geweldig ditwrote: Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
Last edited by MYTZE on , edited 1 time in total.
geweldig ditwrote: Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
Dit is toch godverdomme goudwrote:
Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
wrote:Marcus gaf net op Twitch aan dat de claim eraf is en de stream binnenkort alsnog online komt.
Vertelde ook dat ze nu eenmaal vaker de draak steken met collega's, het is wat uit de hand gelopen maar met alle memes die het op heeft geleverd (die Heady zelf overigens ook flink repostte) het het toch wel waard heeft gevonden.
Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
Echt waar, wat een heldenwrote:Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
Neewrote:Ben ik dan de enige die gewoon zegt: dit is duidelijk een opgezet spel door beide kanten?
Tijdens Corona is het enorm moeilijk om in the picture te blijven, dus hoe doe je dat? Creëer een fake fittie en de hele wereld kijkt naar jou en je volgende release(s), podcasts, socials, etc. Het is gewoon een marketingtruc om de aandacht weer te trekken en het is een goede truc ook, in de hardstyle wereld houden we van drama. Kijk bijvoorbeeld naar de wereld van YouTubers. Enkele jaren geleden had een groep genaamd "Sidemen" een fake ruzie opgezet (een vriendengroep) en die gasten zijn gigantisch ontploft daardoor.
Gewoon een slim spelletje van beide kanten.
De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.wrote:Ben ik dan de enige die gewoon zegt: dit is duidelijk een opgezet spel door beide kanten?
Tijdens Corona is het enorm moeilijk om in the picture te blijven, dus hoe doe je dat? Creëer een fake fittie en de hele wereld kijkt naar jou en je volgende release(s), podcasts, socials, etc. Het is gewoon een marketingtruc om de aandacht weer te trekken en het is een goede truc ook, in de hardstyle wereld houden we van drama. Kijk bijvoorbeeld naar de wereld van YouTubers. Enkele jaren geleden had een groep genaamd "Sidemen" een fake ruzie opgezet (een vriendengroep) en die gasten zijn gigantisch ontploft daardoor.
Gewoon een slim spelletje van beide kanten.
wrote:Ben ik dan de enige die gewoon zegt: ik ben te oud geworden om me druk te maken over dit soort onzin.
Je staat niet alleen, maatje.wrote:wrote:Ben ik dan de enige die gewoon zegt: ik ben te oud geworden om me druk te maken over dit soort onzin.
Haha toch welwrote:De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.
wrote:Sowieso vind ik het hele ‘bezopen’ verhaal ook een beetje overdreven. Ja ze hadden een bakkie op, maar volgens mij wisten ze echt nog wel wat ze deden. Maar goed ik zie Willem ‘Arie Boomsma’ alleen maar spinazie eten dus dan ben je al snel bezopen.
in het land der blinden is eenoog koningwrote:Haha toch welwrote:De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.
Mis ik iets? Ik zie niet in hoe dat het fake maakt, maar eerder een spontane ludieke actie.wrote:Haha toch welwrote:De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.
Want?wrote:Belachelijke marketing dan!
Ook al zou hij ze alle 3 draaien, ooit van een grapje gehoord?wrote:Gisteren is al aangekondigd de volgende episode Dragonborn Part 1, 2 & 3 te draaien...en wie komt er ook langs/ of een set draaien.....Juist!
Lees de reactie van Emre nog eens.wrote:Beetje een nep ruzie opzetten om te scoren.....Tsja, corona laten we maar zeggen