Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap hem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 02:37 
 
Hardtraxx Crew

ik vind m niet grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 09:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
ik vind m niet grappig


Ik ook niet! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 09:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik snap hem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap 'm niet maar neem alvast een voorschot op niet grappig. Ik word ook lichtelijk kniftig van die bromance tussen HHz en SR de hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd :lol:

Hoe vaak er tijdens SoundRush’s set HHZ wel niet gementioned is op Qlimax, t wordt echt teveel nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Lolz zij hebben dit niet eens gemaakt he, bespeur wel wat jaloezie hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik wil ook bij HHZ op schoot


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ja ik wil ook bij HHZ op schoot


:lol:


Anders ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Lolz zij hebben dit niet eens gemaakt he, bespeur wel wat jaloezie hier

Volg je hun op insta? This is the Willem of the night lalala
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind persoonlijk Sound Rush al behoorlijk irritant. Tracks vind ik ook te veel meeliften op HHZ en Project One sounds van nu. Maar goed, ben geen bekende DJ dus ga geen fittie beginnen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Spobbertiet schreef:
Lolz zij hebben dit niet eens gemaakt he, bespeur wel wat jaloezie hier

Volg je hun op insta? This is the Willem of the night lalala


Ja ze komen wel vaak voorbij, is toch meer vriendenlolleleleltje
ULTIMO schreef:
Ja ik wil ook bij HHZ op schoot


:lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of het vanuit RR en Angerfist nu expres was of niet, een man van 33/34 die een online fittie begint, een speciale "diss"plaat schrijft en medio een maand later nog loopt te posten over het feit dat iemand hem niet heeft getagd in een tweet heeft toch wel iets bedroevends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

broodjebeenham schreef:
Of het vanuit RR en Angerfist nu expres was of niet, een man van 33/34 die een online fittie begint, een speciale "diss"plaat schrijft en medio een maand later nog loopt te posten over het feit dat iemand hem niet heeft getagd in een tweet heeft toch wel iets bedroevends.


Beetje hype creëeren jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha eens. Zeker omdat de stijlen zo ver uit elkaar liggen dat het elkaar niet bijt. Het is net of Max Verstappen straks boos is op Rico Verhoeven als Rico Max niet gefeliciteerd als hij sportman van het jaar is geworden... En dat dan heel lang vol gaat houden. Elke keer weer.

Al zou ik niet zo snel ruzie zoeken met Rico Verhoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik trek die onverschilligheid van Max in dat soort zaken juist bizar slecht, zo van ik doe het allemaal voor de 1e plaats en de wereldtitel en dat duizenden Nederlanders me tof vinden interesseert me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik trek die onverschilligheid van Max in dat soort zaken juist bizar slecht, zo van ik doe het allemaal voor de 1e plaats en de wereldtitel en dat duizenden Nederlanders me tof vinden interesseert me vrij weinig.


Wie is Max? Noem een coureur gewoon bij zijn volledige naam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is in dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Schiet mij maar lek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha eens. Zeker omdat de stijlen zo ver uit elkaar liggen dat het elkaar niet bijt. Het is net of Max Verstappen straks boos is op Rico Verhoeven als Rico Max niet gefeliciteerd als hij sportman van het jaar is geworden... En dat dan heel lang vol gaat houden. Elke keer weer.

Al zou ik niet zo snel ruzie zoeken met Rico Verhoeven.


Het verschil is dat o.a. Brennan Heart en Da Tweekaz wel gefeliciteerd werden. Dus als Rico Verhoeven wel pak 'm beet Epke Zonderland en Tom Dumoulin gaat feliciteren met hun nominatie, maar niet Max Verstappen dan snap ik wel dat hij boos zou worden op Rico (Wel gevaarlijk natuurlijk).

Maar als Max een maand later nog via social media gaat liggen janken, zou die Honda motor er van mij elke wedstrijd uit mogen klappen.

Bij wijze van spreke dan hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Wie is Max? Noem een coureur gewoon bij zijn volledige naam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is in dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.

:lol:

Oke oke, maar Epke en Tom zijn natuurlijk wel meer vrienden van Rico dan Max is. Misschien ook een beetje afgunst omdat Max een auto van de zaak heeft een Tom altijd moet fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Misschien ook een beetje afgunst omdat Max een auto van de zaak heeft een Tom altijd moet fietsen.

Keal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ondanks dat wel by far de beste DJ van iedereen daar en met de meeste ervaring (1994), zin aan zijn set bij Resonate.

Verder ook 100% met hem eens. De caps lock mocht hij achterwege laten, dan stond het iets professioneler.


Ook 100% eens met Unexist.... rot toch op met dat (a)social media geneuzel en het opeisen van respect door erop te reageren als ergens je naam niet staat..... alsof de wereld vergaat... als je daar echt over valt dan ben je volgens mij nog niet echt volwassen.

En Unexist is gewoon legendarisch (aka DJ Jappo met releases op D-Boy Black)... als er iemand ervaring heeft in het wereldje is hij het wel. En als ik zijn post goed begrijp zegt hij in principe ook dat je niet van elkaar van alles moet verwachten of afdwingen op social media maar dat je je gewoon met muziek moet bezig houden. Als zo'n legende je zo de waarheid onder de neus drukt zou ik mij kapot schamen als snotaapje headhunterz.

Niemand weet exact wie er achter de posts van angerfist / radical zit en wat ze er wel/niet mee bedoelen. Maar het feit dat headhunterz daar dan op reageert zegt veel meer. Ook al is het opzettelijk van angerfist / radical dan sta je daar toch boven hahaha... zegt dan meer over hun dan over jezelf

De keizer loopt naast de schoenen en iedereen moet zijn respect tonen aan de keizer..... Ook al rende die boehoe weg van de hardstyle en is ie door q-dance met een vuistdiep in zijn reet terug in het zadel gezet.

Mag allemaal en prima voor headhunterz maar ga niet naast je schoenen lopen en wees een vent en bel dan die artiesten op (of het management) en praat het face to face uit ipv social media bla bla
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 19:49 
 
Hardtraxxer

Is er iemand die de format van die meme kent, en hem mij wil uitleggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Is er iemand die de format van die meme kent, en hem mij wil uitleggen?


Walter White in breaking bad.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 22:27 
 
Hardtraxxer

Ah...

Nee, nog steeds niet grappig.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen