekloot met likes, abbonnees en eindeloos getease met albums en platen. Of toen artiesten nog niet zo'n bizar groot ego hadden dat ze on stage nog iets van variatie wegzetten. Of toen iedereen de godganse tijd met een telefoon in z'n klauwen stond tijdens setjes. Mag je best koesteren als je dat (nog even) meegemaakt hebt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben het met je eens dat het soms best wat genuanceerder had gekund maar de waarde van Youri op 't forum lijkt mij sowieso al minimaal. Produceert niet of nauwelijks, draait 15 eigen (label) platen en is weer pleite. Waar moet je het op een forum dan nog over hebben? Vergelijking met Thera gaat natuurlijk qua inhoud nooit op.

Inderdaad wel grappig om te lezen. Ik vind het op zich wel mooi dat er toen weerstand tegen was en ik denk niet dat veel hun mening sindsdien hebben bijgesteld. Tuurlijk, het is een logisch gevolg en als je nu 18 bent zit je waarschijnlijk nog veel anders in de wedstrijd omdat je geen kader hebt. Toch vond ik de scene een stuk leuker voor al dat gekloot met likes, abbonnees en eindeloos getease met albums en platen. Of toen artiesten nog niet zo'n bizar groot ego hadden dat ze on stage nog iets van variatie wegzetten. Of toen iedereen de godganse tijd met een telefoon in z'n klauwen stond tijdens setjes. Mag je best koesteren als je dat (nog even) meegemaakt hebt. :loving:

Inderdaad zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 15:36 
 
Hardtraxxer

Wordt er nog een beetje ruzie gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Wordt er nog een beetje ruzie gemaakt?

Wil ik best mee beginnen ouwe komopdan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 16:52 
 
Hardtraxxer

Als ik dj was had ik je wel ff een poederbrief gestuurd, maar nu is dat niet echt boeiend voor deze toppaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Teupie1 schreef:
Wordt er nog een beetje ruzie gemaakt?


Heb gehoord van een DJ die zelf nooit naar feesten gaat maar setjes pompt als een pro dat de artiest Unlocked irl een heel gesloten persoon blijkt, pure misleiding met zo'n naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Teupie1 schreef:
Wordt er nog een beetje ruzie gemaakt?


Heb gehoord van een DJ die zelf nooit naar feesten gaat maar setjes pompt als een pro dat de artiest Unlocked irl een heel gesloten persoon blijkt, pure misleiding met zo'n naam

Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unlocked is juist een erg open persoonlijkheid! Voornamelijk als je van het vrouwelijke geslacht en <12 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 17:03 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Teupie1 schreef:
Wordt er nog een beetje ruzie gemaakt?


Heb gehoord van een DJ die zelf nooit naar feesten gaat maar setjes pompt als een pro dat de artiest Unlocked irl een heel gesloten persoon blijkt, pure misleiding met zo'n naam


Heb ik ook gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gehoord dat ErikZ een driehoeksverhouding heeft met Jandino Asporaat en Michael Reiziger
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat ErikZ de pagina Party Opbouw Foto's beheert samen met Miwer, Heggenschaar en Hardstylboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ooit ergens een kaboutertje horen fluisteren dat ErikZ het eerste onafhankelijke hardstyle boek wil gaan schrijven met een niet nader te noemen persoon uit onze mooie scene
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen