Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 09:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Broken Balance schreef:
Ondanks dat wel by far de beste DJ van iedereen daar en met de meeste ervaring (1994), zin aan zijn set bij Resonate.

Verder ook 100% met hem eens. De caps lock mocht hij achterwege laten, dan stond het iets professioneler.


Ook 100% eens met Unexist.... rot toch op met dat (a)social media geneuzel en het opeisen van respect door erop te reageren als ergens je naam niet staat..... alsof de wereld vergaat... als je daar echt over valt dan ben je volgens mij nog niet echt volwassen.

En Unexist is gewoon legendarisch (aka DJ Jappo met releases op D-Boy Black)... als er iemand ervaring heeft in het wereldje is hij het wel. En als ik zijn post goed begrijp zegt hij in principe ook dat je niet van elkaar van alles moet verwachten of afdwingen op social media maar dat je je gewoon met muziek moet bezig houden. Als zo'n legende je zo de waarheid onder de neus drukt zou ik mij kapot schamen als snotaapje headhunterz.

Niemand weet exact wie er achter de posts van angerfist / radical zit en wat ze er wel/niet mee bedoelen. Maar het feit dat headhunterz daar dan op reageert zegt veel meer. Ook al is het opzettelijk van angerfist / radical dan sta je daar toch boven hahaha... zegt dan meer over hun dan over jezelf

De keizer loopt naast de schoenen en iedereen moet zijn respect tonen aan de keizer..... Ook al rende die boehoe weg van de hardstyle en is ie door q-dance met een vuistdiep in zijn reet terug in het zadel gezet.

Mag allemaal en prima voor headhunterz maar ga niet naast je schoenen lopen en wees een vent en bel dan die artiesten op (of het management) en praat het face to face uit ipv social media bla bla

Ik ben het hier op zoveel fronten niet mee eens. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 09:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ben het hier op zoveel fronten niet mee eens. :lol:


Ik grotendeels wel. Sowieso tot het stuk van "Niemand weet exact.."

Het blijft niet netjes dat Angerfist/Radical dat doen. Daar treft HHZ geen blaam. Dat hij buiten zijn schoenen loopt doet hij en doet alsof hij de beste is/zelf terug kwam e.d., ook niet heel erg. Hij melkt het wel uit en blijft er over door jammeren en maakt het veel groter dan dat het is. Zelfs het opmerken op social media dat hij niet genoemd wordt is niet enorm erg, maar los dat dan inderdaad gewoon over een appje of telefoontje op.

In eerste instantie had ik HHZ zeker ook geen blaam gegeven, maar hij blijft er als een kind met te weinig aandacht over doorgaan. Als Angerfist (die sowieso wss niet reageert, niet het type voor, deed hij ook niet bij Promo vroeger) maar vooral RR slim is, reageren ze er niet op. RR heeft in eerdere gevallen laten zijn dat hij de kinderachtige partij was, laat dan nu het tegendeel zien en reageer er niet op of app Willemientje persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 09:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou het ook gewoon vaag vinden en op m'n socials knallen.

Het vervolgens tot in den doed uitmelken vind ik ook niks, maar ja dat lijkt mij een geheel andere discussie en bij zo ongeveer alles in de scene toepasbaar. Most Wanted stal is trouwens wel zo ongeveer de laatste die daar een inhoudelijke discussie over gaat winnen zeg mijn god :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ben het hier op zoveel fronten niet mee eens. :lol:


Haha dat mag hoor. Ik ben niet op hardtraxx om met jullie te discussiëren over diverse meningen :) Iedereen heeft toch een andere kijk.

Mijn post ging vooral over die van Unexist. Misschien heeft dat met generatie te maken , ik ben ook al een oude lul die nog een tijdperk zonder socials heeft mee gemaakt.

Ik vind gewoon dat mensen op een dergelijk niveau van alle kanten professionals moeten zijn en cry baby doen op socials hoort in mijn optiek daar niet bij. Achter headhunterz schuilt ook een marketing campagne van jewelste van Q-Dance en zijn hele doen en laten vind ik fake (al is dat waarschijnlijk niet eens zijn persoonlijke insteek maar van de zakelijke lui om hem heen). Dus los van zijn muziek want daar zit echt wel kwaliteit tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar ben ik het dan juist wel weer mee eens, maar juist daarom zou het mij goed uitkomen als alle artiesten alles klakkeloos online zouden gooien ipv alles te laten branden. Verhaaltje van Geck-O laatst is bijvoorbeeld een mooie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daar ben ik het dan juist wel weer mee eens, maar juist daarom zou het mij goed uitkomen als alle artiesten alles klakkeloos online zouden gooien ipv alles te laten branden. Verhaaltje van Geck-O laatst is bijvoorbeeld een mooie.


Klopt, maar veel van dat soort verhaaltjes kunnen je carrière om zeep helpen. Dat van Geck-O is een dusdanig oud verhaal waar hij vrede mee had. Plus hij heeft niet veel meer met die mensen te maken neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja maar door socials, marketing en media wordt alles zo de wereld in geslingerd en ontstaan er dus indrukken , meningen en discussies gebaseerd op tekst....

Dat vind ik een kwalijke zaak van de socials. Blijf van mening dat je dit soort discussies niet op socials moet voeren met een miljoenen publiek die mee leest terwijl niemand weet wie die berichten typt.

Voor het zelfde geld is het een stagiair bij most wanted die oprecht een fout maakt...... en daar discussieer je dan vervolgens over ?

Want uiteindelijk hebben we het over een digitaal tagje @headhunterz die ontbreekt en niet eens zozeer een duidelijke persoonlijke aanval. Dus waar hebben we het dan nog over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja snap de belangen ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het een foutje van de stagiaire was dan hadden zij dat echt wel gezegd hoor... Is nu wel lekker makkelijk roepen dat hhz niet zo moet janken, ben het deels ook wel mee eens dat hij het niet zo hoeft uit te melken, maar kijk wie er begint. Vind dat vele male onprofessioneler. Maarja van unexist mag dat dan weer wel omdat mensen je soms nou eenmaal niet mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Als het een foutje van de stagiaire was dan hadden zij dat echt wel gezegd hoor... Is nu wel lekker makkelijk roepen dat hhz niet zo moet janken, ben het deels ook wel mee eens dat hij het niet zo hoeft uit te melken, maar kijk wie er begint. Vind dat vele male onprofessioneler. Maarja van unexist mag dat dan weer wel omdat mensen je soms nou eenmaal niet mogen.


Dit is toch zo, niet? Niet iedereen hoeft elkaar liev te vinden. Maar je kan het als collega's wel professioneel houden. Ik heb ook collega's die ik niet mag maar ik ga ook niet ruzie of drama met ze zoeken.

Iedereen gooit zijn mening er wel weer tegenaan maar het komt toch op het volgende neer.

1. RR/Angerfist deden iets onprofessioneels.

2. Headhunterz loopt er nu over door te janken en het uit te melken.

Beiden treffen op dit moment blaam, echter is Headhunterz nu de partij die zich onprofessioneel gedraagt. Headhunterz had het simpelweg bij de opmerking dat hij het vreemd vond moeten laten, meer hoef je er niet over te zeggen, de rest zag dat ook wel. Dan kon je inderdaad alleen RR/Angerfist als schuldige partij aanwijzen. De andere twee doen op het moment niks raars zoals hem uitdagen.

Dat "kijkt wie er begint" argument is het zelfde als "hun doen het dus ik mag het ook doen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn punt is, dat zij dat blijkbaar wel mogen doen en heady niet mag janken van Unexist. Zijn post kwam zo beetje over. Ben het erover eens dat hhz dit niet verder hoeft uit te melken, vond zijn eerste spontane reactie op insta wel passend. Het nummer had ik ook nog grappig gevonden als hij het subtiel hield en geen memes ging plaatsen op z'n story.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Mijn punt is, dat zij dat blijkbaar wel mogen doen en heady niet mag janken van Unexist. Zijn post kwam zo beetje over. Ben het erover eens dat hhz dit niet verder hoeft uit te melken, vond zijn eerste spontane reactie op insta wel passend. Het nummer had ik ook nog grappig gevonden als hij het subtiel hield en geen memes ging plaatsen op z'n story.


Dan heb je me niet goed begrepen.

Nogmaals simpel : als professionals (dat zijn ze allemaal toch ? angerfist , rr, headhunterz) moet je niet op social media waar de hele wereld mee leest dergelijke standpunten maken en er zeker niet over gaan janken.

Dat is NIET professioneel totaal niet en dat is wat Unexist in zijn woede volgens mij zegt : hou op met social media gejank en ga muziek maken.

En daar ben ik het dus 100% mee eens. Gaat mij helemaal niet om wie van de artiesten gelijk heeft maar meer het niveau waarop ze acteren.

En het blijft een aanname dat men opzettelijk heady niet noemt. Aannemelijk dus ... maar geen zekerheid.

Voor miin part heeft angerfist een foto van willem in zijn pispot hangen en pist hij er elke dag overheen. Dat moet hij lekker zelf weten toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dus de conclusie is, RR/Angerfist zijn begonnen met de vuile was buiten te hangen en vervolgens gaat HHz er te lang over door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja dus de conclusie is, RR/Angerfist zijn begonnen met de vuile was buiten te hangen en vervolgens gaat HHz er te lang over door?


Conclusie : ik hoop dat angerfist een foto van willem in zijn pot heeft hangen en er dagelijks overheen pist

- grapje -

Conclusie is : doe normaal en jank nie zo over social media posts hoe ze ook bedoeld zijn. En als ze wel opzettelijk kwalijk bedoeld zijn dan moet de poster van die berichten ook maar eens volwassen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja conclusie doe normaal, maar niet te normaal graag want dan killen we dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja conclusie doe normaal, maar niet te normaal graag want dan killen we dit topic


Nee hoor heb genoeg wist je datjes vanuit insiders die werken voor artiesten... maar ja das nergens terug te lezen op socials dus bij voorbaat niet geloofwaardig dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pas op met insider info, dat triggert de mierenneukers :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwah ligt eraan, als het herleidbaar is. Gooi maar op dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Pas op met insider info, dat triggert de mierenneukers :list:


Nee joh ga niet lopen steuken. Is niet aan mij om zoiets te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al die aannames hier xd

Wie weet wat er allemaal op de achtergrond nog speelt, waar niemand iets vanaf weet?
Wij weten alleen dat er niet gefeliciteerd is en dat daar een aantal keer op gereageert is met o.a. een diss-track

Heady zal hier wel zijn redenen voor hebben. Nog een goede track ook! Kicks iig beter dan die van RR & Angerfist bij elkaar :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat je de disss track te serieus moet nemen, vooral nadat hij het zelf 'dramatization' noemt. Gewoon banter m8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haters gonna hate hashtag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 09:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Denk niet dat je de disss track te serieus moet nemen, vooral nadat hij het zelf 'dramatization' noemt. Gewoon banter m8


Het is gewoon slimme marketing.

Had het al eens eerder genoemd geloof ik, maar zodra jij als populaire artiest een fittie creëert met een andere artiest trek je enorm de aandacht naar jezelf en die andere artiest. Fans van beide partijen duiken er bovenop e.d. en gaan nog meer achter je staan en spammen op je socials.

Het is marketingwijs sterk om overal gewoon drama van te maken, negatieve aandacht is ook aandacht. Dit gebeurt bijv vooral op YouTube. Waarschijnlijk ook de rede dat hedje er dan een disstrack van maakt (in de hoop dat RR hetzelfde doet) en hij bijvoorbeeld ook als een dramaqueen reageert op die posts in het wjd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja dat absoluut, maakt het niet minder vermakelijk op. Zou toch fantastisch zijn als RR een track maakt met subtiele house invloeden om hhz te poken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou het blijkt in ieder geval wel weer dat de jongetjes nog steeds jongetjes zijn. Met ervaring kwam vaak ook volwassenheid.... toch ?

En idd negatieve aandacht is ook aandacht :) blijkt wel weer want zelfs ik reageer er op hahaha

... shit
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen