Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 10:30 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:
Als het een foutje van de stagiaire was dan hadden zij dat echt wel gezegd hoor... Is nu wel lekker makkelijk roepen dat hhz niet zo moet janken, ben het deels ook wel mee eens dat hij het niet zo hoeft uit te melken, maar kijk wie er begint. Vind dat vele male onprofessioneler. Maarja van unexist mag dat dan weer wel omdat mensen je soms nou eenmaal niet mogen.

Dit is toch zo, niet? Niet iedereen hoeft elkaar liev te vinden. Maar je kan het als collega's wel professioneel houden. Ik heb ook collega's die ik niet mag maar ik ga ook niet ruzie of drama met ze zoeken.

Iedereen gooit zijn mening er wel weer tegenaan maar het komt toch op het volgende neer.

1. RR/Angerfist deden iets onprofessioneels.

2. Headhunterz loopt er nu over door te janken en het uit te melken.

Beiden treffen op dit moment blaam, echter is Headhunterz nu de partij die zich onprofessioneel gedraagt. Headhunterz had het simpelweg bij de opmerking dat hij het vreemd vond moeten laten, meer hoef je er niet over te zeggen, de rest zag dat ook wel. Dan kon je inderdaad alleen RR/Angerfist als schuldige partij aanwijzen. De andere twee doen op het moment niks raars zoals hem uitdagen.

Dat "kijkt wie er begint" argument is het zelfde als "hun doen het dus ik mag het ook doen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 10:42 

Hardtraxx Elite

Mijn punt is, dat zij dat blijkbaar wel mogen doen en heady niet mag janken van Unexist. Zijn post kwam zo beetje over. Ben het erover eens dat hhz dit niet verder hoeft uit te melken, vond zijn eerste spontane reactie op insta wel passend. Het nummer had ik ook nog grappig gevonden als hij het subtiel hield en geen memes ging plaatsen op z'n story.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 11:15 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Mijn punt is, dat zij dat blijkbaar wel mogen doen en heady niet mag janken van Unexist. Zijn post kwam zo beetje over. Ben het erover eens dat hhz dit niet verder hoeft uit te melken, vond zijn eerste spontane reactie op insta wel passend. Het nummer had ik ook nog grappig gevonden als hij het subtiel hield en geen memes ging plaatsen op z'n story.

Dan heb je me niet goed begrepen.

Nogmaals simpel : als professionals (dat zijn ze allemaal toch ? angerfist , rr, headhunterz) moet je niet op social media waar de hele wereld mee leest dergelijke standpunten maken en er zeker niet over gaan janken.

Dat is NIET professioneel totaal niet en dat is wat Unexist in zijn woede volgens mij zegt : hou op met social media gejank en ga muziek maken.

En daar ben ik het dus 100% mee eens. Gaat mij helemaal niet om wie van de artiesten gelijk heeft maar meer het niveau waarop ze acteren.

En het blijft een aanname dat men opzettelijk heady niet noemt. Aannemelijk dus ... maar geen zekerheid.

Voor miin part heeft angerfist een foto van willem in zijn pispot hangen en pist hij er elke dag overheen. Dat moet hij lekker zelf weten toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 11:20 

Donateur

Ja dus de conclusie is, RR/Angerfist zijn begonnen met de vuile was buiten te hangen en vervolgens gaat HHz er te lang over door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 11:23 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ja dus de conclusie is, RR/Angerfist zijn begonnen met de vuile was buiten te hangen en vervolgens gaat HHz er te lang over door?

Conclusie : ik hoop dat angerfist een foto van willem in zijn pot heeft hangen en er dagelijks overheen pist

- grapje -

Conclusie is : doe normaal en jank nie zo over social media posts hoe ze ook bedoeld zijn. En als ze wel opzettelijk kwalijk bedoeld zijn dan moet de poster van die berichten ook maar eens volwassen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 11:27 

Donateur

Ja conclusie doe normaal, maar niet te normaal graag want dan killen we dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 11:29 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ja conclusie doe normaal, maar niet te normaal graag want dan killen we dit topic

Nee hoor heb genoeg wist je datjes vanuit insiders die werken voor artiesten... maar ja das nergens terug te lezen op socials dus bij voorbaat niet geloofwaardig dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 11:32 

Hardtraxxer

Pas op met insider info, dat triggert de mierenneukers :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 11:33 

Donateur

Mwah ligt eraan, als het herleidbaar is. Gooi maar op dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 11:34 

Hardtraxxer

paperclip schreef:
Pas op met insider info, dat triggert de mierenneukers :list:

Nee joh ga niet lopen steuken. Is niet aan mij om zoiets te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-11-2018, 22:16 

Hardtraxxer

Al die aannames hier xd

Wie weet wat er allemaal op de achtergrond nog speelt, waar niemand iets vanaf weet?
Wij weten alleen dat er niet gefeliciteerd is en dat daar een aantal keer op gereageert is met o.a. een diss-track

Heady zal hier wel zijn redenen voor hebben. Nog een goede track ook! Kicks iig beter dan die van RR & Angerfist bij elkaar :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-12-2018, 00:52 

Hardtraxx Elite

Denk niet dat je de disss track te serieus moet nemen, vooral nadat hij het zelf 'dramatization' noemt. Gewoon banter m8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-12-2018, 01:09 

Hardtraxx Addict

Haters gonna hate hashtag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-12-2018, 08:16 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:
Denk niet dat je de disss track te serieus moet nemen, vooral nadat hij het zelf 'dramatization' noemt. Gewoon banter m8

Het is gewoon slimme marketing.

Had het al eens eerder genoemd geloof ik, maar zodra jij als populaire artiest een fittie creƫert met een andere artiest trek je enorm de aandacht naar jezelf en die andere artiest. Fans van beide partijen duiken er bovenop e.d. en gaan nog meer achter je staan en spammen op je socials.

Het is marketingwijs sterk om overal gewoon drama van te maken, negatieve aandacht is ook aandacht. Dit gebeurt bijv vooral op YouTube. Waarschijnlijk ook de rede dat hedje er dan een disstrack van maakt (in de hoop dat RR hetzelfde doet) en hij bijvoorbeeld ook als een dramaqueen reageert op die posts in het wjd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-12-2018, 12:42 

Hardtraxx Elite

Ohja dat absoluut, maakt het niet minder vermakelijk op. Zou toch fantastisch zijn als RR een track maakt met subtiele house invloeden om hhz te poken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-12-2018, 13:44 

Hardtraxxer

Nou het blijkt in ieder geval wel weer dat de jongetjes nog steeds jongetjes zijn. Met ervaring kwam vaak ook volwassenheid.... toch ?

En idd negatieve aandacht is ook aandacht :) blijkt wel weer want zelfs ik reageer er op hahaha

... shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-12-2018, 14:50 

Hardtraxxer

Zou mooi zijn als Headhunterz en Radical Redemption nu gewoon met een collab komen, en dat al deze drama gewoon kweken van hype was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:15 

Hardtraxx Newbie

ik ben het eigenlijk gewoon totaal eens dat radical redemption en angerfist hem niet feliciteren en de andere wel ik snap ook niet dat veel mensen nu aan hhz kant gaan staan.
want nou angerfist was altijd de gene die highest hard award kreeg.
en radical redemption zou misschien kans kunnen maken.
de andere die er alllemaal in zijn gekomen in die top 100 (hardstyle dj's) zijn altijd loyaal gebleven aan hardstyle of hardcore (miss k8 geval) en headhunterz totaal niet.
ik heb het gevoel dat alles wat headhunterz heb gedaan om tot dit punt te bereiken top 100 dj mag zo hoog eindigen als hardstyle dj dat het allemaal een soort act was om weg tegaan uit hardstyle en naderhand in 2016 lekker in alle aandacht krijgen op defqon 1 en dan nog verhaaltje vertellen dat tie zijn fans zo gemist heeft en dan toch nog niet terug komen maar uiteindelijk toch weer een keer draaien als project 1 . en dan nog steeds niet volledig terug komen maar toch iedereen aan het lijntje houden om terug te komen dat noemen ze mensen hypen dat is gewoon wat hij heeft gedaan zowiezo samen met Q-DANCE iedereen wordt gehyped hij komt terug met zijn zielige verhaaltje en hij krijgt met een domme plaat in mijn ogen Destiny nummer 1 in Q-DANCE top 100 en wordt hij daarna highest hard in dj mag en dan denken Angerfist en radical redemption natuurlijk ja fack jou gast wij stonden daar altijd en alleen omdat jij alles zo toneel gehyped hebt en van die totaal geen hardstyle hebt die op jou stemmen win jij van ons.
dus denk dat ze hebben daarom niet hebben gefeliciteerd.
dit zou inieder geval een reden kunnen zijn.
of het nou onproffesioneel is of niet ik begrijp ze wel opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:18 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

Nee? :lol: HHZ heeft echt al sinds 2010 de highest hard. Verder valt je verhaal niet fatsoenlijk te lezen zonder oogpijn.

Edit: Even opgezocht voordat ik m'n mond voorbij lul maar:

2010 HHZ #36, Angerfist niet in Top 100
2011 HHZ #17, Angerfist #39
2012 HHZ #11, Angerfist #42
2013 HHZ #23, Angerfist #34
2014 HHZ #40, Angerfist #37 (1e x Angerfist hoger)
2015 HHZ #48, Angerfist #38 (2e x Angerfist hoger)
2016 HHZ #36, Angerfist #46
2017 HHZ #33, Angerfist #40
2018 HHZ #28, Angerfist #29

HHZ is dus in general altijd de populairste 'harder' dj geweest, steelde niet Angerfist/RR hun plek toen hij uit de Hardstyle was of iets dergelijks, dat waren juist de enige jaren dat Angerfist hoger stond. Voor de rest is HHZ altijd hoger geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:28 

Kraak... Piep...

Uitnodigend stukje tekst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:35 

Hardtraxxer

Huh? Is hhz terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:42 

Hardtraxx Veteran

future trunks schreef:
ik ben het eigenlijk gewoon totaal eens dat radical redemption en angerfist hem niet feliciteren en de andere wel ik snap ook niet dat veel mensen nu aan hhz kant gaan staan.
en radical redemption zou misschien kans kunnen maken.
de andere die er alllemaal in zijn gekomen in die top 100 (hardstyle dj's) zijn altijd loyaal gebleven aan hardstyle of hardcore (miss k8 geval) en headhunterz totaal niet.
ik heb het gevoel dat alles wat headhunterz heb gedaan om tot dit punt te bereiken top 100 dj mag zo hoog eindigen als hardstyle dj dat het allemaal een soort act was om weg tegaan uit hardstyle en naderhand in 2016 lekker in alle aandacht krijgen op defqon 1 en dan nog verhaaltje vertellen dat tie zijn fans zo gemist heeft en dan toch nog niet terug komen maar uiteindelijk toch weer een keer draaien als project 1 . en dan nog steeds niet volledig terug komen maar toch iedereen aan het lijntje houden om terug te komen dat noemen ze mensen hypen dat is gewoon wat hij heeft gedaan zowiezo samen met Q-DANCE iedereen wordt gehyped hij komt terug met zijn zielige verhaaltje en hij krijgt met een domme plaat in mijn ogen Destiny nummer 1 in Q-DANCE top 100 en wordt hij daarna highest hard in dj mag en dan denken Angerfist en radical redemption natuurlijk ja fack jou gast wij stonden daar altijd en alleen omdat jij alles zo toneel gehyped hebt en van die totaal geen hardstyle hebt die op jou stemmen win jij van ons.
dus denk dat ze hebben daarom niet hebben gefeliciteerd.
dit zou inieder geval een reden kunnen zijn.
of het nou onproffesioneel is of niet ik begrijp ze wel opzich.

Hardstylboy welkom terug kearl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:49 

Hardtraxxer

future trunks schreef:
ik heb het gevoel dat alles wat headhunterz heb gedaan om tot dit punt te bereiken top 100 dj mag zo hoog eindigen als hardstyle dj dat het allemaal een soort act was om weg tegaan uit hardstyle en naderhand in 2016 lekker in alle aandacht krijgen op defqon 1 en dan nog verhaaltje vertellen dat tie zijn fans zo gemist heeft en dan toch nog niet terug komen maar uiteindelijk toch weer een keer draaien als project 1 . h.

Even voor de duidelijkheid, jij denkt dus oprecht dat iemand:

- Voor de lol een contract tekent bij Ultra
- Voor de schijn allemaal housetracks maakt
- Daarmee een groot gedeelte van zijn fans teleurstelt
- Zijn gehele fanbase voorliegt want stiekem vindt hij house maar kut muziek
- De hele wereld overvliegt om overal house setjes te draaien om de schijn op te houden
- In het geheim Q-dance hiervan inlicht om een comeback te maken

En dat allemaal om een paar plaatsjes te stijgen in de DJ MAG.. :lol: :lol: :lol:
Wat btw niet zo is want hij was in 2013 nr 23, en na zijn comeback in 2017 nr. 33.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:58 

Hardtraxx Addict

Joooo maat doe Wessel de groeten in psychoseland
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 12:46 

Hardtraxx Newbie

ik had hier blijkbaar niet goed over nagedacht en zag dit niet echt goed.
sorry jullie hebben gelijk ik had er nooit zo over nagedacht.
en mijn feiten waren ook compleet fout.
thanks voor het bij brengen.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen