Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Maar een rhythm of the night kan wel op AoC? Was ook een cheasy cover eigenlijk.

Ik denk dat we nu op puntje smaak komen want die plaat was een prima opzichzelf staande track zonder de nodige zwakke produce dingen.

Verder denk ik dat we moeten stoppen met een label vast zetten aan een bepaalde thema. Dat komt de creatieve vrijheid echt niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet of het echt een fittie is, maar wildstylez draaide op defqon 'I Want You' van Isaac(dbstf) en had in zijn stories daarin Zany en Dj Fuente getagged met bijschrift 'the original'.
Zij hebben die vocal gejat?/gebruikt en scoren daar een dikke hit mee in een ander genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Ik weet niet of het echt een fittie is, maar wildstylez draaide op defqon 'I Want You' van Isaac(dbstf) en had in zijn stories daarin Zany en Dj Fuente getagged met bijschrift 'the original'.
Zij hebben die vocal gejat?/gebruikt en scoren daar een dikke hit mee in een ander genre


Die vocals zijn gesampled uit een oude house plaat. Zijn al zo vaak gesampled in meerdere genres.



Geinig detail; Raoul van Grinsven en Pim Latour (Avana) staan bij de credits van dat nummer van La Fuente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, ja fair enough! Vond het iig opmerkelijk. Kende idd de sample, en begreep ook al niet goed wat de connectie met wildstylez is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

het blijft speculeren, maar dit gaat over heady :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil er wel bij zeggen dat we tegenwoordig in een samenleving leven waarbij het aangeven dat je iets niet wilt gelijk word bestempeld dat je een klootzak bent en word geassocieerd dat je 'altijd' zo bent. Ik probeer heady niet te verdedigen maar nu zie je een kant van het verhaal en als het een moment is geweest waardoor heady zich niet lekker in zijn vel voelde waardoor hij zich zo gedroeg tja.afhankelijk natuurlijk hoe hij het bracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:07 
 
Hardtraxx Crew

Project Core zn instagram stories ook, wat triest zeg :lol: (zn stories, niet hhz :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik wil er wel bij zeggen dat we tegenwoordig in een samenleving leven waarbij het aangeven dat je iets niet wilt gelijk word bestempeld dat je een klootzak bent en word geassocieerd dat je 'altijd' zo bent. Ik probeer heady niet te verdedigen maar nu zie je een kant van het verhaal en als het een moment is geweest waardoor heady zich niet lekker in zijn vel voelde waardoor hij zich zo gedroeg tja.afhankelijk natuurlijk hoe hij het bracht.

Naja deze verhalen over HHZ zijn niet nieuw hoor
Heb zelf ook niet bepaald een goede ervaring met die kerel, en die dateert toch al van heel wat jaren geleden :P

Sindsdien ben ik wel een beetje klaar met die vent (en met op foto's gaan met artiesten in het algemeen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 19:06 
 
Hardtraxxer

Het verleden heeft geleerd dat Unresolved een ongeloofelijke jankbal is, dus dit verhaal neem ik ook met twee korreltjes zout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me ook goed voorstellen dat je niet altijd zin hebt om met iedereen op de foto te gaan. En ga er maar vanuit dat er geen enkele persoon op Defqon is die zoveel om een foto wordt gevraagd als Headhunterz. Dat is na 10 keer nog leuk, na 100 keer fucking vermoeiend en na 1000 keer vast knetter irritant. Daarnaast is hij ook nog eens een eersteklas liefhebber van Defqon, misschien wou ie wel even gewoon van het feestje genieten? Moet er niet aan denken dat ik constant door iedereen wordt "lastiggevallen" op een van mijn favoriete feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja ook de grote meneer HHZ heeft wel eens geen zin/ tijd in een foto.
En dat hoeft niet altijd met opgaaf van 10 redenen.
Het is wel kunst om 'beleefd' nee te zeggen als t niet uit komt
Soms lukt dat niet, en dan moet je er geen drama van maken op socials?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah wat een stampij maken om niets. HHZ is volgens mij echt niet de makkelijkste, maar dit is wel beetje overdreven. :lol:

Iedereen wil wat van hem op Defqon dus dat hij kortaf iets afwijst is vast geen persoonlijk ding maar gewoon hoe hij dingen moet afhandelen in zo'n weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb iets vervelends meegemaakt en moet het gelijk op social media delen om mijn gekwetste gevoelens te verzachten :sick: Wat een emotionele en kinderachtige post van Unresolved. Domme actie dat hem niks gaat opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knap dat jullie allemaal al weten wat hij zegt, ik ben nog steeds bezig met het ontcijferen van zijn berichten. Wat een belabberd Engels zeg, ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens, mocht het idd waar zijn, Headhunterz heeft zelf eens een soortgelijk akkevietje meegemaakt met Deadmau5.
In een ver, ver verleden...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...''I hope people will see you for what you are actually and not the fake image''...

Haha, ik zie een verdomd goede artiest, meer hoef ik niet te zien. Wat een drama om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 22:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1. Niemand weet hoe dat gesprek echt ging. Het kan zijn dat Headhunterz inderdaad geïrriteerd antwoordde. Het kan ook zijn dat Unresolved met zijn vriendin plots een camera in zn gezicht drukte en hem haast een foto forceren te maken. Het kan ook zijn dat Headhunterz beleefd nee zei en Unresolved er dit van maakt.

2. Grote artiesten worden constant om foto's e.d. gevraagd. Zeker op een Defqon.1 is elke stap buiten een artist lounge een vloedgolf aan fotoverzoeken. Dat kan gewoon vervelend worden. Het hoort bij het vak maar dat maakt het niet minder vermoeiend of irritant. Zeker omdat sommige mensen ook niet weten wat nee, persoonlijke ruimte en alsjeblieft betekenen.

3. Achter Headhunterz zit een enorm marketing team en hoe hij is, is gewoon voor de camera's. Je kan er van vinden wat je wilt, maar hij is niet de enigste, zeker niet in hardstyle. Ik heb ook meerdere negatieve verhalen gehoord over hem. Niet van fans, maar van mensen die hem op zakelijk gebied kennen.

Het zelfde geldt voor Unresolved, die kerel jankt en zeurt over alles dat hem niet aanstaat en verdraait het ook zo naar een slachtofferrol. Als je hiermee al naar social media gaat en daar over gaat janken dan spreekt dat boekdelen over wat voor aandachtshoer je zelf bent.

hurricane schreef:
Trouwens, mocht het idd waar zijn, Headhunterz heeft zelf eens een soortgelijk akkevietje meegemaakt met Deadmau5.
In een ver, ver verleden...
Afbeelding

Deadmau5 is ook een klootzak, dat is geen geheim, ook toen al. Een goed producerende klootzak, maar alsnog een klootzak. Dat bericht van Headhunterz vind ik ook veel minder jankerig over komen (voor de verandering), dat vind ik ook 10x zo aannemelijk gezien Deadmau5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt er ook geen gigantisch huil verhaal van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:04 
 
Hardtraxxer

Ik vind hhz een sukkeltje gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er eigenlijk bekende gevalletjes van DJ's/Artiesten die elkaar gewoon niet liggen/mogen?

Kan me best voorstellen dat er nogal wat piknijd is onder de grote artiesten, of is het zoals Villain zegt one happy family? Kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 20:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Natuurlijk, net als op werk en in andere maatschappelijke of sociale aspecten zijn er mensen waar je niet mee overweg kan. Is hier niet anders, net als de rest van de wereld.

Maar zoals de meeste normale mensen doen is het leef en laat leven. Of in werksferen, hou het professioneel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel mooi, ik kwam laatst op Partyflock dit interview van Catscan nog tegen. En dan vooral het gedeelte onder het PAM plaatje.

https://partyflock.nl/interview/30:Cats ... -Still-His

Inmiddels maken de twee weer vrolijk muziek en draaien weer samen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Post je nou een nieuwtje uit 2006... of snap ik het verkeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha nee, maar ik zag toevallig ergens dat Reckless album voorbij komen welke ze samen in 2018 hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Wel mooi, ik kwam laatst op Partyflock dit interview van Catscan nog tegen. En dan vooral het gedeelte onder het PAM plaatje.

https://partyflock.nl/interview/30:Cats ... -Still-His

Inmiddels maken de twee weer vrolijk muziek en draaien weer samen :D

Grappig, dat was me helemaal ontgaan dat er zo'n onenigheid was tussen Catscan of Promo (of ben t vergeten na 16 jaar xd )
Ach ja, niets menselijks is hen vreemd :P
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen