Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
negers?

Geen?

wat bedoel je daarmee:
Olijfboompje schreef:
veul boel negers!

Vind ik een leuke toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 15:58 

Donateur

Olijfboompje schreef:

ooh zo :oh: maareh nog 2 weekjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:

ooh zo :oh: maareh nog 2 weekjes :yay:

Whahaha, ik heb ook meer zin omte trippen met jullie dan in Xqlusiv :yay: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:05 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Voor Hardbass, onze LSD trip wordt waarschijnlijk het volgende;
MDMA Kristal, Lachgas, Keta (?) alst jou lukt dat te fixen en uuuhm, ja, misschien wat pep? :P

Waarom zou je in godsnaam al die rotzooi lopen combineren terwijl lsd op zijn eigen gewoon netjes is. Jij gaat echt nog eens ergens in het ziekenhuis belanden met zo onverantwoord drugsgebruik. Ok met xtc combineren is mooi, maar gewoon stom als je de eerste keer lsd dat al gelijk gaat doen, keta/pep erbij is gewoon idioot imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:06 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
MDMA Kristal, Lachgas, Keta (?) alst jou lukt dat te fixen en uuuhm, ja, misschien wat pep? :P

Waarom zou je in godsnaam al die rotzooi lopen combineren terwijl lsd op zijn eigen gewoon netjes is. Jij gaat echt nog eens ergens in het ziekenhuis belanden met zo onverantwoord drugsgebruik. Ok met xtc combineren is mooi, maar gewoon stom als je de eerste keer lsd dat al gelijk gaat doen, keta/pep erbij is gewoon idioot imo.

dat ben ik niet van plan te doen hoor :oh: hou het netjes bij lsd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:12 

Hardtraxxer

iemand ervaring met roze kop telefoon? (pillen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:12 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Dan ben ik trots op jou :thumbsup: , zou het anders behoorlijk onverstandig vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

:lol:

Sowieso elk drugsgebruik is onverantwoordelijk.
Op zich staand kan ik mijzelf prima in de hand houden, daar heb ik jou waarde oordeel niet voor nodig.

Lachgas met LSD blijkt een hele gave combinatie te zijn.
Daarom wil ik die verkennen.
Keta vind ik op zich gewoon vet om te doen.
Zo lijkt het mij ook vet om het te combineren met LSD, sinds ik daar ook veel goeds over hoor.
Daarnaast is candyflippen met MDMA heel erg gaaf.
Natuurlijk laat ik hun niet alles combineren.
Ik snap ook niet waar je dat leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:20 

Hardtraxx Addict

Mijn 1e keer LSD was in combinatie met pep.
Als je het effect van de LSD eerst leert kennen en daarna een hele kleine dosis van iets anders neemt, zal het echt niet zo snel fout gaan.
Leer het spul eerst kennen, en ga dan VERkennen.
Wat wel belangrijk is, is dat je altijd moet onthouden dat je aan het combineren bent.
Gebruik daarom bijvoorbeeld niet zoals je normaal bijvoorbeeld 2 pillen neemt, maar doe lekker een halve of hooguit een hele.

Combineren is leuk als je er verstandig mee om gaat, maar blijf onthouden dat het ook heel schadelijk kan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Mijn 1e keer LSD was in combinatie met pep.
Als je het effect van de LSD eerst leert kennen en daarna een hele kleine dosis van iets anders neemt, zal het echt niet zo snel fout gaan.
Leer het spul eerst kennen, en ga dan VERkennen.
Wat wel belangrijk is, is dat je altijd moet onthouden dat je aan het combineren bent.
Gebruik daarom bijvoorbeeld niet zoals je normaal bijvoorbeeld 2 pillen neemt, maar doe lekker een halve of hooguit een hele.

Combineren is leuk als je er verstandig mee om gaat, maar blijf onthouden dat het ook heel schadelijk kan zijn!

Achja, ik weet niet wat meneer Darkbeatz over mij denkt, maar volgens mij denkt hij dat ik de combinatie van lachgas, mdma, ketamine en pep aan hun ga voeren.

Ik dacht dat ieder op zich wel zou begrijpen dat je dit niet allemaal aan een persoon gaat voeren.
Ik wil gewoon wat opties hebben.

Meestal als je combineert is een halverings dosis prima.
Vorige keer deed ik trouwens ook Keta met LSD en dat ging prima samen.
Hetzelfde geldt voor MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:24 

Hardtraxxer

loco-loco schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:29 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Het komt wel zo over dat het je bedoeling is om al die shit op een hoop te gooien. Dat vind ik echt ongelofelijk onverantwoord. En hoe meer je combineert hoe linker het word. Ik weet trouwens van ervaring uit mijn vriendenkring dat lsd combineren met amfetamine heel erg verkeerd kan uitpakken. (Niet lichamelijk maar wel een geestelijke bad trip als gevolg) en er is naar mijn mening veel te weinig bekend over de schadelijkheid van deze combi's. Vind het dan ook aardig met je gezondheid spelen dan. Lachgas is uiteraard veel gebruikt en kan niet veel kwaad, en ook de combi met xtc is al vaak gedaan en 1 van de mooiste combo's maar als je dan daar met een lijstje afkomt voor 1 lsd trip zoals jij... Wat verwacht je dan dat ik denk? Ik vind het nogal belangrijk dat mensen met verstand drugs gebruiken, en wat je postte kwam over alsof je van plan was een wel heel erg zieke cocktail naar binnen te smijten (voor mij). Dus mijn excuses als dat zo niet bedoeld was, zo kwam het over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Het komt wel zo over dat het je bedoeling is om al die shit op een hoop te gooien. Dat vind ik echt ongelofelijk onverantwoord. En hoe meer je combineert hoe linker het word. Ik weet trouwens van ervaring uit mijn vriendenkring dat lsd combineren met amfetamine heel erg verkeerd kan uitpakken. (Niet lichamelijk maar wel een geestelijke bad trip als gevolg) en er is naar mijn mening veel te weinig bekend over de schadelijkheid van deze combi's. Vind het dan ook aardig met je gezondheid spelen dan. Lachgas is uiteraard veel gebruikt en kan niet veel kwaad, en ook de combi met xtc is al vaak gedaan en 1 van de mooiste combo's maar als je dan daar met een lijstje afkomt voor 1 lsd trip zoals jij... Wat verwacht je dan dat ik denk? Ik vind het nogal belangrijk dat mensen met verstand drugs gebruiken, en wat je postte kwam over alsof je van plan was een wel heel erg zieke cocktail naar binnen te smijten (voor mij). Dus mijn excuses als dat zo niet bedoeld was, zo kwam het over.

Oke, oke.

Ik dacht dat men wel zou beseffen dat wanneer je zoiets naar binnen gooit, een combinatie van die allemaal, dat je het waarschijnlijk er niet goed vanaf brengt.
Misschien een ondoordachte post van mij, maar ik ben dat zeker niet van plan.
Ik geloof ook niet eens dat ik dat zou willen.

Alleen ik weet dat dit eventuele hele leuke combinaties kunnen zijn met LSD.
Enige combinatie die ik nog niet heb gehad met LSD is lachgas of pep.
Nu vind ik pep een onlogische combinatie, maar lachgas lijkt mij erg vet.

De keta is eigenlijk om de tijd te vullen om op hun te wachten totdat zij lekker gaan op de LSD. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:37 

Hardtraxx Addict

Haha ik vond pep+lsd anders een erg leuke ervaring!
Maar denk alleen niet dat dit goed uit zal pakken voor de meeste mensen, aangezien enige tripervaring wel vereist is.
Alles gaat tijdens die trip met 1000km/h door je hoofd heen. Zoiets moet je wel kunnen verwerken, anders gaat het zeer zeker fout, en goed ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Haha ik vond pep+lsd anders een erg leuke ervaring!
Maar denk alleen niet dat dit goed uit zal pakken voor de meeste mensen, aangezien enige tripervaring wel vereist is.
Alles gaat tijdens die trip met 1000km/h door je hoofd heen. Zoiets moet je wel kunnen verwerken, anders gaat het zeer zeker fout, en goed ook

Da's wel ernstig vet. (vind ik dan)

Het enige lastige aan LSD vind ik het besef dat je weer terug bent in de realiteit.
Voor de rest weinig lastigs aan, go with the flow. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:12 

Hardtraxxer

loco-loco schreef:
loco-loco schreef:

Ja, goed geluid :P

Nee, staan ze niet op PR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Dan ben ik trots op jou :thumbsup: , zou het anders behoorlijk onverstandig vinden

Wees ook maar trots op mij dan, want ik doe precies hetzelfde als Robert :clap:

PS. Wat spreken we nou af voor volgende week? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:50 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Alleen ik weet dat dit eventuele hele leuke combinaties kunnen zijn met LSD.
Enige combinatie die ik nog niet heb gehad met LSD is lachgas of pep.
Nu vind ik pep een onlogische combinatie, maar lachgas lijkt mij erg vet.

De keta is eigenlijk om de tijd te vullen om op hun te wachten totdat zij lekker gaan op de LSD. :P

Lachgas zal vast leuk zijn, weet dat het ook erg leuk is in combo met paddo's en door de korte werkingsduur kan het ook niet veel kwaad. Keta is inderdaad wel leuk, gewoon een lijntje en je bent een uurtje weg, een beetje de robot dansen ofzo :D Ook leuk dat je heel snel terug gewoon naar baseline bent en niets ervaart van kater etc. Christian kan trouwens wel aan keta komen hoor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:52 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Wees ook maar trots op mij dan, want ik doe precies hetzelfde als Robert :clap:

PS. Wat spreken we nou af voor volgende week? :)

Ik kom zowiezo ten laatste rond een uur 18u die richting uit, zodat we op zn minst nog een uurtje of 2 te chillen hebben :thumbsup: Maar ik ga anders wel zeggen dat ik maar tot 16u kan werken die dag, en dan ben ik rond 19u zeker in Amsterdam, lijkt dat je wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:58 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
loco-loco schreef:
loco-loco schreef:

Ja, goed geluid :P

Nee, staan ze niet op PR?

nee kan ze niet vinden :/
maar heb er zelf ook nog nooit van gehoord mja gewoon proberen dan maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:53 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
DarkBeatz schreef:
How.Drugs.Work.S01E02.HDTV.XviD-FTP of How.Drugs.Work.S01E02.720p.HDTV.X264-FTP
Enjoy :thumbsup:

Tnx! :) Heb m gedownload. Vannacht even kijken. :)

Ik heb 'm vanmiddag gekeken, best wel interessant :)
Alleen sommige stukjes vond ik overbodig, zoals die buitenlander die achter dat pc'tje gaat zitten :P
Wel nice dat hij nog even zegt dat hij liever gaat dansen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

1 week tot paddo's proberen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:30 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:

:drool: Misschien doe ik wel mee, maar dan met 4-aco-dmt, die is morgen binnen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:31 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:

Oeh, dat lijkt mij ook wel interessant! :D Een vriend van me kan chocola kopen waar paddo's in verwerkt zijn. Iemand daar ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:38 

Hardtraxx Elite

Oxygene schreef:
Oeh, dat lijkt mij ook wel interessant! :D Een vriend van me kan chocola kopen waar paddo's in verwerkt zijn. Iemand daar ervaring mee?

:woot: Daar ben ik naar op zoek! Ik weet dat het bestaat want mijn research chemical supplier heeft er zo een aantal in zijn ijskast liggen voor eigen gebruik. Gewoon professioneel gemaakte paddorepen. Werkt gewoon top en heeft totaal geen slechte smaak.
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen