Zou mooi zijn als Headhunterz en Radical Redemption nu gewoon met een collab komen, en dat al deze drama gewoon kweken van hype was.
ik ben het eigenlijk gewoon totaal eens dat radical redemption en angerfist hem niet feliciteren en de andere wel ik snap ook niet dat veel mensen nu aan hhz kant gaan staan.
want nou angerfist was altijd de gene die highest hard award kreeg.
en radical redemption zou misschien kans kunnen maken.
de andere die er alllemaal in zijn gekomen in die top 100 (hardstyle dj's) zijn altijd loyaal gebleven aan hardstyle of hardcore (miss k8 geval) en headhunterz totaal niet.
ik heb het gevoel dat alles wat headhunterz heb gedaan om tot dit punt te bereiken top 100 dj mag zo hoog eindigen als hardstyle dj dat het allemaal een soort act was om weg tegaan uit hardstyle en naderhand in 2016 lekker in alle aandacht krijgen op defqon 1 en dan nog verhaaltje vertellen dat tie zijn fans zo gemist heeft en dan toch nog niet terug komen maar uiteindelijk toch weer een keer draaien als project 1 . en dan nog steeds niet volledig terug komen maar toch iedereen aan het lijntje houden om terug te komen dat noemen ze mensen hypen dat is gewoon wat hij heeft gedaan zowiezo samen met Q-DANCE iedereen wordt gehyped hij komt terug met zijn zielige verhaaltje en hij krijgt met een domme plaat in mijn ogen Destiny nummer 1 in Q-DANCE top 100 en wordt hij daarna highest hard in dj mag en dan denken Angerfist en radical redemption natuurlijk ja fack jou gast wij stonden daar altijd en alleen omdat jij alles zo toneel gehyped hebt en van die totaal geen hardstyle hebt die op jou stemmen win jij van ons.
dus denk dat ze hebben daarom niet hebben gefeliciteerd.
dit zou inieder geval een reden kunnen zijn.
of het nou onproffesioneel is of niet ik begrijp ze wel opzich.