haha inderdaad, je hebt zo weinig kans dat je gepakt wordtwrote:Er komen zo'n 20.000 mensen. Daarvan heeft minstens de helft wat bij zich. Er worden misschien 50 mensen gepakt (dat zijn de zenuwpezen of mensen met een gigantische hoeveelheid) en jij hebt niet eens zo heel veel mee...wrote: mocht ik het halen in de grote zaal te komen![]()
De kans dat je er uitgehaald wordt is echt minimaal
Haha ja, ik kan ook wel beetje om mezelf lachen zo schijterig te doen 
Niet bang zijn, het is mij ook al 4x gelukt om langs de hondjes te komen. 1x daarvan had ik echter wat mee 
mij 4 x gelukt, en 4x had ik me zak volwrote:Niet bang zijn, het is mij ook al 4x gelukt om langs de hondjes te komen. 1x daarvan had ik echter wat mee
en je broekzakwrote:mij 4 x gelukt, en 4x had ik me zak volwrote:Niet bang zijn, het is mij ook al 4x gelukt om langs de hondjes te komen. 1x daarvan had ik echter wat mee
1x me broekzak, maar dat wist ik toen niet. Waren helaas ook afgepaktwrote:en je broekzakwrote:mij 4 x gelukt, en 4x had ik me zak volwrote:Niet bang zijn, het is mij ook al 4x gelukt om langs de hondjes te komen. 1x daarvan had ik echter wat mee(of jaszak?
)
Broekzak, ow wat was ik pissig op hem toen! 
haha kan je wel boos zijn. Maar het was het leukste van de avond XD en ook 1 van de weinige dingen die ik nog weet van Qlimax 
0.5 gram pep, 10 bruine bomen, 10 groene eekhoorntjes, wat snuifjes mephedrone en waarschijnlijk mdma kristal.
Alleen zit ik nog te twijfelen over kristalletjes.
neem e dat mee na hardbass? of naar onze lsd trip XDwrote:0.5 gram pep, 10 bruine bomen, 10 groene eekhoorntjes, wat snuifjes mephedrone en waarschijnlijk mdma kristal.
Ya die kristalletjes zijn misschien een beetje teveel van het goedewrote:0.5 gram pep, 10 bruine bomen, 10 groene eekhoorntjes, wat snuifjes mephedrone en waarschijnlijk mdma kristal.
met hoeveel man kun je op 1 zegel lsd?:P
want ben nu aan het bestellen
en heb nog nooit gehad dus weet niet hoeveel ik moet hebben
wij hebben voor ons 3en 10 besteld
maar weet niet of het voor 1 avond is, heb er geen verstand van
Mijn broer gaat bij Paul Elstak voor de eerste keer pilletjes doen. Hij heeft 2 Rode dollars ofzoiets 
Dat denk ik ookwrote:Ya die kristalletjes zijn misschien een beetje teveel van het goedewrote:0.5 gram pep, 10 bruine bomen, 10 groene eekhoorntjes, wat snuifjes mephedrone en waarschijnlijk mdma kristal.
Voor Hardbass, onze LSD trip wordt waarschijnlijk het volgende;wrote:neem e dat mee na hardbass? of naar onze lsd trip XD
MDMA Kristal, Lachgas, Keta (?) alst jou lukt dat te fixen en uuuhm, ja, misschien wat pep?
1 zegel 1 persoon ga daar maar vanuitwrote:met hoeveel man kun je op 1 zegel lsd?:P
ja is gewoon voor ene avondje met zn 3en
die gozer zegt ja met 1 zegel kun je met 10 man gebruiken maar dat vond ik al zo raar
die gozer zegt ja met 1 zegel kun je met 10 man gebruiken maar dat vond ik al zo raar
Wtf?wrote:ja is gewoon voor ene avondje met zn 3en
Dan zou ik maar bij iemand anders bestellen..
Iemand die die onzin uitkraamt
Dat neemt ie mee naar XQwrote:neem e dat mee na hardbass? of naar onze lsd trip XDwrote:0.5 gram pep, 10 bruine bomen, 10 groene eekhoorntjes, wat snuifjes mephedrone en waarschijnlijk mdma kristal.
Ik denk niet dat het slim is om 500ug op te hebben op de eerste tripwrote:wij hebben voor ons 3en 10 besteldmaar weet niet of het voor 1 avond is, heb er geen verstand van
Ga er maar vanuit dan je anderhalf á 2 zegeltjes neemt als we die trip doen.
Inderdaad, zelfs ik weet dat dit onzin is. Meer dan 500ug op 1 zegel. Als hij 1 blottersheet van 10 zegels bedoelt, dan zou het nog wel eens kunnen. Vraag hem maar eerst hoeveel ug er op 1 zegel/sheet zit.wrote:Wtf?wrote:ja is gewoon voor ene avondje met zn 3en
Dan zou ik maar bij iemand anders bestellen..
Iemand die die onzin uitkraamt
Absoluut, leuk verhaal voor de kleinkindertjes laterwrote:haha kan je wel boos zijn. Maar het was het leukste van de avond XD en ook 1 van de weinige dingen die ik nog weet van Qlimax
Haha, nee, naar XQ neem ik alleen mdma kristal mee, dat had ik je beloofdwrote: Dat neemt ie mee naar XQ
Kheb ook 2gram pep mee, maar ben van plan daar niks van te pakken
olijf..ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij aan n halfje genoeg hebt per feest..?
wat moet je met zo'n teringvoorraad op hardbass dan :')
Haha successss.wrote:Haha, nee, naar XQ neem ik alleen mdma kristal mee, dat had ik je beloofdwrote: Dat neemt ie mee naar XQ![]()
Kheb ook 2gram pep mee, maar ben van plan daar niks van te pakken
Als je pep bij je hebt op een feest, pak je geheid.
Is me vaak zat gebeurd dat je denkt "1 puntje kan wel" en voordat je het weet, is je sealtje half leeg
Ik neem sowieso geen speed of pillen op XQ. I will save myself for HardBass 
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 
Sowieso 1 aan mij gevenwrote:olijf..ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij aan n halfje genoeg hebt per feest..?
daar heb ik nou ooik altijd last van.. voor het feest : Nee ik ga niet aan de pep of pillen maar neem wel mee voor maatjewrote: Haha successss.
Als je pep bij je hebt op een feest, pak je geheid.
Is me vaak zat gebeurd dat je denkt "1 puntje kan wel" en voordat je het weet, is je sealtje half leeg
Uurtje op het feest : Compleet vdk