Ik vind het altijd zo lief dat je aan me denkt en solidair bent 
jonge, weet je fusion of dance nogwrote:Ik vind het altijd zo lief dat je aan me denkt en solidair bent
jonge, weet je fusion of dance nogwrote:Ik vind het altijd zo lief dat je aan me denkt en solidair bent
Ik neem er zelf een en ik supplimenteer mensen altijdwrote:olijf..ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij aan n halfje genoeg hebt per feest..?
wat moet je met zo'n teringvoorraad op hardbass dan :')
Dit soort mensen duswrote:Sowieso 1 aan mij gevenwrote:olijf..ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij aan n halfje genoeg hebt per feest..?
wat moet je met zo'n teringvoorraad op hardbass dan :')
Alst goed is heb ik 4FMP en Methylone, toch Chukkels?wrote: Haha successss.
Als je pep bij je hebt op een feest, pak je geheid.
Is me vaak zat gebeurd dat je denkt "1 puntje kan wel" en voordat je het weet, is je sealtje half leeg
Dat heeft de meneer met het hoedje helemaal correctwrote:Alst goed is heb ik 4FMP en Methylone, toch Chukkels?wrote: Haha successss.
Is me vaak zat gebeurd dat je denkt "1 puntje kan wel" en voordat je het weet, is je sealtje half leeg
waarom niet, schaam je voor je dadenwrote:Ja, een feest waar we het niet over zouden hebben
Nee, vind het nog steeds grappig dat ik met m'n broek vol spul naast een drugshond op jou stond te wachten, omdat jij er 10 minuten over deed om gefouilleerd te wordenwrote:waarom niet, schaam je voor je dadenwrote:Ja, een feest waar we het niet over zouden hebben
wrote:Dat heeft de meneer met het hoedje helemaal correctwrote:Alst goed is heb ik 4FMP en Methylone, toch Chukkels?wrote: Haha successss.
ja okewrote:Nee, vind het nog steeds grappig dat ik met m'n broek vol spul naast een drugshond op jou stond te wachten, omdat jij er 10 minuten over deed om gefouilleerd te wordenwrote:waarom niet, schaam je voor je dadenwrote:Ja, een feest waar we het niet over zouden hebben
Ja klopt, ik was die sukkelwrote:ik?wrote:hahaha velen willen eens proberen maar raken er gewoon niet aan.
nuja al 10x is best wel veel eigenlijk maarja jij verkocht me de vorige keer ook 2 voor de prijs van 1
zeker op loudnessals ik het was. Dat heb ik daar 1x gedaan, toen met Darkbeatz samen. Omdat je volgens mij geen briefje van 10 had ofso
of heb ik nu een ander in me hoofd
Maar vergeet het egte egte feest niet, een weekje laterwrote:wrote:Dat heeft de meneer met het hoedje helemaal correctwrote: Alst goed is heb ik 4FMP en Methylone, toch Chukkels?
En je begon om 3 uur paswrote:ja okewrote: Nee, vind het nog steeds grappig dat ik met m'n broek vol spul naast een drugshond op jou stond te wachten, omdat jij er 10 minuten over deed om gefouilleerd te wordenmaar ja daar was ik al vdk van anderhalf Q
Ja, dat wordt leip leip leipwrote:Maar vergeet het egte egte feest niet, een weekje later![]()
![]()
En je begon om 3 uur paswrote:ja okewrote: Nee, vind het nog steeds grappig dat ik met m'n broek vol spul naast een drugshond op jou stond te wachten, omdat jij er 10 minuten over deed om gefouilleerd te wordenmaar ja daar was ik al vdk van anderhalf Q
heb dan lang genoeg pauze gehad, dus uhh jawrote:rob, ga je met hardbass trouwens vdk? of ben je nu compleet klaar met snoepjes
Ja, wat is er eigenlijk over 2 weken? Kan iemand mij dat uitleggen?wrote:2 weken?
alice deeeewrote:Ja, wat is er eigenlijk over 2 weken? Kan iemand mij dat uitleggen?wrote:2 weken?
Wel langerwrote:2 weken?
Lachgas en veul boel negers!wrote:Wel langerwrote:2 weken?![]()
en chukkels over 2 weken is ons space weekend met: LSD, Ketamine, Wiet, Bier, En pillen