Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 21:01 
 
Hardtraxx Crew

Zyron schreef:
Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: https://www.instagram.com/tv/CGQK0yJg3Y ... o524z4wdhd

geweldig dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zyron schreef:

Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: https://www.instagram.com/tv/CGQK0yJg3Y ... o524z4wdhd

Dit is toch godverdomme goud :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zyron schreef:
Marcus gaf net op Twitch aan dat de claim eraf is en de stream binnenkort alsnog online komt.

Vertelde ook dat ze nu eenmaal vaker de draak steken met collega's, het is wat uit de hand gelopen maar met alle memes die het op heeft geleverd (die Heady zelf overigens ook flink repostte) het het toch wel waard heeft gevonden.

Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: https://www.instagram.com/tv/CGQK0yJg3Y ... o524z4wdhd

:lol: Kan dit wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 08:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zyron schreef:
Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: https://www.instagram.com/tv/CGQK0yJg3Y ... o524z4wdhd


Echt waar, wat een helden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 09:51 
 
Hardtraxx Newbie

Ben ik dan de enige die gewoon zegt: dit is duidelijk een opgezet spel door beide kanten?

Tijdens Corona is het enorm moeilijk om in the picture te blijven, dus hoe doe je dat? Creëer een fake fittie en de hele wereld kijkt naar jou en je volgende release(s), podcasts, socials, etc. Het is gewoon een marketingtruc om de aandacht weer te trekken en het is een goede truc ook, in de hardstyle wereld houden we van drama. Kijk bijvoorbeeld naar de wereld van YouTubers. Enkele jaren geleden had een groep genaamd "Sidemen" een fake ruzie opgezet (een vriendengroep) en die gasten zijn gigantisch ontploft daardoor.

Gewoon een slim spelletje van beide kanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Knettah schreef:
Ben ik dan de enige die gewoon zegt: dit is duidelijk een opgezet spel door beide kanten?

Tijdens Corona is het enorm moeilijk om in the picture te blijven, dus hoe doe je dat? Creëer een fake fittie en de hele wereld kijkt naar jou en je volgende release(s), podcasts, socials, etc. Het is gewoon een marketingtruc om de aandacht weer te trekken en het is een goede truc ook, in de hardstyle wereld houden we van drama. Kijk bijvoorbeeld naar de wereld van YouTubers. Enkele jaren geleden had een groep genaamd "Sidemen" een fake ruzie opgezet (een vriendengroep) en die gasten zijn gigantisch ontploft daardoor.

Gewoon een slim spelletje van beide kanten.


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 10:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee, dit ligt verder gewoon compleet in karakter voor beide kanten.

Da Tweekaz waren bezopen en de reden om die plaat niet te draaien was geldig, doordat ze bezopen waren brachten ze het alleen niet tactisch en Headhunterz is neemt zichzelf iets te serieus om dat als domme grap te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knettah schreef:
Ben ik dan de enige die gewoon zegt: dit is duidelijk een opgezet spel door beide kanten?

Tijdens Corona is het enorm moeilijk om in the picture te blijven, dus hoe doe je dat? Creëer een fake fittie en de hele wereld kijkt naar jou en je volgende release(s), podcasts, socials, etc. Het is gewoon een marketingtruc om de aandacht weer te trekken en het is een goede truc ook, in de hardstyle wereld houden we van drama. Kijk bijvoorbeeld naar de wereld van YouTubers. Enkele jaren geleden had een groep genaamd "Sidemen" een fake ruzie opgezet (een vriendengroep) en die gasten zijn gigantisch ontploft daardoor.

Gewoon een slim spelletje van beide kanten.


De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knettah schreef:
Ben ik dan de enige die gewoon zegt: ik ben te oud geworden om me druk te maken over dit soort onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Knettah schreef:
Ben ik dan de enige die gewoon zegt: ik ben te oud geworden om me druk te maken over dit soort onzin.


Je staat niet alleen, maatje. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha same. Lekker boeiend allemaal :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou de episode staat weer online. Voor de liefhebbers, het begint op 4:40:10.



EDIT: Snap de hele heibel hierom niet zo.. maar hoe dan ook blijft die "Da Tweekaz Remix" geweldig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso vind ik het hele ‘bezopen’ verhaal ook een beetje overdreven. Ja ze hadden een bakkie op, maar volgens mij wisten ze echt nog wel wat ze deden. Maar goed ik zie Willem ‘Arie Boomsma’ alleen maar spinazie eten dus dan ben je al snel bezopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah wat een akelig gedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, dit had niemand voorspeld.

https://www.instagram.com/p/CGSpHelFE8x/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.

Haha toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 16:55 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Sowieso vind ik het hele ‘bezopen’ verhaal ook een beetje overdreven. Ja ze hadden een bakkie op, maar volgens mij wisten ze echt nog wel wat ze deden. Maar goed ik zie Willem ‘Arie Boomsma’ alleen maar spinazie eten dus dan ben je al snel bezopen.


:lol: :lol: :lol:

Wat een verhaal weer.....de verveling slaat toe in dj land hoor :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
makrooy schreef:
De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.

Haha toch wel

in het land der blinden is eenoog koning
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
makrooy schreef:
De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.

Haha toch wel


Mis ik iets? Ik zie niet in hoe dat het fake maakt, maar eerder een spontane ludieke actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien hebben ze het onderling wel uitgesproken en is dit een teken van ' good will' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 20:26 
 
Hardtraxx Newbie

Ik sta nog altijd achter de marketingstunt, is vrij aannemelijk met een guestshow nu (maar geen bewijs natuurlijk) en het zal me niet verbazen dat er een collab aan zit te komen. Je kunt zeggen van HHZ wat je wilt, maar marketing zit bij die gast wel snor en Da Tweekaz zijn daar ook sterk in. Grote artiesten of niet, muziekindustrie is gewoon aan het strugglen en ook de grote jongens moeten altijd in the picture blijven. Als je stil staat, loop je achter.

De waarheid gaan we misschien nooit achterhalen, maar ik geloof nog steeds dat het een marketingstunt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent Knettah
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kan ook zijn dat het eerst serieus wel een fittie was en ze daarna via DM besloten het goed te maken en er voor beide partijen een slaatje uit te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 08:51 
 
Hardtraxxer

Belachelijke marketing dan! Maar ach....we hebben het erover, dit missie geslaagd dan toch!?!

Gisteren is al aangekondigd de volgende episode Dragonborn Part 1, 2 & 3 te draaien...en wie komt er ook langs/ of een set draaien.....Juist!

Beetje een nep ruzie opzetten om te scoren.....Tsja, corona laten we maar zeggen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Belachelijke marketing dan!

Want?
HardDB schreef:
Gisteren is al aangekondigd de volgende episode Dragonborn Part 1, 2 & 3 te draaien...en wie komt er ook langs/ of een set draaien.....Juist!

Ook al zou hij ze alle 3 draaien, ooit van een grapje gehoord?
HardDB schreef:
Beetje een nep ruzie opzetten om te scoren.....Tsja, corona laten we maar zeggen :x

Lees de reactie van Emre nog eens.
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen