Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Kleine fittie met Da Tweekaz en Headhunterz over dat DT geen Dragonborn part 3 in hun tweekatv marathon wilden hebben ivm de rechten op de plaat. Door alleen Dragonborn part 3 kan de marathon nu dus niet bekeken worden op youtube.

Headhunterz voelt zich aangevallen door de grappen van da Tweekaz? Geen idee of het nou allemaal serieus is of dat ze allemaal lopen te kloten.


"was all in good fun"

Alhoewel Heady geen reden ziet om de (auto) copyright claim van Dragonborn Part 3 weg te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 13:10 
 
Hardtraxx Addict

Leandertjeee schreef:

"was all in good fun"

Heady reageert weer met: 'We both know that's not true. I know what it's about and if you want to clear the air you know where to find me.' In zijn verhaal zegt hij vervolgens nog dat hij het niet allemaal gaat uitleggen wat er is gebeurd etc.

Benieuwd waar dit dan precies over gaat. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Auto claim is volgens mij niet zomaar aan of uit te zetten. Zag laatst dat Verizon een video van zichzelf hadden geclaimd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Leandertjeee schreef:

"was all in good fun"

Heady reageert weer met: 'We both know that's not true. I know what it's about and if you want to clear the air you know where to find me.' In zijn verhaal zegt hij vervolgens nog dat hij het niet allemaal gaat uitleggen wat er is gebeurd etc.

Benieuwd waar dit dan precies over gaat. :huh:

Vind het maar raar om dit over social media uit te vechten, om vervolgens niet inhoudelijk erop in te gaan naar je fanbase toe. Zeg er dan niks over en los het persoonlijk op, of ga all out en leg het uit op je socials. Nu gaat iedereen maar lopen gissen. Toch heel stom lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Leandertjeee schreef:

"was all in good fun"

Heady reageert weer met: 'We both know that's not true. I know what it's about and if you want to clear the air you know where to find me.' In zijn verhaal zegt hij vervolgens nog dat hij het niet allemaal gaat uitleggen wat er is gebeurd etc.

Benieuwd waar dit dan precies over gaat. :huh:


Aan de laatste stories van hhz te zien denk ik dat het gaat over dat ze Dragonborn part 3 belachelijk hebben gemaakt ofzo. Not sure though
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 14:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Uniforce schreef:
Leandertjeee schreef:

"was all in good fun"

Heady reageert weer met: 'We both know that's not true. I know what it's about and if you want to clear the air you know where to find me.' In zijn verhaal zegt hij vervolgens nog dat hij het niet allemaal gaat uitleggen wat er is gebeurd etc.

Benieuwd waar dit dan precies over gaat. :huh:


Aan de laatste stories van hhz te zien denk ik dat het gaat over dat ze Dragonborn part 3 belachelijk hebben gemaakt ofzo. Not sure though

Da Tweekaz hebben een paar keer aangegeven dat ze Dragonborn niet in hun shows willen hebben (met een komische toon wel), na meermaals aanvragen door fans. Gister startte Sound Rush Dragonbort Pt 3 in en toen kwam Marcus aanrennen en zette de plaat uit (ook vrij snel weer aan trouwens). En toen legden ze uit dat de emotie en 'negatieve' sfeer (weet de exacte bewoording even niet meer) in die plaat/platen niet bij hun shows past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ze kunnen dat stukje met Dragonborn erin gewoon muten. Was bij Unleashed ook. Ik neig hierin juist meer naar Heady's kant, was aan het kijken en vond de manier waarop er richting Sound Rush en indirect richting HHZ gedaan werd nogal kinderachtig. Ja, HHZ is een dramaqueen, maar hij is ook (iets te) opvallend vaak een leuk doelwit voor sommige artiesten om wat modder naar te gooien. Van die indirecte shit. Heel kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ocean's Apart slaat toch ook gewoon op die chick waarmee ie vorig jaar ging en waar ie een punt achter moest zetten omdat zij een modellenwerk carrière wilde najagen in de VS. Vervolgens belande hij in een existentiële crisis ofzo en kapte ie al z'n shows en maakte die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz is heppie de peppie muziek dus willen ze dergelijke platen niet. Dat ze dan Sound Rush gaan afkappen als ze die plaat draaien, wat je uiteraard wel 100% kan verwachten dat ze die gaan draaien, is wel een kut streek.

Maar goed, alcohol zal er ook wel redelijk wat mee te maken hebben. Echter is dat ook geen vrijgeleide om zoiets te doen. Waarschijnlijk speelt er ook nog een hoop meer kijkend naar waar HHZ naar hint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verbaas me uberhaupt dat sound rush en tweekaz samenwerken want volgens mij toen sound rush nog upcomming was deelde tweekaz ooit een sneer naar ze uit.
Zal wss wel weer vergeten zijn , maar nu dit weer met HHZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
verbaas me uberhaupt dat sound rush en tweekaz samenwerken want volgens mij toen sound rush nog upcomming was deelde tweekaz ooit een sneer naar ze uit.
Zal wss wel weer vergeten zijn , maar nu dit weer met HHZ.


Bestaat ook nog zoiets als goed maken eh, toen zij upcoming waren is inmiddels ook al jaren geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 17:52 
 
Hardtraxxer

Volgens mij is het ooit juist bij Headhunterz begonnen omdat hij had gezegd dat hij en Da Tweekaz waarschijnlijk nooit iets samen zouden doen omdat hij zijn eigen muziek duister en verdrietig vond (iets in die trend iig) en daarom niet goed samen zou gaan met de over het algemeen vrolijke en niet serieuze stijl van Da Tweekaz. Vandaar dat Da Tweekaz dit soms benoemen in hun streams als iemand vraagt of ze iets van Headhunterz kunnen draaien. Dat er dan ook nog copyright claims bij komen waardoor de stream niet terug te kijken is zal ook niet helpen.

Vind het wel apart dat Headhunterz nu wel moeilijk lijkt te doen terwijl het 'all good' zou zijn. Ben van beide artiesten fan maar dit neigt toch wel weer naar overdreven drama van Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz en Tweekaz lijkt me ook een waardeloze combi. Eigenlijk alles met Tweekaz though...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik het moet geloven klinkt het zo aan de oppervlakte super triestig.

Maar geloof er niet veel van dat de sombere toon in dat nummer de reden is waarom het afgekapt wordt. Zoveel hardstyle gaat over levensstruggles. Ran-D - Zombie gaat zelfs over een terroristische aanslag... Denk dat er wel meer achter zit.

Rickzel schreef:
Headhunterz en Tweekaz lijkt me ook een waardeloze combi. Eigenlijk alles met Tweekaz though...


Ondanks dat lijken Da Tweekaz mij commercieel gezien de meest succesvolle hardstyle act in de wereld. Geen argument voor hun muziek, maar toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Headhunterz en Tweekaz lijkt me ook een waardeloze combi. Eigenlijk alles met Tweekaz though...


Volgende fittie: 2Faced vs Da Tweekaz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vermoed dat hhz een hoogsensitief persoon is. Niks mis mee, maar zorgt wel voor dat hij dingen snel persoonlijk neemt maar ook voor onbegrip bij andere mensen. Maar zoals ik het nu zie van beide hun insta verhalen is er helemaal niet zo gek veel aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 05:31 
 
Hardtraxx Veteran

Stelletje kinderen zijn het ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 08:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Volgens mij is het ooit juist bij Headhunterz begonnen omdat hij had gezegd dat hij en Da Tweekaz waarschijnlijk nooit iets samen zouden doen omdat hij zijn eigen muziek duister en verdrietig vond (iets in die trend iig) en daarom niet goed samen zou gaan met de over het algemeen vrolijke en niet serieuze stijl van Da Tweekaz. Vandaar dat Da Tweekaz dit soms benoemen in hun streams als iemand vraagt of ze iets van Headhunterz kunnen draaien. Dat er dan ook nog copyright claims bij komen waardoor de stream niet terug te kijken is zal ook niet helpen.

Vind het wel apart dat Headhunterz nu wel moeilijk lijkt te doen terwijl het 'all good' zou zijn. Ben van beide artiesten fan maar dit neigt toch wel weer naar overdreven drama van Headhunterz.


Dit is het idd, Da Tweekaz hebben dit in een eerdere episode uitgelegd waarom ze het niet zo hebben op Headhunterz. Maar goed, het is idd een beetje kinderachtig van beide kanten. Het lijkt me nu wel handig dat ze het zelf uitleggen wat er gebeurd is zodat niet iedereen blijft gissen.

Denk dat Headhunterz z'n verleden met de DJ Mag en de "diss-track" naar Angerfist & Radical Redemption toe ook niet helpt waardoor Da Tweekaz (als grap) ook vroegen of Headhunterz nu een "diss-track" tegen hun ging maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HC4LMichaelRoza schreef:
Yiem schreef:
Volgens mij is het ooit juist bij Headhunterz begonnen omdat hij had gezegd dat hij en Da Tweekaz waarschijnlijk nooit iets samen zouden doen omdat hij zijn eigen muziek duister en verdrietig vond (iets in die trend iig) en daarom niet goed samen zou gaan met de over het algemeen vrolijke en niet serieuze stijl van Da Tweekaz. Vandaar dat Da Tweekaz dit soms benoemen in hun streams als iemand vraagt of ze iets van Headhunterz kunnen draaien. Dat er dan ook nog copyright claims bij komen waardoor de stream niet terug te kijken is zal ook niet helpen.

Vind het wel apart dat Headhunterz nu wel moeilijk lijkt te doen terwijl het 'all good' zou zijn. Ben van beide artiesten fan maar dit neigt toch wel weer naar overdreven drama van Headhunterz.


Dit is het idd, Da Tweekaz hebben dit in een eerdere episode uitgelegd waarom ze het niet zo hebben op Headhunterz. Maar goed, het is idd een beetje kinderachtig van beide kanten. Het lijkt me nu wel handig dat ze het zelf uitleggen wat er gebeurd is zodat niet iedereen blijft gissen.

Denk dat Headhunterz z'n verleden met de DJ Mag en de "diss-track" naar Angerfist & Radical Redemption toe ook niet helpt waardoor Da Tweekaz (als grap) ook vroegen of Headhunterz nu een "diss-track" tegen hun ging maken.

Ik vind zo'n diss-track juist wel leuk, mits goed uitgevoerd natuurlijk. Vond het destijds ook wel een terechte reactie van Heady op dat waanzinnig treurige gedoe van zo'n beetje heel Most Wanted
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op een nieuwe #H8M3 track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 13:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nergens om hoor, maar werd Dragonborn Part III toen ook niet uit een set/stream gehaald wegens automatische copyright claims.

Volgens mij geeft Headhunterz dit ergens ook nog toe. Zo raar is het dan toch niet om die plaat niet te draaien en ook stop te zetten. Je stream wordt er namelijk uitgeknald en bij een paar keer wordt je verbannen. Vind het zeker bij platen die je anderen hebt gegeven of al uit zijn ook enorm triest dat je dit toepast wanneer mensen hem gewoon in een mix willen stoppen, ze uploaden hem niet opnieuw of geven een download link met de full.

Het is niet extreem netjes hoe het wordt gebracht maar man wat een aanstellerij vanuit Headhunterz en snap de reactie van Da Tweekaz wel verder. Die gasten nemen zichzelf ook niet serieus en maken vaker grappen omtrent collega's en andersom ook, kijk maar hoe ze zijn bij die DBSTF podcast. Headhunterz is imo veel te diep in dat spirituele persoontje gevallen en neemt zichzelf veel te serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nergens om hoor, maar werd Dragonborn Part III toen ook niet uit een set/stream gehaald wegens automatische copyright claims.

Volgens mij geeft Headhunterz dit ergens ook nog toe. Zo raar is het dan toch niet om die plaat niet te draaien en ook stop te zetten. Je stream wordt er namelijk uitgeknald en bij een paar keer wordt je verbannen. Vind het zeker bij platen die je anderen hebt gegeven of al uit zijn ook enorm triest dat je dit toepast wanneer mensen hem gewoon in een mix willen stoppen, ze uploaden hem niet opnieuw of geven een download link met de full.

Het is niet extreem netjes hoe het wordt gebracht maar man wat een aanstellerij vanuit Headhunterz en snap de reactie van Da Tweekaz wel verder. Die gasten nemen zichzelf ook niet serieus en maken vaker grappen omtrent collega's en andersom ook, kijk maar hoe ze zijn bij die DBSTF podcast. Headhunterz is imo veel te diep in dat spirituele persoontje gevallen en neemt zichzelf veel te serieus.

Zou een prima reden zijn, maar dat zeggen ze nergens. Denk dat als ze dat vanaf het begin hadden gezegd, dat Willem er ook helemaal geen punt van had gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is zo, mogelijk is dat wel de reden geweest, maarja ze waren bezopen. Ik meende alleen dat HHZ daar wat over zei in z'n Insta story, maar kan dat niet terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 20:27 
 
Hardtraxx Newbie

Marcus gaf net op Twitch aan dat de claim eraf is en de stream binnenkort alsnog online komt.

Vertelde ook dat ze nu eenmaal vaker de draak steken met collega's, het is wat uit de hand gelopen maar met alle memes die het op heeft geleverd (die Heady zelf overigens ook flink repostte) het het toch wel waard heeft gevonden.

Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: https://www.instagram.com/tv/CGQK0yJg3Y ... o524z4wdhd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zyron schreef:
Marcus gaf net op Twitch aan dat de claim eraf is en de stream binnenkort alsnog online komt.

Vertelde ook dat ze nu eenmaal vaker de draak steken met collega's, het is wat uit de hand gelopen maar met alle memes die het op heeft geleverd (die Heady zelf overigens ook flink repostte) het het toch wel waard heeft gevonden.

Ter afsluiter verscheen deze Tweekaz Remix van Dragonborn pt.3: https://www.instagram.com/tv/CGQK0yJg3Y ... o524z4wdhd

Geen kicks meer nodig met Marcus in de studio
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen