wat zal zoon reep kosten dan?wrote:wrote:Oeh, dat lijkt mij ook wel interessant!Een vriend van me kan chocola kopen waar paddo's in verwerkt zijn. Iemand daar ervaring mee?
Daar ben ik naar op zoek! Ik weet dat het bestaat want mijn research chemical supplier heeft er zo een aantal in zijn ijskast liggen voor eigen gebruik. Gewoon professioneel gemaakte paddorepen. Werkt gewoon top en heeft totaal geen slechte smaak.
Ketawrote:Lachgas zal vast leuk zijn, weet dat het ook erg leuk is in combo met paddo's en door de korte werkingsduur kan het ook niet veel kwaad. Keta is inderdaad wel leuk, gewoon een lijntje en je bent een uurtje weg, een beetje de robot dansen ofzowrote:Alleen ik weet dat dit eventuele hele leuke combinaties kunnen zijn met LSD.
Enige combinatie die ik nog niet heb gehad met LSD is lachgas of pep.
Nu vind ik pep een onlogische combinatie, maar lachgas lijkt mij erg vet.
De keta is eigenlijk om de tijd te vullen om op hun te wachten totdat zij lekker gaan op de LSD.Ook leuk dat je heel snel terug gewoon naar baseline bent en niets ervaart van kater etc. Christian kan trouwens wel aan keta komen hoor
Say what?wrote:wrote:1 week tot paddo's proberenMisschien doe ik wel mee, maar dan met 4-aco-dmt, die is morgen binnen!
E
Hoeveel miligram pep is voor een eerste keer voldoende om het te ervaren, maar niet om twee nachten op te blijven? 
Volgens mij had ik iets van 175mg als 1e dosis, maar dat was redelijk puur spul, 50%+. Zou zoiets aanraden dus, als je het slikt dan. Als je gaat snuiven heb je minder nodig.wrote:Hoeveel miligram pep is voor een eerste keer voldoende om het te ervaren, maar niet om twee nachten op te blijven?
Bedoel je die van Robert? Die is boven de 70%wrote:Volgens mij had ik iets van 175mg als 1e dosis, maar dat was redelijk puur spul, 50%+. Zou zoiets aanraden dus, als je het slikt dan. Als je gaat snuiven heb je minder nodig.wrote:Hoeveel miligram pep is voor een eerste keer voldoende om het te ervaren, maar niet om twee nachten op te blijven?
E
Thanks a lot! Ik was wel van plan om het te slikken. Hoe puur het is weet ik nog niet, moet het nog kopen en laten testen.
B
Hoe kan je dat eigenlijk afwegen?wrote:Volgens mij had ik iets van 175mg als 1e dosis, maar dat was redelijk puur spul, 50%+. Zou zoiets aanraden dus, als je het slikt dan. Als je gaat snuiven heb je minder nodig.wrote:Hoeveel miligram pep is voor een eerste keer voldoende om het te ervaren, maar niet om twee nachten op te blijven?
Speciale weegschaal.wrote:Hoe kan je dat eigenlijk afwegen?wrote:Volgens mij had ik iets van 175mg als 1e dosis, maar dat was redelijk puur spul, 50%+. Zou zoiets aanraden dus, als je het slikt dan. Als je gaat snuiven heb je minder nodig.wrote:Hoeveel miligram pep is voor een eerste keer voldoende om het te ervaren, maar niet om twee nachten op te blijven?Mijn huis tuin & keuken weegschaal is niet zo precies.
B
Is er niet een maatstaaf van bijvoorbeeld 1 mespuntje (of whatever) = ± 100mg?
pffff, goede vraagwrote:Is er niet een maatstaaf van bijvoorbeeld 1 mespuntje (of whatever) = ± 100mg?
Meestal is 4 a 5 sleutelpuntjes zo'n 100 mg.
Je kan ook alles verdelen over 5 hoopjes als je bijvoorbeeld 500 mg hebt liggen, zodat je 100 per hoopje hebt. Dit is natuurlijk niet erg precies, maar je moet toch iets doen zonder weegschaal. Of iemand die je kent moet een weegschaal hebben die je kan lenen.wrote:pffff, goede vraagwrote:Is er niet een maatstaaf van bijvoorbeeld 1 mespuntje (of whatever) = ± 100mg?
Meestal is 4 a 5 sleutelpuntjes zo'n 100 mg.
B
Oke dankjewel.
Jezus ik zit nu lekker die Digital Age nummertjes te luisteren en ik begin me toch zo'n zin te krijgen in m'n eerste keer volgende week! Ik ben zo benieuwd. Ik denk dat ik nóg meer van de muziek ga houden met een pilletje erin, tenminste ik hoop het. 
Dat is 1 ding wat zeker iswrote:Jezus ik zit nu lekker die Digital Age nummertjes te luisteren en ik begin me toch zo'n zin te krijgen in m'n eerste keer volgende week! Ik ben zo benieuwd. Ik denk dat ik nóg meer van de muziek ga houden met een pilletje erin, tenminste ik hoop het.
Heb er zin in.
Hou me wel een beetje in de gaten he Chukkels, volgende week. Haha. 
haha, als chukkels op je moet lettenwrote:Heb er zin in.Hou me wel een beetje in de gaten he Chukkels, volgende week. Haha.
Ik ga niet aan de pillen, dus ben helder bij geest. Komt wel goed duswrote:haha, als chukkels op je moet lettenwrote:Heb er zin in.Hou me wel een beetje in de gaten he Chukkels, volgende week. Haha.
Haha, nice.
Robert jij bent er niet bij he? 
Jij gaat zo'n tering mooi feest henben.wrote:Heb er zin in.Hou me wel een beetje in de gaten he Chukkels, volgende week. Haha.
Over twee weken eindelijk mijn 2e keer xtc
Ik denk het ook, heb er iig een goed gevoel over. 
Nee mag niet van me ouderswrote:Haha, nice.Robert jij bent er niet bij he?
Hoeveel ga je nemen je eerste keer?wrote:Ik denk het ook, heb er iig een goed gevoel over.
Een groene canadees, verdeelt over 2 halfjes.wrote:Hoeveel ga je nemen je eerste keer?wrote:Ik denk het ook, heb er iig een goed gevoel over.
@ robert:
Oh jammer.
Je 2e keer , had met jou naam toch wel meer verwacht XDwrote:Jij gaat zo'n tering mooi feest henben.wrote:Heb er zin in.Hou me wel een beetje in de gaten he Chukkels, volgende week. Haha.
![]()
Ik weet niet eens hoevaak ik heb gebruikt, en gebruik nog maar half jaartje
Dat is ook zeker wel genoeg je eerste keer.wrote:Een groene canadees, verdeelt over 2 halfjes.wrote:Hoeveel ga je nemen je eerste keer?wrote:Ik denk het ook, heb er iig een goed gevoel over.
@ robert:
Oh jammer.Tot op Hard Bass dan maar!
Kan je nagaan hoe mooi mijn eerste keer waswrote:Je 2e keer , had met jou naam toch wel meer verwacht XDwrote:Jij gaat zo'n tering mooi feest henben.wrote:Heb er zin in.Hou me wel een beetje in de gaten he Chukkels, volgende week. Haha.
![]()
Ik weet niet eens hoevaak ik heb gebruikt, en gebruik nog maar half jaartje
Ik probeer me wel in te houden. Nu zelfs 3 maanden gewacht. Kijken hoe lang ik dit vol houd