Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Zyron wrote: Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
geweldig dit :lol:
Last edited by MYTZE on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Zyron wrote:
Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
Dit is toch godverdomme goud :lol:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 45 minutes ago
Zyron wrote:Marcus gaf net op Twitch aan dat de claim eraf is en de stream binnenkort alsnog online komt.

Vertelde ook dat ze nu eenmaal vaker de draak steken met collega's, het is wat uit de hand gelopen maar met alle memes die het op heeft geleverd (die Heady zelf overigens ook flink repostte) het het toch wel waard heeft gevonden.

Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
:lol: Kan dit wel waarderen
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
online now
Zyron wrote:Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: View on Instagram
Echt waar, wat een helden :lol:
K
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2018
last seen Jun 2022
Ben ik dan de enige die gewoon zegt: dit is duidelijk een opgezet spel door beide kanten?

Tijdens Corona is het enorm moeilijk om in the picture te blijven, dus hoe doe je dat? Creëer een fake fittie en de hele wereld kijkt naar jou en je volgende release(s), podcasts, socials, etc. Het is gewoon een marketingtruc om de aandacht weer te trekken en het is een goede truc ook, in de hardstyle wereld houden we van drama. Kijk bijvoorbeeld naar de wereld van YouTubers. Enkele jaren geleden had een groep genaamd "Sidemen" een fake ruzie opgezet (een vriendengroep) en die gasten zijn gigantisch ontploft daardoor.

Gewoon een slim spelletje van beide kanten.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Knettah wrote:Ben ik dan de enige die gewoon zegt: dit is duidelijk een opgezet spel door beide kanten?

Tijdens Corona is het enorm moeilijk om in the picture te blijven, dus hoe doe je dat? Creëer een fake fittie en de hele wereld kijkt naar jou en je volgende release(s), podcasts, socials, etc. Het is gewoon een marketingtruc om de aandacht weer te trekken en het is een goede truc ook, in de hardstyle wereld houden we van drama. Kijk bijvoorbeeld naar de wereld van YouTubers. Enkele jaren geleden had een groep genaamd "Sidemen" een fake ruzie opgezet (een vriendengroep) en die gasten zijn gigantisch ontploft daardoor.

Nee
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nee, dit ligt verder gewoon compleet in karakter voor beide kanten.

Da Tweekaz waren bezopen en de reden om die plaat niet te draaien was geldig, doordat ze bezopen waren brachten ze het alleen niet tactisch en Headhunterz is neemt zichzelf iets te serieus om dat als domme grap te zien.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Knettah wrote:Ben ik dan de enige die gewoon zegt: dit is duidelijk een opgezet spel door beide kanten?

De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Knettah wrote:Ben ik dan de enige die gewoon zegt: ik ben te oud geworden om me druk te maken over dit soort onzin.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
Helicaze wrote:
Knettah wrote:Ben ik dan de enige die gewoon zegt: ik ben te oud geworden om me druk te maken over dit soort onzin.
Je staat niet alleen, maatje. :aww:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Haha same. Lekker boeiend allemaal :yawn:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
online now
Nou de episode staat weer online. Voor de liefhebbers, het begint op 4:40:10.

View on YouTube

EDIT: Snap de hele heibel hierom niet zo.. maar hoe dan ook blijft die "Da Tweekaz Remix" geweldig xd
Last edited by HC4LMichaelRoza on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 21 days ago
Sowieso vind ik het hele ‘bezopen’ verhaal ook een beetje overdreven. Ja ze hadden een bakkie op, maar volgens mij wisten ze echt nog wel wat ze deden. Maar goed ik zie Willem ‘Arie Boomsma’ alleen maar spinazie eten dus dan ben je al snel bezopen.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
Bah wat een akelig gedrag
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nou, dit had niemand voorspeld.

View on Instagram
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
makrooy wrote:De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.
Haha toch wel
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 6 days ago
Revolting Against wrote:Sowieso vind ik het hele ‘bezopen’ verhaal ook een beetje overdreven. Ja ze hadden een bakkie op, maar volgens mij wisten ze echt nog wel wat ze deden. Maar goed ik zie Willem ‘Arie Boomsma’ alleen maar spinazie eten dus dan ben je al snel bezopen.
:lol: :lol: :lol:

Wat een verhaal weer.....de verveling slaat toe in dj land hoor :corn:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Paling wrote:
makrooy wrote:De twee grootste hardstyle acts die een 'ruzie' faken om in the picture te blijven? Nee.
Haha toch wel
in het land der blinden is eenoog koning
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Paling wrote:
Haha toch wel
Mis ik iets? Ik zie niet in hoe dat het fake maakt, maar eerder een spontane ludieke actie.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 45 minutes ago
Misschien hebben ze het onderling wel uitgesproken en is dit een teken van ' good will' ?
K
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2018
last seen Jun 2022
Ik sta nog altijd achter de marketingstunt, is vrij aannemelijk met een guestshow nu (maar geen bewijs natuurlijk) en het zal me niet verbazen dat er een collab aan zit te komen. Je kunt zeggen van HHZ wat je wilt, maar marketing zit bij die gast wel snor en Da Tweekaz zijn daar ook sterk in. Grote artiesten of niet, muziekindustrie is gewoon aan het strugglen en ook de grote jongens moeten altijd in the picture blijven. Als je stil staat, loop je achter.

De waarheid gaan we misschien nooit achterhalen, maar ik geloof nog steeds dat het een marketingstunt is.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Jij bent Knettah
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Kan ook zijn dat het eerst serieus wel een fittie was en ze daarna via DM besloten het goed te maken en er voor beide partijen een slaatje uit te slaan.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 6 days ago
Belachelijke marketing dan! Maar ach....we hebben het erover, dit missie geslaagd dan toch!?!

Gisteren is al aangekondigd de volgende episode Dragonborn Part 1, 2 & 3 te draaien...en wie komt er ook langs/ of een set draaien.....Juist!

Beetje een nep ruzie opzetten om te scoren.....Tsja, corona laten we maar zeggen :x
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
HardDB wrote:Belachelijke marketing dan!
Want?
HardDB wrote:Gisteren is al aangekondigd de volgende episode Dragonborn Part 1, 2 & 3 te draaien...en wie komt er ook langs/ of een set draaien.....Juist!
Ook al zou hij ze alle 3 draaien, ooit van een grapje gehoord?
HardDB wrote:Beetje een nep ruzie opzetten om te scoren.....Tsja, corona laten we maar zeggen :x
Lees de reactie van Emre nog eens.