Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kan ook zijn dat het eerst serieus wel een fittie was en ze daarna via DM besloten het goed te maken en er voor beide partijen een slaatje uit te slaan.


Dit denk ik dus ook idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 10:34 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
HardDB schreef:
Belachelijke marketing dan!

Want?

Ow sorry....'ik vind' er vergeten voor de te vermelden!

HardDB schreef:
Gisteren is al aangekondigd de volgende episode Dragonborn Part 1, 2 & 3 te draaien...en wie komt er ook langs/ of een set draaien.....Juist!

Ook al zou hij ze alle 3 draaien, ooit van een grapje gehoord?

Ik merk al dat ik te oud wordt voor deze grapjes, dat zal het zijn.....

HardDB schreef:
Beetje een nep ruzie opzetten om te scoren.....Tsja, corona laten we maar zeggen :x

Lees de reactie van Emre nog eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kan ook zijn dat het eerst serieus wel een fittie was en ze daarna via DM besloten het goed te maken en er voor beide partijen een slaatje uit te slaan.


Ik denk niet dat Da Tweekaz en HHZ door middel van een DM contact hebben, ik neem toch aan dat ze als artiesten gewoon elkaar's telefoonnummer hebben/vragen en het dan face 2 face oplossen.
Hoop wel op een collab samen, leuke mix van stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
ik neem toch aan dat ze als artiesten gewoon elkaar's telefoonnummer hebben/vragen en het dan face 2 face oplossen..

1900 op het schoolplein en alleen komen :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1v1 rust qs only maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Pedaalemre schreef:
Kan ook zijn dat het eerst serieus wel een fittie was en ze daarna via DM besloten het goed te maken en er voor beide partijen een slaatje uit te slaan.


Ik denk niet dat Da Tweekaz en HHZ door middel van een DM contact hebben, ik neem toch aan dat ze als artiesten gewoon elkaar's telefoonnummer hebben/vragen en het dan face 2 face oplossen.
Hoop wel op een collab samen, leuke mix van stijlen.

ik denk postduiven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de moeder van Thyron bemiddelt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WOW ZEG ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb eens die sample geluisterd op 2:14, maar hoor daar geen kicks. Loos alarm dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik heb eens die sample geluisterd op 2:14, maar hoor daar geen kicks. Loos alarm dus.


Alles voor de streams in deze barre tijden dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er nou onenigheid tussen Sound Wush en Headhunterz over die kutbootleg van Country Roads?

Schijnt dat hij had 'beloofd' dat bij 1000 likes de bootleg op AOC gereleased zou worden? En vervolgens een statement op Insta zet dat ze een bepaalde visie hebben met AOC en dat dit niet gebeurd. Sound Rush reageert vervolgens dat hij moet gaan uitleggen dat hij zijn belofte niet na komt.

Anyway, gejank. Zal wel weer een storm in een glas water zijn, net als de Headhunterz/Da Tweekaz fittie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Is er nou onenigheid tussen Sound Wush en Headhunterz over die kutbootleg van Country Roads?

Schijnt dat hij had 'beloofd' dat bij 1000 likes de bootleg op AOC gereleased zou worden? En vervolgens een statement op Insta zet dat ze een bepaalde visie hebben met AOC en dat dit niet gebeurd. Sound Rush reageert vervolgens dat hij moet gaan uitleggen dat hij zijn belofte niet na komt.

Anyway, gejank. Zal wel weer een storm in een glas water zijn, net als de Headhunterz/Da Tweekaz fittie.


Pfff kon je echt niet opmaken dat het geouwehoer was? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Revolting Against schreef:


Pfff kon je echt niet opmaken dat het geouwehoer was? :lol: :lol:

Nou ja ze maken er nogal een ding van. Beetje overdreven allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
makrooy schreef:
Revolting Against schreef:


Pfff kon je echt niet opmaken dat het geouwehoer was? :lol: :lol:

Nou ja ze maken er nogal een ding van. Beetje overdreven allemaal.

Ja dat genereert meer aandacht hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Country Roads nummer 1 in de top 100 van 2021 op memen, dat zou dit jaar wel afmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is toch wel het meest trieste wat ik ooit heb gezien. man man man man man wat een scene is het toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
dit is toch wel het meest trieste wat ik ooit heb gezien. man man man man man wat een scene is het toch :lol:


goh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bewonder Sound Rush om platen uit het verleden. Hebben keihard gewerkt om zich omhoog te werken. Maar moet heel eerlijk bekennen dat sinds zij bij AoC zitten het niet veel soeps meer is. Kwantiteit ipv kwaliteit en zeer hoog pipo gehalte. Zo jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Ik bewonder Sound Rush om platen uit het verleden. Hebben keihard gewerkt om zich omhoog te werken. Maar moet heel eerlijk bekennen dat sinds zij bij AoC zitten het niet veel soeps meer is. Kwantiteit ipv kwaliteit en zeer hoog pipo gehalte. Zo jammer!

Dit. Het is volgens mij verboden om wat over de heilig verklaarde broertjes te zeggen, maar het is wel één en al blijheid. Die pop remixen vind ik nog daar aan toe, maar die Country Roads ellende etc. Om nog maar te zwijgen over die verkleedpartijen in de keuken. Passen totaal niet bij een mystiek thematisch label als AOC. Wat dat betreft zijn ze beter op hun plek bij DWX.

En ja, ik ben een gezellig persoon op feesten en partijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan juist lachen om die verkleedpartijtjes en het feit dat ze niet alles zo serieus nemen. Het is niet altijd mijn soort humor en soms vind ik het ook wat overdreven, maar waarom moet het allemaal serieus zijn? Waarom moet AOC super serieus zijn? De helft van de bootlegs die ze maken liggen me totaal niet en ook vind ik de weg die ze in zijn geslagen qua kicks niks, maar vind niet dat je kan zeggen dat ze niet bij AOC passen omdat ze soms wat niet serieuze dingen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Passen totaal niet bij een mystiek thematisch label als AOC.

Is dit een fout van het label, een fout van de broerders (hai jordi :loving: ) of een foutief verwachtingspatroon van jouw kant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele dagen bloedserieus zijn met je label is sowieso niet handig, zelfs de opper raw soldier Radical neemt "farmer joe" video's op waarin hij als super nuchtere tukker overkomt.

Headhunterz vreet ook rauwe spinazie in de Tweekaz stream en elk interview met Wildstylez is nog droger dan de sahara. Dus het feit dat ze een beetje clowneske meempjes op facebook zetten vind ik niks afdoen aan het "mystieke" van AOC ofzo. Denk dat alle dingen waarmee je een beetje positief in beeld komt voor een label interessant zijn.

Maar die Country Roads remix kan echt niet en vind het goed dat deze ook niet op AOC uitkomt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDIT: hoo voor mezelf tijd voor weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2021 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar een rhythm of the night kan wel op AoC? Was ook een cheasy cover eigenlijk.
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen